Výzva ke stavbě akustických úprav v Křižíkových pavilónech

Pořádání ozvučených koncertů v akusticky naprosto nevyhovujících prostorách je nešvar většiny promotérů, který pro mě vyvrcholil na festivalu Metronome Prague. Většina koncertů se odehrává v prostorách pavilónů Křižíkovy fontány, které jsou nově zrekonstruované a přímo svádějí k pořádání takových akci. Velké čisté toalety, dobrý nájezd do haly, zatemňovací rolety - to všechno naznačuje, že uspořádat zde koncert, musí být krok správným směrem. Opak je pravdou. Zcela zásadní parametr pro dobrý zážitek z koncertu pro umělce a hlavně pro návštěvníky je vhodná akustická úprava. Na tu se v Křižíkových pavilonech zapomnělo a staly se tak sály s nejhorší vnitřní akustikou v Praze. Následkem toho odcházejí rozladění návštěvníci, kteří si neužili koncert, zklamaní muzikanti, kteří se na pódiu špatně slyší a nemohou proto podat stoprocentní výkon, zpocení zvukaři, kteří se snaží, aby byl alespoň trochu slyšet zpěv …
Ve stávajícím stavu jsou tyto prostory pro pořádání koncertů naprosto nevhodné a pořádání jakýchkoliv podobných akcí je tu zbytečné.