Zabíjí nás exekuce – otevřený dopis vedení státu

Komentáře

#201

Podepisuji,ja sama prosla bloblemy za par tisic ...kazdy druhy muj znamy,bojuje s timhle problemem,se strachem co bude ,a pochybuji ,ze stat s tim neco udela,,staci sledovat zpravy ,co se tyka davek a vseho katastrofa

(zlin, 2017-02-26)

#209

Pokaždé, když slyšim o exekucích, mě to trápí.

(České Budějovice, 2017-02-26)

#214

Podepisuji protože je potřebné současný systém a pravidla změnit a polidštit

(Praha, 2017-02-26)

#216

Nelze tolerovat zabíjení ve jménu dluhů.

(Horní Stropnice, 2017-02-26)

#220

Nemohu jinak

(Praha 4, 2017-02-26)

#223

Protože jsem takovou situaci zažila v době, kdy všechny dostupné peníze potřeboval na smrt nemocný manžel a invalidní, nevyléčitelný vnouček. Bylo období, kdy jsem - i přes velmi slušný příjem, nebyl schopna bez pomoci přátel exekuci zabránit. Nikdy jim to nezapomenu.

(Dobřichovice, 2017-02-26)

#226

souhlasím s obsahem dopisu

(Nová Paka, 2017-02-26)

#228

..je to hnus, Velebnosti...

(Hořovice, 2017-02-26)

#229

Nie som obcan ČR. Z povinnosti ako cloveka, z ucty k Jaroslavovi Janotovi. Aku cenu ma ludsky zivot? Nespravodlive konanie, zbytocna smrt. Citi sudca, statny zastupca vycitku? Desive na tom je, ze sa to moze opakovat... Kiez by tato smrt zavinena nebola zabudnuta, nebola bez nasledku...

(Prievidza, 2017-02-26)

#233

podepisuji

(Praha 10, 2017-02-26)

#234

Podepisuji, protože přesně vím, o čem je. Okrádání lidí pod rouškou zákona nesmí být opomíjeno. Ba co víc, lidé, kteří ten zákon vytvořili, musí být souzeni pro pohrdání s lidským životem. I brah a zloděj má větší šance v životě než ten, kdo spadne do spárů exekutorských lichvářů, či obchodníků s chudobou.

(Brandys nad Labem, 2017-02-26)

#237

Podepisuji, protože je to ostuda naší vlády, že něco takového umožnili lichvářům!

(Praha, 2017-02-26)

#238

Naprosto souhlasim s vyse uvedenym clankem!!!

(Česke Budejovice, 2017-02-26)

#242

Podepisuji, protože mi vadí jak jsou exekutoři drazí a jak se chovají.

(Brno, 2017-02-26)

#243

Podepisuji, protože neni postupováno spravedlivě,jsou lidi, kteří mají exekuce a berou si další různě získané půjčky,neplatí a na každého jiná metr.Ti poctivíci co zplácí

(Brno, 2017-02-26)

#245

Pan Janota byl hodný člověk, který si niz z toho nezasloužil.

(Holešov, 2017-02-26)

#248

Zcela se ztotožňuji s obsahem této petice. jsem znechucen arogancí celé exekutorské mašinérie.

(Jirkov, 2017-02-27)

#252

Zde nejde o to že někdo nedostojí svým závazkům! Zde jde o to nachytat ty slušné aby nemohli dostát svým závazkům!

(Bzenec, 2017-02-27)

#253

rozsah postižení dlužníků je takový, až se tají dech, jejich nervy jsou jak špatgáty, divme se, divme se, jestli z toho nepojdou mnohem horší úrazy společnosti, než byl kupříkladu výbuch ve Frenštátě pod Radhoštěm způsobený Antonánem Blažkem:http://vasevec.parlamentnilisty.cz/blogy/anonymcele-pozadi-vybuchu-panelaku-ve-frenstate-zpusobene-antoninem-blazkem

(Praha, 2017-02-27)

#256

Sám jsem nebyl daleko od sebevraždy. A až v nemocnici na JIP jsem si uvědomil, že chci žít.

(Netolice, 2017-02-27)

#259

protože doufám, že pomohu k tomu, abychom v budoucnu žili v právním státě, kde každý gauner dostane spravedlivý trest...kdy tady budou nastaveny takové podmínky právní, že se hajzlové a podvodníci a gauneři budou trestu bát, ne se našemu právnímu řádu vysmívat....

(Praha 5 - Stodůlky, 2017-02-27)

#264

Je to bohužel pravda! Že se nestydíte!!!

(Mladošovice, 2017-02-27)

#266

Nesouhlasím s exekutorskými způsoby, ač jsem je sama na vlastní kůži nezažila, tak moje dcera ano. A byla to síla a nebýt rodiny, nikdy by neměla možnost se z toho vyhrabat

(Praha, 2017-02-27)

#267

Podepisuji, protože systém vymáhání dluhů není postaven na to, aby lidé dluhy splatili, ale aby je totálně ponížil, zničil.

(Brno, 2017-02-27)

#269

http://www.kulturni-noviny.cz/permalink/12359

(Hradec Králové, 2017-02-27)

#271

V dopise ještě chybí doložka o zlodějských soudech a nákladech řízení - v případě, že prokážu, že exekutor postupoval neoprávněně a sebral, co sebrat neměl, soudní poplatek dva tisíce za vylučovací žalobu mne stejně nemine! To se nám to společně okrádá "chátru"!

(Ostrava, 2017-02-27)

#276

Připojuji svůj podpis protože současná vláda i ty předchozí neudělaly nic pro to aby zastavily řádění exkutorských mafií a pouze vytvářely podmínky pro stále větší zbídačování pracujících.

(Zdechovice , 2017-02-27)

#279

jsem sám v podobné situaci

(Dolní Lánov, 2017-02-27)

#282

Jelikož už nenažranost exekutorů v tomto státě neyná mezí - krajně nesouhlasím s tímto systémem, který nastavila vláda a taky vláda nese za ni odpovědnost. Je nehoráznost, že exekutoři se obohacují a parazitují na neštěstí druhých. Hlavně, že mají nové suv audi a druhý se třeba oběsí.....

(Otrokovice, 2017-02-27)

#283

Vím velmi dobře jaké to je dostat se jim do spárů.

(Český Brod, 2017-02-27)

#284

Podepisuji protože si myslím že už je toho dost!!!

(Praha, 2017-02-27)

#287

Protože nesouhlasím se zabijením lidí exekucemi.

(Praha, 2017-02-27)

#291

jsem opravdu zděšená ..
Pan Janota byl inteligentní a produktivně žijící občan, nic nespáchal, je zřejmé, že jednal s rozvahou až do samotného konce a tudíž zřejmě neplánoval střílet po exekutorech. Bylo snad jeho chybou, že si dovolil pracovat na směny a byl ve dne unaven?
Bylo snad jeho chybou, že do našich bytů vstupují vetřelci a není žádná nadsázka, že některé z nich bychom přiřadili spíš k městskému podsvětí, než k moci soudní či výkonné?
http://janota.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=587932

Jak je možné, že máme akceptovat tento exemplární případ, aby se nám po bytech mohla plížit podezřelá individua a byli jsme zbaveni možnosti včasné obrany?
Ti politici, kteří mají ochranku, ji při setkání s vetřelcem nepošlou na oběd, aby se mohli v klidu s návštěvou přivítat.
Není to absurdní, že se to snažíte vnutit nám?

To se akceptovat nedá, úřední osoba by přece měla zazvonit, páčení dveří kvůli nárůstu nákladů a vystrašení dlužníka k smrti v tomto případě zafungovalo perfektně.
Při úprku z bytu byli vykonavatelé tak zodpovědní, že ještě vyplnili nějaký formulář a dali ho na dveře? Tomu tedy opravdu nerozumím, člověk by předpokládal, že tedy rychle prchnou.
Z toho vyplývá, že to celé tvrzení nesedí.
Ten člověk splácel, tahle přepadová komanda nemají v našich domech co dělat. Je to proti zákonům o lidských právech a těch případů je víc, ale pan Janota je vyjjímečný, on dokázal situaci popsat dokonale.
Dlužník musí být informován o výši dluhů, tedy jedna databáze dluhů pro dlužníka a povinnost zápisu pro věřitele, dlužník musí vědět, kdo je věřitel (jinak věřitel, co koupil pohledávku nesmí vymáhat), a to vše v každém časovém období.

Pokud dlužník splácí, nemůže být doma přepadán exekutorskými gorilami, to prostě není fér a musí to být v zákonech, ti lidé, tzv. vykonavatelé soudních exekutorů, nemohou být úředními osobami, aniž by splňovali nějaké zákonem dané podmínky.

A proto, jsem pro přechod ze soukromých soudních exekutorů na státní systém stejně jako to udělali v Polsku, exekutor, na kterého přijdou dvě stížnosti odchází z úřadu a předává agendu soudu, pokud chce za dva roky pokračovat, pak pouze jako státem pověřený soudní vykonavatel.
Kdo z exekutorů funguje bez problémů, může pracovat v této sféře dál.
Samozřejmě mají teritorialitu a spojená řízení. Pouze jeden způsob vymáhání není třeba zmiňovat, protože vše dělá jeden příslušný exekutor, tak tomu tak je. Tedy dlužník nemá zablokované všechno tzv. generálním inhibitoriem trvale uvaleným postupně se střídajícími exekutory.
Jsou spokojenější jak věřitelé, tak dlužníci a tudíž i stát.

Věřte, že většina dlužníků o dluhy nestojí a snaží se jich zbavit splacením.

Chápeme, že volební příspěvky od exekutorů tím odpadnou, ale budou zase jiné.

(Praha 7, 2017-02-27)

#294

Je třeba bránit se zvůli; privátní i státní!

(České Budějovice, 2017-02-27)

#297

Podepisuji protože osid lidí chci zlepšit a současný system se zneužívá .

(Brno, 2017-02-27)

#300

Souhlasím

(Trutnov Praha , 2017-02-27)

#302

K civilizované společnosti patří sociálně citlivé vymáhání dluhů a jiných povinností. Nikoliv barbarské, jak se dějě v České republice.

(Praha, 2017-02-27)

#303

Se zněním petice souhlasím a žádám změnu.

(Holešov, 2017-02-27)

#304

Podepisuji, protože je nezbytné všechny ty exekutorské hyeny všechny vybít, stejně jako soudce a lichváře, kteří zrovna tak, jako bezohledně zlikvidovali p. Janotu, kdykoli zlikvidují kohokoli z nás kvůli jejich mrzácké chamtivosti.

(Králův Dvůr, 2017-02-27)

#305

Nesouhlasím s mafiánskými praktikami úředníků

(Horní Branná, 2017-02-27)

#307

Nelíbí se mi současná ekonomicko-socialní situace.

(Praha 4, 2017-02-27)

#311

Podporuji

(Angarsk, 2017-02-28)

#323

Člověk, který vloupá ve 02.00 do cizího bytu patří do vězení s dozorem, ne aby z něj soud činil oběť. Střelba pro výstrahu není nepřiměřenou obranou. !!!

(Krumvíř, 2017-02-28)

#324

Celý tento systém poškozuje ekonomiku ČR!
Dlužník s nesplatitelnými dluhy ,diky nákladům exekuci a úroku odchází do černé ekonomiky,pracuje na černo neodvádí dan a úparazituje na tom je svině která ho zaměstnává a v nemalých případech se jedná právě o ty co tyto lidi do této situace dostaly!

(Berlín, 2017-02-28)

#327

SMRT EXEKUTORSKÉMU GESTAPU Miloše Zemana a spol. (y) !!!

(KOLÍN, 2017-02-28)

#334

souhlasím s dopisem a domnívám se, že by se měl celý systém exekucí, pravomoci a povinnosti excekutorů a jejich odměny znovu přezkoumat a změnit tak, aby to bylo mravné a aby nabyli exekutoři v podstatě pány nad životy exekuovaných.

(Brno, 2017-02-28)

#337

Podepisuji, protože už tento systém zachází do extrému. Aby dluh na 24,- Kč narostl na desetitisíce je absurdně amorální, a ještě k tomu dlužník nemá ani to nejmenší právo o svém dluhu něco vědět.

(Frýdek-Místek, 2017-02-28)

#338

Celý systém exekucí (kamarila, která se na něm sytí) považuji za neslučitelný i takové rozvojové zemi, jakou ČR je i díky nejvyšší politické reprezentaci.

(Aš, 2017-02-28)

#343

Páč to cítím na vlastní tělo

(Frýdek-Místek, 2017-02-28)

#345

Systém exekucí v ČR považuji za nemorální a nebezpečný.

(Praha, 2017-02-28)

#350

nikdo nemá právo týt z neštěstí svého bližního!

(Hradec králové, 2017-03-01)

#353

Stát má chránit a pomáhat slušným ..Zatím jim pomáhá do hrobu..Naopak různé živly,nepřipůsobivé,zloděje a korupčníky preferuje na úkor většiny...

(Kvasice, 2017-03-01)

#355

Absurdní mafiánský systém.

(České budějovice, 2017-03-01)

#357

Nesohlasím se státem povolenou lichvou! Která jde do sukromých kapes exekutorů, kdy tři dopisy a jedno razítko stojí 17 000 Kč!

(Praha, 2017-03-01)

#365

Tento systém exekucí je záměrně nastavené eldorádo pro jistou mafii, ale pro jednotlivé lidi a celou společnost, je likvidační.

(Brno, 2017-03-01)

#367

"Myslete si, že jsme jenom lůza, že se nás nemusíte bát. Však jednou popadne vás hrůza, až pod okny budeme vám řvát: Hej, křečkové a bařtipáni, je čas, budeme účtovat!"

(Brno, 2017-03-01)

#368

Neoznamování dluhu věřitelem s cílem jeho úrokové maximalizace s následným znemožňováním jeho okamžitého splacení a ještě daleko vyšší odměny exekutorům, právníkům nebo poradcům jsou svinstvo, kterému bychom neměli přihlížet.

(Hradec Králové, 2017-03-01)

#369

V plné míře souhlasím se zněním této petice.

(Brno, 2017-03-01)

#370

Není možný, aby stát šel proti vlastním občanům.

(Praha, 2017-03-01)

#373

Exekuční řízení v doučasné podobě považuji za maximálně nemorální a nespravedlivé a nedovedu pochopit, jak něco takového mohlo být zákonodárci schváleno

(Rožnov p. R., 2017-03-01)

#374

Lichva je trestný čin a zaplatit 12000kč za dlužných 500kč o kterých ani nevíte je nehorázná zlodějna.A pokud je exekutor zástupce státu tak stát je zloděj

(Protivín, 2017-03-01)

#377

Nesouhlasím s výši odměn exekutorů.

(Praha, 2017-03-01)

#379

Osobně jsem ho neznal, ale měl jsem pana Janotu dost let na Facebooku v přátelích a byl to hodný, ryzí idealista, sociáílní demokrat duší, jakých vté straně je poskrovnu až hanba.. Musím ho ocenit ač sám nejsem vůbec socdemák a možná ani levičák. Nyl to fajn chlap. Zničili ho nelidský byroktati.

(Praha, 2017-03-01)

#384

Souhlasím!

(Hodonín, 2017-03-02)

#385

Podepisuji, protože vím, že tato situace je ze strany politiků přehlížena, a protože je momentální stav až tragicky špatně nastaven.

(Dubné; Kvítkovice 61, 2017-03-02)

#386

stav s exekucemi je neúnosný, čest památce do kouta zahnaného člověka, který za výstřel v polospánku dostal 12 let natvrdo

(Přerov, 2017-03-02)

#389

Exekutoři jsou viděrači.Na domovní prodavače co jezdili na výleti a tam propagovali výrobky tak oni jsou viděrači.A exekutři nejsou?Ze 120000kč už dlužím skoro půl milionu to vživotě nesplatím.Proč si urokujou tak velké procenta.Jen lituji toho že jsem se líp neučila.už bych dělala exekutorku a měla se jak ve vatě.A né se strachovat každý den kdy příjde exekutor a sebere mi věci.Je to hnus.A kdyby naše vláda dala lidem práci a nezvišovala vodu,eletriku,plyn a daně tak by bylo více podnikatelů a více práce.Ale práce není a pak lidé nemaj z čeho platit.

(skalice u českélípy, 2017-03-02)

#391

Toto by měl podepsat každý slušný člověk, kterému není jedno co se v našem státě děje za zvěrstva s požehnáním státních orgánů.

(Praha, 2017-03-02)

#392

je to strašný a můžou na každýho.

(Veverská Bítýška, 2017-03-02)

#400

Úrok je Bohem zakázán!

(Přerov, 2017-03-02)