Petice proti porušování zákona a Ústavy na jihočeských školách

Quoted post

Amnabe

#101 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zneužívání dětí...

2012-11-25 19:27

#100: Pavlína Jiráková - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zneužívání dětí... 

 Ani pan Straka neuvedl ve svém úvodu petice přesné paragrafy, které podle něho byly porušené.

S právníkem jsem diskutovala o celé situaci, ne o konkrétních paragrafech. A situaci nevyhodnotil jako nezákonnou.

Nejsem odborník na právo. Když jsem reagovala na nějaké příspěvky s konkrétními paragrafy, hodnotila jsem je tak, jak jim rozumím já, tedy subjektivně. Stejně tak asi vy, pokud nejste právník, vykládáte paragrafy podle svého subjektivního pohledu.

Ani jednou jsem nenapsala, že jsem odborník na právo a paragrafy, jen, že jsem se o tom radila s odborníkem a s lidmi, kteří tomu rozumí a vím, že jim můžu důvěřovat.

Odpovědi

Vojtěch Straka
Autor této petice

#104 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zneužívání dětí...

2012-11-25 19:44:50

#101: Amnabe - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zneužívání dětí...

Ani pan Straka neuvedl ve svém úvodu petice přesné paragrafy, které podle něho byly porušené.

Jestli jste nevidomá nebo neumíte číst, sežeňte si prosím někoho, kdo vám to přečte přesněji než ten, kdo vám to čte nyní.

Pavlína Jiráková

#108 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zneužívání dětí...

2012-11-25 20:27:08

#101: Amnabe - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zneužívání dětí...

Vážená,
připouštím, z celkového pohledu by se mohlo zdát, že se prostě na náměstí vyjadřuje nějaký názor, což nezákonné určitě není. Je však nutné se podívat na jednotlivé aspekty celé akce
- byla iniciována na půdě školy - § 32 odst. 1 zákona č. 561/2004 Sb.