Chceme zachovat tradiční rodinu, odmítáme ratifikaci Istanbulské úmluvy a Dublinu IV

Komentáře

#5204

Navržené úpravy povedou akorát k dalšímu rozvratu evropské civilizace a v konečném důsledku k jejímu oslabení a rozpadu.
Pryč s takovými nesmysly- tohle bych nedovolil dělat ani se zvířaty.

(Hodonín, 2018-06-25)

#5211

nesouhlasím

(Kopřivnice, 2018-06-25)

#5220

Myslim na naše děti

(Baška, 2018-06-25)

#5230

V textu petice zmíněné kosekvence Istanbulské úmluvy jsou obludně zrůdné a perverzní. Pod legendou potírání násilí jde o zákeřný útok na základy dnešní svobodné společnosti.

(Praha 9, 2018-06-26)

#5243

Podepisuji petici proti ratifikaci Istanbulské úmluvy, protože se s celým zněním Petice ztotožňuji. Přestože jsem žena, cítím se především jako člověk a proto jsou má práva a svobody ustanovena Listinou práv a svobod. Istanbulskou úmluvu považuji za populistický paskvil a odmítám ji.

(Ostrava, 2018-06-26)

#5262

Současný právní řád v České republice je dostačující pro postih násilníků, ať už se dopouštějí násilí na ženách, na dětech, nebo na mužích. Pokud vím, žena je taky člověk, a proto se na ni vztahuje listina základních práv a svobod. Istambulská úmluva dává mnohá práva neziskovkám, ovšem není jasně patrné, kdo bude neziskovky kontrolovat, a kdo bude z dané neziskovky v případě omylu s fatálními následky právně postižen a jak. Aby to nedopadlo jako s řáděním exekutorů, proti jejichž přehmatům se nedalo nijak právně bránit.

(Kralice nad Oslavou, 2018-06-26)

#5266

Souhlasím s obsahem petice.

(Praha, 2018-06-27)

#5271

Rodina -muž a žena jsou základem života

(Ostrava, 2018-06-27)

#5274

Určité prvky této "úmluvy" by měly v budoucnu katastrofální následky. Krásně to vyjádřil Marián Kuffa na Slovensku.

(Raškovice 78, 2018-06-27)

#5277

Plně se s textem petice ztotožňuji.

(13000, 2018-06-27)

#5280

Dodržování zákonů naší země a listiny lidských práv a svobod poskytuje dostatečnou záruku rovnoprávnosti všech občanů. Nelíbí se mi dohled nadnárodní organizace a možnost zneužití moci jak konkrétních pracovníků konající kontroly, tak úředníků neznajících situaci na místě.

(Kelč, 2018-06-27)

#5284

Tradice, hrdost, národní cítění...
Nejsme příčinou problémů na východě a v Africe. Problémy a%t si řeší ti, co je způsobili a nezatěžují tím ostatní.

(Nový Malín, 2018-06-28)

#5294

nesouhlasím s potřeštěností potřeštěnců na příslušných místech v EU

(Ostrava Poruba, 2018-06-28)

#5295

Podepisuji proto, že preferuji klasickou rodinu a hodnoty naší civilizace.

(Frýdek-Místek, 2018-06-28)

#5297

Souhlasím

(Olomouc, 2018-06-28)

#5300

Podobné úmluvy, zákony a nařízení, společnost jen přibližují k totální destrukci hodnot. Pokud odsuneme manželství muže a ženy někam mezi jen různé možnosti společenství, ztratíme to nejpodstatnější. Ať už se manželství rozvine v rodinu s dětmi nebo zůstane bezdětné, stále zůstává toto tradiční prostředí nejjistějším místem pro zdravý rozvoj vzájemných vztahů a výchovy dítěte.

(Oslavany, 2018-06-28)

#5307

It is known that there are certain extremists in politics belonging to the homosexual or bi-sexual (or other same types of disorders) lobby. A normal person in society have nothing against of them by themselves. But if they will try be extremists towards my family of the members of society (NORMAL family) and children generally - the society has full right to take to strong reaction what other side would call "extremism" towards them to protect itself - fair balance. It is crystal clear that they have their own inner problem with their physical gender at birth and their inner feeling about themselves - that is a kind of mismatch (it's like a double personality). I agree that they have such a problem but it does not mean that all of the society should be re-built according to their disorder/illness. This nonsense with "3-d gender" is completely unrealistic synthetic creation mismatching with Reality - namely how things REALLY are in normal people and how things are in NORMAL family. Normal family - is the cell and evolutionary creation allowed us to be what we are. The harm that they are already causing and can cause in the future is great: look only at AIDS problem... Our own children brainwashing about this synthetic nonsense that NATURALLY causes vomit symptoms in any NORMAL human member of society. And if the mother-nature has inbuilt in NORMAL humans such a reflex, there is a good reason to it. It is just another normal reflex, like closing of the eyelid if the eye sees that something is going to fly into it. With the mentioned in petition policies we are going like this against the way the evolution has created us. Yes, many of us are born with or acquire during the lifetime this or that illness and disorder. But it does not mean that this should become as a "norm" and normal NORM neglected and synthetically re-written just to satisfy the (homo-, etc -) sexual extremists. And how, for example a court could DARE to make a child live in a homosexual family, especially if it is against his/her will?? There are such cases... Even there is an alive in general normal mother (just to "satisfy" homosexual minority!).
The Truth is simple and down-to-Earth: 1. it does not exist "third gender", but very rarely people are born with signs of both genders - and only there can be somehow applicable of what that person can have psychic predisposition to be, 2. we can not chose what we are born and who we are, but, yes, it is true that some people have psychic disharmony between what they are and what they feel (and this phenomenon is objectively far from explaining and being able to correct such an anomaly, and until the science will completely prove, that it is normal (what I seriously doubt) that we can "choose" what gender we want to be, we have no moral right to impose any such ideas on the society). Actually, if the lobby is strong and well-financed, it can be "pushed" any kind of nonsense, including dangerous nonsense, like in nazis Germany "scientists" were writing their PhD works, proving why it is important to gas Jews and Gypsies. If you put for a brain a task - it will execute it. So, we can speculate long about it, but the Truth and Reality stays the same despite some brain-twisted and perverted people try to degrade and completely confuse our children by creating a gender synthetic nonsense and harming the innocent child psychic by the early introducing the sexual side of the humans. They come and they go, despite they seem "strong" in their lobbying capabilities, history has many examples of different types of fashions and trends before, everything comes back to normality and common sense. Like now any normal society does not doubt the equality of men and women. While, some marginals almost try to prove that we are also the same... what is one more synthetic nonsense.

(Praha, 2018-06-29)

#5308

Chci, aby byla zachována tradiční rodina tj. muž, žena děti, babička, dědeček

(Střítež nad Ludinou, 2018-06-29)

#5314

nechci diktát loby LGBT

(Kopřivnice, 2018-06-29)

#5319

Nesouhlasim s ničím co úmluva nabízí.Jsem pro zachování tradiční rodiny.Muz +zena=děti.Nechci aby mě děti vyrůstali v něčem tak zvráceném !

(Nové Město pod Smrkem, 2018-06-29)

#5321

Podepisuji, protože nesouhlasím s istambulskou úmluvou pro její zvrácenost.

(Opava, 2018-06-29)

#5324

Znamená konec naši státnosti...

(Hranice, 2018-06-29)

#5325

podepisuji,rodina je základ života

(Trutnov, 2018-06-29)

#5327

Podepisuji! Souhlasím se vším výše zmíněným!

(Plzeň, 2018-06-29)

#5331

Buď je muž nebo žena a nebo dítě jiné pohlaví neexistuje, Jedině se může řadit do odvětví mimozemšťan(neznáme pohlaví). Neexistuje, aby lidé stejného pohlaví mohli mít možnost odebráni vlastních spermijí a nechat oplodnit koupené vajíčko! Rodina je -muž-žena-děti-!!!

(Dolní Bojanovice, 2018-07-01)

#5341

Podepisuji, protože chci zachovat tradiční rodinu!!!

(Český Těšín, 2018-07-03)

#5350

Podepisuji, protože chceme, aby děti vyrůstali v opravdových tradičních rodinách. Aby byly zachovány veškeré hodnoty týkající se rodiny a postavení muže a ženy tak, jak byli stvořeni !!! Rodina znamená - táta, máma a děti !!!

(Dolní Bojanovice, 2018-07-03)

#5351

Rodinu tvoří žena, muž a dítě

(Dolní Bojanovice, 2018-07-03)

#5353

odmítám ratifikaci Istanbulské úmluvy a Dublinu IV. Když v Norsku odebraly úřady české matce děti a daly je do náhradní péče, aniž na to měly právo, bylo to strašné. Nechci aby se něco podobného dělo i u nás.

(Líšnice, 2018-07-03)

#5360

odmítám ratifikaci Istanbulské úmluvy

(Dolní Bojanovice, 2018-07-04)

#5361

Nesouhlasím, protože chci chránit tradiční rodinu, jako soužití jednoho muže a jedné ženy, zároveň chci chránit tradiční hodnoty předávané výchovou v rodině.

(Dolní Bojanovice, 2018-07-04)

#5366

Jsem si zachoval zdravý rozum, nejsem Marťan z Marzu. Mám piňďoura, tak jsem muž, narodil jsem se otci a matce, vychováván děti se svojí ženou a dávám tak vzor svým dětem, aby tak činili nadále.

(Janová, 2018-07-05)

#5373

Chci zachovat tradiční rodinu.

(Dolní Bojanovice, 2018-07-06)

#5377

Podepisuji, protože jsem MATKA, MANŽELKA, PĚSTOUNKA a především ŽENA

(Strahovice 23, 2018-07-07)

#5378

Chci zachovat tradiční rodinu.

(Prostějov, 2018-07-07)

#5382

Chci zachovat, co po předcích nám zůstalo

(Tisá , 2018-07-09)

#5396

Nesouhlasím s ideologií gender.

(Strážnice, 2018-07-12)

#5397

Bábovková

(Přelouč, 2018-07-12)

#5398

Som za zachovanie tradičnej rodiny

(Michalovce, 2018-07-12)