Podpora demolice havířovské haly

Kontaktujte autora petice

Téma diskuze bylo automaticky vytvořeno Podpora demolice havířovské haly

Michal

#51 Re: Re: Reakce na #47 don-tom

2014-10-09 19:56

#50: don-tom - Re: Reakce na #47 don-tom 

Články karvinského deníku mají občas i pochybnou kvalitu, ovšem ano příprava běží dál, to je snad dobře. Ano je polovina října a ministerstvo stále nerozhodlo.

Mozaika tam byla, ale zjistilo se, kdo je jejím autorem. To vy již samozřejmě víte.

"Vaši aktivisti a architekti" mělo zvýraznit, že nejsou všemocní. Za to, že tam podchod nebude, nemůžou.

Ano jsem to já a vy to moc dobře víte. Nikdy jsem svou indentitu nezkrýval. Celou dobu všude píši jako Michal, pane don-tome.

Jinak mi nekomolte jméno, už je to druhá vaše nevědomost. A ano kandiduji za Nezávislé a pokud si doopravdy myslíte, že 27 místo na kandidátce je výtah k moci, zavidím vám váš optimismus.

Jsem občansky činý ve společnosti a to, co se v Havířově děje mimo není jedno. Proto také kandiduji, také proto se zabývám dopravou, také proto se účastním akcí architektů (pro věčinu z vás aktivistů, kteří něco blokují).

Za další si protiřečíte (vztaženo na vás jako zástupce zastánců zbourání nádraží) a používáte argumenty jisté veřejné osoby, že nádraží je jenom politikum. Pokud by jste tvrdil, že na společenství s architekty mohu nějak těžit, musel by jste připustit, že občané mě budou volit, protože chci zachovat nádražní halu. Pak by nebyla pravda, že většina občanů chce budovu zbourat (tvrzení určitě vašeho oblíbence).

Dnes nemáte svůj den pane Majdo. A nebo je tomu jinak a zjistil se, že skvělý plán na "rekonstrukci" vlakového nádraží, nebude tak křišťálově čistý jak jste jej viděl.


Nepřihlášený uživatel

#52 Re: Re: Re: Re: Předmět

2014-10-10 06:12

#28: don-tom - Re: Re: Re: Předmět 

 Pane sebestředný ignorante (don-ton) Vy jste ten expert největší kam se na vás všichni hrabou .

Za záchranu a opravu Havířovského vlakového nádraží se podepsali nejen Čeští renomovaní Architekti ( ČKA ) ale i zahraniční.  Kterým by mohlo být nějaké nádraží v ČR ukradené, ale přesto dali svým hlasem  najevo že tato stavba je cenná a má smysl bojovat za upravu / opravu této cenné budovy .

Tento příspěvek byl odstraněn jeho autorem (Zobrazit podrobnosti)

2014-10-10 13:22


don-tom

#54 Re: Re: Re: Reakce na #47 don-tom

2014-10-10 14:39

#51: Michal - Re: Re: Reakce na #47 don-tom 

 Dovolíte mi nevěřit na náhody a pokládat vaši kandidaturu, stejně jako kandidaturu Marka Chmiela a Karla Světničky za zelené piráty, 7 projektantů a/nebo statiků za KDU Havířov za sobeckou, kritiku současného postupu radnice jako účelovou.

Michal

#55 Re: Re: Re: Re: Reakce na #47 don-tom

2014-10-10 17:16

#54: don-tom - Re: Re: Re: Reakce na #47 don-tom 

 Pane Majdo, psal jsem snad něco o tom, že moje kandidatura je náhoda? Ano chtít něco dělat pro lidi je velice sobecké. Kdyby jste napsal, že má účast při zachování nádraží byla sobecká, protože jsem chtěl kandidovat, prosím, ale naopak? A kritika současného postupu je účelová - účel je ukázat, že radnice málo a nebo špatně komunikuje s občany. Ještě něco pane Majdo? A nebo zase vytáhnete něco ze své říše snů a smyšlenek? Nebo mě obviníte z toho, že jezdím autobusem jako cestující jen proto, abych mohl udávat řidiče, když nedodrží jízdní řád? To už tady bylo a pokud někdo nedodržuje pravidla, měl by být potrestán. A volení zástupci jsou tady pro občany, ne pro svoje osobní zájmy.

don-tom

#56 Re: Re: Re: Re: Re: Reakce na #47 don-tom

2014-10-10 19:49

#55: Michal - Re: Re: Re: Re: Reakce na #47 don-tom 

 Doložíte alespoň JEDNOU některé své tvrzení?

Na každém zasedání zastupitelstva dává "radnice" prostor občanů vyjádřit se. 

Obviňujete současného primátora a další zastupitele, že chtějí použít výstavbu pro vlastní obohacení. Přitom ti požádali o dotaci EU, takže si případné zneužívání značně zkomplikovali.

 

Michal

#57 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reakce na #47 don-tom

2014-10-10 21:25

#56: don-tom - Re: Re: Re: Re: Re: Reakce na #47 don-tom 

 Doložíté alespoň JEDNOU některé své tvrzení?

Myšleno na vás pane Majdo. Prosím, kde obviňuji současného primátora a další zastupitele, že chtějí použít výstavbu pro vlastní obohacení? Prosím dokažte toto tvrzení, nejsem si toho v tuto chvíli vědom.

Pokud máte na mysli vyjádření některého člena spolku Důl architektury nemíchejte hrušky s jablky.

Omluvu za zkomolení jména jsem se nedočkal, takže správně je to Podloučka. Ale já věřím, že si to jméno dobře pamatujete.

Doopravdy nějak nejste ve své kůži pane Majdo. Ze začátku mě to dělalo radost, nyní mě to mrzí. Rád bych slyšel další vaše názory na důvod proč je budovu potřeba zdemolovat se zemí.

don-tom

#58 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reakce na #47 don-tom

2014-10-11 10:02

#57: Michal - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reakce na #47 don-tom 

 

 Stačí vám toto vyjádření? Z diskuze pod videe streamu o havířovském nádraží..

Je docela směšné tvrdit, že jste nedostal materiály k novému terminálu. Tyto materiály byly dostupné už v roce 2012, tedy celé DVA roky (minimálně od 7. května 2012) před uveřejněním vašeho komentu. 

 


Nepřihlášený uživatel

#59 Re: Re:

2014-10-11 19:24

#16: don-tom - Re:  

 Parkovací místa lze vytvořit i bez bourání stávající odbavovací haly  . lze také postavit parkovací dům, který nabízí mnohem více komfortu / bezpečí  a vyžaduje minimální zimní údržbu .

https://www.youtube.com/watch?v=wI-LD7TTrwU

Lidem kteří odjíždějí na delší dobu nabídne bezpečné hlídané stání. V zimním období řidič ocení odmražený automobil.

Jestli dojde k zpoplatnění.Tak většina těch.Co volají po navýšení kapacity, bude parkovat u Tesco 300m. Názorný příklad je situace u Polikliniky kde je tet poloprázdno.

Také bych chtěl reagovat na jeden výrok.  OBYVATELÉ PŘILEHLÉHO PANELOVÉHO DOMU SOUHLASÍ S DEMOLICÍ .Schválený  Projekt  ČD / Města  O úpravě přednádražního prostoru. Způsobí  posunutí MHD ještě blíže k tomuto obytnému domu a jeho obyvatelé budou obtěžováni  dopravou. Ještě více než je tomu v současnosti .

http://www.msstavby.cz/prestupni-terminal-havirov-eia-07-05-2012/

 


Nepřihlášený uživatel

#60 Re: Re: Re: jsem pro zbourání ČD

2014-10-11 20:16

#29: Michal - Re: Re: jsem pro zbourání ČD 

Souhlas Rekonstruovat upravit stavba je cenná

Deset polopravd a lží o vlakovém nádraží

http://www.kduhavirov.cz/

bič-boží

#61 Re: Re: Re: Re: jsem pro zbourání ČD

2014-10-12 10:51

#60: - Re: Re: Re: jsem pro zbourání ČD 

 K třetímu bodu: ekonomickou využitelnost ukázalo sdružení Důl Architektury, když se pokusilo provozovat "kavárnu". 0 korun odvedených na DPH ukazuje jejich ekonomickou úspěšnost....

K sedmému bodu: před třiceti lety jezdilo na této trati o polovinu MÉNĚ vlaků, takže těch cestující bude logicky více. (Jinak celorepublikově bylo cestujících před třiceti lety jen o 60% (1,6x více). Ne 1000%  (10x) více). 

Michal

#62 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reakce na #47 don-tom

2014-10-13 13:41

#58: don-tom - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reakce na #47 don-tom 

 Pane Majdo. Opět uveďte důkazy pro své tvrzení? Vy tvrdíte "Obviňujete současného primátora a další zastupitele, že chtějí použít výstavbu pro vlastní obohacení. Přitom ti požádali o dotaci EU, takže si případné zneužívání značně zkomplikovali."

A OPĚT LŽETE. 

PANE MAJDO PŘESTAŇTE LHÁT.

Sám dobře víte, že budovu by neboural a neopravoval primátor ani zastupitelé, ale majitel, což je ČD. Pokud čtete správně napsal jsem jasně, že je pravděpodobné, že byl dlouhodobý záměr bourat a stavět.

A co se týká materiálu, tak ty již mám, ale v době, kdy jsem psal komentář jsem jej neměl, i když jsem je žádal. Následně jsem je po urgenci dostal. Samozřejmě v určitém omezeném množství.

 

 


Nepřihlášený uživatel

#63 Re: Re: : jsem pro zbourání ČD

2014-10-13 14:26

#18: don-tom - Re: : jsem pro zbourání ČD 

Nevím jestli to myslíte vážně. Nebo jen ironicky  tlumočíte názory jiných ?

Ubohé argumenty .To slyším poprvé že by někdo zboural stavbu protože nevyhovuje osvětlení . Je potřeba opravit netěsnost hydroizolační střešní krytiny  a je nutné provést  výmalbu po opravě průsaků deštové vody pri selhání hydroizolační funkce střešní krytiny .

Parkování lze vyřešit i bez demolice odbavovací haly Úpravou přednádražního prostoru.

 

 


Nepřihlášený uživatel

#64 Re: Re: : jsem pro zbourání ČD

2014-10-13 14:28

#18: don-tom - Re: : jsem pro zbourání ČD 

  S následujících důvodů je demolice nesmysl

(a) Po ubourání haly bude odbavovací prostor v období špičky a turistické sezony nedostatečný 

(b) Navrhované řešení ČD / Města je co se týče Architektonické hodnoty stavby a ůpravy přednádražního prostoru nevhodně řešeno a bude muset být nedaleké budoucnosti znovu přestavěno. 

(c) Ubourat prostory, které lze veřejně / komerčně dále vyžít po odborní rekonstrukci. Je jen plýtvání obrovskými prostředky , které byly do stavby vlozeny při její realizaci.

(d) Budova je cenná což potvrzuje boj Architektů,  ČKA ,  PŮ ,Občanů, Příznivců Železnice.

Budovu také uznávají jako jednu z mála ČESKÝCH STAVEB Zastupujících moderní Architektůru i v zahraničí.

 

 

don-tom

#65 Re: Re: Re: : jsem pro zbourání ČD

2014-10-13 20:01

#64: - Re: Re: : jsem pro zbourání ČD 

 Můžete, prosím, napsat, co si představujete pod pojmem "odbavovací prostor"? Z různých pohledů se může zdát, že se odbavovací prostor (především pro cestující autobusem) zpříjemní. Cestující

(a) nebudou muset stát na dešti (nebo se tísnit ve skleněné budce, která kapacitou nedostačuje);

(b) nebudou se muset obávat, že je přejede auto, které si nevšimne přicházejících z/do budovy, protože mu ve výhledu stál autobus (stojící v zastávce na Ostravu);

(c) nebudou obtěžováni opilci, kteří na nádraží i bydlí-ubytovna sídlící na nádraží bude ZRUŠENA.

 

K vašemu bodu (c): můžete být první, kdo vyjádří kolik by stála rekonstrukce? Zatím jsem slyšel, že by rekonstrukce stála 200 miliónů Kč (bez rekonstrukce přednádraží). Jinak současné komerční prostory, především dvě putyky a ubytovna jsou spíše jen pro odvážné a ne pro klasické cestující. 

 

Body (b) a (d) jsem nepochopil, tak nějak nerozumět česky jako vy. 

Marcela Gavendová

#66

2014-10-13 20:52

Reaguji na příspěvek 35 a 49 uživatele don-tom.

 

POCHYBUJI, že by Vladimír Kopecký prohlásil, že je autorem návrhu největšího muzivního díla v republice, to je absurdní! Asi jste něco špatně pochopil - nebo překroutil ? ...

 

K dataci mozaiky: mozaika byla dle slov Vladimíra Kopeckého vybrána na základě umělecké soutěže, která předcházela zpracování architektonického projektu. Dataci potvrdil i František Tesař, vedoucí  realizačního ateliéru, podle jeho informací byla již v roce 1963 zahájena příprava pro realizaci výtvarného díla a to výrobou konkrétních barevných odstínů mozaikového skla podle návrhu V. Kopeckého.

 

don-tom

#67 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reakce na #47 don-tom

2014-10-13 21:48

#62: Michal - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reakce na #47 don-tom 

 V tom je ten paradox... V jednom příspěvku mluvíte o hale, která patří ČD, a primátorovi města. Jak se někdo může obohatit na stavbě souseda? 

Možná jako jeden z mnoha můžete uvést PŘESNOU cenu rekonstrukce....Nikdo ji totiž zatím neuvedl...

Jak někdo může mít podklady ke stavbě, která se uskutečňuje na sousedním pozemku?

 

Můžu se ještě zeptat, kolikrát jste dostal dané podklady, když píšete "o omezeném množství"? 

don-tom

#68 Re:

2014-10-13 22:04

#66: Marcela Gavendová -  

 Prohlásil, že :"Zřejmě je to největší mozaika v Československu. " Události, komentáře 23. července 2014 (doslova: Je to zajímavé tím, že zřejmě je to největší mozaika v Československu.  Když jsem to dělal, tak ještě bylo Československo. )

Michal

#69 Nové vlákno

2014-10-14 06:27

Nebudu reagovat odpovědí na některé vlákno. Odpovím v rámci nového příspěvku.

Pane Majdo, marně jsem hledal obrázek na internetu, který by vaše chování nyní vystihoval. Ovšem dal by jste se popsat jako člověk, který usiluje o záchranu i za pomoci maličkostí. Obdobná přísloví: kdo se topí, i břitvy se chytá; kdo do vody upadne, třeba trnu se chytí; pomoc, co pomoc, jen když je k platnosti (zdroj: http://www.ptejteseknihovny.cz/uloziste/aba001/2007-2009/prislovi-1).

A to jste vypadal argumentačně tak silný a velice inteligentí. Ted se opět schylujete a obracíte ke lžím a smyšlenkám. V těch smyšlenkách půjdu tedy stejnou cestou. Možná i v těch otázkách.

Určitě dobře víte, že plány jsou jedna věc, realita druhá. Viďte? Dle vašich příspěvků jste věřil, že bude prodloužen podchod. Svůj omyl, resp. nevědomost, jste ovšem neuznal. Pokud se bude bourat a předělávat, tak i za sebe (jezdím autobusem a vlakem) doufám, že bude vše od výstupu z autobusu až po vstup do podchodu zastřešeno. Ale proč megalomanskou plachtou, kterou nikdo neočistí a v zimě se bude vyhřívat, aby tál sníh (a protože si na vás dávám pozor, je to v tuto chvíli moje doměnka, protože pokud to vytápět nebudou, ten sníh udělá divy).

Ovšem zlepšit přístup cestujících od autobusu do budovy, zpomalit provoz aut, to všechno přece jde udělat i bez bourání budovy. A šlo dělat již v minulosti. Tady použiji větu zastánců bourání haly: A kde jste byli posledních 20 let?

Já opilci obtěžován nejsem, skoro žádné nepotkávám. Ovšem nepopírám, že tam jsou opilci v tom ala bufetu, ale těžko říct, zda jsou z ubytovny. Za další ubytovnu lze přece zrušit opět bez bourání výpravní haly. Ať už tam zůstane postavena nebo ne. Za další to, kdo je nájemcem ubytovny je věcí pronajímatele. Hold ubytovna je dnes byznys, a ti podle vás opilci, budou muset někde bydlet a budou to buď MRA a nebo RPG byty.

Ohledně majitele ČD a primátora jsem napsal svoje. Ptáte se jak se může někdo obohatit na stavbě souseda? Otevřete pane Majdo někdy jiné noviny než Blesk, Šíp a Aha, zkuste hospodářské noviny, Mladou frontu, časopis respect. Zkuste se podívat do řešených soudních sporů. Není vše tak růžové jak vám to váš guru říká.

A teď k té ceně za rekonstrukci. Uvedu informaci, která je známa a byla veřejně uvedena minimálně na panelové diskuzi (mimochodem byl jste tam?). České dráhy vyčíslili náklady na rekonstrukci na 300 miliónů korun a použili tento výpočet: Rekonstrukce současné technické budovy na výpravní halu je dle projektu výjde na cca 66 miliónů s DPH. Částku podělili objemem budovy (metry krychlové) a získali určitý koeficient. Tento koeficient vynásobili objemem výpravní haly a přičetli původních cca 66 miliónů na opravu technické budovy, která by z ní udělala další výpravní halu (nedělala by se). Tím získali částku 300 miliónů. Přesný matematicky spočítaný a fundovaný odhad, že?

A tady použiji informace opět z panelové diskuze a od Dolu architektury. Uvádí, že rekonstrukce budovy samotné (výpravní haly) by mohla vyjít na cca 30 milliónů korun. I kdybych byl megalomanský tak rekonstrukce obou budov by vyšla na 75 miliónů korun s DPH. Fakticky je výpravní budova jeden velký vzdušný prostor a ten vzduch se tam nebude vyměňovat. A co se týká přednádražního prostoru. Ptejte se města, na kolik by vyšla oprava se zachováním budovy, oni tento návrh mají, ale nemají jej spočítaný. Tady si nedovoluji odhadovat, ale můj názor je, že by to stálo stejně?

A teď si napíšu sám sobě: Ano, odhad na rekonstrukci a i opravu přednádražního prostoru je pouze fikce. Žádný projekt na to neexistuje, ani reálný podklad. Ale to mají občané platit daně a zároveň si zaplatit sestavení projektu? Kde byly námi volení politici? To se v těch 3 miliónech, které město uvádí, že použili na současný projekt a bylo by straceno, nenašlo například půl miliónů na odbornější odhad rekonstrukce? I kdyby se řeklo, že je to x miliónů plus mínus 15%?

Co se týče podkladů, jako občanovi vám nikdy neposkytnou 100% podkladů, a vím to proto, že je v podkladech napsáno cca toto: Materiály se neposkytují na základě vyjímky zákona č.106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím. Jeden velký podvod na lidi a občany.

Milý pane Majdo, to jsem se rozepsal více než jsem původně chtěl. I přesto, že jsme fakticky ve sporu a máme pravděpodobně na některé věci diametrálně rozdílné názory, chci Vám poděkovat. První poděkování je za to, že některé vaše argumenty nám pomáhají se posunout dál a vidět to i úplně z jiného pohledu (ať se nám ten pohled může zdát jak z jiného světa). Druhé poděkování je zato, že máte určitě dobrou češtinu a i přes výpady jste v mezích slušného chování (a to i když někdy lžete, když uvádíte nepravdy, ovšem pohled na pravdu a lež může být věcí pohledu). Děkovat vám moc často nebudu, tak si toho prosím važte.

don-tom

#70 Re: Nové vlákno

2014-10-14 07:59

#69: Michal - Nové vlákno 

OT:Tady použiji větu zastánců bourání haly: A kde jste byli posledních 20 let?

 

Čekali na aktivní volební právo ;-) Takhle odbytou budovu co do kvality návrhu i kvality provedení město dosud nevidělo. 

Jinak opravdu podrobné ověřené informace o nové hale najdete na portálu egordion.com (po jednoduché registraci dostanete proti argument k "žádný projekt vlastně neexistuje"). Stačí jen hledat.

 

 

 


Nepřihlášený uživatel

#71 Re: Re: Re: Re: : jsem pro zbourání ČD

2014-10-16 13:07

#65: don-tom - Re: Re: Re: : jsem pro zbourání ČD 

(a,c) Tak podle vás by bylo nejlepší zbourat,  úplně celé nádraží, a ponechat jen nástupiště. Protože kde není budova.  Nemůže docházet k shromažďování obyvatel (bezdomovců).

 

Geniální

 

Proto vám doporučuji založit novou petici. Kde budete požadovat odstranění všech železničních staveb Havířovského nádraží. 

 

Vámi navrhované řešení bude mít bezesporu nejnižší provozní náklady ze všech. Celý zbylý prostor muže nahradit parkoviště, po kterém tak toužíte .

 

(b) Odpůrci demolice souhlasí. Před nádražní prostor potřebuje změnu. Také mnohdy poukazovali na to že zástupci města, už mohli tento prostor nechat, jako vlastník upravit / přestavět už dávno, že k tomu ČD nepotřebují.

 

 Po odstranění Směrníku ukázali zástupci města, že dokáží reagovat velmi rychle, když nechali odstranit i pařez, který po Směrníku zůstal .To byl totiž důkaz, který musel zmizet . Na základě ultrazvukové diagnostiky bylo zjištěno, že železobetonová konstrukce sochy zv. „Směrník“ není v havarijním stavu.

 

Před nádražní prostor je osobními automobily využíván jen velmi málo . Neexistuje žádná studie Policie, která by  řešila, Před nádražní prostor jako dopravně problémový / nebezpečný . 

 

Opět se snažíte hledat / vytvářet problém který neexistuje. 

 

don-tom

#72 Re: Re: Re: Re: Re: : jsem pro zbourání ČD

2014-10-17 09:54

#71: - Re: Re: Re: Re: : jsem pro zbourání ČD 

    Jenom dva dny před stěhováním toho slavného Směrníku došlo k nehodě autobusu a chodce. Ale co, nemá smysl se zatím vzrušovat, co? Teprve až ke smrtelné nehodě, tak se něco bude dít, ne?

 


Nepřihlášený uživatel

#73 Re: Re: Re: Re: Re: Re: : jsem pro zbourání ČD

2014-10-18 09:04

#72: don-tom - Re: Re: Re: Re: Re: : jsem pro zbourání ČD 

Sám jste si nabjehnul.  Píšete o tom jaké nebezpečí představuje osobní automobilová doprava, a pak tady vyrukujete s Autobusem . Právě Autobusová doprava, se má v tom zpackaném návrhu, který tak tvrdošině chcete. Posunout ještě více k tomu zbytku nádraží, které po ubourání zbude .Pro získání parkovací plochy, je redukována plocha pro pěší.   Zbude Úzký chodník. Jeden přešlap při kličkování mezi těmi betonovými prvky, a jste pod koly autobusu .

 http://www.msstavby.cz/cd-vybraly-novou-podobu-havirovskeho-nadrazi-03-07-2012/


Nepřihlášený uživatel

#74 Re: Re: Nové vlákno

2014-10-18 09:26

#70: don-tom - Re: Nové vlákno 

 Jakých 20let ? Kde jste na to přišel ?

 

Dlouho se jednalo o rekonstrukci. Potom vyrukovali se stavbou nové velkolepé nádražní budovy, kterou potichu změnili na ubourání části nádraží, a přestavby zbylé administrativní budovy na nádraží.  Zástupci ČD totiž předpokládali, že dosáhnou štědrou dotaci s EU  což ztroskotalo .

 

Proto mnozí občané mají v hlavách jen demolici, protože stále žijí v iluzi, že se má stavět nové velkolepé vlakové nádraží .

 

Mimochodem v roce 2013 na osobní intervenci pana primátora bylo zastaveno přezkumné řízení na uznání stavby jako památky.

 

 

 

don-tom

#75 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: : jsem pro zbourání ČD

2014-10-18 10:39

#73: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: : jsem pro zbourání ČD 

 Určitě dokáže podpořit svá tvrzení čístými daty a jste podrobně seznámen/a s projektem...

Napište tedy budoucí výměru nástupiště pro autobusy (do města), která bude nezastřešená...

Napište tedy budoucí výměru nástupiště pro autobusy (na Šumbark), která bude nezastřešená...

Napište dále budoucí výměru nástupiště pro autobusy (do města), která bude zastřešená...

Napište dále budoucí výměru nástupiště pro autobusy (na Šumbark), která bude zastřešená...

a přidáte i současnou situaci:

tedy současnou výměru nástupiště pro autobusy (do města), která je  nezastřešená...

současnou výměru nástupiště pro autobusy (na Šumbark), která je nezastřešená...

současnou výměru nástupiště pro autobusy (do města), která je zastřešená...

současnou výměru nástupiště pro autobusy (na Šumbark), která je zastřešená...