OTŘESNÝ PŘÍPAD ŠIKANY - SPŠ TŘEBEŠÍN, PRAHA 10


Nepřihlášený uživatel

#51

2016-02-17 19:14

Byla jsem svědkem podobné šikany učitelky ze strany žáků, a to už na základní škole. Vedení to "řešilo" různými sezeními s výchovným poradcem, soc. pracovnicí, rodiči a samotným žákem,.. sníženou známkou z chování. Nakonec byla učitelka propuštěna dohodou ze zdravotních důvodů. Psychicky na tom byla hodně špatně. No a žák se jí jen vysmál, asi dosáhl svého a zanedlouho si vybral novou "oběť" mezi učiteli.

Mike

#52 Re: Nezveřejnění svého jména.

2016-02-17 19:24

#46: Petr Denk - Nezveřejnění svého jména. 

Františku Bártle, je to úplně jedno. Kdybyste viděl nějakou petici na ulici, taky nebudete prohlížet seznam všech, co se tam podepsali. Všechna jména dostane ten, komu je petice určena. Vám do toho nic není. Prej jste marod, tak co lezete na internet?


Nepřihlášený uživatel

#53

2016-02-18 04:46

Myslím si že týraná učitelka neměla podporu vedení školy proto to došlo tak daleko.

Nepřihlášený uživatel

#54

2016-02-18 05:11

Odvolat vedení školy a to nejen pro jejich selhání, ale také aby ostatní ředitelé věděli, že se šikana musí řešit.


Nepřihlášený uživatel

#55 Re: zdroje

2016-02-18 05:24

#25: Žasnoucí Třebešíňák - zdroje 

žasnoucí třebešňáku, k jejímu zdravotnímu stavu se vyjadřovali lékaři a jasně řekli, jak šikana zamávala s jejim zdravotním stavem a že ta šikana měla na jejim stavu podíl. Bez šikany mohla žít!   


Nepřihlášený uživatel

#56

2016-02-18 06:19

Pan ředitel, zástupkyně se drží hesla " Já nic, já muzikant". Ryba smrdí vždycky od hlavy.

Nepřihlášený uživatel

#57 Re: Nezveřejnění svého jména.

2016-02-18 08:32

#46: Petr Denk - Nezveřejnění svého jména. 

 Františku Bárte vypadni urychleně ze školy - ty primitive slaboduchý a nemaskuj se jiným jménem! Běž normálně maka, jest-li vůbec něco umíš jiného než  jen kecat a h...dělat  a on Ti už nový pracovní kolektiv ukáže, zač je toho loket a přeji Ti, aby i Tebe ušikanovali k smrti.