Petice proti zavedení rezidentního parkování v Brně

Komentáře

#1

Parkovací zóny nejsou řešení problému, ale další problém.

(Brno, 2017-05-02)

#3

Návratnost investic placených z daní se nepočítá podle výběru poplatků od daňových poplatníků.

(Brno, 2017-05-02)

#4

Rezidentní parkování neřeší problém parkování

(Brno, 2017-05-02)

#6

Projekt ma iba vytahat z ludi peniaze, neprinasa im za ich platby ziadnu vyhodu

(Tesany, 2017-05-02)

#11

Rezidentní parkování dle mého názoru neřeší situaci s parkováním.

(Brno, 2017-05-02)

#15

Podepisuji, protože rezidentní parkování problém parkování v Brně takto rozhodně nevyřeší, pouze naplní městskou zelenou kasu!

(Brno, 2017-05-02)

#16

Uvažovaný systém rezident. parkování je naprostý nesmysl. Jen vytahá z občanů spoustu peněz, a situaci s parkováním jen zhorší !

(Brno, 2017-05-02)

#29

Rezidentni parkovani je nedokonaly, nedomysleny tah namireny na motoristy. Neni ku prospechu, spise na skodu.

(Brno, 2017-05-02)

#32

nesouhlasím s přístupem města k této problematice v současném volebním období, konkrétně s lidmi zodpovědnými za dopravní problematiku

(Brno, 2017-05-02)

#34

Nesouhlasim s rezidentnim parkovanim a omezeni prav obcanu

(Zakřany, 2017-05-02)

#38

Podepisuji, protože je to těžce diskriminační a jediným účelem je vybrat další peníze od lidí.

(Brno, 2017-05-02)

#41

Nevidím jakoukoliv výhodu v systému rezidentního parkování oproti stávajícímu volnému parkování. Stejně mi nikdo nezajistí, že i když si tu parkovací kartu pořídím tak bezproblému zaparkuji.

(Brno, 2017-05-02)

#42

Jelikož mi to velmi znepříjemní život, dojíždím totiž do Brna do práce. A hlavně si nemyslím že je to ideální řešení, nebo nevěřím že ho Brněnské zastupitelstvo inteligentně vyladí. Namísto toho bych třeba navrhoval namísto zákazů, pozitivní podporu, kupříkladu MHD zdarma apod.

(Křtiny, 2017-05-02)

#44

Nesouhlasim s residencnim parkovanim

(Troubsko, 2017-05-02)

#46

Nesouhlasim stimhle vymyslem co bude sprominutim buzerovat lidi

(Brno, 2017-05-02)

#48

Nesouhlasím s touto formou rezidentního parkování, které neřeší parkování po městě a má sloužit k pouze naplnění městské pokladny

(Brno, 2017-05-02)

#50

Podepisuji, protože je to nesmysl

(Brno , 2017-05-02)

#58

Souhlasim s textem petice a zalezi mi na kvalite zivota v Brne.

(Michalivce, 2017-05-02)

#61

Navrhované řešení je určitě něco jiného, než obyvatelé chtěli

(Brno, 2017-05-02)

#62

Protože tak špatně připravený nic neřešící projekt zaměřený pouze na výběr další místní daně není i přes neutěšenou situaci na Brně-střed v zájmu voličů, rezidentů, podnikatelů žijících a podnikajících v Brně. V případě zavedení rezidentního parkování v této (ne)komunikované podobě je to jeden z dalších důvodů pro přestěhování se za hranice města Brna.

(Brno, 2017-05-02)

#64

Placené zóny nevyřeší problém s nedostatkem parkovacích míst, ale pouze zatíží rodiny nemalými výdaji.

(Brno, 2017-05-02)

#65

Podepisuji, protože tento koncept nemá hlavu ani patu... Nehodlám platit za parkování, které mi nezaručí, že zde i tak budu moct zaparkovat. A po zkušenostech z Prahy říkám jednoznačně NE!

(Brno, 2017-05-02)

#68

Zavedení rezidentního parkování by ještě více umrtvilo střed města a vedlo by ještě k dalšímu stěhování obyvatel na periferie.

(Brno, 2017-05-02)

#70

Rezidentní parkování nic v Brně nezlepší, naopak. Je to pouze způsob, jak zase vydělat peníze na občanech.

(Brno, 2017-05-02)

#74

Jako občan bez trvalého pobytu v Brně by pro mě byly náklady na parkování neúnosné. Zřízení trvalého pobytu není možné, jelikož mám podnájemní smlouvu a majitel s tím nesouhlasí. Věřím, že obdobně je na tom spousta studentů a i pracujících nejenom ze zahraničí.

(Brno, 2017-05-02)

#75

Rezidentní parkování neřeší problém s parkováním.

(Velké Karlovice, 2017-05-02)

#79

Podepisuji, protože současný projekt považuji za systémově naprosto špatné řešení, které nepovede ke kýženému výsledku a zkomplikuje život ve městě nejen obyvatelům, ale i návštěvníkům. Projekt v připravované podobě považuji za projev úřednické zvůle.

(Brno, 2017-05-02)

#80

Nechci v Brně rezidentní parkování!

(Brno, 2017-05-02)

#84

Nesouhlasím s tím, aby občan nemohl jet do města autem, když je potřeba kvůli tomu, že tam nebydlí.

(Brno, 2017-05-02)

#85

Rezidentní parkování život v Brně neulehčí, ba naopak zkomplikuje.

(Brno, 2017-05-02)

#87

Je pravdou, že Brno má problém s množstvom automobilov, avšak tento spôsob nie je podľa mňa najvhodnejším riešením. Popravde si neviem predstaviť ako by sme potom mali my študenti (mnohokrát aj pracujúci študenti odvádzajúci dane) realizovať väčšie nákupy a mnohokrát aj náročné, podotýkam 10 a viac hodinové cesty za miestom trvalého pobytu bez auta, to jednoducho nejde. Osobne auto v Brne využívame najmä na tieto situácie a preto sa mi nezdá objektívne nás takýmto spôsobom znevýhodniť len preto, že tu nemáme trvalý pobyt.

(Brno, 2017-05-02)

#96

Mám již zkušenost, že je to kravina. Rezidentům nepomůže a nerezidenty automaticky poškodí

(Brno, 2017-05-02)

#102

Podepisuji, protože nesouhlasím s placením parkovného pro tzv. návštěvníky. Nevidím důvod, aby např. rodinný příslušník musel platit za parkovaní jenom proto, že mne přijel navštívit.

(Brno, 2017-05-02)

#107

Nemožné

(Brno, 2017-05-02)

#109

Zbytečně složité komplikované znevýhodněné rodiny s vice auty.....proste je to paskvil

(BRNO, 2017-05-02)

#113

Nic se tím neřeší, je to pouze další tahání peněz z kapes.

(Brno, 2017-05-02)

#117

je to nesmysl

(Brno, 2017-05-02)

#119

Nesouhlasím se zavedením parkovacích zón v Brně a to z následujících důvodů:

1. V případě, že by se rezidenční stání realizovalo, mi nikdo zajistí, že večer zaparkuji u svého bydliště
2. Systém rezidenčního stání je pouze způsob jak naplnit městskou kasu
3. Měli by se dořešit jiné stavby, například vybudování velkého městského okruhu
4. Město Brno nevytvořilo dostatek záchytných parkovacích míst

(Brno, 2017-05-02)

#120

Rezidentní parkování je špatný pokus o řešení problému, který problém parkování ve výsledku nevyřeší, pouze přidá další.

(Brno, 2017-05-02)

#123

Podepisuji, protože do Brna dojíždím za prací.

(Oslavany, 2017-05-02)

#124

Rezidentní parkování je krutě diskriminující a výrazně zhorší brněnskou dopravu. Naprosto jednoznačně nesouhlasím s jeho zavedením.

(Brno, 2017-05-02)

#125

Podepisuji, protože bydlím v místě kde se plánuje rezidentní parkování ale nemám zde trvalý pobyt, nejsem přesvědčen o tom, že když vzniknou rezidentní zóny (a změnil
bych si trvalý pobyt do mista vzniku zón) tak zde najdu snáze parkovací místo, věřím tomu, že by to bylo jen mnohem horší

(Brno, 2017-05-02)

#132

Podepisuji, protože s navrhovaným systémem absolutně nesouhlasím.

(Brno, 2017-05-02)

#133

Platit za parkovací místo a přesto nemít jistotu že zaparkuji? Děkuji nechci...

(Brno, 2017-05-02)

#134

Jedná se pouze o nesmysl, který má tahat z lidí další peníze. Parkovací situaci vůbec neřeší. Systém je navíc nesmyslný, složitý a živí z městských peněz naprosto zbytečné lidi.

(Brno, 2017-05-02)

#136

Nesouhlasím se zavedením systému rezidentního parkování v Brně, z důvodů výše psaných v této petici.

(Brno, 2017-05-02)

#145

Podepisuji, protože nesouhlasím se zavedením rezidentního parkování. Akorát se to snaží dostat z lidí více peněz a ti na oplátku nic nedostanou.

(Brno, 2017-05-02)

#146

Modré zóny jsou k ničemu.

(Brno, 2017-05-02)

#147

Vadí mi svévolné využívání moci magistrátu ve prospěch určité skupiny lidí na úkor jiné skupiny. Navíc je tento systém nepromyšlený, předražený a pro Brno naprosto zbytečný.

(Brno, 2017-05-02)

#152

návrh je zbytečný, zmatený, nedomyšlený a život nadmíru komplikující....a k tomu pro Brňana předražený

(Brno, 2017-05-02)

#154

Rezidentní parkování nevyřeší situaci parkování. Naprosto zbytečné a vyděračské.

(Brno, 2017-05-02)

#155

Rezidentní parkování z obyvatel města, kteří nebydlí na Brně-středu, udělá občany 2. kategorie a návštěvníky ve vlastním městě. Jde pouze o získání dalších finančních prostředků z lidí a takto získané finance nebudou využity pro ty, kteří je uhradili - viz fond mobility - kola a pěší. Parkování se nezlepší a parkovacích míst naopak ubude.

(Brno, 2017-05-02)

#158

Rezidentní parkování nepřináší dlouhodobé řešení problému s parkováním, ani nezajišťuje garantované stání místním.

(Hradec Králové, 2017-05-02)

#160

Protože tato forma "Rezidentního parkování" je puhopouhá buzerace, k ničemu dobrému nepovede.

(Brno, 2017-05-02)

#165

je to pouha buzerace a zpusob jak vytahnout penize z lidi na nesmyslne "cyklo"projekty... parkovani v Brne to nepomuze.

(Brno, 2017-05-02)

#171

Plně souhlasím se zněním petice a nemůžu vystát takový chcípáky z Žít Brno a hnutí STB (čti ANO 2011).

(Brno, 2017-05-02)

#180

Podepisuji protože se mi zdá tento způsob "výroby" parkovacích míst poněkud nešťastný...

(Brno, 2017-05-02)

#189

protože je to píčovina

(Brno, 2017-05-02)

#192

Podepisuji, protože mi přijde úplně scestné zavádět parkovací zóny, i přesto že se v jiných městech jasně neosvědčily. Navíc se mi vůbec nelíbí snaha o vypuzení aut návštěvníků či dlouhodobě přetrvávajících v Brně bez trvalého bydliště.
P.S. Žiji v Brně už několik let a to prosím v centru (Úvoz) a vždy jsem v klidu zaparkoval!

(Brno, 2017-05-02)

#193

Řešení typu "zakážeme problém a on přestane existovat" nikdy nefungovala a neexistuje důvod proč by najednou měla začít.

(Brno, 2017-05-02)

#194

Systém není správně vyřešen a brání rozvoji zaměstnanosti. Omezuje svobodnou volbu a neposkytuje finančně únosnou alternativu.

(Brno, 2017-05-02)