Zrušení rezidentního stání v okolí Kampusu UJEP Ústí nad Labem

Komentáře

#202

Také nesouhlasím a připojuji podpis

Karel Šťastný (Ústí n.L., 2021-08-20)

#203

Proč máme platit za to, že bydlíme u Kampusu? Musím si kvůli tomu navíc měnit trvalé bydliště!!!

Jan Zejda (Krupka, 2021-08-20)

#204

Stejná kravina jako v Praze. Pokud se to zavede v jedné čtvrti, nevyhnutelně se to bude šířit, jako rakovina, do dalších. Nakonec to dopadne tak, že z Klíše se autem nedostanete na Sev. Terasu. :(

David Müller (Ústí nad Labem 10, 2021-08-20)

#212

Nesouhlasím! Zpoplatnění parkování v dotčených ulicích není řešení problému, problém to pouze rozšíří do širšího okolí. Tím, že přijíždějící budou parkovat v okolí se kritická situace rozšíří i do dalších ulic. Navíc rezidentská karta zdaleka negarantuje, že ve své zóně jako rezident najdu volné parkovací místo. Budu si pak parkování platit ve vedlejší ulici? Ocenila bych, kdyby město a v tomto případě s účastí UJEP nabídlo alternativní řešení pro do této lokality přijíždějící formou výstavby P+R parkoviště, podmínilo další zástavbu v areálu Kampusu vybudováním dostatečným počtem parkovacích míst (krom akademických pracovníků i pro studenty) a obecně začalo s výstavbou parkovacích domů s možností trvalého pronájmu (garance) parkovacího místa na Klíši i na dlouhodobě přetížených sídlištích.

Monika Joštová (Ústí nad Labem, 2021-08-22)

#213

Rezidentní parkování neřeší situaci, naopak ji pro mnoho lidí na místě i v okolí jen zhorší. Je to nástroj k obohacení města na úkor občanů, kteří se nebojí ozvat.
Očividně nekompetentní úředníci předvádí jedno ze svych hloupých a nedomyšlených řešení s požehnání vedení města, které zase jednou předvedlo, co pro něj obyvatelé znamenají.

Tomáš Jošt (Ústí nad labem, 2021-08-22)

#215

To neřeší problém s parkováním v Ústí nad Labem

Lenka Borovickova (Ústí nad Labem, 2021-08-22)

#220

Navrhované reseni nic neresi...

Iveta Pokorna (Ústí nad Labem, 2021-08-22)

#227

Obdobný nesmysl je připravován pro úsek ulice Na Spálence, kde má údajně řešit problém s parkováním návštěvníků Plaveckého areálu, Mateřské školy a Slunety. Resp. rezidentům bylo slibováno, že bude nalezeno řešení situace tak, aby jim ulevilo. Nejspíše se ale dočkáme jen obdobně nedomyšleného paskvilu, který situaci rezidentů jen ztíží a bude indukovat další zátěž. Pokud modré zóny, tak komplexně a jako skutečná úleva pro ty, kteří platí daň z nemovitosti, ne ve vybraných nesmyslných úsecích.

Petra Morvayová (Ústí nad Labem (okr. Ústí nad Labem), 2021-08-23)

#235

Podepisuji, protože tento koncept rezidentních zón je na tomto místě naprosto nedomyšlený

David Adamec (Ústí nad Labem , 2021-08-23)

#236

Jarošová Eva

Eva Jarošová (Ústí nad Labem, 2021-08-24)

#240

Podepisují, protože zde bydlím, a nevím, proč bych zde měla platit za parkování před domem.

Lenka Jetenská (Ústí nad Labem, 2021-08-24)

#245

Město mělo šanci problém vyřešit při výstavbě nového UJEP areálu. Neudělaly nic, za tohle nekompetentní diletantství máme teď platit my. Děkuji nechci.

Vít Zajíček (Ústí nad Labem, 2021-08-25)

#248

Podepisuji tuto petici, jelikož se domnívám, že je to způsob, který problém s parkováním neřeší, a jen bude finančně zatěžovat občany v tomto pro spokojený život nevlídném městě , plného továren, narkomanů a nesoudných politiků.

Jan Hanousek (Usti nad Labem, 2021-08-25)

#252

Bydlím presne naproti Kampusu v Pasteurove ulici. Nepripada mi fer platit za parkovani u domu tim spis, kdyz plati jen pro par ulic bezprostredne u Kampusu. Parkovat se tu neda kvuli studentum a navstevnikum UJEP. Mluvci Kampusu nekde rekla, ze pri distancni vyuce byl tady stejny problem, je to lez. Hur se hleda misto treba v nedeli vecer, ale jinak je to asi jako vsude. Aktualne je 19.51 a pred domem mam cca 9-10 volnych mist. Mam fota. Pan Hausenblas rika, ze s univerzitou to neresil, zatim. Jdete na to uplne obracene. Hodite financni zatez na rezidenty a pak se mozna bude resit UJEP. Navic cena je vysoka, za druhe auto uz uplne silena. A co navstevy rodiny nebo pratel? Kde budou parkovat, kdyz v neplacenych zonach bude narvano? Kde budou parkovat ti, co tam bydli, vejdou se? Ztezujete nam zivot a to dost podstatne. Neni to fer.

Lenka Turečková (Ústí nad Labem, 2021-08-25)

#257

Podepisuji, protože nevidím v tomto kroku logiku. K parkování u domů není navrženo žádné alternativní řešení. Nevidím důvod, proč by občané města nemohli u místa svého trvalého bydliště parkovat zadarmo. Pokud město neumí se svými financemi hospodařit a potřebuje zalepit díry v rozpočtu, tak ať raději zruší obvody, které jsou stejně k ničemu.

Vít Florian (Ústí nad Labem , 2021-08-26)

#259

Jen vymáhat peníze z lidí, to by jim šlo..

Honza Haertl (Ústí nad Labem, 2021-08-27)

#260

Podepisuji, protože se mne tato novinka přímo dotkne a budu mít ještě větší problém v blízkosti bydliště zaparkovat. Tento postup údajných zástupců města je zcela diletantský. Z veřejně dostupného místa určeného k parkování se má stát soukromé parkoviště a to jen pro vybrané na základě blízkosti určitého domu s číslem popisným?

Ondřej Zeman (Ústí nad Labem 1, 2021-08-27)

#261

Parkovací zóny považuji za nesmysl. Já jako rezident nemám ani tu možnost si zaplatit parkování v těchto zónách.

Petra Zemanová (Ústí nad Labem, 2021-08-27)

#267

Bydlím v ulici Na Vlnovce kde mám možnost zaparkovat na cca 10 parkovacích místech už to je dost málo a kde teď jako mám zaparkovat když u nás budou parkovat ještě auta z jiných ulic kde se bude platit

Vladimír Kučerňák (Ústí nad Labem , 2021-08-28)

#269

Rezidentské parkování neřeší problém s nedostatkem parkovacích míst, naopak ho prohlubuje. Podle již vyznačených stání (k 28.8.) je evidentní, že parkovacích míst ubyde. Navíc tu celkovou absurditu, která nám život jen zkomplikuje, zaplatíme my, občané.

Radmila Jermanová (Ústí nad Labem, 2021-08-29)

#270

Souhlasím se zněním petice...

Jarmila Živná (Ústí nad Labem , 2021-08-29)

#274

Bydlí tam dlouhá léta rodiče a jiz teď je tam problém s parkováním. Po zavedení těchto zón je to už úplná tragédie. Chodit 2 ulice od auta k domu je pro starší lidi opravdu problém. Ale studenti si zaparkuji komfortně přímo před školou.

Irena Zadinová (Ústí nad Labem , 2021-08-30)

#276

Ústí je plné brownfieldů, kde by se dala i vícepatrová parkoviště zřídit, ale město umí jen bezúčelně rozprodávat vhodné pozemky (viz Růžový palouček) nebo nám zavádět metody odpovídající centru Prahy.

Zdeněk Jerman (Ústí nad Labem, 2021-08-30)

#277

Bydlím nad bývalým hřištěm Průmyslové školy v Resslově ulici. Nás co v této oblasti bydlíme se údajně toto opatření netýká. To je ale veliký omyl, protože v důsledku tohoto opatření logicky studenti a pracovníci přilehlých škol budou parkovat v naší části ulice. Tím. že se udělalo rezidentní parkování i v části Resslovy ulice naproti hřišti, kde nejsou bytové domy, se nám zamezila možnost v této části zaparkovat. Když to shrnu tak zavedením rezidentního parkování se nám šance na zaparkování ve skutečnosti velmi snížila.

Milan Macháček (Ústí nad Labem,, 2021-08-30)

#280

Je potřeba problém parkování řešit ve spoluoráci s univerzitou. Prostor je v areálu kampusu dostatečný, nutnost vytipovat vhodnou lokalitu s ohledem na další využívání pozemků pro budoucí výstavbu a spolupracovat s městem na vyřešení problému. Pozemky v minulosti získala UJEP od mĕsta v roce 2005 - 2006.

Viktor Kučera (Ústí nad Labem, 2021-08-30)

#281

Podepisuji, protože v těchto místech bydlím, parkování u nás už tak stojí za nic, a na místo toho, aby se budovali další volná místa, jediné co se dělá, je zpoplatnění parkování pomalu po celém městě. Ne každý si toto může dovolit, a když už si toto někdo předplatí, tak by měl mít své rezervované místo, a ne že člověk zaplatí a ve finále přijede večer domů z práce unavený a nemůže ani zaparkovat na zaplaceném místě, kde už je plno, protože předplacených míst je mnohem více než těch míst ve skutečnosti je, nehledě na to, že si to někdo může zaplatit jednorázově. Prijde mi opravdu veliká drzost znemožnit lidem parkování před barákem.

Vít Zedníček (Ústí nad Labem , 2021-08-30)

#285

Dcera má byt v blízkosti kampusu a diky tomu jim před domem budou parkovat a ona nebude mít kde parkovat, a nevim proč by měla platit za parkovné.

Šárka Jansová (Mořina, 2021-08-31)

#289

Zony by mely byt resene v ramci celeho mesta a nikoliv v jedne casti. Je to nespravedlive. Zaroven by mely byt vytvoreny P+R parkoviste a take bezpecna, vzdalenejsi parkoviste pro druha, treti auta obcanu za vyhodnejsich podminek nez primo v zone.

Petr Vinš (Usti n.L, 2021-08-31)

#292

Podepisuji, protože to komplikuje parkování obyvatelům

Pavel Rottenborn (Ústí nad Labem, 2021-08-31)

#293

Chápu, že dopravní značení je finančně nákladné a spojené s další administrativou. Nicméně nevím zdali byly skutečně pochopeny stížnosti obyvatel s výsledkem jakým je tento.
Obyvatelé chtějí mít kde parkovat. Nechtějí aby jim parkovací místa zabírali studenti. Toto placené řešení ale není řešením. Investice do parkovací karty mi přece nedává jistotu, že v daném místě zaparkuji. Už vůbec ne večer, kdy dovezete děti z kroužků. Považuji tento krok za utažení smyčky kolem krku. Bylo navrženo občanům řešení, možnosti, diskuze ? Chápu, že zcela zdarma to asi nepůjde, ale výše poplatku mi za tuto nejistotu přijde absurdní. Kolik takových karet se ve skutečnosti vydá s ohledem na počet parkovacích míst ? Vydání karty residentovi na 1 auto bezúplatně. Další úplatně. Kde budou parkovat řemeslníci, babička s dědou, kteří přijedou na oběd ? Na P+R parkovištích ?

Aleš Pospíchal (Ústí nad Labem, 2021-08-31)

#296

Nemám zde trvale bydliště, tudíž nemám nárok na místo, i když na danem miste bydlím. Nebudu si to měnit a kde mam parkovat?
Mimo to - ať si kampus zajistí místo pro studenty. Nevím proč na tohle máme doplácet …

Lucie Tomevová (Ústí nad Labem, 2021-08-31)

#297

je to nespravedlivé

Lada Merglová (Ústí nad Labem, 2021-08-31)

#299

je to blbost.. údajně je to pro občany v této oblasti, aby jim tam neparkovali studenti UJEPu.. podle mě je to jen tahání peněz z lidí, protože někomu tam nahoře chybí na dovolenou..

Karel Houdek (Ústí nad Labem, 2021-08-31)

#312

Modrá zóna nezajistí, moje placené místo v zóně. V šesti ulicích je však podle propočtů misto pro 495 bytů a zhruba 447 aut vymezeno jen 400 parkovacích míst. Je to absolutně nespravedlivé pokud tato zóna platí jenom v určitých ulicích.

Tomáš Saibrt (Ústí nad Labem , 2021-09-02)

#313

V dané lokalitě mám otevřenu stomatologickou praxi určenou především dětským pacientům a pacientům s potřebou stomatochirurgické péče. Cca 10let sídlím na SZŠ a VZŠ v Palachově ulici. Ačkoliv má škola své interní parkoviště, je toto vyhrazeno, v počtu 8 míst povolených KHS, pro parkování učitelů, externistů a zásobování. Denně je plné. Jakým způsobem mám zajistit parkování pro své pacienty? I pokud si "koupím" parkovací místo, nedokáži jej "předat" neutále se střídajícím pacientům, nedokáži zajistit jeho neobsazení. Navíc zabírám parkovací místo těm, kteří zde bydlí. Já jej potřebuji po dobu pracovní doby, oni po návratu domů. Tento způsob řešení považuji za naprosto nevyhovující ve zdejších poměrech (kumulace středních škol, vyšší střední školy a vysoké školy) a použité řešení situaci ještě zhorší s důsledky uvedenými v petici.

Také je hezké, že město nechalo nakreslit parkovací pruh v Resslově ulici, ale pokud nevyhradí jednotlivá stání na normovanou délku osobního automabilu (či chce radnice prodávat stání i pro nákladní vozy???) bude nadále docházet k nesmyslnému postavení rezidenčních vozů s obrovskými nevyužitými mezerami zabírajícími místo pro další auta. Jak chce radnice zamezit tomu stavu?
Svůj nesouhlas budu vyjadřovat i směrem k zastupitelům města.

Michaela Čechová Nešporová (Ústí nad Labem, 2021-09-03)

#319

Podepisuji, protože modré zony neřeší problém s parkovacími místy, ale jen přenáší problém do ulic, kde parkovací místa nejsou. Navíc si myslím, že prodávat "možnost zaparkovat" namísto parkovacího místa je čirý podvod

Jakub Janoušek (Ústí nad Labem, 2021-09-09)

#320

Protože, nyní tam v náporu nového semestru nebude možné zaparkovat

Slávek Holeyšovský (podsedice, 2021-09-10)

#327

Podepisuji, protoze souhlasim s nazorem pana Merleho.

Jan Ruzicka (Usti nad Labem, 2021-09-20)

#328

Nesouhlasím se zavedením poplatků a zóny rezidenčního parkování.

Hana Ruzickova (Ústí nad Labem, 2021-09-21)

#329

Je to kravina a plně souhlasím s vašim článkam

Miroslav Plzák (Klíšská 619/115, 2021-09-22)

#331

Zavádění parkovacích zón je omezování svobod všech občanů.

František Dobiáš (Praha 6, 2021-10-03)

#333

Podepisuji, protože navržený systém pouze posune vzniklý problém s parkováním mimo jiné do horní části Resslovy ulice, jejíž obyvatelé nemají ani tu možnost (!) si koupit rezidentní kartu, tudíž o možnost parkování v podstatě přijdou. Snažil jsem se písemně na tuto skutečnost upozornit pana primátora a jeho náměstka pro dopravu. Dostal jsem odpověď, že v 19. století nebyla auta..., zjevně se oba pánové ani nesnažili nad problém přemýšlet. Petr Hrubý, Resslova 839/13

Petr Hrubý (Ústí nad Labem, 2021-10-06)

#336

Bernášek

Stanislav Bernášek (Ústí nad Labem, 2021-10-17)

#340

Je to nehoráznost vedení města

Michal Mohr (Ústí nad Labem, 2022-01-25)