Odebrání licence autorizovanému servisu Britex

river

/ #14 Další negativní zkušenost

2017-02-01 22:56

 tak tedy i já..BRITEX ..poslali kurýra pro můj tel Huawei....Mobil jsem předal dostl samolepku s číslem balíku.a pak už nic. Žádné potvrzení o převzetí do opravy, žádný zákazkový list nic nic.Ticho po pěšině. Po 4 dne jsem se tam po 35 min dovola .Paní mi sdělila že toho mají moc lae že mi co nejdříve, příjde číslo zakázky. Po 10 dne se stále nic nedělo. Znovu jsem se tam sanžil dovola , tentokrát jsem vydržel na telfonu 55  minut.nikdo to nezvedl i když mi automat tvrdil že jsem první  v popřadí. Napsaljsem tedy mail ..odpověděli že se omlouvají....druhý den mi přišla zpráva že mi telefon vracejí zpět neopravený. Není z distribuce CZ. Takže 12dbů mi drží přístroja kdybych se neozval tak bych čekla asi ještě dalších pár dnů a možná i týdnu. Jsou to mizerové. Dávám taky stížnost na Huawei.