Obnova lávky pro chodce nebo vytvoření úrovňového přechodu

Komentáře

#210

Odstranění lávky bez náhrady zkomplikuje občanům částí Hejčína, Řepčína i Neředína a také studentům gymnazia pěší přístup do středu města a ke sportovnímu centru. Takto bude velká část olomoučanů nucena používat soukromou dopravu, nebo komplikovně městskou hromadnou dopravu. Všechny předchozí "radnice" si této části města vážily a dokázaly lávku udržovat, opravovat nebo rekonstruovat. Proč to radnice pod vedením ČSSD nedokáže?

(Olomouc, 2018-06-27)

#211

Plně se ztotožňuji s komentářem paní Hany Černíkové (56) a komentářům podporujícím vybudování úrovňového přechodu (viz přechod k ulici v Domovině)
Zabezpečovací zařízení jako je v uvedené lokalitě a nově u dopravního hřiště Semafor by bylo, dle mého mínění, plně dostačující.

(Olomouc, 2018-06-27)

#212

Podepisuji a přikláním se k vytvoření úrovňového přechodu. Zajímalo by mě ve kterém xxx roce tudy povede rychlovlak a kam bude jezdit? :-)

(Olomouc, 2018-06-27)

#213

Chci tam normalni prechod a ne tunel nebo lávku.

(Olomouc, 2018-06-27)

#214

Rozhodnutí o zrušemí lávky bez náhrady je naprosto nekompetentní. Předpokládám, že zdravý selský rozum velí zřídit obyčejný přechod přes trať tak jam je na Domovině.

(Olomouc, 2018-06-27)

#216

Lávku jsem využíval často, protože pracuji na ulici Na Šibeníku a přes lávku jsem chodil směrem k plaveckému bazénu, na ulici U Stadionu nebo při cestě od Lazců k ulici Na Šibeníku. Vůbec nechápu, jak někdo může tvrdit, že lávku využívala jen hrstka občanů - pokud ano, tak jen z obav o svou bezpečnost při použití; v takovém případě ale nutně lidé přešli koleje.
Taky mi není jasné, kam se chodí na ty milionové sumy za přechod resp. novou lávku? Přechod by podle mě stačil - líbí se mi názor, že rozhodně by nebyl nebezpečnější než přecházení tramvajového kolejiště téměř všude ve městě...

(Olomouc, 2018-06-28)

#221

Jde jednoznačně o nezodpovědnost a aroganci státní správy. Alespoň úrovňový přechod pro pěší by stačil a rozhodně by nestál žádné velké peníze. Připojuji se k petici spoluobčanů.

(Olomouc, 2018-06-29)

#222

Podepisuji ,protože bydlim v Hejčíne a lávka mi chybí , nesouhlasim s podchodem

(Olomouc , 2018-06-29)

#227

Podepisuji, protože jednoduše něco zrušit umí každý. Přitom by stačilo vybudovat jednoduchý úrovňový přechod, jaký je třeba za Šantovkou (kousek od přejezdu na Polské ulici).

(Velký Týnec, 2018-07-02)

#238

Jsem pro vytvořit úrovňový přechod, žádný drahý nadzemní/podzemní přechod (koho to může napadnou pro "pár" lidí, kteří by stejně po schodech nechodili!
Pouze by cyklisté museli "zábrany "prokličkovat", příp. max světelné znamení bez závor. ROZUM DO HRSTI. Neutrácejte zbytečně veřejné peníze! Magoři.

(Olomouc 9, 2018-07-03)

#240

Podepisuji, protože jsem rodačka a v Olomouci jsem bydlela až do mých 50 ti. Po lávce,někdy i přes koleje jsem za mého mládí chodila k Anči.

(Jiříkov, 2018-07-06)

#243

Podporuji tento pozadavek.

(Olomouc, 2018-07-08)

#246

Mám dvě malé dcery a rád bych, aby měly v budoucnu možnost se bezpečně a krátkou cestou dostat ze Šibeníku na dopravní hřiště, bazén, zimní stadion atd.

(Olomouc, 2018-07-09)

#247

Obnovení/zřízení přechodu v co nejjednodušší formě, tedy nejlépe přechodu úrovňového je rozumné a nutné co nejdříve pro to, aby se zabránilo možným střetům s projíždějícími drážními vozidly při přecházení tzv. "na divoko".

(Olomouc, 2018-07-09)

#249

Přechod je potřeba. Radní jsou mimo realitu života.

(Olomouc, 2018-07-10)

#250

Netřeba lávku ani podchod, stačí, když se lidem nebude bránit přejít koleje. Rozhlédnout se umí každý. Nikomu se tam nikdy nic nestalo (sebevraha stejně nezastaví ani plot ani podchod ani lávka), není třeba dělat z lidí nechopné ovce...

(Olomouc, 2018-07-10)

#252

Starší dřevěná lávka prý byla nahrazena novou v r. 1975. Jak dlouho sloužila nevím, bydlel jsem jinde. Ocelová lávka sloužila tedy v socialismu asi 14 let, v kapitalismu 29 let, tedy asi 43 roků. Jak se naši zastupitelé o ni starali (ti povinně volení i ti volení nepovinně), když musela být odstraněna? Ocelové mosty z doby císaře pána mnohdy slouží dodnes, tedy bratru 100 až 150 let. Odpověď je nasnadě: Nestarali se vůbec.

(OLOMOUC, 2018-07-10)

#258

Bydlím od narození na ulici Na trati i když v části za hospodou U Anči,,,přechod jsme používali neboť jiná kratší cesta do města nikdy neexistovala. Já se přimlouvám za vytvoření silnice a klasického chodníku s gumovým přejezdem pro vlaky a i s třeba ze závorami. Je mi 61 let a na stáří už vím, že zdolat vysoké schody jako jedinou možnost třeba z boletí bohou či o holi není ideálním řešením, nemluvě o ivalidním vozíku, kočárku a pod,

(Olomouc Hejčín, 2018-07-18)

#270

Podepisuji, protože jsem lávku využíval k rychlému přesunu z místa zaměstnání na autobus. Absence lávky mi toto značně komplikuje.

(Lubenice , 2018-08-23)

#271

Souhlasím s peticí a je třeba dělat rozumná řešení pro spoluobčany,,měl by být vytvořen úrovňový přechod místo odstraněné lávky.

(Prostějov, 2018-09-01)

#273

Je to teď dosti nebezpečné,lidi si to zkracují přes koleje.Lávka je v těch místech nutná.Nebo udělat bezpečný přechod se závorami , jak je to u Botanické zahrady v Olomouci.

(Olomouc, 2018-09-03)

#274

Je určitě více mist kde by bylo dobré zhotovit mimourovnovy přechod a za méně peněz než plánovaný podchod. Já preferuju přechod z ulice Kašparová. Byl by více využívaný.

(Olomouc, 2018-09-03)

#276

Lávka usnadnila pohyb mezi částmi města a myslím si, že by měla být zachována nějaká alternetiva. Michal Barnet

(Olomouc, 2018-09-05)

#278

Protože přes lávku jsem chodila celý život, v létě na bazén, přes rok ze školy do města... všichni z okolí ji používali.

(Olomouc, 2018-09-05)

#282

Za stávající situace budou lidé přecházet trať na náhodných místech, což je nepřijatelné.

(Olomouc , 2018-09-06)

#285

Zde bydlím a také chci přecházet jako člověk a ne obcházet jako pitomec.

(Olomouc, 2018-09-08)

#286

Podepisuji, protože nynější řešení je ignorantské vůči obyvatelům města a přitom se nabízí jednoduché řešení (přechod), které by na městskou kasu mělo minimální dopad.

(Olomouc, 2018-09-08)

#291

Důvody podpisu jsou zřejmé...a skromný dotaz:
od kdy je podchod za cca 20M, s problémem kanalizace,ihned zasprejovaný,s obavami používaný(viz onen pod nemocnicí..)lepším řešením?Možná pro betonárky,bagry a spol.

(Olomouc, 2018-09-16)

#292

vzhledem ke zvysujicimu se provozu myslim, ze jezdit autem je v dnesni dobe az priliz jednoduche. byl bych rad kdybychom zjednodusili pohyb po meste hlavne pro chodce a cyklisty.

(Olomouc, 2018-09-17)

#293

Podepisuji protože souhlasím … nejlépe s úrovňovým přechodem.

(Olomouc, 2018-10-03)

#294

Podepisují protože je potřeba zachovat úrovňový přechod nebo lávku. NE PODCHOD! Byl by jen pro bezdomovce.

(Olomouc - Hejčín, 2018-10-06)

#296

Nutnost přechodu je rozhodně potřeba, nejlépe i pro kočárky.

(Olomouc, 2018-10-11)

#301

Podepisuji, protože bydlím v Hejčíně a lávka by mi výrazně zkrátila cestu k plaveckému bazénu.

(Olomouc, 2018-10-22)

#305

pamatuji se, že už před 55 lety tam byla... čekával jsem na ní až pojede vlak. Později jsem po ní chodil do práce a na bazén. Vždy, když jsem po ní přecházel mi udělala radost. ...

(Olomouc, 2018-12-02)