Obnova lávky pro chodce nebo vytvoření úrovňového přechodu

Komentáře

#2

Podepisuji, protože zrušení lávky donutí občany k nebezpečnému vstupu do kolejiště.

(Olomouc, 2018-06-17)

#7

Podepisuji, protože souhlasím s požadavkem o obnovu lávky. Vybudování podchodu dle mého názoru není šťastné řešení, vzhledem k tomu, že bude umístěn v nejnižší části předmětného úseku ul. Na Trati, kde v současnosti při přívalových deštích dochází ke kumulaci srážkových vod. V zájmovém území budoucího podchodu se nachází významný kanalizační sběrač.

(Olomouc, 2018-06-19)

#11

Dcera nema jak prechazet do skoly.

(Olomouc, 2018-06-20)

#18

Bydlím v ulici Na Trati přes 60 let a lávka byla nejkratším a nejbezpečnějším spojením s centrem

(Olomouc, 2018-06-21)

#22

lávka představovala jediné spojení s centrem města

(Olomouc, 2018-06-21)

#23

Město by se mělo starat o své občany uplně ve všem, takže opravení známé lávky nemůže být zas tak strašné :) <3

(Olomouc, 2018-06-21)

#25

Lávka je nutná a praktická, hrozí nehody při přebíhání trati a pro pěší je třeba lépe spojit obě části města.

(Olomouc, 2018-06-21)

#28

Lávku jsem využíval,když jsem v Olomouci ještě bydlel a pro místní obyvatele je dle mého názoru důležitá.

(Prostějov, 2018-06-21)

#30

Chci aby tyto dvě městské časti byly dostupnější

(Olomouc, 2018-06-21)

#32

Také jsem lávku využívala .

(Olomouc, 2018-06-21)

#35

Podepisuji, protože tudy chodím minimálně 3x týdně a cesta mi trvala půl hodiny, se zrušením lávky a obcházením jdu 3/4 hodiny. Ne, že by člověk pohyb nepotřeboval … ale moje cesta vede na sportoviště. Obcházení celé železniční trati až na místa k tomu určená je kus cesty. Vzhledem k tomu, že jsem i řidič a všímám si, kolik přibylo přechodů pro chodce pro bezpečné přecházení, nechápu úmysl města takto důležitou LÁVKU - NEOBNOVIT!

(Olomouc, 2018-06-21)

#36

Lávku jsem pravidelně využívala

(Olomouc, 2018-06-21)

#37

Lávku jsme využívali několikrát denně, cesta například na plavecký bazén trvá místo 5 minut 20. Z plánovaného podchodu máme obavy, mimo jiné i kvůli bezdomovcům, kteří zde nepochybně zakotví.

(Olomouc, 2018-06-21)

#38

Pocházím z Olomouce a léta jsem tuto lávku používala. Proto vím kolik času mi ušetřila.

(Hlučín , 2018-06-21)

#39

Havarijní stav lávky, kvůli kterému musela být lávka odstraněna, je vizitkou a ostudou města Olomouce.

(Olomouc, 2018-06-21)

#41

protože odříznout Šibeník od zbytku města právě v době kdy se v bývalé VOZP změní na obytnou čtvrt, nedává smysl.

(olomouc, 2018-06-21)

#42

Lávka byla hojně využívána a teď tam chybí.

(Olomouc , 2018-06-21)

#43

Podepisuji, protože jsem přecházela bezpečně s dětmi (4 a 2,5) na naši ulici.

(Olomouc, 2018-06-21)

#45

Podepisuji z důvodů, které již uvedli jiní. A z osobních - podobných zařízení pro občany města, usnadňující jim život, ubývá bez náhrady víc.

(Olomouc, 2018-06-21)

#46

Moje rodné město,část kde jsem do třiceti let žila a tímto místem často procházela.Rozhodně si lidé,kteří zde žijí,zaslouží náhradu za zbouranou lávku.

(Zlín, 2018-06-21)

#47

Odříznutí značné části obyvatel od přístupu do města, na plavecký a zimní stadion a je brutální zvůle města (alibisticky sváděno na SŽDC). Snad se to napraví při podzimních volbách...

(Olomouc, 2018-06-21)

#50

lávka má smysl - cesta občanů domů.... když jsou peníze na nesmyslné projekty, předražené projekty, na platy rádoby manažerů...

(Olomouc, 2018-06-21)

#51

Podepisuji, protože představa, že na tomto místě bude podchod a nebudou se tam scházet nejrůznější živly, feťáci, bezdomovci apod. a tudíž tento kout bude bezpečný, pěkný apod. je naprosto zcestná. Naopak pokud představitelé drah a města chtějí výše uvedeným skupinám občanů vytvořit útočiště a naopak řádným občanům těchto čtvrtí a těm, kteří zde denně chodí do práce, školy ( a ma jiná místa, kam tak normální lidi chodí), nechť nadále podchod plánují

(Brno, 2018-06-21)

#54

Petici podporuji, protože jsem lávku často využívala a myslím si, že podchod v této lokalitě budou využívat lidé bez domova k přespání
a asi bych měla strach ve večerních hodinách do podchodu vstoupit.

(Olomouc, 2018-06-21)

#56

Zrušení této lávky mi od vedení města příjde jako absolutní ignorace potřeb velké části obyvatel. Lávku využívalo mnohem více lidí, než studie města uvádí. Jaksi pozapomněli na školy a školky,které tuto bezpečnou cestu využívali při cestě na bazén, dopravní hřiště,nebo zimní stadión. Kromě toho,že byla bezpečná,byla také v příjemném prostředí, nikoliv podél hlavní silnice. Zrušením tohoto spojení jsou obyvatele části města Olomouc - západ, Hejčín a Řepčín nuceni nesmyslně docházet do centra a pod. mnohem delší a frekventovanou cestou.
Že je lávka zchátralá vědělo vedení města už v roce 2010, kdy byl napsán článek,( zprávy z regionu 14.10.2010), že v roce 2011 bude lávka nahrazena úrovňovým přechodem, který bude stát až 7 000 000 korun. Zajímalo by mě,proč město situaci po celou dobu neřešilo. Teď lávku bez náhrady zrušilo a argumentuje malou vytížeností této cesty x vysoké
ceně jakéhokoliv náhradního řešení. Oproti 7 000 000 za úrovňový přechod je nyní uváděna cena 26 000 000.. Varianta úrovňového přechodu se mi jeví jako nejjednodušší a nejbezpečnější řešení. Pevně věřím, že vedení města svůj názor přehodnotí,a v co nejkratší době nám umožní tímto místem opět bezpečně přecházet.

(Olomouc, 2018-06-21)

#57

Lávka na tomto místě bude nepochybně chybět. Všichni víme, že byla hojně využívána. Podchod bude skvělým azylem pro bezdomovce a různé pochybné existence:). Zajímalo by mě, kdo si večer troufne tudy projít. Kdo nám pak zajistí bezpečnost?...Za mě by byl úrovňový přechod to nejlepší, co se tu dá udělat.

(Olomouc, 2018-06-21)

#60

Bydlím nedaleko lávky a její zrušení mi komplikuje život.

(Olomouc, 2018-06-21)

#66

Tuto lávku denně používám

(Olomouc, 2018-06-21)

#68

Bylo to spojení dvou částí města, zkratka,taky atrakce nejen pro děti!

(Olomouc, 2018-06-22)

#72

Absence lávky značně snižuje kvalitu života místních obyvatel. Cesta do středu města se stala komplikovanou a v některých denních hodinách poměrně nepříjemnou záležitostí. Z pohledu člověka pracujícího s lidmi s hendikepem bych navrhovala také bezbariérové řešení této problematiky (v blízkosti původní lávky se nachází organizace pro osoby s postižením - CSS Klíč, Jdeme autistům naproti, Svaz tělesně postižených a Jitro - sdružení přátel a rodičů postižených dětí).

(Olomouc, 2018-06-22)

#76

Není alternativní náhrada

(Olomouc, 2018-06-22)

#77

Podepisují protože , chci bezpečnější cesty pro pěší.

(Olomouc, 2018-06-22)

#79

Tuhle lávku,jsem měl rád.Byl zni krásný výhled na trať.A byla by škoda ji zrušit,nehledmě na rychlý přesun.

(Olomouc , 2018-06-22)

#83

Protože jsem na té lávce jako malinké dítko chodíval pozorovat vláčky! Dodnes, když jdu kolem, vzpomínám. Ta lávká tam prostě patří!

(Olomouc, 2018-06-22)

#84

Nerozumím tomu, že město vůbec neuvažovalo o náhradě, něčeho na co byli místní několik desítek let zvyklí. Místo nesmyslných projektů a vyhazování peněz si myslím, že tohle má mít prioritu.

(Olomouc, 2018-06-22)

#99

Podepisuji a souhlasím z řešením vybudovat pěší lávku nebo bezbariérový podchod s kamerovým dohlížecím systémem který je napojen na policii tak jak je v ulicích Foersterova,Tovární či Brněnská.

(Olomouc, 2018-06-22)

#100

Podepisuji a souhlasím s lávkou nebo podchodem.

(Olomouc, 2018-06-22)

#103

Místní obyvatelé by neměli být trestáni dlouhodobou liknavostí vedení města ke stavu lávky. Situaci vyřešili jejím stržením ,bez jakékoliv náhrady. Proto by se nový bezpečný přechod měl stát prioritou města !!

(Olomouc, 2018-06-22)

#108

Podepisuji,protože mi to omezuje komfort
bydlení v této lokalitě.

(Olomouc, 2018-06-22)

#109

lávka je nutností pro bezpečný přesun

(olomouc, 2018-06-22)

#113

je to potřeba.

(Olomouc - Chomoutov, 2018-06-23)

#116

Je nutné zachovat přístup z městské části do centra i k plaveckému bazénu.

(Olomouc, 2018-06-23)

#117

Podepisuji, protže je tato petice účelná a potřebná aproto, aby naši radní zjistili, že lidem není jedno co se s jejich městem děje

(olomouc, 2018-06-23)

#120

Lávku jsem denně využíval. Arogance našich městských "reprezentantů" vůči svým občanům je zdá se bezbřehá. Hlavně, že budeme mít za stovky miliónů krásně upravené téměř vyschlé koryto (Moravy).. Jak, že to bylo v roce 1618 v Praze? Elegantní způsob řešení...

(Olomouc, 2018-06-23)

#122

Protoze lavka byla hodne prakticka a nenahradit ji je objektivni zhorseni situace pro pesi a cyklisty.

(Dolany, 2018-06-23)

#124

Podepisuji, protože se jedná o smysluplnou, využívanou a bezpečnou spojnici mezi městskými částmi, na rozdíl od zbytečných investic, např. rekonstrukce lávky přes Mlýnský potok na ulici Dobrovského.

(Olomouc - Tabulový vrch, 2018-06-23)

#128

Lávku jsem za svůj život využil snad tisíckrát. A pro děti je to lepší než chodit přes koleje u zahrádek.

(Olomouc, 2018-06-23)

#129

Vedle té lávky přes trať se zdržuji už víc jak 40 let. Zdejší přechod přes trať sloužil širokému okolí. Budovat zde podchod je blbost, naruší to statiku budov a sebere vodu ze studní. Nic nebrání tomu, vyasfaltovat zde prostý přechod přes trať.

(Olomouc, 2018-06-23)

#132

Vadí mi, že to co dřív šlo, dnes nejde. Kdysi tam tu lávku vybudovali kvůli lidem.

(Bystrovany, 2018-06-24)

#136

Podepisuji, protože kvůli zrušení lávky se nám prodlužuje cesta zbytečně o 10minut.

(Olomouc, 2018-06-24)

#143

Plně se z petici na obnovu lávky ztotožňuji

(Olomouc, 2018-06-24)

#145

Řešení podchodem je ukázkou ignorování zájmů a potřeb občanů. Je velmi pravděpodobné, že podchod nebude využíván, protože se sem budou stahovat, více než dosud, různí feťáci, kriminálníci a bezdomovci. Nejednou zde musela zasahovat policie. Lidé si netroufnou, zvláště matky s dětmi, vcházet do podchodu a opět se budou snažit překonat železnici na povrchu. Budou volit pravděpodobné menší riziko. Navrhované řešení-neřešení je nehospodárné a nesmyslné, je ukázkou nadřazenosti skupinových (osobních ?) zájmů nad potřebami veřejnosti.

(Olomouc, 2018-06-24)

#152

doporučuji řesit i pro cyklisty

(Hněvotín, 2018-06-25)

#153

podchod by byl obsazen bezdomovci a průchod přes něj nebezpečný, narušil by spodní vody, budování naruší statiku přilehlých nemovitostí, doporučuji přechod pro chodce a cyklisty-příklad je v Prostějově mezi místním nádražím a ulicí Olomoucká.

(Olomouc, 2018-06-25)

#155

Pouze a jedině přechod.
Podchod je zjevný nesmysl...jak jsou využívány podchody v nesrovnatelně frekventovanějších místech (Foerstrova,Dvořákova,Brněnská..?)
Lávka byla za 1.republiky vybudována nad nákladním nádražím, dnes v tom místě vede jediná kolej.Obnova lávky je zbytečně nákladná, není bezbariérová a znesnadňovala by pohyb cyklistům.
Zřízení přechodu je nejefektivnější a přiláká jistě i část těch, kteří dosud přecházejí přes koleje asi o 100m dál, do ul. Kašparovy.

(Olomouc, 2018-06-25)

#156

lávka je pro místní občany velice potřebná

(Olomouc, 2018-06-25)

#159

Podepisuji, protože nechci, aby mi cesta do centra trvala místo 15-20 minut 30 nebo více.

(Olomouc, 2018-06-25)

#161

Zrušení lávky není řešením když nenabízí jinou možnost, obzvláště, když byla velmi využívána. Pokud technicky nevyhovovala, chápu že demolice je jednodušší než obnova. Určitě ale nebyla původně postavena jen na okrasu, proto jako radní bych hledala řešení např. podobný přechod přes koleje na konci ulice Domovina by by urcitel adekvátní náhradou. Vlaky zde jezdí max 2 x do hodiny, takže setkání se s vlakem je menší než s tramvajemi na Litovelské ulici.

(Olomouc, 2018-06-25)

#164

Bydlím v této čtvrti, tuto cestu jsme denně využívali. Přijde mi naprosto nesmyslné takto oddělit městské čtvrti. Z vyjádřeních představitelů města je patrná absolutní neschopnost a hledání zástupných důvodů proč není připraveno řešení ze původní přechod. Podotýkám, že přechod byl dlouhá léta v havarijním stavu, město lávku neudržovalo a po zhroucení lávky v Praze město lávku uzavřelo. Ideál úrovňový přechod či lávka. Argumentace města vysokými (dle mého nadhodnocenými) náklady naprosto účelová: drahé vs poslouží jen pro hrstku lidí.

(Olomouc, 2018-06-25)

#165

Absence lávky nutí k vytvoření dalšího divokého riskantního přechodu přes trať - k vidění o pár metrů dál.

(Olomouc, 2018-06-26)

#166

Souhlasím s důvody petice.

(77900, 2018-06-26)

#168

Jsem přesvědčen, že existují levnější a uživatelsky přívětivější alternativy vůči plánovanému podchodu.

(Olomouc, 2018-06-26)

#176

Podepisuji, protože nesouhlasím s odstraněním lávky bez jakékoliv náhrady. Lávka byla silně zkorodovaná, protože byla zanedbaná jakákoliv údržba nátěrů !!!

(Olomouc, 2018-06-26)

#179

Ideální ne drahé řešení

(Olomouc, 2018-06-26)

#180

Chci úrovňový přechod a stromovou alej za rozumnou cenu.

(Olomouc, 2018-06-26)

#182

Povazuji petici za opodstatnenou a odstraneni lavky za svevolny a nesmyslny akt.

(Olomouc, 2018-06-26)

#184

Zrušení lávky bez náhrady občanům Olomouce (několika městských částí) významně komplikuje možnost pěší chůze po městě. Jde o neuvážený a nevhodný krok. Domnívám se, že je potřeba na místo zrušené lávky zajistit náhradní řešení, které nebude technicky nesmyslné a předražené...!

(Olomouc , 2018-06-26)

#186

Petice je opravnena,historicky je prokazatelne,ze lavka plnila svuj ucel.

(Olomoc, 2018-06-26)

#192

Lávka slouží občanům ,kteří se pohybují mezi Šibenikem a centrem. Nevím proč by neměla být zachována! Když je město schopné dát miliony do Holickeho lesa,který se nevyužívá a je to úsměvné ,tak proc ne lávku,která má praktické využití pro občany!

(Olomouc, 2018-06-26)

#196

Podepisují protože tam opravdu něco takového chybí. Používá to velmi hodně lidí.. Od dětí po seniori a nebyla bych ráda kdyby se cokoliv stalo...

(Olomouc , 2018-06-26)