Petice proti omezování osobní svobody, společenského života a podnikání na Praze 1

Komentáře

#1203

Nesouhlasím s omezováním otevírací doby

(Praha, 2019-04-01)

#1204

Protože Praha taková nebyla a nebude!! Doufám

(Praha, 2019-04-01)

#1206

Podepisuji, protože omezování podnikání podobným způsobem shledávám jako protiprávní a zneužitelné a navíc se domnívám, že podobné vyhlášky povedou k dalšímu odlivu turistů, který už je i tak rok od roku větší a tak i odlivu peněz z turismu, který Praha naopak potřebuje. V každé světové metropoli je v centru města ruch, pokud to někomu vadí, v centru města přece nebydlí.

(Praha, 2019-04-01)

#1209

Žijeme v demokratické zemi. Proč by se nám tedy mělo odepírat něco, co doposud nikomu nevadilo? Kouření na zastávkách chápu. Lidem to může být nepříjemné. A ohledně klubů.. jsou v podzemí a odhlučněné, aby hudba nerušila ostatní. To, že nějací adolescenti po 22 hodině večer chodí venku s reprákem není naše chyba.
A kde budu moct pařit když bude všude zavřeno?

(Vrané nad Vltavou, 2019-04-01)

#1210

Nesouhlasím s vyhláškou, která ovlivní čas kdy se můžu jít pobavit a kdy ne.

(Babice, 2019-04-01)

#1215

Protoze miluji svou praci a taky nocni zivot... Podle meho nazoru by tak vzorstla kriminalita. Kdyz neco omezi stat, neznamena to ze to omezi i lidi..

(Praha, 2019-04-02)

#1216

I believe this is bad for the city and will hinder its ability to grow

(Prague, 2019-04-02)

#1226

Je to nesmysl, tyhle věčné vaše výmysly. Hluk bude stejně, lidi takto mohou byt aspon uvnitr, jinak budou venku. Tak si to rozmyslete.

(Praha, 2019-04-02)

#1228

Podepisuji, protože pracuji v centru Prahy v gastronomii a nechci abych já nebo mí kolegové přišli kvůli této vyhlášce o práci. Lidé z celého světa se do Prahy jezdí bavit, když u nás budou tyto podmínky, přestanou jezdit.

(Praha, 2019-04-02)

#1237

Podepisuji,protože je to zásah do podnikání.

(Praha, 2019-04-02)

#1244

Podepisuji, protoze navrh je holy nesmysl a centrum Prahy je od toho, aby zilo!

(Praha, 2019-04-03)

#1247

Protoze mi to prijde jako naprosty nesmysl!

(Praha, 2019-04-03)

#1251

Je no naprostý nesmysl

(Praha, 2019-04-03)

#1253

Sa rád zabávam a ako ja tak aj mnoho dalších m´adých ludí!! A pokial dobre viem buducnosť laždej krajiny tvoria mladý ludia a nie dochodci...

(Praha, 2019-04-03)

#1262

Je to kravina!

(Praha, 2019-04-04)

#1263

Sama regulace, omezeni, nesmyslne prikazy bez zvazeni nasledku.
Sice uz po barech tolik nelitam, ale dejte lidem pokoj. V centru uz skoro zadni lide nebydli a kdo ano, tomu to nevadi.

(Praha, 2019-04-04)

#1271

V centru města se mají lidi bavit do rána, a když v 1h všechny lidi vyženete ven, to teprv bude bordel. A hlavně, nežije snad Praha z turistů?? A turisti se chtějí bavit. Do Prahy za zábavou jezdí i lidé z okolních měst a určitě budou rádi pak na ulici čekat na první spoj zpět domů.
Omezování svobody tu už bylo!!!

(Praha, 2019-04-05)

#1272

Absolutni nesouhlas s omezovanim provozni doby baru. Jedna se o brutalni zasah do svobody podnikani. Stejnym nesmyslem je omezeni oteviraci doby o svatcich. Nevracejme se prosim do socialismu!!!

(Praha, 2019-04-05)

#1279

Pretože je cely tento návrh jedna obrovská hlúposť

(Praha, 2019-04-05)

#1287

Nemám rád zákazy a zákazy nikdy nic nevyřeší.. To je horší na za komunistů.. Jak mohou jednu stranu tak upřednostnit? Hnus tohle a nesouhlasím!

(Praha , 2019-04-05)

#1289

Podepisuji, protože nesouhlasím s vyhláškou!

(Praha, 2019-04-05)

#1290

Podepisuji, protože chodím pravidelně do clubů na P1 a neměla bych kam vyjít za zábavou!

(Praha 10, 2019-04-05)

#1295

Podepisuji

(Praha, 2019-04-06)

#1297

protože ty kluby navštěvují také,dnes se bohužel nikam jinam nedá jít! a v jednu hodinu se akorát začínám bavit

(Praha, 2019-04-06)

#1298

Podepisuji, protože můj dlouholetý přítel a kamárád je provozovatelem mnoha nočních podniků v centru Prahy s hudbou a tanečním parketem. Nedokáži si představyt, že by musel provozovat podniky bez hudby a tance.

(Praha, 2019-04-06)

#1306

omezování provozní doby hostinských zařízení je omezováním svobodných podnikatelských aktivit.

(Mníšek pod brdy, 2019-04-08)

#1307

Je to neuvěřitelné omezování majitelů v té oblasti a sama si nedokážu představit, že v 1 mají zavírat,když v tuhle hodinu se to teprve běžně "rozjíždí". Do Prahy si jezdíme užít,popít a ne sedět na hotelu.

(Vamberk, 2019-04-08)

#1315

Protože miluji noční život

(Karvina, 2019-04-09)

#1318

Podpisujem preto lebo mi vadí že nám chcú všetko zakázať... Čakám kedy nám zákazu dýchať....

(Praha, 2019-04-09)

#1319

Je to nehoráznost

(Praha, 2019-04-09)

#1324

Podepisuji, protože se jedná o typický příklad omezování svobody, který dle historických i současných zkušeností vede pouze ke korupci, nástupu nejrůznějších mafií a vzniku černých klubů. To celé dále napomůže růstu šedé ekonomiky a způsobí to hospodářské ztráty jak živnostníkům, tak i celku - tedy městu a státu.

(Praha, 2019-04-09)

#1327

Žijeme snad v demokratické zemi, nebo ne?

(Praha, 2019-04-10)

#1332

Protoze jezdim do Prahy jednou za cas se bavit a nechci byt nucen v nejlepsi zabave prestat a nucene jit na hotel

(Ostrava, 2019-04-10)

#1340

Podepisuji, protože mi projde jako blbost toto omezení. Už u nás na Ústecku není kam se chodit bavit tak jezdíme do Prahy a neumím si představit,ze nebudeme moct chodit už nikam? Ještě se zákazem pitím na veřejnosti si mají kam chodit mladí lidé zatancovat, popit a bavit se ? Už takhle se na někoho kluby zavírají brzo (v 5rano) a zavírat je ve 12? To snad ne. I cizince láká noční život Prahy a když nebudou moct také nikam chodit tak se turistika hodně zhorší. A neumluvim o bordelu, který bude na ulicích jestli budou moct všichni pit jen venku.

(Usti nad Labem, 2019-04-10)

#1350

Chcem

(Východná, 2019-04-10)

#1351

Noční život patří k Praze

(Praha2, 2019-04-10)

#1359

Silně nesoulasím s omezením otevírací doby podniků v Praze, Praha vždycky byla a je jedním z center nočního života v Evropě a návrh by jí mohl výrazně poškodit. Myslím si že návrh je silně proti veřejnému zájmu ve prospěch malé skupiny jedinců. Když se někdo rozhodne žít v centru Prahy, má počítat s tím že tam bude přes noc živo.

(Praha, 2019-04-10)

#1361

Copak, jeden ze zastupitelu si v centru koupil za nahrabany penize byt, nejlepe nejakej zapsklej dedek nebo babka s komunistickou minulosti a ted je sere, ze jim tam rvou lidi pod oknama co? Nenene nic nebude, delate modry zony na kraji mesta kde to nema vyznam a ted se bude zavirat v noci centrum, zapomen

(Praha, 2019-04-10)

#1373

Na Praze 1 jsem bydlela 8 let a bylo to fajn bez zbytečných omezení! Je každého věc, do kolika je v baru a je pouze věc provozovatele, jak svůj podnik má otevřený. Jsem proti dalším nesmyslným zákazům a omezením, v tom se nedá žít!

(Pěnčín, Huť, 2019-04-11)

#1374

Pestrý noční život je jednou z deviz Prahy oproti řadě měst v jiných zemích. Neničme ji.

(Praha, 2019-04-11)

#1382

Jedná se o zcela nekoncepční zásah do svobodného podnikání. Navíc budou turisté a ostatní v ulicích, případně se bude jednat o pouhé přesunutí problému jinam, stejně jako parkovací zóny, kdy se problém odsouvá za hranici městské části. Navíc dojde k likvidaci zavedeného a prosperujícího podnikání. Na starém městě jsem bydlel několik let a věděl jsem, že ruch centra k tomu patří, ceny nemovitostí v okolí dlouhé jsou nejvyšší v rámci Prahy a nikdo nikoho nenutí zde zůstávat. Pokud si koupím byt u dálnice, také nemohu pak požadovat jeji uzavření, protože mi vadí ruch z provozu aut. Je to nesmysl a pouhý populismus směrem k voličum s bydlištěm na Praze 1 (ti ke kterým se pak hluk a ruch přesune budou další, kteří bodou požadovat "řešení". Jsem jednoznačně proti!

(Praha, 2019-04-11)

#1383

Za svobodu

(PRAGA, 2019-04-11)

#1394

Nechci aby mi někdo přikazoval do kolika se smím bavit, protože to už je jen krůček od toho zakázat zábavu úplně..a co třeba zakázat se smát na veřejnosti..?

(Praha, 2019-04-11)