STOP zabíjení zvířat v zoologických zahradách

Komentáře

#201

Zoo by měly zvířata chránit, kde už jinde.

Alena Svítilová (Brno, 2021-09-07)

#209

Nesouhlasím se zbytečným utrácením zvířat!

Adéla Hajduchová (Praha , 2021-09-10)

#213

Souhlasím s peticí.

Tereza Cagášková (Studénka, 2021-10-03)

#215

TOTO SNAD NENÍ MOŽNÉ TO SE JAKO FAKT DĚJE NO TO JE HNUS OKAMŽITĚ PODEPISUJÍ

Michal Harnisch (Praha , 2021-10-16)

#216

Ani člověk nemá právo rozhodovat o tom kde, kdy a jaké zvíře může žít. Už jsme toho snad vyhubili dost!

Petra Bednar (Úpice, 2021-10-17)

#220

Jsme všichni živé bytosti.

Martin Stránský (Liberec, 2021-11-05)

#223

Nechci aby byla zabíjena zvířata!

Klára Mlynáriková (Praha 10-Horní Měcholupy , 2022-01-16)

#226

ANO PODEPISUJI!!!!! A

bara mala (Praha, 2022-01-16)

#233

Nerozumím problematice, ale z dostupných informací je jasné, že existují jiná řešení než zabíjení zvířat.

KAREL KUCHAŘ (KLADNO, 2022-02-05)

#236

Podepisují, protože jsem proti zabíjení zvířat v Zoologických zahradách a nejen tam. Trhá mi to srdce.

Pešková Miroslava (Pohorská Ves 67, 2022-02-25)

#240

Běhá mi z toho mráz po zádech, tečou mi slzy... Nemůžu tomu uvěřit!!!!!!!!!! Bojuje se za záchranu živočišných druhů, které jsou na pokraji vyhynutí a teď čtu takovou hrůzu?!?!?! Zoo si přece zvířata mezi sebou vyměňují... Navíc, existuje možnost si jakékoliv zvířátko adoptovat. A pokud by se veřejnost dozvěděla, že zoo zápasí s penězi a byly vypsány sbírky, vybralo by se dost peněz na to, aby se, např., provedly kastrace a tudíž nedocházelo k VRAŽDÁM nevinných stvoření! Bože, jak tohle může někdo udělat, zavraždit zdravé zvířátko. Uf. Jak můžou takoví lidé pracovat u zvířat? To jsou psychicky nemocní jedinci, kteří si vraždami "léčí" své problémy... Děs. Všechno se dá řešit, jen se musí chtít. Vraždy řešením nejsou.

Pavla Halušková (Hrabyně 3, 2022-07-10)

#241

Každé zvíře má právo na život.

Eliška Čermáková (Nové Strašecí, 2022-07-10)

#243

Nesouhlasím s množením a následným zabíjením zvířat v zoologických zahradách

Lucie Trojanová (Lomnice nad Popelkou , 2022-07-10)

#245

Souhlasím s petici!

Gabriela Hubálková (Jíkev, 2022-07-10)

#249

Protože nesouhlasím se zabíjením zvířat, člověk na to nemá nejmenší právo.

Marcela Dobrovska (Senice na Hané , 2022-07-10)

#250

Zvířata si zaslouží, abychom s nimi zacházeli dobře.

Eva Modrá (Seidlova 3/467, Praha 4, 2022-07-10)

#251

Miluji zvířata a proto jsem toho názoru, že by pokud možno,měla žít v přirozeném prostředí a ne v zajetí. Ale pokud už tak bohužel v zoo apod., žijí, tak by měli žít celý svůj život.
Žádný člověk, či nějaká organizace nesmí / by neměla mít právo na předčasné a bezdůvodné ukončení zvířecího života..
Je bezcitné a velice kruté, že je vůbec něco takového v dnešní době možné!! Doteď jsem neměla sebemenší tušení, že se něco tak otřesného, trestuhodného v zoologických zahradách atd.,děje.. Je to velice smutné a pro mě zdrcující, jelikož zvířata miluju nadevše..
Jsou to přeci nevinné, bezbranné duše o které je potřeba se starat s láskou, něhou a pochopením, celý jejich dlouhý život..

Někteří "lidi" jsou opravdu zrůdy, jelikož jsou to ONI,kdo rozhodují o utrácení těchto nevinných (pro ně nadbytečných) zvířat..
Krvácí mi z toho srdce..

Andrea Dudášová (Praha , 2022-07-10)

#263

Člověk, potažmo úředník od stolu nemá právo hrát si na Boha a rozhodovat o životech jiných živých bytostí. Vždy je více možností.jak věci řešit....jen to chce více o věcech přemýšlet a to asi někoho bolí.... takoví lidé bez nápadů a schopností a absolutní lhostejnosti k živému tvoru, nemají na těchto pozicích co dělat !!!!!

Jana Moníková (Běleč n.Orlicí, 2022-07-11)

#268

Mám ráda zvířata

Vendula Březinová (Praha, 2022-07-11)

#273

Podepisuji, protože mám úctu ke zvířatům a přeji si, aby žila.

Karolína Janovská (Libčany, 2022-07-11)

#277

Nesouhlasím s výše uvedeným zacházením zvířat v ZOO.
A diktaturou EAZA.

Miroslav Martenek (Želetava , 2022-07-11)

#283

Nemáme právo se takto chovat k jakémukoliv živému tvorovi, je to naprosto odporné !

Ivana Vilímková (Uničov, 2022-07-11)

#287

Mám ráda zvířata.

Alena Turečková (Horní Jiřetín, 2022-07-11)

#289

Podepisuji, protoze s timto pristupem ke zviratum naprosto nesouhlasim. Jsem naprosto zdesena z techto praktik a lide, kteri jsou schopni neco takoveho schvalit, naridit, nebo vykonat by nemeli mit ke zviratum vubec pristup. Zadam o okamzity zakaz techto praktik.

Petra Maskova (Dobris, 2022-07-11)

#291

PODEPISUJI, PROTOŽE JE TO NEPŘIJATELNÉ A TUPOST LIDÍ MĚ NEPŘESTÁVÁ UDIVOVAT!!

Eliška Faktorová (Praha, 2022-07-11)

#294

Podepisuji protože:vúbec se mi nelíbí jak se ke zvířatům my lidé chováme! Žádné zvíře by nemělo být zabité kvůli našemu prospěchu.Věřím a držím palce,aby se tohle co nejrychleji změnilo a my si zasloužili na této planetě žít. Vůbec jsem nevěděla ,že se v zoo tohle děje a je mi z toho smutno.

Milena Bocková (Černovice, 2022-07-11)

#301

Podepisuji, protoze nesouhlasim s bezduvodnym zabijenim zdravych zvirat v ZOO a jinych podobnych chovech.

Zdenka Rosenbaumová (Most, 2022-07-11)

#302

Podepisuji, protože je mi z těchto lidí, co se považují za odborníky na zvracení.

Eva Pradeová (Vtelno , 2022-07-11)

#303

Jsem zhnusena tím, jak odporně představitelé českých zoologických zahrad zacházejí s ohroženými druhy živočichů!

Dita Schmidtmayer (Dívčice, 2022-07-11)

#306

Jsem proti zabíjení zdravých zvířat v ZOO a nejen v zoologických zahradách.
Je to nehorázné a kruté.
Myslela jsem, že zoologické zahrady chrání zvířata,kterých je čím dál méně.
Hlavně, že se točí seriál o ZOO,tam jistě neukáží pravou tvář,je mi líto zvířat která sotva přišla na svět,aby je následně zabili.
Už i v zoologických zahradách řádí mafie, nejen v politice. Jakým právem rozhodují o zabíjení zdravých zvířat.

Eva Bednářová (Přerov , 2022-07-11)

#309

Chci aby došlo k co nejrychlejší změně a zdravá zvířata nebyla zbytečně množena a následně utrácena. Jsou i jiné, lepší možnosti, jak situaci řešit. A je smutné, že se to děje teď, v 21. století.

Miroslava Marešová (Brno-Řečkovice a Mokrá Hora, 2022-07-11)

#314

Jsem zásadně proti zbytečnému zabíjení mláďat i starších zvířat, je to opravdu nepochopitelné, co se za zdmi ZOO může dít! A to je tak ráda navštěvuji... Chudáci zvířata, co si od nás lidí musí vytrpět... V dnešní době jde zřejmě jen o byznys, žádný cit !!! Milé zoologické zahrady, proberte se a konečně se svými svěřenci slušně zacházejte a nelikvidujte mláďata,která jste záměrně nechali zplodit!!!!!!! Nejprve se ošetřovatelé radují z nových přírůstků a pak s nimi po roce života zametete a zabijete!!! Hnus!!!

Zuzana Kolmanová (Košťany, 2022-07-11)

#317

Podepisuji, protože nesouhlasím s takovýmto zacházením se zvířaty!

Hana Martinová (Děčín, 2022-07-12)

#324

Podepisuji, protože mi způsoby zacházení a zbytečného zabíjení zvířat v ZOO nejsou jedno a tento přístup by se měl změnit, už jen proto, že bylo dávno dokázáno, že zvířata kromě klasické inteligence, mají i inteligenci sociální a nejsou jen pouhým majetkem.

Pavlína Sluková (Mladá Boleslav, 2022-07-12)

#327

Protože se mi nelíbí, co se děje. Určitě jde najít jiný způsob regulace počtu zvířat v zoologických zahradách, než jen zabíjení mláďat.

Jiří Pabuda (Frenštát pod Radhoštěm , 2022-07-12)

#328

Mají právo na život a to nejen ty v Zoo

Libor Poštolka (Zlín, 2022-07-12)

#333

Nesouhlasím se zbytečným utrácením mláďat v zoo,!!!

Olga Henychová (Oldřichov V Hájích, 2022-07-12)

#334

Podepisuji, protože jsem proti tomu.

Adéla Kadeřábková (Zdice, 2022-07-12)

#335

Podepisuji, protože nesouhlasím s bezdůvodným zabíjením zvířat, která jsou na pokraji vyhynutí. Podle mého názoru, by měla být zachována i pro příští generace a měla by se spíš projevit snaha navracet je zpět do jejich přirozeného prostředí.

Hana Eichelmannová (Chomutov, 2022-07-12)

#343

Jana Brožková

Jana Brožková (Plzeň, 2022-07-12)

#348

Podepisují, protože nesouhlasím se současnou praxi a odsuzují toto zbytečné týrání zvířat. Je možné najít jiné řešení. Je to nutné.

Sylva Marková (Jesenice, 2022-07-12)

#352

Přečetl jsem většinu u nás vydaných knížek od Geralda Durrela a s jeho odkazem plně souhlasím.

Vladimír Čiernik (Praha 4, 2022-07-12)

#356

Podepisuji proto, že nechci, aby se zbytečně zabíjela zvířata!!!

Robert Žídek (Ostravice, 2022-07-12)

#362

Miluju zvířata a lidi nemaj právo řídit jim takto život!!

Anita Makolliova (Usti nad labem, 2022-07-12)

#363

Nesouhlasím, aby zvířata byla v zoologických zahradách množena a následně utrácena z důvodů, že se o ně zoologické zahrady, jakožto jejich chovatelé nechtějí nebo nedokáží postarat.
Zvířata by měla mít právo na život!!!!!!!!

Regína Rudová (Náchod, 2022-07-12)

#366

Podepisuji, protože plně souhlasím s účely petice a přikláním se k přehodnocení zřizování ZOO jako zábavných center pro lidi. myslím si, že by se měly mnohem více zabývat návratem zvířat do divoké přírody a její ochranou.

Zuzana Jakubová (Komárov, 2022-07-12)

#371

To, co jsem dnes četla v rozhovoru s paní Modrou se mi nelíbí a to by se prostě dít nemělo, jestli tomu napomůže můj podpis, je to to nejmenší, co mohu udělat. Každý tvor má právo na život a nikdo nemá právo mu ho bezdůvodně vzít

Lucie Šmídová (Rakovník, 2022-07-12)

#374

Už mám dost zabíjení zvířat!!!

Martina Čejková (Trnová u Plzně, 2022-07-12)

#375

Podepisují protože jsem proti týrání zvířat a rozhodování o jejich životech a nakládáním s ním jako s neživou věcí, odpadem

Aneleh Wolf (Český Krumlov, 2022-07-12)

#376

Je to odporné co se to děje. Tyto zvířata za nic nemohou a v přírodě jsou potřeba. Lidí je moc to se taky budou zabíjet?

Blahová Eva (Vysehorovice, 2022-07-12)

#377

Podepisuji, protože nesouhlasím se zbytečným utrácením zvířat.

Nikola Nevrlá (Česká Lípa 6, 2022-07-12)

#378

Zoo jsem vždy měla za místo, které má pomáhat zachovat různé druhy zvířat, často ohrožené, a dát lidem možnost tyto druhy třeba i naživo vidět, byť za plotem nebo sklem. Vždy se mi více sice zamlouvala myšlenka rezervace (a třeba možnosti prohlídky zvířat v přirozeném prostředí z čehož by se daly generovat zisky na provoz a starost o zvířata), chápu však, že to v mnoha oblastech může být problematické a že mé představy mohou být těžko slučitelné s realitou. Obecně nejsem fanoušek systému zoo, kde mi přišlo, že je to více o vykořisťování zvířat pro zisk, kde zvířata nejsou ve svém přirozeném prostředí, což se na nich musí nějakým způsobem odrážet. Přesto však chápu, že způsob práce se zvířaty v podobě zoo systému má své bonusy. A i když to není nejlepší systém, tak je to aspoň něco. Stejně tak chápu nutnost regulace chovu, kde však tento druh zabíjení mláďat mi přijde nechutný. Zvířata sice nejsou lidé, ale jsou to živé bytosti, které si vytváří sociální vazby v rámci svého druhu i těch dalších. Stejně jako například psi, kteří jsou mazlíčci. Kdyby například psí chovná stanice (bavme se nyní o papírovém chovu, nikoliv tzv. množírnách, které se řešily v uplynulých letech - jelikož zoo je také taková papírová chovná stanice svým způsobem) provozovala tyto praktiky, tak by to bylo úplně stejné. Kde se také řeší šlechtění, porodnost apod. Kde jsou štěňata často zamluvená i na několik vrhů dopředu. Nevidím tedy důvod, proč by se to nedalo řešit tímto způsobem i tady.

Navíc ... Kde je to vrácení do přírody, když potenciální jedinec, který na to má šanci (odstavené mladě) je zabito jen proto, že má Zoo už náhradu? Kde je to zachování druhů, zachování biodiverzity planety? Jaký má smysl zvířata vůbec chovat a takto "chránit před vyhynutím", když je tímto vlastně jen držíme ve stavu "vzácná" = "výstavní, generují zisky"? Vypustit takové mládě do divočiny by možná bylo poněkud kruté (hlavně u šelem, které se většinou snad nenechávají učit lovit), kde by mělo malou šanci na přežití... Ale mělo by alespoň šanci. Kdyby se nenašel nikdo, kdo by si ho vzal a i přes omezení chovu se vůbec dostalo na svět, tak jako poslední možnost rozhodně z mého pohledu lepší, než to prostě zabít jelikož se nám to nehodí do krámu.

Praktika se zabíjením zdravých kusů a mláďat s výmluvou "je to kvůli zachování vůle zvířat se pářit" je směšná. Kdyby šlo jen o toto, tak se hledají cesty, co dělat s mláďaty. Jak dále posunout chov a skutečně navrátit druh do přírody. Takto je to jen o obchodní strategii, která vydělává na tom, že mláďata sou roztomilá. A když pomalu přestanou být? Do salámu s nimi. Bílí tigři už nejsou in, jsou kuriozita? Pryč s nimi. Smutné.

A tohle se děje ve paměťové instituci, která do jisté míry plní vzdělávací funkci? Místo aby se skrze Zoo mohli lidé vzdělávat k nějaké odpovědnosti za život jiných bytostí, tak nás tímto učí, že zabíjet je v pohodě pokud je živý tvor mimo náš plán. Což mi zní jak americký postoj k potratům, který stojí na volném sexu s pojistkou, že když se něco pokazí, tak je tu potrat... Jen ještě horší verze.

Můj pohled nevychází z lítosti nad zvířaty nebo z toho, že bych propagovala, že zvířata mají také právo na život. Z mého pohledu jsou zvířata v zoo otroci, kteří již přišli o veškerá svá práva tím, že tam jsou. Lidé se tak chovali i k vlastnímu druhu, není tedy překvapením, že to dělají i u zvířat. Člověk může být inteligentní a mít kontrolu nad dnešním světěm, přesto je však jen jeden z mnoha živých organizmů na této planetě. Kde je potřeba, aby se zbavil své arogance a sebestřednosti, že je něco více.

Denisa Majcherová (Brno, 2022-07-12)

#379

Netušila jsem, že v zoologických zahradách k něčemu takovému dochází. Přijde mi to kruté a šokující.

Helena Peřinová (Praha , 2022-07-12)

#382

Jak je psáno v textu petice: Zoo mají sloužit hlavně snaze o zachování ohrožených druhů. Pokud k tomu ohrožení naopak přispívají, je něco špatně.

Sebastiana Moráňová (Jihlava, 2022-07-12)

#384

Zvířata by se měla chránit, jsou to také živé bytosti, bohužel to většina lidí nechápe, jako například naší politici, kteří zabíjení zvířat tolerují. Možná je to tím že nemají city, a nebo tím že jsou moc slabí na to, aby za něco dali přísný trest.

Karel Vorel (Cheb, 2022-07-12)

#387

Zoo mají být pro záchranu zvířat

Věra Doležalová (Veltruby, 2022-07-12)

#396

Nesouhlasím se zabíjením zvířat!

Hana Šebestíková (Liberec, 2022-07-13)

#397

Nesouhlasím se zabíjením zvířat.

Hana Smolíková (Lázně Bělohrad, 2022-07-13)

#400

Protože popsané zacházení s mláďaty je neslučitelné s etikou.

Jiří Toman (Praha, 2022-07-13)



Placená propagace

Tuto petici nabídneme 3000 lidí.

Zjistit více...