Petice proti likvidaci beranovky

Komentáře

#3

Chci zabránit likvidaci zeleně!

Kateřina Zářecká (Praha 8, 2017-06-20)

#4

Z důvodu zachování klidové zony naší obce a umožnění její rekultivace na cyklostezku a promenádu.

Marie Závitkovská (Praha 8 - Dolní Chabry, 2017-06-20)

#5

Podepisuji, protože nesouhlasím s likvidací této cesty. Stejně tak nesouhlasím s převodem dopravy do "centra" Chaber na místo odklonu dopravy.

Hana Dostálová (Praha, 2017-06-20)

#8

Utekli jsme ze sídliště a postavili jsme si dům na "vesnici". U toho bychom rádi zůstali!

Alena Procházková (Praha 8, 2017-06-20)

#11

Bydlim v Citolibske ulici

Monika Pavlikova (Praha 8, 2017-06-20)

#12

Moje děti zde v zimě bobují, chodí sem na procházky, jezdí tudy na kole a já mám vždy jistotu, že jim nehrozí nebezpečí spojené se silničním provozem.

Lucie Přibylová (Praha 8, 2017-06-20)

#15

Podepisuji, protože nesouhlasím s likvidací přírodního prostředí v Chabrech a s navyšováním intenzity osobní dopravy v blízkosti školy.

Kateřina Tomcová (Praha, Dolní Chabry, 2017-06-20)

#18

Byla by škoda přijít o klidné místo bez aut, máme v Chabrech vůbec jiná podobná místa, kde mohou děti volně pobíhat či jezdit na kole? Proto je třeba uhájit zachování beranovky, proti současnému vedení obce a developerům, kteří mají zájem opačný.

Zdeňka Šušáková (Praha 8 Dolní Chabry, 2017-06-20)

#21

děti si zde hrají a prochází s rodiči, lidé chodí se svými pejsky, maminky na procházky z kočárky, cyklisté na kolech, využívá i místní ZŠ a nějaký kretén tady vymyslí silnici !!! ať žijí prachy !!! jednoznačně proti !!!

Pavel Novák (Praha 8, 2017-06-20)

#22

nesouhlasím s jakoukoli zbytečnou likvidací zeleně a jiných relaxačních ploch, které dělají právě tyto lokality žádané a vyhledávané. proto i nesouhlasím s likvidací Beranovky.

Petra Gottfriedová (Praha 8, 2017-06-20)

#24

Nesouhlasím s dlouhodobě nekoncepčním přístupem k urbanistickému rozvoji Dolních Chaber. Přeji si, aby Chabry byly v budoucnu ještě lepší místo pro život.

Michal Šotola (Praha 8 Dolní Chabry , 2017-06-20)

#25

Pokud už tady jeden člověk masově přeměňuje ornou půdu na stavební pozemky pro stavbu bytových domů, tak by mohl mít aspoň snahu dělat to tak, aby se to co nejméně dotklo ostatních obyvatel. Měli jsme před volbami přislíbeno od jednoho ze zastupitelů Volby pro Chabry, že tímto mistem auta nikdy jezdit nebudou. Po 3 letech dělají pravý opak.

Robert Horáček (Praha, 2017-06-21)

#27

Souhlasim s vyse uvedenymi argumenty

Denisa Odehnalova (Praha 8, 2017-06-21)

#28

Tato polní cesta si jistě zaslouží revitalizaci, ale zcela jinou formou, než jak je plánována. Jakékoliv pro auta průjezdné spojení s částí Nové Chabry by znamenalo neúměrné zvýšení dopravy v oblasti úzkých ulic kolem ZŠ a s tím související, naprosto nepřijatelné, snížení bezpečnosti dětí v oblasti kolem ZŠ. Za zmínku stojí i neexistence plotu kolem školního pozemku, a to v těsné blízkosti této plánované silnice.

Petra Šotolová (Praha - Dolní Chabry , 2017-06-21)

#34

souhlasím s textem petice a vyslovuji nesouhlas se zprůjezdněním beranovky

Petr Švec (Praha 8, 2017-06-21)

#39

Další krok pro developery

josef poslt (praha, 2017-06-22)

#40

Rakovská Ivana

Ivana Rakovská (Praha 8 - Dolní Chabry, 2017-06-23)

#45

Likvidace zelene by mela byt vždy az to poslední řešení dane situace. Jde o krásnou kludovou zónu, která by tímto nešetrným zásahem značně utrpěla.

Pavlína Šantorová Filková (Ricany, 2017-06-23)

#48

Podepisuji, protože chci zeleň a klidné místo, kammohu s dětmi.

Monika Holubcová (Praha, 2017-06-24)

#50

Z důvodu bezpečnosti dětí

Pavla Kurková (Praha 8, 2017-06-24)

#53

Moje děti navštěvují zdejší školu a myslím, že úplně stačí současný provoz na Spořické...
Kromě toho v ÚP je vyčleněna trasa pro propojení Spořické s ul. K Ládví za zastavěným územím obce směrem k Čimicím...

Jitka Veselá (Praha 8, 2017-06-26)

#54

Nesouhlasím s přivedením další automobilové dopravy přímo k základní škole, navíc s rizikem vytvoření další alternativní propojky pro tranzitující dopravu (auta každé všední ráno objíždějící ucpanou Ústeckou, jak je to již dnes vidět např. v ulicích Obslužná-Osecká-Kobyliská)

Milan Šmolík (Praha - Dolní Chabry, 2017-06-27)

#57

Nevidím důvod k ničení zbývající zeleně a klidové zóny s ohledem na plánovaný rozsah výstavby v lokalitě dle stávajícího územního plánu. Lze využít stávající komunikace k ul.K Ládví a zbudovat další potřebné komunikace na pozemcích "developera"

Jan Šlapák (Praha 8, 2017-06-28)

#58

Podepisuji, protože mám velký zájem o zachování beranovky - polní cesty jako pěší zóny bez přístupu motorových vozidel. Tato cesta je významná pro obyvatele Dolních Chaber, protože poskytuje jedinečné útočiště pro volnočasové aktivity, bezpečný pohyb rodin a dětí a zároveň plní funkci přírodní rezervace v rámci oblasti. Její zprovoznění by zároveň poškodilo pohyb v ulici V Kratinách poblíž základní školy, která už v současné situace je v ranním hodinách přeplněná auty a tedy nepřehledá a nebezpečná pro přicházející děti. Napojení Beranova na tuto ulici by situaci dále velmi zhoršilo.

Magdalena Nováková (Praha 8 - Dolní Chabry, 2017-06-28)

#59

V zachování Beranovky vidím zejména významnou a bezpečnou spojnici Chaber s Ďáblicemi a Kobylisy nejen pro cyklisty, ale i pěší. Vzniká zde sociální prostor, jehož pozitivem je interakce mezi starousedlíky, starými novými a nováčky z Nových Chaber, která skýtá v současnosti jedinou možnost propojení těchto skupin. Likvidací Beranovky dojde k izolaci už tak izolovaných Nových Chaber a k narušení vztahů v této lokalitě, které se pak budou dlouhá léta narovnávat.

Adéla Šlapáková (Praha, 2017-06-28)

#61

Proč všechny zelené oázy na Praze 8 zastavět betonem a asfaltem, který absorbuje sluneční svit a zvyšuje teplotu v okolí ?

Petr Kalla (Praha 8, 2017-06-30)

#63

Podepisuji,protože je to nesmysl....

Ladislav kripner (Dol.CHabry V Kratinách 350 Praha 8, 2017-07-06)

#65

Toto řešení dopravních problémů Chaber považuji za nejhorší z možných. Výsledkem bude výrazné zhoršení dopravní situace ve Spořické - především v těsné blízkosti školy.

Zuzana Vondrakova (Praha *, 2017-07-06)

#66

Protože nesouhlasím se zprůjezdnění beranovky.

Petr Pašek (Dolní Chabry Praha 8 18400, 2017-07-06)

#68

ničení klidové zóny, přetížení úzkého hrdla dopravou

Pavel Kučera (Praha 8 Dolní Chabry 184 00, 2017-07-07)

#69

nesouhlasím s přetížením dopravou a škodami na zeleni

Olga Kučerová (Praha 8 Dolní Chabry 184 00, 2017-07-07)

#70

Tato ulice prochází okolo školy,v předcházejících letech byla částečně zjednosměrněna kvůli nutnému zklidnění dopravy, a přijde mi absurdní ji nyní při navyšování počtu žáků (a tím i provozu v okolí školy) měnit opět na komunikaci průjezdnou,nehledě na to,že výjezd na ulici Spořickou není zejména ve špičkách jednoduchý. V těsném sousedství této křižovatky jsou navíc 2 autobusové zastávky,čímž se přehlednost výjezdu na Spořickou ul. ještě více snižuje.

Jiří Musil (Praha, 2017-07-07)

#72

Podepisuji, protože nesouhlasím se zřízením průjezdné komunikace místo "beranovky". Jde o klidové místo- zeleň a zcela nepřijatelné zavést silniční provoz kolem základní školy! Jde o bezpečnost dětí, není možné zavést zvýšený silniční provoz ke škole!

Marilla Kokešová (Praha 8 - Dolní Chabry, 2017-07-07)

#75

Jsem proti vyústění další dopravy do ulice Spořická u školy. Beranovka by měla sloužit k prodloužení cyklostezky z Beranova směrem do Draháně a opačným směrem do Ďáblického háje.

Čestmír Barta (Praha 8, 2017-07-07)

#77

Klidová zóna a zeleň v tomto místě by měla být zachována. Navíc by se zvýšil provoz kolem základní školy a tedy i nebezpečí hrozící dětem.

Pavel Matoušek (Praha 8 - Dolní Chabry, 2017-07-09)

#78

Podepisuji,protoze chci bezpecnost pro sve dite

Denisa Hanzlikova (Praha 8, 2017-07-10)

#81

Preferuji tudy vést cyklostezku a nedovolit bezbřehé šíření dopravy tam, kde to nemá smysl a je to kontraproduktivní. Auta z Beranova by zahustila dopravu ve Spořické a nejspíš by se většinou vracela po Ústecké (znovu skrz Chabry) zpět směr centrum.

Klaudie Bartová (Praha 8, 2017-07-10)

#83

Podepisuji, z důvodu zachování klidové zony naší obce a umožnění její rekultivace a prodloužení cyklostezky od Beranova. Dále z důvodu bezpečí dětí neb ulice by ústila přímo u školy, kde by se tímto opatřením nebývale zvýšilo dopravní zatížení.

Tomáš Nachtmann (Praha - Dolní Chabry, 2017-07-10)

#86

Nesouhlasim s vystavbou komunikace v prilehlem úvoze.

Michal Kunst (Dolní Chabry, 2017-07-11)

#89

Veřejná cesta beranovkou je nesmysl, neb navazující silnice V Kratinách je úzká a již teď v době školního roku, pro děti školního věku, používaná některými rychlými řidiči velmi nebezpečná. Starosta Malina spadl z višně, nebo z nějakého jiného stromu a jde mu pouze o to získat byt v nové lokalitě, a vůbec ne,o zdraví dětí.

Jiří + JANA MUSILOVI (Praha 8, 2017-07-11)

#91

chci pěknou cyklostezku a chodník pro pěší

Ivana Davidová (Praha 8, 2017-07-12)

#94

Jsem zásadně proti výstavbě komunikace V Kratinach na úkor zeleně,jak jsem se osobně vyjádřila rovněž na ZHMP. Vybudování rušné křižovatky přímo u zakladni školy a veřejného sportoviště považuji za ohrožení bezpečnosti nejen dětí.

Alena Hájíčková (Praha -Dolní Chabry, 2017-07-13)

#96

Protože krom ničení zeleně budou ohroženy životy dětí kterých je tato úzká ulice po většinu dne plná a před školou ji není možno rozšířit. ˇUvoz je využívám v plné míře obyvateli Chaber pro odpočinek, je plný dětí, kočárků, kol, páníčků s pejsky i školních dětí při tělocviku či v družině. Z Nových Chaber není problém vyjíždět kolem AAček, stačí rozšířit silnici.

Hana Švecová (Praha 8 - Dolní Chabry, 2017-07-13)

#97

Podepisuji, protože nesouhlasím s likvidací zeleně na úkor silnice. Lepší by byla cyklostezka ke škole pro dětí a ne nová ulice.

Tomáš Švec (Praha 84, 2017-07-14)

#102

Podepisuji, protože se plně ztotožňuji s názorem vyjádřeným v petici.

Kateřina Šilhová Šafránková (Praha 8 - Dolní Chabry, 2017-07-19)

#104

Klidových míst na procházky, kde člověk může vypustit děti a nebát se, že vběhnou pod auto je v Chabrech málo.

Lenka Zemanová (Praha 8, 2017-07-19)

#110

Podepisuji proto, že je tam škola a spousta dětí.

Tereza Deutschmanová (Praha, 2017-07-19)

#111

protože je tam škola a děti tam hodně přecházejí a pobíhají....mam tam vnoučata a bojím se o ně a nejen o naše ale o všechny děti

HANA HAVLÍČKOVÁ (PRAHA 8 bolebořska 486, 2017-07-19)

#113

Kousek Dolnich Chaber, kde se da pustit dite na kole, kde se da projit se psem, kde nestoji auta v koloně ani neprojizdeji ridici, jak blazni... pokud se z toho udela silnice, postavi se tam rano do fronty vsichni, kteři povezou z Beranova tu dalku deti do skoly....

Kristyna Fryšová (Praha, 2017-07-19)

#126

Podepisuji, protoze nechci, aby mizela klidna mista a vesnicky raz Chaber

Eva Svobodova (Praha, Dolni Chabry, 2017-07-20)

#135

Jsem proti likvidaci klidného místa a jeho zaneřádění smrdícími auty

Vladimír Mojžíšek (Husinec-Řež, 2017-07-26)

#138

Protože starosta likviduje zelené plochy v okolí mého domu a činí z klidného místa Chaber rušnou čtvrť kdy jeho postoj a ochota vstřícnost k developerům v lokalitě je proti zájmům obyvatel Dokních Chaber.

Jitka Špillerová (Praha 8, 2017-07-26)

#139

Nesouhlasím se zprůjezdněním cesty, je to jodna z mála klidných cest na procházky s dětmi i se psy.

Petra Chalupníčková (Dolní Chabry, 2017-07-26)

#141

Podepisuji, protože jsem pro zachování zeleně ...

Ivan Svoboda (Sadská, 2017-07-27)

#146

Nesouhlasím se zprůjezdněním beranovky.

Radek Červinka (Praha 8 - Dolní Chabry, 2017-08-01)

#147

Prodepisuji, protoze to zlikviduje posledni zonu volneho prirodniho prostoru pro prochazku a volny pohyb bez aut v teto casti Chaber.

Andrea Duskova (Praha 8 - Dolní Chabry, 2017-08-08)

#149

nesouhlasim s rozsirenim komunikace v ul. v kratinach

Milada Maturova (Praha Dolni Chabry, 2017-09-03)

#153

Podepisuji,protože je toto jedno z mála míst, kam lze jít na procházku.

Věra Novotná (Praha 8, 2017-09-04)

#157

Podepisuji, protože nesouhlasím s likvidací klidné a bezpečné polní cesty bez aut , která spojuje horní Chabry se školou.

Eduard Maleček (Praha 8 Dolní Chabry, 2017-09-05)

#164

Beranovka tvoří kus přirozené přírody přístupný všem občanům. V blízkosti mého bydliště (Nad Úvozem) je místem, kam nejčastěji chodím na procházky do přírody. Její význam je pro mě a děti nenahraditelný. Dopravu lze řešit i jinak. Važme si přirozené (a celkem i bezúdržbové, přirozeně krásné) zeleně ve městě.

Blanka Červinková (Praha, 2017-09-10)

#165

Nelibi se mi to. Fuj. Stavte si to tam, kde uz je bordelu nad hlavu

Jan Rybár (Praha, 2017-09-10)

#166

Protože je to krásná cesta na procházku se psemi třeba... dá se tam vyčistit hlava a je to tam fakt krásný.

Veronika Bachurová (Praha, 2017-09-10)

#168

Naruší to klidovou část obce

Irena Pastrňáková (Praha, 2017-09-10)

#169

Je to jedno z mála míst kde se v tuto chvíli dají venčit psy a obecně být částečně v přírodě. Dalším důvodem je že stavba této silnice povede neodvratně k zastavení zbytku polí z obou stran cesty.proto zásadně nesouhlasím se stavbou silnice.

Tomáš Novotný (Praha , 2017-09-10)

#170

Protože je to krásná cesta a je škoda aby místo ní byla silnice.

Lukáš Pelikán (Praha, 2017-09-10)

#171

Je to z mála míst kde se dají venčit psy a byt v přírodě. Mimo jiné stavba cesty je 1 krokem k zastavení zbytku pole a tím zničení zeleně jako takové. Zásadně nesouhlasím se stavbou silnice.

Patrik Novotný (Praha , 2017-09-10)

#177

Podepisuji, protoze v Dolnich Chabrech ziji cely zivot a tuto cestu mam temer za barakem. Silnici tam nechci, Beranovka sem patri a vzdycky tu byla. Je to posledni misto kam se da jit s detmi ze zakladni skoly nebo se psy a nikdo se nemusi bat aut, nebo jineho nebezpeci.

Lenka Kubikova (Praha, 2017-09-11)

#180

Protože je to místo kam se dá jít nebo venčit psa bez obav z aut :)

Lucie Dorčáková (Praha, 2017-09-11)

#191

Podepisuji, protoze jsem zde vyrůstala a jsem výslovne proti, aby se z této nadherné cesty stala silnice!

Iveta Novotná (Praha 8, 2017-09-11)

#199

Jsem zásadně proti zničení jednoho z mála míst kde se dají venčit psy a obecně se dostat do přírody.

Iveta Novotna (Praha , 2017-09-12)



Placená propagace

Tuto petici nabídneme 3000 lidí.

Zjistit více...