Proti podněcování k nenávisti ve hře "Naše násilí" v Brně.

Komentáře

#5002

Za to, aby člověku nesplynuly pojmy „urážka“ a „právo na názor“.

Daniel Gomola (Břeclav, 2018-05-09)

#5003

nechutný exhibicionismus autora
bezbřehost v umění
provokace

Milena Firlová (Zábřeh, 2018-05-09)

#5005

Naprosto souhlasím s textem. Dle principu demokracie, svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého....nejde do nekonečna ustupovat a tvářit se, že je to "normální", protože toto normální není.

Lenka Hádrová (Prostějov, 2018-05-09)

#5009

Podepisuji.

Eva Pernová (Střelice u Brna, 2018-05-09)

#5010

Galaťanům:1,3:Vděčnost vám a mír od božského otce a panujícího našeho Ježíše anointujícího,4 toho vydavšího sebe za naše hříchy tak, aby nás vytrhnul, z toho vstoupivšího VĚKU ZLOMYSLNOSTI podle záměru božského a otce našeho, (překl.:N.Kovenant)

Zdenek Čechovský (Městys Mšec, 2018-05-09)

#5013

Už není možný co si ty parchanti dovolujou! Nikomu není nic svatý! Hnus!!!

Libuše Horáková (Praha 2, 2018-05-09)

#5014

Plně souhlasím s textem dopisu a peticí

Michal ČECHMÁNEK (Brno, 2018-05-09)

#5016

Protože Bůh je svatý.

Pavel Matyáš (Číhaná, 2018-05-09)

#5018

Ježíš je Boží syn, láskyplný. Miluje všechny lidi a nenávidí zlo a násilí. Tato hra je pravý opak, je to urážka Boha a všech křesťanů. Nabádá k násilí a rozhodně toto nemá nic společného s uměním. Je to ďábelské a je mi tohoto autora líto. Modlím se za tohoto muže, aby mu Bůh otevřel oči i srdce.

Miluše Jandíková (Zábřeh, 2018-05-09)

#5020

Zlá provokace

Marie Adamcová (Praha 3, 2018-05-09)

#5022

Je to nechutne a proti Křesťanské víře a urážkou Boha

Curi Michal (Gloucester , 2018-05-09)

#5023

Petici podepisuji, protože se to přímo dotýká mé křesťanské víry. Kristus je pro mě Bůh a zesměšňování Jeho osoby uráží nejenom Jeho, ale i mně osobně. A podotýkám, že kdyby šlo o Mohameda, tak by autor dnes už byl možná i po smrti. Tohle já mu nepřeji, ale nejspíš si neuvědomuje, že za tohle rouhání ho stihne jiný trest!

Ludmila Smyčková (Český Těšín, 2018-05-09)

#5025

Velmi nechutné, chápu, že na sebe chce divadlo, případně jeho vedení co nejvíce upozornit. Když to nejde uměním, tak alespoň něčím odporným.

Věra Janoušková (Ústí nad Orlicí, 2018-05-09)

#5026

Je to nechutne ponižování samotneho Boha a vysmech jeho cirkve na zemi. Neuvedomuji si asi co delaji .Buh je jedine dobro ,ktere tu na zemi vubec mame . Vzdyd i lidske zakony i cas se meri Bozim meritkem. Vse ma sve hranice .

Jolana Specht (Meiningen, 2018-05-09)

#5027

Nejedná se zde o svobodu slova a umělecké tvorby, ale o pouhou svévoli. "Hra" Naše násilí, vaše násilí je sama násilná a násilí podněcuje.

Martin Monckal Smutný (Brno, 2018-05-09)

#5031

podněcování k nenávisti vůči náboženskému vyznání

Drahomíra Lukšová (Nové Město na Moravě, 2018-05-09)

#5033

Souhlasím se zněním petice, lidská společnost se takovými počiny posouvá stále více někde za hranici lidské slušnosti, kterou když ztratíme, staneme se barbary.

Miloslav Bocan (Vřesina, 2018-05-09)

#5036

Podepisuji protože je to urážka křesťanů a jestli se tato akce provede tak si další zvrácení umělci budou myslet že je to normální věc a nebudou se bát něco podobného provést znovu

Oliver Karpov (Rakvice, 2018-05-09)

#5037

Protestuji proti špinění Boha Ježíše Krista v této tmářske hře pohanů

Kateřina Ďaskova (Hrušovany u Brna, 2018-05-09)

#5038

...se zcela ztotožňuji s odůvodněným protestem signatářů otevřeného dopisu; protože je rovněž v sázce pravdivost tváří v tvář dějinám a jejich osobnostem, která je (zde v případě Ježíše Krista) cíleně pošlapávána a vysmívána. Mrzí mě, že umění, které má lidi spojovat a probouzet a vyjadřovat hluboce lidské ušlechtilé touhy, se v tomto případě stává nástrojem rozdělení, manipulace a štvavé a výsměšné arogance.

Vojtěch Janšta (Opava, 2018-05-09)

#5039

Pro mne jako křesťana je zcela špatné znevažování Ježíše Krista, navíc formou, kterou autor zcela záměrně využívá. Stejně tak vytahování vlajky ČR z genitálií ženy je dle mého názoru znevažováním státního symbolu mé vlasti. Důvodů by se dalo uvést mnohem více, tyhle dvaa jsou těmi zásadními.

Igor Tesařík (Brno, 2018-05-09)

#5040

nechci, aby se táto hra odehrala v divadle. Je to maximálne nechutný, ohavný! Jsem křesťan a věřím v Pána Ježíše a nepřeju si, aby se tahle nechutná hra odehrala!

Magdaléna Viccardi (Brno, 2018-05-09)

#5041

chci vyjádřit svůj odpor proti uvedení jmenované divadelní hry, která znevažuje osobnost Ježíše Krista

Alena Pavlatová (Brno, 2018-05-09)

#5046

Nesouhlasím s uvedením představení.

Markéta Lepltová (Brno, 2018-05-10)

#5049

Podepisuji petici,protoze hra zesmesnuje a zneuctiva Boziho Syna Jezise Krista,ktery je Spasitlem pro kazdeho,kdo v neho veri a to takovym zpusobem,ze to nema obdoby.Jde o rouhani proti samotnemu Bohu,ktere bude mit nasledky.Kdyby byl v muslimske zemi podobnym zpusobem zesmesnovan Mohamed dely by se hrozne veci a s nejvetsi pravdepodobnosti by bylo i nekolik mrtvych,kteri zesmesnovani schvalovali.Zel v nasi zemi mnoha lidem,zvlaste tem co jsou v moci postaveni neni nic svate a jednaji jako pomatenci.
Roman Loudal,krestan

Roman Loudal (Pardubice, 2018-05-10)

#5050

Přála bych si, aby kultura pomáhala k respektování důstojnosti každého člověka, ne aby tuto důstojnost pošlapávala. Tolerancí k šíření zla pod rouškou respektování svobody, ho podporujeme.

Marcela Kobylková (Brno, 2018-05-10)

#5052

Podepisuji, protože hra hrubě uráží a tupí postavu Ježíše Krista. Znevážení jeho osobnosti touto hrou mě hluboce zasahuje. Hrubě uráží křesťanské hodnoty, a také muslimské ženy. Nebude-li hra stažena, je naprosto nutné řešit tuto záležitost soudní cestou!!!

Jitka Algertová (Brno, 2018-05-10)

#5053

Souhlasím s textem petice.

Hana Sukupová (Ostrava, 2018-05-10)

#5054

Nebude-li hra stažena, je naprosto nutné řešit její stažení soudní cestou! Hra hrubě tupí osobu Ježíše Krista, tupí křesťany i muslimy.

Dušan Algert (Brno, 2018-05-10)

#5056

Souhlasím s textem této petice, proto se připojuji svým podpisem.

Eva Legartová (Ostrava, 2018-05-10)

#5057

Souhlasím s textem petice.

Petr Sukup (Ostrava, 2018-05-10)

#5059

Tato hra je urážlivá (i pro muslimy), nesmyslná a zavádějíci , stupidní, nevkusná, kazící zdravý kulturní vzduch a vkus

Antonín Růžička (Brno, 2018-05-10)

#5062

Plně souhlasím se zněním petice

David Loula (Žďár nad Sázavou, 2018-05-10)

#5063

Morálka společnosti celkově upadá, chybí úcta, respekt, svobodu si mnozí vykládají, že lze činit cokoliv, bez ohledů na kohokoli. Znevažování osobnosti, zlehčování víry, překračování hranic intimity, .... se mne hluboce dotýká. Hra "Naše násilí a vaše násilí" je neuctivá, dehonestující, přispívá k rasové a náboženské nesnášenlivosti, toto nepatří do vyspělé, kulturní společnosti.

Michaela Ondráčková (Brno, 2018-05-10)

#5066

Znevažuje osobu a dílo Pána Ježíše Krista.

Petr Haller (Praha, 2018-05-10)

#5069

Podepisuji, protože nesouhlasím s hanobením osoby pána Ježíše Krista.

Petr Staněk (Praha 3, 2018-05-10)

#5071

Podepisuji, protože cítím potřebu a nutnost vyslovit nesouhlas s něčím, co už je přes čáru i v umění.
Nechci schvalovat (což bych učinila tím, kdybych se podepsání petice vyhnula) hanobení Ježíše Krista a tím i ovládání nevěřících lidi, kteří mohou být hrou ovlivněni i kvůli své neznalosti.

Kateřina Dvořáková (Jílové u Prahy, 2018-05-10)

#5074

Tato hra je urážka Pána Ježíše a s tím se nemůžu ztotožnit.

Jiří Král (Praha , 2018-05-10)

#5077

Nesouhlasím s překrucováním historických fakt - Ježíš nikdy nikomu neublížil, naopak uzdravoval a pozvedal ty nejvíce opovrhované. Nesouhlasím s hanobením Ježíšovy osoby. Kdybyste místo Krista dosadili do této role ve hře Mohameda, máte na krku trest smrti od muslimských bratří. Zároveň Ježíš je váženým prorokem i v Islámu, takže vlastně nevíte co na sebe svoláváte a čím ohrožujete Brno.

Pavel Trefný (Praha, 2018-05-10)

#5078

Zneuctení osoby a díla Pána Ježíše Krista.

Petr Haller (P4, 2018-05-10)

#5079

Jsem křesťan a je to pro mě výrazně za hranicí přijatelnosti. Cítím se i tímto diskriminována za svoje svobodné vyznání. Je to urážka Boha stvořitele a Jeho Syna Ježíše Krista.

Věra Hallerová (Praha, 2018-05-10)

#5087

Kristus se stal nejvyšší morální osobností v dějinách lidstva, který položil život za naší spásu, uvedená hra je novodobým popliváním jeho čistoty, tak jako když jej vedli na Golgatu a bude mít nepříznivý vliv zejména na duše mladých lidí a nehezký punc našeho již dosti ateistického národa, který se nedůstojně chlubí, že si může ve jménu svobody dělat co chce!

Karel Sýkora (Lišov, 2018-05-10)

#5092

Podepisuji, protože nechci aby stát tímto způsobem přispíval a propagoval neúctu k druhým a znevažoval základní pilíře ze kterých vzešla evropská civilizace

Martin Ondráček (Brno, 2018-05-10)

#5093

hru považuji za urážku náboženského cítění a za vyvolávání nenávisti.

Marian Jiří Husek (Znojmo, 2018-05-10)

#5094

Podepisují se protože jak píše pan ICLic .Mgr. Jan Rozek ,hra omezuje na lidské svobodě a názoru a vede k nenávisti vůči nám Křestanům . A ze stránky obyčejného člověka je to nemorální až odporné . Převracet pravdu kterou se učí lide už několik tisíc let a omezovat osoby ve svobodě vyučování mladé generace křesťanství ( jelikož Bible učí lásce a tahle divadelní hra učí opaku ). Bible je oporou velké populace národu ,takže zpřístupněním teto hry se zvrátí smysl Bible a tím pádem se rozpadne opora mnohá lidí (což znamená násilné ovlivňování a omezovaní velké populace lidí s čemž nesouhlasím a myslím že je to nejhorší co se může udělat)

Gennadij Savickij ( Skuhrov , 2018-05-10)

#5096

je to potupa Syna Božího, který z Lásky Agapé přinesl lidstvu smíření v oběti na Kříži v Jeho svaté krvi.S bohem i lidem mezi sebou !
Brno je hanbou ne jen sobě,ale českého národa , předchůdců Jana Husa.J.A.Komenského,Chelčického a dalších,včetně T.G.Masaryka,kteří vedli národ k Pravdě a nasledování Krista !

Libuše Mozsiová (Praha, 2018-05-10)

#5098

Podepisuji, protože jako křesťanka vím, že Pán Ježíš Kristus byl člověk bez hříchu. Touto hrou obelháváte lidi o charakteru Ježíše Krista.Uvádíte je v klam a urážíte všechny křesťany v našem státě.

Mária Jelínková (Cheb, 2018-05-10)

#5099

I kultura má mít kultivovaný projev. Zde byla překročena nejen mez etická, došlo také k degradaci umění. Divadelní představení naprosto zvráceným způsobem uráží Boha, což je naprosto nepřijatelné a odsouzeníhodné. Je nutné toto a podobné urážející hry naprosto vyloučit z repertoáru divadel.

Matouš Sloboda (Český Těšín, 2018-05-10)

#5101

Jedná se o urážku křesťanství a islámu. Toto není umění, ale šíření zla odpornou formou.

Jiří Lodr (Plzeň , 2018-05-10)

#5102

Nesouhlasím s vystoupením - je to hnus!!!

Jan Šibůrek (Koněšín, 2018-05-11)

#5105

Přímo odporuje Ježíšově zvěsti.

Pavlína Hrdinová (Praha, 2018-05-11)

#5108

je mi smutno jak pokleslé a urážející "umění" se může prezentovat v brněnském divadle

Hana Solukupová (Šťáhlavy, 2018-05-11)

#5110

Nesouhlasím, protestuji - je to hnus.....

Pavel Zielina (Třinec, 2018-05-11)

#5115

Věřím že divadlo umí hrát dobré kusy. Ale má být k budování národa a né jeho ničení.
I když se to snažíme zapřit třeba právě takovouto hrou, je to právě křesťanství které položilo základ naší evropské civilizace: vzdělanost, kultura, právo a morálka.
Díky křesťanství naše právo nedovoluje vraždu, bigamii, otroctví. Práva na jiných základech s tím problém nemají, třeba šaria.

Robin Pecha (Hranice, 2018-05-11)

#5116

Je mi moc líto, že zrovna umělci z města mých studentských let musejí klesnout až tak hluboko :-( Pána Ježíše si velmi vážím, takže jak chápat a jak akceptovat takové "umění"?

Vladislav Kaczmarczyk (Třanovice, 2018-05-11)

#5117

Tuto petici podepisuji proto, že se mě hluboce dotýká znevážení mého vyznání a to, jak hypertrofie tzv. svobody projevu zasahuje nastupující generaci.

Markéta Munzarová (Brno, 2018-05-11)

#5118

Zobrazení takto jakékoliv víry, národa, rasy je nedůstojné, hnusné a urážlivé. A hlavně mi přijde zbytečně zobrazovat takto určitý konflikt. Autoři mohli použít x dalších možností jak udělit svůj pohled na věc a zvolili způsob velice nevhodný. Je to škoda.

adam marosz (třinec, 2018-05-11)

#5119

Podepisuji, protože nemohu mlčet k převracení pravdy a hodnot, které jsou pro křesťanství vzácné. Bezbřehá svoboda či přesněji naprostá svévole k uvedení této hry, pošlapávající osobu Ježíše Krista tímto odporným způsobem, je pro náš národ známkou, že jsme se dostali za hranici nejen slušnosti, ale i běžně chápané morálky. Ježíšova cesta není násilí za násilí, ale záchrana a osvobození lidstva poznáním našeho skutečného stavu. Protestuji proti uvedení této nestoudné hry jako občanka ČR.

Jiřina Hlávková (Česká Lípa, 2018-05-11)

#5120

Ano svoboda je super věc, jsem za ni rád. Jsem rád za to, že žijeme v míru a ve svobodné zemi. Ale svoboda neznamená urážet druhé lidi nebo jejich přesvědčení. Nemusím se všemi souhlasit, ale nebudu je ponižovat nebo s úplným nepochopením zesměšňovat něčí vzor. Ať už chceme nebo ne, tak Evropa vyrostla na základech křesťanství, zastáváme určité morální hodnoty, které vychází z desatera. Nechápu proč ,,umělci" v Brně mají potřebu vytvářet perverzní a totálně zvrácené pojetí osoby Ježíše Krista. Protože ON jednoduše ukazoval na Boha, na je jeho dobrotu a rozdával lásku nejen slovy ale především činy.

Šimon Piksa (Praha, 2018-05-11)

#5121

Nesouhlasím, aby tato hra byla uvedena. Nevidím v tom kulturu cti a slušnosti, ale pravý opak.

Vladimír Hromádka (Jirkov, 2018-05-11)

#5122

Vážení,

připojuji se k této petici, protože dle mého názoru v naší zemi dochází k podněcováni nenávisti vůči skupině věřících.

Jakkoliv bychom se mohli vžít do role autora žijícího v bývalé Jugoslavii, který mohl být svědkem válečných konfliktů mezi státy s odlišným náboženským vyznáním, nedává mu to oprávnění vulgárním způsobem hanobit jakékoliv náboženské symboly, a už vůbec ne samotného Boha, kterým Ježíš Kristus je v očích křesťanů. Dehonestací osoby Ježíše Krista, dehonestujeme všechny věřící, a to nejen křesťany.

Moc bych si přála, žít v zemi, kde můžeme svobodně vyjadřovat svou víru, a kde nedochází k zesměšňování věřících z pozice veřejných institucí.

Tímto vyjádřením se připojoji k petici a přimlouvám se, aby šíření této hry bylo zastaveno.

S úctou

Mgr. Šárka Koníčková, Ph.D.

Šárka Koníčková (Praha 10, 2018-05-11)

#5125

Podepisuji, protože se na základě zdravého lidského rozumu domnívám, že předmětná hra je již daleko za hranicí tradiční slušnosti, snaží se za každou cenu pošpinit křesťanské, tedy tradiční evropské hodnoty, jedná se o demonstraci extrémního ateismu bez jakékoliv soudnosti a úcty, a svým obsahem vykazuje prvky deviantního uměleckého myšlení. Vzhledem k tomu, že motorem každé lidské činnosti je příště překonat své původní dílo - s čím přijde autor příště?

Martin Legart (Ostrava, 2018-05-11)

#5126

Mě osobně by se nelíbilo, kdyby o mě někdo napsal smyšlený příběh o tom, jak Jirka Folta někoho znásilnil. Věřím, že by to rozpoutalo diskusi spíše o tom, jestli se to náhodou opravdu nestalo.
Navrhuji, aby tedy ředitel divadla zvážil, zda by podobnou hru byl ochotný převést na příběh o sobě, jak někoho znásilnil. Pokud ano, nechť takto pozmění scénář. Pokud ne, nechť nešpiní památku Ježíše. Věřím že opravdu jeho památky špinit nechce, že jen nedomyslel věci do důsledku.
Děkuji předem za podniknutí příslušných kroků.

Jiří Folta (Sezimovo usti, 2018-05-11)

#5127

Protože, tato hra jde proti křesťanství a my jako křesťané s tímto nesouhlasime.
Miluji tento národ a preji di zachovat naše tradice. Víru v Boha, rodinu a lásku mezi sebou

Helens Heroutova (Roztoky, 2018-05-11)

#5128

Tato hra mne hluboce uráží jako ženu a věřící křesťanku. Je to, jako kdyby někdo veřejně urážel mne blízkou osobu, které si nesmírně vážím.

Daniela Bystřičanová (Frýdek - Místek, 2018-05-11)

#5131

Uvedená hra je přes míru vkusu, slušnosti a umění, znevažuje a dotýká se skupin věřících i mé

Martin Satke (Plzeň, 2018-05-11)

#5132

Ve hře se nevychází z historických faktů. Zvlášť pobuřující je akt násilí - znásilnění muslimky. Hanobení naprosto čistého a morálně bezchybného života Ježíše Krista je neslýchané!

Jiřina Gabrielová (Radostín nad Oslavou , 2018-05-11)

#5135

Kdyby se podobným způsobem urážely jiné skupiny obyvatel, tak by byl oheň na střeše!

Kamil Nešetřil (Praha/Liberec, 2018-05-11)

#5138

Podepisuji proto, že Pán Ježíš je NĚKDO - Boží Syn. Cožpak je možné Ho takto snížit? Vím, může se obhájit sám, protože je MOCNÝ. Pokud však mohu k tomu přispět, ráda podepisuji, protože Bohu, Ježíši, se nebude nikdo posmívat. Co člověk zaseje, to sklidí. Tak si to pěkně rozmyslete, jestli je vhodné tuto hru uskutečnit...

Eva Elederová (Žďár nad Sázavou, 2018-05-11)

#5142

Režisér Frjlić absurdně zneužívá ve svém díle osobu Božího syna Ježíše Krista.
Frljić má nějaký názor na migraci a Evropu, ale proč do toho plete člověka, který se nikdy násilí nedopustil a sám se stal jeho obětí? Pan režisér překročil hranici slušnosti a provokuje nepatřičným způsobem. Jsem proti provedení představení, protože jde pouze o zviditelňování ega pana Frljiće.

Marek Jaxa-Rožen (Praha, 2018-05-11)

#5144

Ježiš Kristus je Boh, toto je jeho nesmierna urážka. Ale on sa už dlho nenechá urážať! Toto je okrem iného propagácia nasilia na ženách, rasová a náboženská propagácia nenávisti!!! Umenie vyzerá inak, hanbite sa čo za odkaz nechávate svojim deťom!

Dominika Kocáková (Košice, 2018-05-11)

#5147

Cele se ztotožňuji s článkem souvisejícím s touto pěticí.

Jitka Jindrová (Chomutov, 2018-05-11)

#5150

Je to protiustavni, zvracene poslapava to krestanskou viru

Martina Kovalová (Terlicko, 2018-05-11)

#5151

Všichni si stěžují, jak upadá morálka ve společnosti. A pak ti, kteří si říkají umělci pošlapou hodnoty, na kterých jejich předkové vyrůstali? Hanba! Ježíš Kristus je král králů. Zajímalo by mne, zda by si dovolili zahrát hru, ve které znásilňuje mohamed...Do křesťasnů, kteří hlásají lásku, do těch se nebojí a neštítí kopnout nikdo.

Ivo Byrtus (Vendryně, 2018-05-11)

#5152

Podepisuji, protože je to hrůza, urážka všech hodnot, pošlapání základních kamenů naší společnosti, urážka Boha.

Libor Filípek (Brno, 2018-05-11)

#5155

Souhlasím s peticí, protože je to nestoudné zneuctění a pošlapání Ježíše Krista jako Božího syna, který na Golgotském kříži vykonal tu největší oběť lásky, aby nám umožnil návrat k Bohu Otci, k samé podstatě naší lidské existence.Uvedení této hry může mít nepředstavitelné následky nejenom lidsky a společensky, ale především duchovně. Ta hra je totálním znevážením a popřením podstaty naší existence. Svoboda neznamená, že si můžeme bezbřeze dělat, co chceme. Měli bychom si upřímně vážit faktu, že tu na této Zemi můžeme být.

Zdeněk Licek (Kutná Hora, 2018-05-11)

#5156

Podepisují, protože výše uvedená argumentace vystihuje i moje postoje a názory věřícího člověka, které uvedením této hry jsou dotčeny a cítím potřebu tímto způsobem vyjádřit svůj nesouhlas s takto zobrazováným Božím synem, naším Spasitelem, Pánem Ježíšem Kristem.

Milan Konečný (Polerady, 2018-05-11)

#5157

Hluboce nesouhlasím! Prosím zastavte to!

Roman Kisza (Těrlicko, 2018-05-11)

#5161

věřím v Pána Ježíše Krista.

Stanislav Szczerba (Vělopolí, 2018-05-11)

#5166

Námět hry je bezdůvodně provokativní a uráží moji víru.

Ondřej Medek (Brno, 2018-05-11)

#5167

Podepisuji protoze Jezis zije, na krizi uz davno neni.

Anna Jersáková (Vikýřovice, 2018-05-11)

#5168

Podepisuji, protože uvedená hra vybočuje z mezí v demokratické společnosti obecně uznávaných pravidel slušnosti.

Zdeněk Demel (Zlín, 2018-05-11)

#5170

Nesouhlasím se zesměšňováním Krista, ta to hra není umění, ale hluboký úpadek člověka.

Jaromír Pientok (Nebory 540, 2018-05-11)

#5173

Podepisuji, protože uvedení předmětné hry může naplňovat skutkovou podstatu trestného činu dle ustanovení § 356 zákona č. 40/2009 Sb. - podněcování k nenávisti vůči křesťanům.

Daniela Horáčková (Česká Třebová, 2018-05-11)

#5178

Podepisuji, protoze uvedena hra je velika pohorsujici provokace pro krestany. A znesveceni same osoby Spasitele Jizise Krista. Spise takova perverznost a hrubost. Ktera se do kultury nehodi.

Alena Borejova (Karvina 6, 2018-05-11)

#5179

Tuto petici podepisuji, protože se plně ztotožňuji s jejím obsahem, smyslem a účelem.

Maria Jana Horáková (Ústí nad Labem, 2018-05-11)

#5181

Podepisuji tuto petici, protože hra uráží mé náboženské přesvědčení.

Cyril Martinek (Brno, 2018-05-11)

#5185

Podepisuji, protože Ježíš je velmi morální historickou osobností, která svým učením ovlivnila pozitivně celý svět. Jeho učení vede k lásce a úctě mezi lidmi a tato hra ho znevažuje a dělá z něj násilníka a mne jako křesťanku to velmi uráží.

Vlasta Šimmerová (Litvínov, 2018-05-11)

#5187

Podepisuji, protože ve střetu islám x křesťanství to bývalo opačně (viz např vyvražďování zbytku křesťanů ISLÁMSKÝM státem). Turecko leží na území bývalé Byzantské říše, kterou právě Islám násilně podrobil. Takže jestli někdo někoho znásilnil, tak to bylo přesně naopak. Překrucování dějin (a to vůbec ne až takhle důkladné- na to neměli odvahu ani komunisté) jsme si už užili dost. A za druhé Ježíš Kristus je pro mě tak drahý, že mě to opravdu zraňuje, pokud Ho někdo takto uráží. A zřejmě Ho nezná a ani o Něm nic nečetl.

Věra Macourková (Bučovice, 2018-05-11)

#5188

Podepisuji se, protože souhlasím s peticí. Uvedení této hry je zesměšnění Ježíše, postavení do role, která mu nepatří. Ježíš za svého života nikoho nezesměšňoval ani neponižoval. Jestli autor této hry má s Ježíšem problém, ať si přečte v evangeliích, co je o něm napsáno a poctivě hledá.

Jana Horáková (Horní Krupá, okres Havlíčkův Brod, 2018-05-11)

#5192

S peticí souhlasím

Miroslav Cichy (Třinec, 2018-05-11)

#5193

Jakožto věřícího a aktivního křesťana mě toto zcela pohoršuje a považuji to za útok jak na mou osobu a vyznání a dehonestování a špinění všech křesťanského vyznání, tak také za útok na svobodu.

Veronika Honsová (Žďár nad Sázavou, 2018-05-11)

#5194

Podepisuji, protože nesouhlasím s obsahem divadelní hry "Naše náslií a vaše násilí".

Dagmar Byrtus (Třinec, 2018-05-11)

#5195

S peticí souhlasím

Marta Kantorová (Smilovice, 2018-05-11)

#5196

Nesouhlasím s hanobením mého Pána a Spasitele Ježíše Krista. David Piksa, Praha.

David Piksa (Praha, 2018-05-11)

#5197

Je nepřípustné hanobit a znevažovat osobu, ke které mají miliony lidí na celém světě náboženskou úctu a lásku a považují ji za svého Spasitele a Boha. U této hry se pravděpodobně jedná o snahu se zviditelnit šokováním publika bez ohledu na city věřících.

David Vlček (Tvarožná 321, 66405, 2018-05-11)

#5198

Podepisuji, protože je pro mě naprosto nepřípustné, aby se veřejně hanobil Boží syn, který je nositel lásky a pokoje. Jedná se o falešné a zvrácené fantazie, které byly vymyšleny, aby na sebe někdo upozornil a dostal se do povědomí lidí tím, že zasáhne na bolestné místo. Dle mého názoru se jedná o podněcování nesnášenlivosti a agrese ve společnosti, a je velmi smutné, že Národní divadlo Brno nezná hranice slušnosti.

Daniela Chladilová (Skrchov, 2018-05-11)

#5200

Podepisuji, protože mi není jedno, co se nabízí, toleruje a přijímá v naší zemi za zvrácenosti pod rouškou svobody. Vyjadřuji tím nesouhlas s uvedením zmiňované hry v českých divadlech.

Marcela Chovancová (Cheb, 2018-05-11)



Placená propagace

Tuto petici nabídneme 3000 lidí.

Zjistit více...