Podpora demolice havířovské haly

Quoted post


Nepřihlášený uživatel

#64 Re: Re: : jsem pro zbourání ČD

2014-10-13 14:28

#18: don-tom - Re: : jsem pro zbourání ČD 

  S následujících důvodů je demolice nesmysl

(a) Po ubourání haly bude odbavovací prostor v období špičky a turistické sezony nedostatečný 

(b) Navrhované řešení ČD / Města je co se týče Architektonické hodnoty stavby a ůpravy přednádražního prostoru nevhodně řešeno a bude muset být nedaleké budoucnosti znovu přestavěno. 

(c) Ubourat prostory, které lze veřejně / komerčně dále vyžít po odborní rekonstrukci. Je jen plýtvání obrovskými prostředky , které byly do stavby vlozeny při její realizaci.

(d) Budova je cenná což potvrzuje boj Architektů,  ČKA ,  PŮ ,Občanů, Příznivců Železnice.

Budovu také uznávají jako jednu z mála ČESKÝCH STAVEB Zastupujících moderní Architektůru i v zahraničí.

 

 

Odpovědi

don-tom

#65 Re: Re: Re: : jsem pro zbourání ČD

2014-10-13 20:01:02

#64: - Re: Re: : jsem pro zbourání ČD 

 Můžete, prosím, napsat, co si představujete pod pojmem "odbavovací prostor"? Z různých pohledů se může zdát, že se odbavovací prostor (především pro cestující autobusem) zpříjemní. Cestující

(a) nebudou muset stát na dešti (nebo se tísnit ve skleněné budce, která kapacitou nedostačuje);

(b) nebudou se muset obávat, že je přejede auto, které si nevšimne přicházejících z/do budovy, protože mu ve výhledu stál autobus (stojící v zastávce na Ostravu);

(c) nebudou obtěžováni opilci, kteří na nádraží i bydlí-ubytovna sídlící na nádraží bude ZRUŠENA.

 

K vašemu bodu (c): můžete být první, kdo vyjádří kolik by stála rekonstrukce? Zatím jsem slyšel, že by rekonstrukce stála 200 miliónů Kč (bez rekonstrukce přednádraží). Jinak současné komerční prostory, především dvě putyky a ubytovna jsou spíše jen pro odvážné a ne pro klasické cestující. 

 

Body (b) a (d) jsem nepochopil, tak nějak nerozumět česky jako vy.