NE Chcete platit za parkování před vlastním domem 1200,-Kc?

Komentáře

#401

Podepisuj, protože v této oblasti modré zóny nevyřeší parkování nás rezidentů. Místa na parkování jsou plná odpoledne a večer, když se všichni vrátí z práce, takže budeme pouze platit ale šance zaparkovat nebude žádná jako doposud. Naopak, by s mělo řešit spíš vytváření nových parkovacích míst a ne zpoplatnovat stávající.

Michaela Kadlcová (Praha 4, 2021-10-26)

#402

- bez zaplacení 1200,- nebudete si moci zajet na oběd do restaurace
- nezajedete do maleho obchůdku nakoupit, ke kadeřníkovi nebo do kina
- bude mít u vás problém zaparkovat návštěva a řemeslník
- ani nezaparkujete půjčené auto od kamaráda nebo z půjčovny.

Lukáš Vacek (Praha 4 - Braník, 2021-10-26)

#404

Podepisuji, protože nesouhlasím s placeným parkováním nikde, natož před nebo v blízkosti svého bydliště nebo pracoviště.

Marie Hanková (Praha 412, 2021-10-26)

#407

Podepisuji, protože je to nehorázné a jsem proti!

Věra Hušková (Praha 4, 2021-10-26)

#408

Podepisuji, protože nesouhlasím

Benjamin Rutledge (Praha 4, 2021-10-26)

#410

Situace s parkováním se rezidentu nezlepší, jen je to tahání peněz z kapes. Čerpám že zkušenosti občanů v již zavedených placených zónach.

Eva Tillova (Praha 4, 2021-10-26)

#413

Podepisují protože nechci platit za parkování

Volodymyr Burak (Praha, 2021-10-26)

#415

Podepisuji, protože už několikrát jsme byli podvedeni v souvislosti s koupí bytu a s tím souvisejícím parkováním na Praze 4.

Roman Šťovíček (Praha 4 - Kunratice, 2021-10-26)

#418

Podepisuji, protože zavedení zón v těchto lokalitách je naprosto nehorázné. Není to žádné řešení, ale jen prostředek jak vytáhnout z občanů peníze. Problém s parkováním na sídlištích je protože je tu málo parkovacích míst a né kvůli tomu že by tu parkoval někdo jiný než rezidenti. Stejně tak u pošty v Durychový parkují jen návštěvníci a zaměstnanci pošty. Naprosto úsměvná je ulice Mirotická, kde prochází hranice mezi P4 a P12 středem silnice, takže na jedné straně má být modrá zóna a na druhé ne. Děkujeme nechceme!

Štěpá Čejka (Praha 4, 2021-10-26)

#419

nesouhlasím s vybíráním poplatku, který nezabezpečí volné místo pro parkování místním občanům.

Milan Prodělal (Praha 4, 2021-10-27)

#422

V oblasti Hodkoviček parkují jen ti, kdo tam bydlí. Není tu žádné kulturní, sportovní ani nákupní zařízení, kam by jezdily návštěvy, takže namalováním modrých zón pro rezidenty zde nic nevyřeší.

Jan Šilhavý (Praha 4, 2021-10-27)

#424

Na sídlišti Lysiny parkuje nerezidentů naprosté minimum takže modré zóny jsou zde nesmyslné. Chápu je pouze jako platbu výpalného radnici. Názor změním až uvidím, kolik nových parkovacích míst v okolí mého bydliště radnice z vybraných peněz postavila.

Jakub Šerých (Praha 4, 2021-10-27)

#425

Odstěhoval jsem se z Prahy 3 kvůli modrým zónám. Nehodlám se opět stěhovat kvůli nemožnosti pozvat mimopražskou návštěvu, kvůli nemožnosti krátkodobé návštěvy, kvůli nemožnosti příjezdu technika a jiných dodavatelských služeb, kvůli nemožnosti parkovat služebním vozem. Modré zóny dle zkušeností nic neřeší a neusnadňují, pouze výrazně komplikují život.

Jiří Antoš (Praha 4, 2021-10-27)

#426

Nechci modré zony

Štěpán Mollay (Praha 4, 2021-10-27)

#427

Protože to není služba pro rezidenty, ale jen vybírání peněz bez jistoty zaparkování.

Markéta Šerých (Praha, 2021-10-27)

#432

nesouhlasím s parkovacími zónami na sídlišti v Hodkovičkách.

Eva Hurtík Poučková (Praha 4, 2021-10-27)

#433

Modré zóny jsou pouze výdělečné, místním nic nepřináší naopak jim velice ztěžují život - nemožnost návštěv příbuzných, nemožnost oprav, stěhování, atd.
Praha nemá dokončené záchytná parkoviště
na okrajích a zde chce v době kdy ekonomika města - městské části nepřináší zisky toto přenést na lidi . V tomto území z velké části žijí lidé důchodového věku a ty nejsou schopny ještě vydávat nesmyslnou částku za něco co jim vůbec nic nezaručuji - místo před barákem. A auta pro mě představují velikou možnost přepravy k lékaři a úřady. Proto žádám aby toto bylo okamžitě zastaveno do doby kdy Praha vytvoří na okrajích města dostatek velkokapacitních parkovišť a zároveň odstupňuje tyto zóny tak že ve středu města bude zóna dražší než na periférii . V této lokalitě neparkují žádní mimo pražský řidiči a to z důvodu toho že zde není takové spojení ze středem města .
Nebo uspořádejte závazné referendum jestli to obyvatelé chtějí !!!!!

Petr Difko (Praha 4, 2021-10-27)

#434

podepisuje protože to je lumpárna

Inge Benešová (Praha 4 - Krč, 2021-10-27)

#435

Nesouhlasím

Nataša Modráčková (Praha , 2021-10-27)

#437

Nevidím důvod si platit za parkování před bydlištěm.

Lukáš Difko (Praha , 2021-10-27)

#439

Neřeší to volné parkovací místa pro rezidenty a jejich rodinné příslušníky a návštěvy. Pouze vybírání poplatků, které končí v soukromých firmách.

Ondřej Kott (Bečváry, 2021-10-27)

#440

Zásadně nesouhlasím s modrými zónami a především s novým rozšířením v rámci celé Prahy 4.
ZÁKAZ!!!

Pavel Haloda (Praha 4 - Braník, 2021-10-27)

#446

Protože nesouhlasím s celkovou koncepcí modrých zón,které za povinnou platbu nepřinášejí žádnou službu.

Jiří Toman (Praha 4, 2021-10-27)

#447

Nesouhlasím s modrými zónami.
Nepomůže to zlepšit situaci s parkováním. A nemůže ani přijet rodina na návštěvu.
Je to stejné, jako kdybych já vybíral peníze za to že někdo projde po chodníku kolem mého baráku.
Tak se vzpamatuje a přestaňte z lidí tahat peníze a šikanovat.

Pavel Haloda (Praha 4, 2021-10-27)

#448

Zásadně nesouhlasím se zavedením modrých zón zde.
Maximálně tak, že byste je udělali pro lidi s trvalým pobytem zdarma. Ostatní ať si zaplatí.
Jinak se OPOVAŽTE TO ZAVÉST!!!

Petra Halodová (Praha 4 - Braník, 2021-10-27)

#453

Nesouhlasím s modrou zonou na Praze 4!!

Josef Hájek (Praha 4, 2021-10-27)

#455

Nechci živit darmožrouty a nemakačenka !!!

Milan Dlouhý (Praha 4 Lhotka, 2021-10-27)

#456

Petici podepisuji, protože nesouhlasím se zaváděním modrých parkovací zón v místech, kde parkují pouze rezidenti a která jsou pro parkování mimopražských aut neatraktivní.

Martin Dolejší (Praha 4, 2021-10-27)

#467

Nesouhlasím za platbu parkovacích zón ,
Vorackova

Tereza Vorackova (Praha, 2021-10-28)

#469

Podepisuji, protože konkretně v ulici Sládkovičova je právě během dne volno, místa zaplní až k večeru obyvatelé. Já parkuji v halové garáži, ale rád bych věděl, jak si budu moci jako důchodce přivézt během dne větší nákup, zastavit před domem kde bydlím a nákup odnést do bytu.

Karel Havel Ing (Praha 4, 2021-10-28)

#470

V žádném případě nesouhlasím se záměrem zřídit ZPS v sídlišti Novodvorská. Zřízením ZPS nikdy nikde nevzniklo jediné parkovací místo. Likvidace více než stovky parkovacích míst vyhrazením parkoviště u OD Billa k placenému parkování (cca 40 míst) a likvidace parkoviště v autobusovém obratišti Vavřenova (cca 60), kde vznikl developerský projekt Koti Braník, nutno zdůraznit, že nikoli v souladu s projektem – nevznikla veřejná stání a ani nebyla zachována veřejná doprava); mimochodem, právě zhruba stovka parkovacích míst v oblasti nyní chybí. Nabídněte obyvatelům bezpečné a dostupné parkování za férovou cenu (částku od obyvatel ve zpětné vazbě máte).

Radek Fajman (Praha 4, 2021-10-28)

#472

Nesouhlasím, aby byly parkovací zóny na Praze 4 - Hodkovičky. Jelikož se nejedná o místo, kde by parkovali lidi co tu parkovat nemají.

Petr Špulák (Lobendava, 2021-10-28)

#473

Nechci platit za parkování v místě bydliště !!!

Lucie Dlabačová (Praha 4, 2021-10-28)

#476

Podepisuji, protože nesouhlasím se zavedením placeného parkování na Praze 4 - Lhotka,

Zoltán Geri (Prah 4, 2021-10-28)

#479

Nechci platit za parkování před domem ani v jeho okolí. Parkování je v naší ulici otřes.

Martina ŠVECOVÁ (Praha 4 - Lhotka, 2021-10-29)

#480

Podepisuji, protože vím, že v Hodkovičkách parkují jen rezidenti a proto nechápu, proč by se zde měly zóny vytvářet.

Pavla Bažantová (Praha 4, 2021-10-29)

#481

Podepisuji, protože už teď je obtížné zaparkovat před domem a nikdo mi negarantuje, že zaparkuju, i když budu platit a nevím vlastně za co? Žádný servis, žádná garance. Nezaparkuje bez pokuty ani řemeslník, jako je to ve vnitřní Praze, kde se navíc velmi omezuje průjezdnost.

Alena Obdržálková (Praha 4, 2021-10-29)

#482

Podepisuji petici proti zřízení dalších parkovacích zón na území Prahy 4, protože to problém neřeší, jen ho přesouvá k sousedům. Naopak, jsem pro jejich zrušení na území celého města Prahy. Není garantováno, že vždy zaparkuji, na parkovištích nejsou vyznačena po desetiletí parkovací místa, lidé si kupují stále větší a větší auta, přičemž parkovacích míst ubývá i vinou úředníků, kteří schválili zrušení celé řady parkovacích míst nejen v mém okolí či prodej/pronájem parkovišť do soukromých rukou a jsou nyní znepřístupněna pro veřejnost či zpoplatněna, a nikdo neřeší nové parkování či to, že i velká nákladní auta a dodávky parkují klidně na parkovištích před domem určená pro osobní auta, což zpoplatnění nevyřeší. Novostavby nemají povinnost postavit v rámci projektu pro každý nový byt aspoň 1 parkovací místo a plán Prahy je nadále zahušťovat výstavbou nových domů stávající město. V parkovacích zónách je problém s návštěvami, řemeslníky (přenáší náklady parkovného na zákazníka), zásobování malých obchodů atd. O tom, že by řemeslník měl jednu parkovací známku pro území celého města Prahy se jim může jen zdát, ač někdy do roku cca 1995-96 takový systém fungoval, než byl Magistrátem zrušen a zavedly se první parkovací zóny v centru Prahy. Pokud by se takto zachovaly i Střední Čechy a zbytek republiky, tak si nezastavíte ani u lesa si odskočit, natož na procházku či na houby, leda byste zaplatili za parkování. Chápu, že politici hledají další zdroje financování, ale toto přinese pouze další nároky na nová pracovní místa a přitom lze najít, dle mého názoru, jistě řadu peněz např. tím, že se zoptimalizuje chod řady agend, např. pouliční lampy budou svítit jen za tmy a více účinnými světly, čímž poklesne spotřeba a ušetří se, nebudou se sekat trávníky po celé ploše každé 3 týdny, ale jen u chodníku a dále vybrané plochy, čímž se v létě udrží ve městě více vlhka, takže se nebude muset tolik kropit. Nezřizovat zbytečně pruhy pro cyklisty na silnicích, protože tam stejně žádní nejezdí a nejspíš ani nebudou (Praha je kopcovité město a lidé mají jiný životní styl a potřeby) a peníze z dotací lze jistě utratit i za jiné a více prospěšné projekty. Věřím, že je spousta prostoru i v jiných agendách města, kde hledat prostředky. Závěrem konstatuji, že zřízení parkovacích zón mi nepřináší žádný užitek, pouze problémy a náklady, a proto s nimi NESOUHLASÍM, což zohledním i u příštích voleb do zastupitelstva (mj. jako obdobně nesmyslný nápad na zpoplatnění průjezdu/vjezdu do Prahy či mýtného (při existenci celého obchvatu Prahy by kamiony a spousta aut do města vůbec nejezdila), příp. pruhů pro cyklisty, kde žádný nejezdí).
S pozdravem,
Tomáš Borecký
občan Prahy 4

Tomáš Borecký (Praha 4, 2021-10-29)

#483

Podepisuji petici proti rozšíření parkovacích zón na Praze 4.

Jan Benda (Praha 12, 2021-10-29)

#484

Podepisuji, protože nechci, aby na Praze 4 Lhotka a okolí byly placené zóny na parkování.

Aneta Čermáková (Praha 4-Lhotka, 2021-10-29)

#486

V mojí oblasti, nejsou žádné parkovací zóny potřeba. Přes den je u nás spousta volných míst, noci návrh neřeší a nechci, aby rodina neměla šanci kvůli modré zóně při návštěvě zaparkovat.

Zdeňka Balcerová (Praha 4, 2021-10-29)

#496

Nechci platit za parkování před svým domem.

Zdeněk Vrkoč (Praha, 2021-10-30)

#497

Nechci platit za parkování ve městě kde bydlím. Dostávat pokuty za parkování, když vezu dítě k lékaři a hledat u toho automat a hlídat zóny!!! Vést dítě na kroužek a půl hodiny strávit tím ze hledám hodiny , i život se pak prodraží , takže dítěti zrušíte kroužky a začnete šetřit na parkovné pro 2 auta v rodině?

Linda Zadražilová (Praha , 2021-10-30)

#498

Podepisuji, protoze nesouhlasim s vypalnym za moznost parkovani bez garance!

Luboš Prandžev (Praha 4, 2021-10-30)

#499

Podepisuji, protože nechci platit za parkování před svým bydlištěm, kde navíc parkuji velmi omezeně, jen pár dnů v roce. Většinu dní parkuji na chalupě u Humpolce.

Věra Kohoutová (Praha, 2021-10-30)

#500

Podepisuji, protoze pro obcany zijici v teto lokalite zavedeni modrych zon nema zadny prinos (nejedna se oblast, kde by problem s parkovacimi vznikal z duvodu “odkladani” vozidel obcanu dojizdejicich do Prahy z jinych mest). Naopak vnimam pouze negativni financni dopad v podobe poplatku za parkovaci karty. Vedeni mestske casti by se melo spis zacit venovat tomu, aby se rozsirily plochy pro parkovani obcanu v blizkosti bydliste. Nalezt parkovaci misto je uz delsi dobu znacny problem i mimo vetsi sidliste.

Patricie Zadrazilova (Praha 4, 2021-10-30)

#501

výsledkem zavedení není více parkovacích míst, ale více peněz pro město, které peníze neumí správně využít, jsem zásadně proti poplatku a jeho zvyšování.

Richard Frajer (Praha 4, 2021-10-30)

#504

není žádný důvod pro zřizení modré zony - parkovaní zde je bez problémů

Eva Neumannová (Praha 4, 2021-10-30)

#505

Nesouhlasím se zavedením parkovacích zon v Praze 4.

Dana Syrová (Praha 4, 2021-10-30)

#508

Nesouhlasím s rozšiřováním modrých zón na Praze 4.

Petr Steiner (Praha, 2021-10-30)

#510

V ulicích kolem Novodvorské není problém s parkováním.

Jaroslav Chlad (Praha, 2021-10-30)

#511

Nesouhlasím se zavedením modrých zón, protože v jejich zavedení nevidím žádný přínos. Zatíží to pouze peněženky občanů a parkovací místa v okolí, tak jako se tomu stalo po zavedení modrých zón v jiných částech Prahy. Navíc není nikde psáno, kam konkrétně vybrané peníze poputují. V žádné z pražských částí, kde byly modré zóny zavedeny, jsem přínos neviděla ani ve zlepšení komunikací, ani ve větší možnosti zaparkovat.

Lenka Hoffmann (Praha 4, 2021-10-31)

#513

Podepisuji, protoze zavedeni placenych zon je v nasi oblasti pouze financni zatez pro obcany bez jakehokoli efektu na dostupnost parkovacich mist.

Irena Zadrazilova (Praha 4, 2021-10-31)

#520

Vlastním nemovitost v zasažené oblasti

Jiří Čermák (praha, 2021-10-31)

#521

Modre zony mi nezaruci parkovani pred domem. Bydli zde pouze rezidenti, ostatni nemaji duvod zde parkovat. Nejsme zadnou spojkou k hlavni komunikaci do centra. Nase ulice je v hroznem stavu jiz nekolik desitek let co tu bydlim!. S modrou zonou nesouhlasim

Marketa Pestova (Praha 4, 2021-10-31)

#524

V rodině používame sdílené vozidlo,které nebude možné vůbec parkovat v místě mého trvalého bydliště.

Otto Haas (Praha 4, 2021-10-31)

#526

Podepisuji petici proti parkovacím zónám, které uberou počty parkovacích míst plošným zákazem parkování mimo vyznačené zóny. Kdybyste radši vyřešili např. parkování učitelů Základní školy v Jitřní na pozemcích školy, kteří doposud blokují přilehlé ulice. A to se nezmiňuji o třídních schůzkách, kdy dochází ke kolapsu dopravy a poškozování zeleně parkujícími vozidly rodičů. I.B.

Ivan Bažant (Praha 4, 2021-10-31)

#527

Modra zona nezrucuje parkovaci misto, protoze zde parkuji pouze rezidenti. Lokalita je vzdalena metru a tramvaji. Za katastrofalni stav komunikace v ulici je zodpovedna radnice Prahy 4, ktera ma nyni tu nehoraznout drzost zavest modre zony v Jiraskove vilove ctvrti.

Tomáš Karas (Praha, 2021-10-31)

#531

Protože nebudu živit parazity

Martin Altner (Praha, 2021-11-01)

#532

Jsem proti, protože nemám žádnou jistotu, že budu moct parkovat po placení.

Petr Lettko (Praha 4, 2021-11-01)

#538

Údajné přínosy jsou po mých zkušenostech z celé Prahy marginální.
Komplikace pro návštěvy známých, příbuzných či řemeslníků jsou nebetyčné.
Výměny aut mezi členy rodiny, náhradní vozidla při poruše atd. jsou nemožné.
Jistota parkování před domem=0.
Přínosy pro obyvatele=0

Petr Pelant (Praha, 2021-11-01)

#544

nechci platit za parkování na ulici před svým domem!

Filip Vávra (Praha 4, 2021-11-01)

#545

Je to lobistická prasárna.

Tomáš Nejedlý (Praha 4, 2021-11-01)

#549

Podepisuji petici, protože nesouhlasím se zavedením parkovacích zón na Spořilově!

Radek Švejdar (Praha, 2021-11-01)

#552

Nechci platit za parkování před vlastním domem 1200,-Kč.

Jan Hlaváček (Praha 4, 2021-11-01)

#556

Placení parkovacích zón z principu nepřinese více možností zaparkovat, jde jen o tahání pěněz.

Lubomír Posker (Praha, 2021-11-01)

#557

Nesouhlasím s placením poplatku za to, že mám auto před domem kde bydlím. Je to pouze další tahání peněz z kapes lidí a přitom stejně nebudeme mít žádnou jistotu že tam to místo na zaparkování budeme mít.

Jan Krejsa (Praha 4, 2021-11-01)

#558

Podporuji a podepisuji petici protože zřizování parkovacích zón v okrajových částech zcela jednoznačně nedává smysl. Navíc zcela zjevně a neoddiskutovatelně snižuje životní komfort obyvatel příslušné lokality a to i bez ohledu na to, že komunikace na to nejsou dimenzovány. Zcela jasně jde jenom o snahu restrikčním způsobem získat peníze pro magistrát a firmu spravující modré zóny bez ohledu na realitu a místní obyvatele.

doc. Ing. Stanislav Smrček, \csc. (Praha 4, 2021-11-01)

#559

Silnici před naším domem budovali ještě komunistí z našich společných peněz. Od roku 1968 ji nikdo neopravoval, tak za co mám platit? Ještě bych pochopil jednu zónu po celé Praze a záchytná parkoviště pro mimopražské....

Martin Janda (Praha 4, 2021-11-02)

#563

Nesouhlasím se zavedením placené parkovací zóny před mým domem.

Eva Binova (Praha 4 Branik , 2021-11-02)

#566

Nechci platit parkování (za veřejnou komunikaci) před vlastním domem. Už takhle máme výdajů víc než dost a toto by ještě víc zatížilo náš rodinný rozpočet. V naší ulici parkují většinou rezidenti tudíž v tom nevidím žádný smysl. Zavést poplatky vůbec nevyřeší parkování v naší ulici, naopak nám to spíše zkomplikuje. Nejsme nikde v centru Prahy proto si myslím, že je to nesmysl.

Jana Žákovská (Praha 4, 2021-11-02)

#568

s parkovací zónou v naší oblasti Nad Lesním divadlem/Novodvorská atd. nesouhlasím. Dle zkušeností z okolních lokalit kde zóny již jsou vůbec neřeší problém parkování. Proč mám platit poplatek, když nemám kde zaparkovat?

Marek Žákovský (Praha 4, 2021-11-02)

#571

Nesouhlasím s parkovacími zónami - nic neřeší

Richard Kny (Praha 4, 2021-11-02)

#572

Nesouhlasim s modrou zonou, ze zkusenosti v jinych castech plyne, ze to parkovaci misto nezajisti. Jenom to zvysuje administrativu a platby.

Doreliu Nemerenco (Praha 4, 2021-11-02)

#580

Jsem zasadne proti jakymkoliv parkovacim zonam v nasem okoli. Zije se nam tu ted dobre,tak nam to nekazte a penize si sezente jinde. Dekuji

Martina Jezkova (Praha 4, 2021-11-02)

#581

nechci platit za blbosti

Robert Kny (Praha 4, 2021-11-02)

#582

Nesouhlasím s placením za parkování před vl. domem, neboť mi nezaručí, že zde zaparkuji....parkují zde cizí vozidla (i zahraniční spz, a to nejen osobní, ale i nákladní) lidí bydlících ve vedlejší ubytovně - penzionu, kteří zaparkují svá pracovní vozidla za každou cenu i přes to, že poničí vedlejší automobily škrábanci, promáčklinami, atd....zavedením parkovného tento nešvar nevymizí, neboť není v silách MP Praha 4 zajistit odtah těchto cizích vozidel, když já budu chtít po příjezdu domů vozidlem zaparkovat před svým domem. Pracovala jsem 10 let na MHMP - odboru DSA, takže vím, že zavedení parkovného je pouze vyděračský příspěvek do pokladny MČ Prahy, ale výsledek opatření je pro rezidenta P4 nulový a tahání peněz z jeho kapsy k ničemu. Absolutně nic to neřeší, natož parkování!!! Kadlecová

Pavla Kadlecová (Praha 4, 2021-11-02)

#586

Rozšíření vnímám jakožto čistě nesmyslný krok, který nepovede k uvolnění parkování pro rezidenty. Ti budou pouze dotlačeni k placení peněz za parkovné.

Pavel Kolský (Praha, 2021-11-02)

#591

Na Novodvorské neparkují řidiči přijíždějící za prací do Prahy, zavedení modrých zón bez garance parkování tudíž postrádá smysl. Hlavním problémem naší lokality je nedostatek parkovacích míst, které parkovací zóny nevyřeší. Pár nejezdících aut sice zmizí (nebo se přesune o kousek dále), ale to bude negováno snížením počtu legálních parkovacích míst, jelikož nové modré čáry zpravidla neobsáhnou veškerá místa, kde se nyní pravidelně parkuje. Navíc není žádná záruka, že peníze takto vybrané budou investovány zpět pro zlepšení parkování v této oblasti Prahy 4 např. výstavbou parkovacích domů či jinými investicemi do infrastruktury.

Radek Mittelbach (Praha 4 - Braník, 2021-11-03)

#592

Záměr nepřinese rezidentům žádný užitek. Nevyřeší stávající problémy, vytvoří pouze nové komplikace. Proto žádám, aby bylo od záměru upuštěno.

Petr Bílý (Praha 4, 2021-11-03)

#595

Již v tom žiji. Po zavedení modrých zón se situace s parkováním dramaticky zhoršila. Nepřijde mi, že se cokoliv vyřešilo, naopak obyvatelům v mém okolí se situace zhoršila. Chápu cíl regulovat počty aut v rámci města, ale myslím, že cena je až tak dost veliká a nepřijde mi, že to jakkoliv funguje. Za mě by první auto mělo být zdarma nebo za polovic. Zdražení mi přijde absolutně nepřijatelné. Je potřeba na parkovací místa vyčlenit více prostředků, aby lidé nemuseli auta parkovat několik desítek minut MHD od jejich místa bydliště.

Petr Turnhöfer (Praha 4, 2021-11-03)



Placená propagace

Tuto petici nabídneme 3000 lidí.

Zjistit více...