Podpora demolice havířovské haly

Kontaktujte autora petice

Téma diskuze bylo automaticky vytvořeno Podpora demolice havířovské haly


Nepřihlášený uživatel

#151 Re: Re: Re: Re: Re: Částka za vytápění

2015-03-01 11:25

#150: don-tom - Re: Re: Re: Re: Částka za vytápění 

Názor Jsem přesvědčen že rušení kolejí neproběhne i když se hovoří že Havířovské vlakové nádraží je mnohem méně využíváno než v minulosti . V současné době stoupá přeprava ( lodních ) kontejneru po železnici METRANS Havířov . Koleje pro seřaďování a odstavení těchto souprav jsou potřebné k provozu Kontejnerový terminálů . Doufám že se najdou prostředky, a prodloužení podchodu se uskuteční. Cestující by to uvítali .Nádraží by bylo lépe dostupné a dnes nevyžívané prostory by se staly ekonomicky zajímavější .


Nepřihlášený uživatel

#152

2015-03-01 12:03

Možná úprava rekonstrukce vnějšího pláště fasády stavající haly vlakového nádraží Havířov . Není potřeba jezdit daleko pro inspitaci (hlavní vlakové nádraží Ostrava )

Na fotografiich je i stav před rekonztrukčí Pro porovnání .

http://archiweb.cz/buildings.php?action=show&id=1542&type=36

don-tom

#153 Re: Re: Re: Částka za vytápění

2015-03-01 23:14

#151: - Re: Re: Re: Re: Re: Částka za vytápění 

 V tom se neshodneme. 

 

Bude záležet především na potřebách a možnostech ČD, jejich zájmech a závazcích.  Předchozí nápad byl jen snahou vytvořit prostor pro potřeby cestujících a zároveň nemuset bourat přímo restauraci a výpravní halu. 


Nepřihlášený uživatel

#154 Na železnici se masivně investije do koridorů

2015-03-11 18:26

don-tom

#155 Re: Na železnici se masivně investije do koridorů

2015-03-12 15:38

#154: - Na železnici se masivně investije do koridorů 

 

Trať 321 (Český Těšín-Havířov-Ostrava) není zahrnuta v žádném ze čtyř koridorů (nejbližší třetí koridor se buduje mezi Mosty a Dětmarovicemi). Součástí tohoto koridoru je i rekonstrukce nádraží Český Těšín (jako součást úseku Č. T.- Bystřice nad Olší, dokončení plánováno na rok 2016) a rekonstrukce nádraží Karviná (úsek Dětmarovice-Č. T., dokončení plánováno na rok 2017).

 

Na rozdíl od kulturní památky nádraží Ústí nad Orlicí, které chátrá koridoru navzdory.


Nepřihlášený uživatel

#156 Pořady ČT

2015-03-24 21:23

don-tom

#157 Re: Pořady ČT

2015-03-28 04:58

#156: - Pořady ČT  

 Ve vámi uvedeném videu nezazněl jediný argument, proč by mělo být nádraží zachováno.

Spíše to je jen přehlídka těch, kteří jsou napojeni na místní komunistickou stranu a žijí z městských zakázek a příspěvků (Guzdek, Nezhyba, Jasiok). 

 


Nepřihlášený uživatel

#158 Re: Re: Pořady ČT

2015-03-31 22:56

#157: don-tom - Re: Pořady ČT  

 Argumenty nezaznély ? V tom případě doporučuji navštívit odborného lékaře .

Vysýlaný  pořad na ČT opět skokově navýšil počet hlasů petice.

http://www.peticehavirov.cz/seznam-podepsanym-osob

don-tom

#159 Re: Re: Re: Pořady ČT

2015-04-02 20:47

#158: - Re: Re: Pořady ČT  

 Asi neznáte význam slova argument (stejně jako vyjmenovaná slova po S)-

uvedu vám krátký příklad: _pes je savec, fena krmí svá mláďata mlékem_...tedy věta _fena krmí svá mláďata mlékem_ je argumentem

 

pseudoargumenty typu "Jedná se o kvalitní ukázku bruselského stylu" je jen názor, nikoli argument, podobně "budova stála 137 milionů Kčs" toto je jen výrok ukazující vlastnost, nikoli argument, proč měla být budova zachována.

V zásadě jednoduchým a přesvědčivým argumentem by bylo: "Existuje alespoň jeden návrh,

  1. který počítá se stejnými požadavky, které radnice předala kanceláři Kohl,
  2. který je levnější na provedení (pokud si dobře pamatuju je to přibližně 150 milionů bez DPH), 
  3. který počítá se stejnými, nebo nižšími provozními výdaji než návrh Kohla,

(tak nějak Guzdek zapomíná, že obdobná částka byla do budovy vložena JEŠTĚ JEDNOU, aby budova mohla fungovat i přes nekvalitní návrh a nedbalé provedení-například přemístění čekárny z prvního patra do přízemí, vybudování baru v zazděném podchodu, vybudování kanalizace v přednádraží atp.). 

V současnosti se místní architekti snaží využít požadavků, které radnice zadala kanceláři Kohl (vybudování podchodu až k Šumbarku, osvětlený přechod pro chodce v ose tohoto podchodu, zvýšení počtu parkovacích míst,....) před třemi lety , a implementují je (konečně!) do vlastních návrhů. 

Chybí jim však zatím body dva a tři-jen zateplení střechy, skleněné fasády na izolační trojsklo, a administrativní části by stálo tolik, jako stavba nové budovy se zastřešeným přednádražím, stáním pro autobusy a osvětleným přechodem, tedy více než 120 milionů Kč (ale snad naleznou nějaké kouzlo, které zateplovací náklady sníží a uvedou cenu výrazně nižší).

 

 

don-tom

#160 Úroveň dopravních staveb

2015-04-09 13:59

Hlavním problémem je, že se současní architekti dopravních staveb vlastně ani NEVÍ, co by na nádražích a stanicích metra mělo být.

Chyby nádraží v Havířově přežily  více než 50 let a jsou stále viditelné. 

 

V tomto videu jsou shrnuty neduhy, kterým současné dopravní stavby trpí. 


Nepřihlášený uživatel

#161

2015-04-24 13:26

Konečně!!!

Nepřihlášený uživatel

#162 Re: Úroveň dopravních staveb

2015-04-27 14:51

#160: don-tom - Úroveň dopravních staveb 

Zajímavý odkaz (díky)

Investor zadává. Architekt projektuje .Eskalátor ? Lépe posloužil výtah. I pro osoby  ZTP ( Vozíčkáři ).  Cena vítězí. Nejlevnější vitězí. Cena je na prvním místě. Kvalita projektu  protože Politik obvykle projekčním plánům  nerozumí, není prioritou.


Nepřihlášený uživatel

#163

2015-08-14 09:20

Requiem za nádraží


ceskatelevize.cz /porady/10802175125-moje-soukroma-valka/414235100011014-requiem-za-nadrazi/video/


Nepřihlášený uživatel

#164

2015-11-15 05:01

Modernizace pobočky autosalonu http://www.autotoman.cz/  na hlavní třídě , je krásný příklad toho, že to jde i bez bourání . Nosný skelet je v pořádku Stačí vyměnit skleněné výplně a budova bude vypadat jako zcela nový objekt . Fasáda dělá dům . Kvalitní zasklení razantně sníží tepelné ztráty. Další objekt který je ještě lepším příkladem je   ceskatelevize.cz/ct24/regiony/1061415-hlavni-ostravske-nadrazi-ma-novy-kabat-za-70-milionu

 


Nepřihlášený uživatel

#165

2015-11-15 05:05

Jak špatně se v Havířově pod vedením radnice staví  . Stačí se zajít podívat na autobusovou zastavku > Autobusové nádraží Havířov <

Záměrne píší jen zastávka, protože po přestavbě zmizela čekárna a tomu říkají na radnici zvýšení komfortu pro cesrujícího .

http://www.msstavby.cz/fiasko-v-havirove-pokracuje-30-09-2015/