Odebrání licence autorizovanému servisu Britex


Nepřihlášený uživatel

#1

2013-03-23 18:05

Vzhledem k tomu jak servis resi zarucni opravy, tak jsem presvedcen, ze v prevazne vetsine pripadu poskozuje servis zakaznika. Jedna se predevsim oxidaci, ktera nastala vlivem vzdusne vlhkosti, ne vytopenim a za tu zakaznik nemuze. Britex vsechny takto poskozene mobily odmita opravit.
jarek

#2 Re: neoprávněný zásah do mobilu

2014-01-07 20:46

Nebyla mi uznána reklamace na nový mobil, údajně jsem neoprávněně do něj zasáhl a porušil tak reklamační podmínky, já jej pouze připojoval k nabíječce, nemáte někdo další podobnou zkušennost s Britexem??? m: 606210460

Ondřej

#3 Re: Re: neoprávněný zásah do mobilu

2014-01-26 15:43

#2: jarek - Re: neoprávněný zásah do mobilu

Ano, přesně takovou zkušenost mám také


Nepřihlášený uživatel

#4

2014-02-19 08:46

ztratil jsem důvěru v tento servis, cítím se podveden jejich jednáním, ozvěte se mi podobně postižení, děkuji švec
jarek

#5 Re: Re: Re: neoprávněný zásah do mobilu

2014-02-19 09:00

#3: Ondřej - Re: Re: neoprávněný zásah do mobilu

mohu prvně doporučit soudního znalce z Plzně na mobilu 608 354 535 se kterým jsem v kontaktu .... a pokud by se shodovaly okolnosti našich nepříjemných zkušeností s Britexem, mělo by to už doufám pomoci v uspokojivé konečné vyřešení, j.


Nepřihlášený uživatel

#6 Re: Re: Re: neoprávněný zásah do mobilu

2014-02-28 14:04

#3: Ondřej - Re: Re: neoprávněný zásah do mobilu

mohu doporučit dodatečně ještě dalšího soudního znalce v oboru a to z Liberce p. Václav Černý na mobilu 602 280 765 se kterým jsem rovněž v kontaktu .... není nad to mít dva nezávislé posudky a doufám už bude konec všem námi způsobeným neodborným zásahům na našich mobilech, jak nám to od Britexu rádi vytýkají a obratem neuznávají reklamace, j.


Nepřihlášený uživatel

#7

2014-03-06 15:23

nejhorší servis se kterým mam zkušenost, s arvatem si sedi na pivku a spolecne se smeji zakaznikum

Nepřihlášený uživatel

#8

2014-03-06 15:24

nejhorší servis na světe . XXX pripadu oxidace z nejistych duvodu.. zamitnuti servisu jak pri odstupovani od smlouvy a nebo ze nebyla shledala chyba....
kdybych mel to pravo servis Britex bych hned z mista zrusil licenci .... mohl bych se takto rozepsat na slohove cviceni proc je Btitex ten nejhorsi ale sve slova si radeji necham pro nekoho kdo mi za to bude stat.
jarek

#9

2014-08-21 15:22

po roce a půl nahánění spravedlnosti k uznání reklamace u Britexu jsem nakonec iPhone předal do místního běžného servisu a opravili mi jej za 500,-Kč a funguje bez závad ........ na Britex se už nikdy nebudu obracet, protože mne okradli o mobil údajnou výměnou za nový v záruční době, ale nedostal jsem nový, byl to nějaký nezdařený repasovaný iPhone......proto už nikdy Britex a už vůbec ne v záruční době, kdy máte svého miláčka bez škrábance, Jarek (m.606210460)

rakosnicek79

#10

2016-01-27 10:29

Dobrý den všem,
bohužel i ja mám špatné zkušenosti s tímto servisem a jelikož se k mému problému servis (ne)postavil evidentně špatně a bez dalšího zájmu, nedá mi to a pokusím se varovat další s důvěrou přicházející zákazníky a klienty.

Na podzim jsem dostal jako dárek tablet Samsung Galaxy , kupovaný v O2 na Kladně, bohužel se ukázalo, ze ma vaTmadné tlačítko hlasitosti "+/-". No jelikož jsem dárek dostal až po 14denní lhůtě na vrácení, musel jsem jít na opravu. Šel sem tedy rovnou do Britexu, kde se se.mnou vůbec nebavili a at s tím zajdu do O2 a je ať neotravuju (mimochodem O2 tablet na opravu poslalo nakonec, hádejte kam...právě sem do Britexu!?). První varování, ze to asi nebyla nejlepší cesta. Po necelém měsíci, kdy technikove měnili 25 dní tlačítko, tablet konečně opraven a vše fungovalo jak mělo, převzato v O2, leč bohužel objevila se jiná vada, a sice, tablet, který před opravou nevrzal a byl z výroby usazen pevně, nikde nic neskřípalo, najednou začalo. Ještě ten den na O2 sepsána reklamace na reklamaci a opět posláno do Britexu. No a tam, nejspíš se na to ani nikdo nepodival, technik napsal, ze je to běžný stav tabletu a vše v normě!!!? NECHÁPU! :-( ano připouštím, ze jednou vrzat bude, ale až tak třeba po roce každodenního používání, ale ne u fungl nového stroje. Na O2 vyzkoušen stejný tablet, nový i používaný prodejci na prodejně a ani jeden nevykazoval sebemenší známky vrzání, skřípání atp..
Celá story pokračovala v Praze, kde v dalším "certifikovanem" servisu Samsung zjistili špatně provedenou práci v Britexu, kdy např. zapomněli paní technici na šroubek a další věci, takže se vše rozjelo nanovo a opravy se ujali lidé v Praze v Ječné ulici, ale s tím samým výsledkem. Nejen že skřípání a vrzání neodstranili, spíše ho ještě víc umocnili jak se v tom vrtali, no a když to ani na podruhé nešlo (ano, zase sem podával 2 reklamace) a nevěděli kudy kam, prostě jen napsali, te je vše v pořádku a že je to běžný stav. VRCHOL!!
No a korunu tomu nasadilo oficiální zastoupení Samsungu v ČR, kam sem to nakonec taky posílal, když posvětilo vyjádření servisů, ze je vše OK. Prý pokud nesouhlasím, ať se obrátím na soudního znalce. NO COMMENT!

Dělají akorát z lidí hlupáky a čekají, ze se neozveme a vzdáme to.

Kamil Rákoska
rakosnicek79@seznam.cz
IMEI 351885068123560

Heisenberg

#11 oxidace

2016-05-06 11:14

Když někdo zjistí, že má vytopený mobil, tak za to může samozřejmě servis. Sice při dešti občas volal, bral si ho do koupelny a možná mu někdo párkrát zvrhl pivo v hospodě na mobil, ale stejně za to můžou ty k*rvy v servisu... On se přece k telefonu choval vždy ohleduplně, tak se alespoň vybrečí na internetu. Nikdo si neuvědomuje, že servisy opravuji stovky až tisíce telefonů denně, a pár lidí prostě nasraných bude. Ať už kvůli oprávněnému zamítnutí nebo špatné opravě. Ti spokojení se neozvou ...

Xx

#12 Re: oxidace

2016-09-19 14:47

#11: Heisenberg - oxidace 

 Ty jses kokot nejsi nahodou straka z britexu? Ja jsem tez nasranej a zadnou oxidaci nemam. To ze pouzili neoriginal dily je v poho asi.

RomanS

#13 Reklamace britex s.r.o

2016-10-29 18:31

Rád bych se zde  vyjádříl k nespokojenosti s reklamací mého zařízení Galaxy A3 (2016) u společnosti britex.s.r.o a Samsung premium servis ječna,ale nejdřív uplně na začatel cele reklamace.
dne 24.9.2016 sem podaval první reklamaci u prodejce O2 s tím že mobilní telefon nenabíjí. telefon putoval do servisu Britex.s.r.o odkud se dne 5.10.2016 vratil opraven a byli vyměněny tyto díly. Předni display,rameček,home buton.usb,lepení. a zaroven byl vrácen se zavadou praskajícího reproduktoru při volaní,zpomaleneho až zasekaného systemu. a neukazovaním notifikací ani z aplikací od vyrobce. tak byl telefon dne 6.10.2016 odeslan zpatky do reklamace zase přes O2 do britexu.
z tohoto servisu se vrátil dne 20.10.2016 s vyjádřením že zvada nebyla shledana a tudíž neopraveno. a z reproduktoru při volaní šlo praskání dal. tento problem slyšel jak prodejce u O2 ktery telefon předaval z reklamace tak i prodejce ktery telefon do reklamace příjmal.
Tak sem si telefon odnesl na 3 reklamaci do Samsung Premium Servis ječná kde bylo sděleno že telefon bude opraven tam. druhy den při mem emailu sem se zeptal jak na tom telefon je s opravou a teprve dnes odpověděli že telefon poslali do britexu na opravu L3. Při volaní do britexu mi sdělili že mi nic říct nemužou jen to že telefon je unich na vstupní kontrole a že to asi nějakej čas potrva, a že víc mi řekne servis v ječné. při volaní do servisu v ječné sem se zeptal jak je možné že britex ma muj telefon bylo sděleno že se zavada neprojevila a že to odeslali tam.při dotazu jak je to možny že to slyšel i kolega co telefon příjmal přímo v ječné tak bylo odpovězeno no ja nvm proč to reklamujete s telefonem nic není.
na to že dneska je přesně měsíc potom co telefon naštívíl první vstup do rekmalace a během toho měsíce tam je již po 3 tak by mě zajímalo co tam s telefonama servisaci dělaj. a tím bych chtěl vaši společnost poprosit o prošetření a opravy do konce tohoto tydne je ostuda že servis pracuje tak jak pracuje.
podle informací co sem se ja doslechl od jinych lidí tento problem není jediny a je zpusoben přímo v servisu a to tak že mohl byt dat špatny díl nebo neodborně v serise instalovan. samozřejmě jak sem tušíl chybu provedl servis britex.s.r.o a telefon se dne 27.10.2016 vrátil z britexu opraven.kde udajně byl vyměněn repráček a lepení. a dnes 29.10.2016 nastal další problém vezmu telefon do ruky a škrabnu se o zadní kryt který nějakým záhadnym zpusobem se začal odlepovat asi za to muže to nový lepení.tak sem si zajel do servisu Britex praha 9 OC Harfa(jedinej britex otevřen o víkendu). kde mi řekli že to vypada že při lepení tam zustala vzduchová bublina. ale na rovinu řekli že díl nemaj skladem. ok tak mě v pondělí čeka cesta do kladna do britexu. s tím že abych dával telefon již po 4 (i když udajně u reklamace L2 nenalezli závadu která tam byla tak je to po 4) v tomto měsíci do reklamace že něco opět zkurvil servis je pro mě šokující. 

a budu požadovat odstoupení od kupní smlouvy. tak snad vyhověj

 PS pokud někdo již podal stížnost někam na uřad nebo kamkoliv na servis britex prosím ozvěte se mi na email 

 rád bych se se stížností přidal 

RomanS1991 hotmail.com

river

#14 Další negativní zkušenost

2017-02-01 22:56

 tak tedy i já..BRITEX ..poslali kurýra pro můj tel Huawei....Mobil jsem předal dostl samolepku s číslem balíku.a pak už nic. Žádné potvrzení o převzetí do opravy, žádný zákazkový list nic nic.Ticho po pěšině. Po 4 dne jsem se tam po 35 min dovola .Paní mi sdělila že toho mají moc lae že mi co nejdříve, příjde číslo zakázky. Po 10 dne se stále nic nedělo. Znovu jsem se tam sanžil dovola , tentokrát jsem vydržel na telfonu 55  minut.nikdo to nezvedl i když mi automat tvrdil že jsem první  v popřadí. Napsaljsem tedy mail ..odpověděli že se omlouvají....druhý den mi přišla zpráva že mi telefon vracejí zpět neopravený. Není z distribuce CZ. Takže 12dbů mi drží přístroja kdybych se neozval tak bych čekla asi ještě dalších pár dnů a možná i týdnu. Jsou to mizerové. Dávám taky stížnost na Huawei.

Karel

#15 Vždy prověřuj

2018-06-26 11:07

Nikdy bychsi nevybral neprověřený servis. Vybral jsem si Atronic, kde bylo vše bez problémů.


Nepřihlášený uživatel

#16 Re: VAROVÁNÍ před BRITEX

2019-12-09 15:16

VAROVÁNÍ. Klidně sdílejte.
Vážení přátelé. Tímto Vás důrazně varuji před firmou BRITEX. Jedná se o záruční servis (snad jen) mobilních telefonů.
Tzn. sami s nimi zřejmě nepřijdete do styku, ale při každé reklamaci mobilu (nebo elektroniky) se snažte od prodejce zjistit kam zařízení zasílá a 100% si pořiďte fotografie a protokol o převzetí a stavu.
V srpnu si sestra pořídila nový mobil Samsung za 6000.
V srpnu jsem do něj vložil SIM a mobil fungoval.
V listopadu začalo zlobit dobíjení. Zřejmě vadný konektor.
Předáno po 4 měsících v záruční době spol. Vodafone.
Ta mobil odeslala do servisního střediska BRITEX.
Za několik dní se mobil vrátil do Vodafone. Reklamace zamítnuta. Prý jsme do mobilu neodborně zasáhli a mobil zničili, poškodili baterii a desku.
Po jednání s tímto střediskem jsem oslovil ještě SAMSUNG. Výsledek stejný. Reklamace zamítnuta. Neodborný zásah.
Do mobilu jsme pouze vložili SIM a byl 3 měsíce používán.
V příloze jsou fotografie stavu vnitřku mobilu po otevření firmou BRITEX. Vypadá to na kleštičkami přecvaklé držáky na šroubky a v baterii jsou díry, jako od šroubováku.
Na argument, že sestra je tělesně postižená a otec ani já jsme mobil nerozbírali, a že poškození vzniklo zřejmě v servisním středisku BRITEX a že je účelové, mi bylo sděleno, že BRITEX nemá za potřebí nic ničit.. (99% recenzí podobného charakteru, jako je tento problém hovoří za vše).
Dnes jsem se, v emočně vyhroceném rozhovoru s vedoucím střediska BRITEX dozvěděl, že jsme to prostě museli udělat my. Prý nám mobil, který stál 6000, opraví za 4000...
Bohužel jsem se při písemných námitkách nešťastně vyjádřil, že jsem mobil v létě jen otevřel abych vložil SIM, ale jedná se o mobil, kam se SIM vkládá z boku (tedy jsem jej samozřejmě neotevíral). Každou chvíli někomu něco řeším s mobilem, takže jsem si již nepamatoval, zda jsem SIM vkládal uvnitř, nebo z boku. Samozřejmě se vyjádřili tak, že jsem JÁ při vkládání SIM zřejmě tohle vše způsobil.......
Byť vodafone mobil k reklamaci převzal pouze s běžným opotřebením (šrámy na krytu od klíčů)..
Budu vše diskutovat s advokátem.
Dejte si pozor kam jde Vaše elektronika při reklamaci a vše si nafoťte. (ovšem i tak, přece nebudeme rozebírat zalepený mobil, abychom si vyfotili, že baterie nemá díry od šroubováku)........

Vyjádření BRITEX:
1. Reklamační řízení č. 3969310 (BRITEX-CZ, s.r.o.)

Závada: "MT nejde nabít, nejspíš vadný konektor nebo nabíječka"

Oprava: Uvedená vada byla shledána.Záruční oprava byla odmítnuta z důvodu porušení záručních podmínek. MT vykazuje stopy neodborného zásahu(neodborná demontáž/montáž). Přístroj nesplňuje předpoklady a podmínky pro provedení záruční opravy. Oprava možná pouze nezáručně výměnou sys. desky, aku, krytů. cenová nabídka: 4.000,- Kč

Ukončeno: 25.11.2019