Petice za  vyplacení dlužných válečných reparací Spolkovou republikou Německo

Komentáře

#1003

Podepisuji protože jsem znepokojena současnou snahou o prolomení tzv. Benešových dekretů, a tím i důsledky, které by to přineslo celému českému národu.

Anna Nováková (Praha 9, 2019-06-27)

#1008

Jsem pro Benešovi dekrety a zakaz působení sudeťáků na území ČR

Milan Pospíšil (Praha, 2019-06-27)

#1009

Jsem proti prolomení Benešových dekretů.

Ladislav Navrátil (Valtice, 2019-06-27)

#1013

jsem vlastenec

Rostislav Vaníček (Klášterec nad Ohří, 2019-06-27)

#1017

Podepisuji, protože mně znepokojuje prolomení Benešových dekretů a nevyplacené válečné reparace.

Jana Bajgarová (Sedlec u Mikulova, 2019-06-27)

#1020

Sjezd sudeťáků na území České republiky?
Ale kdopak to tolik chtěl připojení k Říši?
Zradili svůj tehdejší domov,tak jsou tam,kam tolik chtěli.

Eva Kolínská (Praha, 2019-06-27)

#1021

Revisionismus výsledků druhé světové války je nepřípustný, nechceme-li začít tu třetí.

Pavel Sládek (Praha, 2019-06-27)

#1022

Souhlasím s celým obsahem petice.

Petr Klír (Cheb, 2019-06-27)

#1025

Protože je česká republika ohrožena nejen sudetskými Němci, ale Němci jako takovými. Nikdy se vlastně nezřekli své expansivní politiky, již brzy po válce zaznělo Hitlerovy cíle ano, ale bez Hitlera (=ekonomicky). Samozřejmě za svůj cíl si volí hlavně menší, slabší (národy), jako všichni podlí lidé.

Marie Neudorflová (Praha, 2019-06-27)

#1026

Výsledky 2. světové války nelze revidovat po 70 letech ani nikdy později. Nechci si nikdy balit peřiny a utíkat do vnitrozemí, jako to museli udělat naši občané v roce 1938.

Jiří Drozd (Ústí nad Labem, 2019-06-27)

#1030

Spravedlnost je spravedlnost..... S úctou ke svým předkům......

Stanislav Veselý (Mladá Boleslav, 2019-06-27)

#1032

podepisuji,protože můj dědeček z matčiny strany,byl totálně nasazený,sám pomáhal v Jihlavě, nahánět Němce do vagonů usazovat,a z jeho vyprávění,o tom co se dělo v Německu,přišel tam o prsty na jedné ruce,ve slévárně na tankové pásy,jeho bratr zahynul v Rakousku.Nesouhlasím s dnešní politikou ,můj dědek se z toho musí obracet v hrobě.Již nežije.

Vítězslav Kopečný (Brno, 2019-06-27)

#1034

Nesouhlasím se současným stavem. A šlapání po Benešových dekretech.

Tomáš Pětivoký (Pardubice, 2019-06-27)

#1036

Souhlasím s peticí. Jsem za svobodnou republiku.

Jozef Horák (Ryžoviště, 2019-06-27)

#1042

Naprosto nesouhlasím s postupem soudu v otázce prolomení Benešových dekretu a vůbec aby se někdy konal v České republice nějaký sjezd Sudetaku

Ludmila Prochazkova (Pisek, 2019-06-27)

#1046

Němci prohráli válku, tak už by měl být klid. Jednou pro vždy....Žádnou válku už ne do budoucna. Majetky jim nevracet. Benešovi dekrety by měli být v platnosti napořád. Nepřekrucovat historii to se stále děje.

Anna Kršňáková (Ústí nad Labem, 2019-06-27)

#1048

Jsem za vyplacení dlužných válečných reparací Spolkovou republikou Německo

Jan Folk (Praha, 2019-06-27)

#1049

Je to náš spravedlivý nárok!

Roman Nohejl (Jirkov, 2019-06-27)

#1050

Naprostý a důrazný souhlas.

Jan Kuděla (Zlín, 2019-06-27)

#1051

Protože se stále stupňují pokusy o revizi (omlouvání) zvěrstev Německa a jejích občanů na mé vlasti (Česku).

Jiří Kecskés (Most, 2019-06-27)

#1057

Nejde jinak než PODEPSAT !

Eva Blahová (Ratiškovice, 2019-06-27)

#1060

to považuji za správné

Miloš Beutl (Počátky, 2019-06-27)

#1061

Vše bylo řečeno v petici

Jana Babiakova (Chřibská, 2019-06-27)

#1063

Protože historie nezačíná rokem 1945.
Sudetští němci rozblili první republiku, v které již nechtěli být a proto nevidím důvod, proč by se sem měli vracet.

Miloš Brambora (Červený Kostelec, 2019-06-27)

#1068

Je mě špatně z toho, čeho jsou schopní naši politici. Nejhorší je to , že určitě to nedělají ze svého přesvědčení. Co by čekalo naše děti a vnuky. My bydlíme v bývalých Sudetech.

Eva Bílá (Ústí nad Orlicí, 2019-06-27)

#1071

Souhlasím bezvýhradně

Amapola Nesejtová (ÚVALY U PRAHY, 2019-06-27)

#1073

DLUHY SE MAJÍ PLATIT + co si už dovolují Ti Němci - to je drzost, že jim není hanba...

Helena Hoferová (Pustina, 2019-06-27)

#1074

Stop útokům na suverenitu a bezpečnost České republiky. Německo je dost velké, můžou si zasedat doma.

Oldřich Kelnar (Frýdlant n. O., 2019-06-27)

#1075

Podepisuji proto, že mám strach o budoucnost ..........

Bohumil Grafneter (Hrádek nad Nisou, 2019-06-27)

#1077

Podepisuji. protože už je neúnosné jakým způsobem se tihle potomci fašistů a nacistických vrahů v dnešní době roztahují a chovají.

Petr Sehnal (Blansko, 2019-06-27)

#1079

Dluhy se mají platit.

Michal Kuča (Zlosyň 103 , 2019-06-27)

#1081

Vím, jaké utrpení prožívali lidé z téměř celé Evropy díky německému národu.

Jitka Kantnerová (Blahousty, p. Stříbro, 2019-06-27)

#1084

Nemám rád roztahující se sudeťáky co by chtěli navrátit zabavené majetky!!

Čeněk Mareš (Děčín, 2019-06-27)

#1088

Za tuhle zem zemřelo moc lidí a nechci, aby ji pár vlastizrádců zničilo.

Jiří NOVÝ (Břasy, 2019-06-27)

#1091

Podepisuji. Němci očividně nerozumí dobré vůli - že s nimi chceme mít dobré sousedské vztahy, jako s národem. Zkusme si položit otázky: Zda by, po všech těch zločinech spáchaných jimi na Češích a našich židech, mohli být sousedy našich předků? Neuniká Němcům, po všech těch zločinech jimi spáchaných v Evropě, a ve světle jejich plánů na likvidaci celých evropských národů (po likvidaci židů měli být na řadě Češi, přičemž část národa měla být vybita, část národa odsunuta za Ural, coby zdroj otroků Německa, a část národa měla být poněmčena), že vítězné velmoci s nimi zacházely v podstatě ještě dost milosrdně? Kdyby s nimi měly naložit dle jejich vzoru, tak třeba Sudeťáci mohli být z části vybiti, z části odsunuti na Sibiř (Stalin by byl rád) a část počeštěna... Neposlední otázkou je, zda Německo neporušuje už 22 let Česko-Německou smlouvu... ? Existence Sudetoněmeckého Landsmanšaftu s jeho aktivitami a požadavky v této podobě zdá se být v rozporu s danou smlouvou...

Pavel Novák (Praha, 2019-06-27)

#1093

Podepisuji, protože jsem Češka.

Lenka Laurinová (Ostrava, 2019-06-27)

#1097

Podepisuji, protože vidím, jak se Němci roztahují na západě reubliky.

Stanislav Gavriel Jakubík (Františkovy Lázně, 2019-06-27)

#1101

Narodila jsem se za války a od rodičů a prarodičů vím, jaká svinstva se v pohraničí děla.

Marie Vohrnová (Klášterec nad Ohří, 2019-06-27)

#1102

Německo je škůdce Evropy a za své činy musí nést odpovědnost

Zdeněk Lorenc (Světlík, 2019-06-27)

#1103

Prezident Edvard Beneš dobře věděl, proč dekrety podepisuje. Výsledkem soužití Čechů a Němců v naší republice bylo jen neštěstí a do budoucna musí být vyloučeno!

Stanislav Sochor (Brno, 2019-06-27)

#1104

Nelze z dnešního pohledu revidovat. Můžeme mít zpětně na události názor a tím pádem vést dialog o budoucnosti, ale minulost je již uzavřená. Krajanský spolek dnes tvoří lidé, kteří žili jako malé děti v Sudetech. Jejich rodiče, kteří tu dobu zažili jako dospělí, již nejsou mezi námi. Daší členové jsou už potomci, kteří se narodili v Německu. Je neuvěřitelné, jak ten Rakušák s knírkem a celá ta jeho parta pořád vězí v hlavách některých lidí.

Kateřina Trojanová (Liberec, 2019-06-27)

#1107

Jestliže máme platit my tak ale z peněz co zaplatí němci nejdříve nám...

Roman Daneš (Mol, 2019-06-27)

#1108

Hitlerovo Německo nám způsobilo nevyčíslitelné škody. Drzost suděťáků a vlastizrádné chování našich politiků, kteří jezdí na jejich srazy a prolomení Benešových dekretů mě natolik rozlobilo, že je třeba s tím něco dělat.

Jan Bartoš (Liberec, 2019-06-27)

#1113

Podepisuji, protože souhlasím s obsahem petice.

Vladimir Šmakal (Králův Dvůr u Berouna, 2019-06-27)

#1114

Souhlasím s požadavkem pana Vondráčka.

Stanislav Pírek (Tábor, 2019-06-27)

#1116

S peticí plně souhlasím

Radka Dufková (Mladá Boleslav, 2019-06-27)

#1117

Pro pohrobky henleinovců, členů Freikorpsu, Waffen SS a jiným jim podobným (včetně verbeže z výše zmíněného Sudetoněmeckého krajanského sdružení ), mám jediný vzkaz:
Táhněte ke všem čertům. Této zemi jste se naškodili již až až.

Martin Skalský (Jindřichov, 2019-06-27)

#1118

jak říkal Beneš, každého kdo bude chtít zrušit, revidovat, obcházet nebo jakkoliv omezovat Benešovy dekrety je třeba postavit mimo možnost takto působit. tzn. kolaboranty, páté kolony a politiky co se snaží o prolomení postavit mimo politickou a veřejnou moc a veřejně na ně ukázat prstem, ať každý vidí jak moc je tady v této zemi zrádců.

Petr Markl (Přerov, 2019-06-27)

#1120

Podepisuji.

Anna Martinková (Holice v č., 2019-06-27)

#1121

Je to správné a spravedlnosti by mělo býti učiněno za dost.

Petr NETOPIL (Kostelec nad Orlicí, 2019-06-27)

#1123

president Beneš to řekl jasně - oni zase přijdou

Jiří Hendrych (Štětí, 2019-06-27)

#1124

Muj deda makal ctyri roky v koncentraku.

Pavel Kelnar (Přerov, 2019-06-27)

#1131

Podepisuji protože, díky Bohu žiji v České republice a miluji svoji rodnou vlast , protože jsem rodilý Čechoslovák, protože cítím že , můj hlas je důležitý a rozhodující pro Náš společný život v mírové krajině České republiky.

Radek Škrabal (Brno, 2019-06-27)

#1135

Celý dopis, který byl zaslán Poslanecké sněmovně bavorskými poslanci, je plivnutím do tváře všem slušným Čechům. Není rodiny, která by zůstala 2. světovou válkou nepoznamenána. Vzdali jsme se bez boje, předali pevnosti se slzami v očích, muži odcházeli bojovat buď na západní, nebo východní frontu. Proč? Toť otázka. My jsme přece nebyli ve válečném stavu s Německem, Hitler nás "údajně" chtěl chránit. Výsledek známe, vypálené Lidice, Ležáky, Ploština, Javoříčko a mohli bychom pokračovat dál, jaká zvěrstva zde páchali Němci v období 1938 po Mnichovu (např. vražda četníků v Liptáni) a pokračovali až do roku 1945. Naši obyvatelé dostali 11 dnů na vystěhování z pohraničí, Němci měli 2 roky. Hovoří se o "krvavém" odsunu? Zdůrazňuji, že normálně myslící člověk plně chápe krutost chování Němců během Protektorátu Čechy a Morava, tudíž chápe i bouři, kterou sklidili.
BENEŠOVY DEKRETY NESMÍ A NEMOHOU BÝT NIKDY PROLOMENY.

Jaroslava Skalská (Jindřichov, 2019-06-27)

#1138

nejsem ovce

jana žižková (Liberec, 2019-06-27)

#1143

Petici podepisuji protože probíhá skryté podvracení naší země pátou kolonou, řízenou Sudetoněmeckým landsmanschaftem, a orgány odpovědné za odvrácení takového jednání nekonají. Naše země je rozvracena a v nebezpečí.

Miroslav Vasko (Veselí nad Moravou, 2019-06-27)

#1145

Podepisuji tuto petici ohledně dlužných válečných reparací Spolkovou republikou Něměcko aby neodkladně vyplatilo dluh který Německo má vůči Česku a Českým občanům z dob druhé Světové války. Dále souhlasím a podepisuji zároveň tuto Petici za zákaz veškerých akcí Sudeťoněmeckého mkrajského sdružení (Sudetendeutsche Landsmannschaft Bundesverband e.V.) na území české republiky, dle Lisiny základních práv a svobod a zákona č. 85/1990 Sb. o právu petičním.

Vlasta Černický (Praha, 2019-06-27)

#1151

Je to nehorázný podraz.Je to z kolikráteho kolene prizivnik a něco by chtěl po tak dlouhé době,kdy se o to postaral stát,aby to nespadlo.Platit nechtějí,jen výhodně brát.Na reparace mame nárok,tak ať koukaji navalit co nam patří.Je to nepromlčitelné.

Dagmar Lodová (Karlovy Vary, 2019-06-27)

#1152

Podepisuji, protože plně souhlasím se zněním textu petice a všechny uvedené požadavky považuji za oprávněné.

Lubomír Jirák (Praha, 2019-06-27)

#1154

Prolomení Benešových dekretů je pohrdání naší minulosti, neúcta těm co bojovali za naši zem a naši budocnost

Martin Linhart (Lužany , 2019-06-27)

#1155

Jsem proti zrušení Benešových dektretů

Jiří Stránský (Liberec, 2019-06-27)

#1156

Balatka |Vlastimil

Vlastimil Balatka (Bílá Lhota, 2019-06-27)

#1159

Podepisuji, protože jsem Čech - vlastenec a nemohu se dívat, jak vlastizrádci "dusí naši zem"

František Hejda (Chcebuz, 2019-06-27)

#1163

chci spravedlnost

marta konczynova (Havířov 4, 2019-06-28)

#1164

Podepisuji protože se mi skutečně nelibi německý přístup k ČR kdy k nan přistupují jako k dlužníkům a nikoliv jako k těm jimz sami dluží. A zároveň jako k těm kteří jim ublížili a zcela záměrně ignorují vlastní zavinění a skutečnou historickou příčinu toho všeho. Tedy Mnichovskou dohodu a drtivý příklon sudetskych Němců ke Konrádovcům a snahu vyčistit cesko od Čechů a Slovanů vubec. Vše se to děje přesně dle předpovědi E. Beneše

Milan Třasoň (Tovačov , 2019-06-28)

#1172

Drzost Hitlerových pohrobků nezná mezí.

Aleš Stejskal (Brno, 2019-06-28)

#1175

Naší předkové se musí v hrobě obracet že současného dění a z úpadku vlastenectví.

Karel Vacek st. (Dacice, 2019-06-28)

#1176

Podepisuji, protože zásadně nesouhlasím s dlouhodobou snahou o prolomení tzv. Benešových dekretů jak ze strany politických představitelů SRN, tak i některých "českých" zákonodárců a soudců.

Miroslav Nepožitek (Dobříš, 2019-06-28)

#1185

Souhlasím se zněním petice.

Lubomír Kolajik (Brno , 2019-06-28)

#1186

Jsem občan Československa a slib jsem dával Československu nikoli Česku a České lidové armádě nikoli ačr a tehdejší ÚV KSČ za socialismu ikdyž nejsem komunista ani po staru bolševik, jsem stoupenec 1.Československého pluku Ludvíka Svobodu, ČSLA, vlastní Národní Gardy nahrazující byvalé Lidové milice vyšlé z realné 65.pobočky SDaP Hlučín Svazu důstojníků a praporčíků ačr 1998, která není již pod velením ačr ale pod velením vlastním a tudiž legitimně zrušena existence pod patronací již zesnulého gen.plk. v.v. Škavrady. Dále sebe považuji jakožto narozeného Čechoslováka na Moravě za etnického rusa, stojím za Ruskou Federací protože se brání a je v právu a kopou do ni pod taktovkou západu teměř všichni a za takové se postavím protože kdo má oči vidí, kdo má uši slyší a kdo má rozum tak se zamyslí. Protože se v ČR oficiálně přepisují dějiny k obrazu EU a Německa a obzvláště nacismu a fašismu a v neposlední řadě podpory fašismu na Ukrajině. Likvidace Češství a národnosti a pokračování Hitlerovy třetí říše podávám odpor k těmto politickým stranám: KDU-ČSL, ODS, STAN, PIRÁTI, TOP09, které očividně propaguji suverenitu EU a USA ne vlastní.. V mých očích je to zrada národa Českého oni totiž doposud nepochopily že tady nejsou sami!. Dále vystupuji z České republiky oficiálně pokud vše klapne jak má 2020 s vědomím a pocitem, že toto není moje země. Sám sebe pasuji na dočasného občana Čech a Moravy. Kdybych zde měl zmínit proč bylo by to na blití.. Jurij Klimov

Jiří=Jurij Klimovič=Klimov (Ostrava, 2019-06-28)

#1190

Nelze revidovat rozhodnutí vítězných mocností II. světové války bez jejich souhlasu. Odejmutí Sudet se týkalo celé ČSR.

Petr Nedoma (Vyškov, 2019-06-28)

#1195

EU v čele s Německem a Francii, na nás vyvíjí stále větší tlak a připomínal nám závazky vůči zbytku světa. Proto je dobré připomenout že mají závazky i vůči nám.

Jan Stoklasa (Markvartovice, 2019-06-28)

#1196

Podepisuji, protože souhlasím bez výhrad. Myslím, že spousty hlavně starších lidí, kteří především vědí o co jde, nemá internet a bylo by dobré zřídit podpisové stanice.

Marie Tejklová (Praha 4, 2019-06-28)

#1198

Jsem vlastenec a už mám dost lží pravice a urážek Miloše Zemana.

Karel Koblasa (Brno, 2019-06-28)



Placená propagace

Tuto petici nabídneme 3000 lidí.

Zjistit více...