Petice proti porušování zákona a Ústavy na jihočeských školách

Amnabe

#101 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zneužívání dětí...

2012-11-25 19:27

#100: Pavlína Jiráková - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zneužívání dětí... 

 Ani pan Straka neuvedl ve svém úvodu petice přesné paragrafy, které podle něho byly porušené.

S právníkem jsem diskutovala o celé situaci, ne o konkrétních paragrafech. A situaci nevyhodnotil jako nezákonnou.

Nejsem odborník na právo. Když jsem reagovala na nějaké příspěvky s konkrétními paragrafy, hodnotila jsem je tak, jak jim rozumím já, tedy subjektivně. Stejně tak asi vy, pokud nejste právník, vykládáte paragrafy podle svého subjektivního pohledu.

Ani jednou jsem nenapsala, že jsem odborník na právo a paragrafy, jen, že jsem se o tom radila s odborníkem a s lidmi, kteří tomu rozumí a vím, že jim můžu důvěřovat.


Nepřihlášený uživatel

#102

2012-11-25 19:32

A že nikomu nevadilo, že soudružka Baborová kandiduje v kdejakých volbách a běžně svoji propagandu šířila ve škole.
Pavlína Jiráková

#103 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zneužívání dětí...

2012-11-25 19:40

#97: Andrea Hubáčková - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zneužívání dětí...

Vážená,