Žádost o umožnění Jaroměřského koncertu Tomaše Ortela

Komentáře

#402

Souhlasím s autorkou petice a cítím se dotčen tím že mě pan Hamerský označuje za rasistu a nějakého vyvrhele, který by měl ohrožovat občany vašeho města.

(Hlinsko, 2017-01-27)

#404

Souhlasím s autorkou této petice

(Solnice, 2017-01-27)

#405

Zpívá za nás a pro nás a my ho milujeme

(Litvínov, 2017-01-27)

#406

Podepisuji tuto petici, protože úplňe souhlasím s vyjádřením paní Ivany Jerouškové vůči panu starostovi a zastupitelstvu města Jaroměře!

(Pardubice, 2017-01-27)

#407

Podepisují, neboť hysterie kolem skupiny ORTEL je ničím nepodložená.. Není pravda, že texty této skupiny jsou rasistické,o čemž jsem se osobně přesvědčila.. Názory mnoha lidí a politickou atmosféru v ČR
Dále mám za to, že lidé v tomto městě a nejen v tomto mají právo se rozhodnout, zda navštíví koncert skupiny, která se umístila na druhém místě v soutěži českého Slavíka....
Renata Veselá

(Benešov, 2017-01-27)

#410

Plně souhlasím, absolhoval jsem nespočet koncertů Ortelu a neznám ukázněnější publikum, o čemž už bylo též často psáno a to zejména fanoušky zralejšího věku.

(Klatovy, 2017-01-27)

#412

skupina Ortel nemá žádné rasistické ani xenofobní písně

(Strmilov, 2017-01-27)

#413

Nebudu se ponizovat na slabou uroven pana Historika

(Novy Rychnov, 2017-01-27)

#414

Pan Jan Hamerský asi hodně opisoval ve škole ,jelikož vymyslel tolik nesmyslů ...Dělá tím ostudu nejen sobě ale i Univerzitě.

(Třinec, 2017-01-27)

#415

nemám ráda zákazy,příkazy,nařízení,kde to neplní aspoň nějaký logický účel

(Hronov, 2017-01-27)

#417

Jeho písně jsou pravdivé.

(Břeclav, 2017-01-27)

#418

Věkem pomalu spadám do věku seniora. Hudba Ortelu je pro mně neskutečný relax, zaposlouchávám se především do textů. Při prvním poslechu písně "Zůstaň mým domovem" mně vyrazily slzy do očí. Jakoby mně mluvili z duše. Skvělé texty, skvělá hudba.

(Holýšov, 2017-01-27)

#420

Všichni máme právo vyjadřovat své názory. Ortel navíc ukazuje na reálně hrozící nebezpečí.

(Černožice, 2017-01-27)

#421

Nesouhlasím s peticí pana Mgr. Jana Hemerského

(Bílina, 2017-01-27)

#423

se mi písničky ortelu líbí,nejsou rasistické,jsou pravdivé

(Děčín, 2017-01-27)

#424

vás žádám o umožnění vystoupení kapely Ortel v Městském divadle v Jaroměři

(Nový Bor , 2017-01-27)

#427

Podepisuji protože zpívají o pravdivem dění v ČR

(Strakonice, 2017-01-27)

#428

Protože tato kapela má právo hrát jako každá jiná Byla v Heřmaňáku , bude i v Jaroměři

(Chlumcec nad Cidlinou, 2017-01-27)

#429

Uz me ty slunickari a vsechna ta verbez kolem sere!!!!!

(Steti , 2017-01-27)

#430

Protoze chci a libi se mi texty Tomase.

(Brodce, 2017-01-27)

#436

Chci koncert

(Smiřice, 2017-01-27)

#437

Je možné, že by měl někdo zájem zakazovat u nás vlastenectví???

(Kralupy nad Vltavou, 2017-01-27)

#440

Fidlerová

(Nová Role, 2017-01-27)

#441

Raputová Jana

(Znojmo, 2017-01-27)

#442

deněk Halásek

(Hoštice, 2017-01-27)

#443

Libuše Halásková

(Hoštice, 2017-01-27)

#444

Nechápu proc by Mel mit zakaz vystupovat v Jaromeri Kazdy ma svuj nazor sem pro aby hral

(Rasosky , 2017-01-27)

#448

Jsem fanoušek kapely Tomáše Ortena a pomluvy na jeho osobu mě velice pohoršují.

(Rychnov nad Kněžnou , 2017-01-28)

#451

Jsem fanda Ortelu

(Jablonné nad Orlicí, 2017-01-28)

#452

Nechci nechat urážet kapelu Ortel ani nás fanoušky

(Praha, 2017-01-28)

#453

chci

(Spořice, 2017-01-28)

#457

Rád navštívím každý koncert této skupiny a vždy jsem spokojený.

(Olomouc, 2017-01-28)

#458

Za prvé mám tuto kapelu moc rád, a za druhé jsme ve svobodné zemi a nikdo ale opravdu nikdo nemá právo zakazovat svobodně se vyjadřovat a tvořit. A to ani v tom případě že se mi ta hudba nelíbí. A už rozhodně nemůže tvrdit že to dělá pro blaho a bezpečnost lidí. Nejsem si vědom ze bych někde zahlédl že na koncertě ORTELU byli nějaké výtržnosti či nepokoje ani při a ani po koncertě. Tak že neschledavám jediný důvod proč by neměla kapela ORTEL zahrát kvůli jednomu bezmozku který si léčí svoje mindraky. Josef Hruška Domazlicka

(Kolovec, 2017-01-28)

#460

Šikanu nesnasim

(msec, 2017-01-28)

#462

Jsme snad svobodna zem tak at uz tyhle lidi pochopi ze kdyby ortel nechtely tak na koncerty nepujdou.at se neserou jinym lidem do toho co maj poslouchat

(Tuchorice, 2017-01-28)

#463

Podepisuji, protože mám ráda Ortel a nikdo nemá právo mi nařizovat, co mám poslouchat a co ne. Ani pan Hamerský.

(Miletín, 2017-01-28)

#464

podepisuji, protože hudební skupina Ortel není nijak vulgární či skupina s nacistickým podtextem. Je to skupina co pravdivě kritizuje naší společnost a náš stát, je to jako kdyby se v této době ( kdyby ještě žil ) zakazoval K. Kryl....

(Česká Kubice, 2017-01-28)

#465

Doufám že je demokracie.

(Hvozd, 2017-01-28)

#466

Tomas Ortel rika pravdu...

(Brod, 2017-01-28)

#471

Nechci aby se vrátila zase ta tvrdá cenzura a abychom museli poslouchat písničky potají jako kdysi Karla Kryla. Podrobně jsem zkoumal všechny texty a nenašel tam nic závadného. Pokud by to tak bylo, dávno by to již řešily orgány činné v trestním řízení.

(Cheb, 2017-01-28)

#475

Ortel mám rád.

(Hradec Králové , 2017-01-28)

#478

Podepisuji protože, Ortel není rasistická kapela a Orteláci nejsou rasisti.

(Kolín, 2017-01-29)

#484

Kapela Ortel je jedna z mála kapel, která zpívá o tom co my obyčejní lidé cítíme a jak my, co pro tuto zem pracujeme /pracovali jsme/ kolem sebe vidíme a co si myslíme. Nikdy jsem u této kapely nezaznamenala fašizující prvky, ale naopak jejich písně jsou podle mě vlastenecké.

(Mladá Boleslav, 2017-01-29)

#487

Podepisuji, protože na koncertě kapely jsem byl ve městě Karviná (110km od mého domova), a osobně jsem se přesvědčil, že se na kapele ani jednou nestala situace porušující zákony naší země. Po ukončení koncertu jsem byl také zvědav, kolik policistů bude před klubem přítomno a k mému překvapení stálo venku jediné vozidlo městské policie Karviná a u něj dva polisté. Bylo to naprosto v klidu a není nic lepšího, než si jít na koncert udělat vlastní názor...

(Břidličná, 2017-01-29)

#489

Protože to co pan Haamerský říká je naprostý nesmysl. Tomáš ortel je normální člověk a ještě jsem nezažila že by byl na koncertu problém ba naopak bylo to super

(Jaroměř, 2017-01-29)

#491

Chladek

(praha, 2017-01-29)

#496

Sice nejsem z Jaroměře ale vím, že by město přišlo o tak nádhernou událost

(Malé Žernoseky, 2017-01-29)

#498

Ortel bojuje za národní hrdost a za svobodu slova.
Podepisuji.

(Praha, 2017-01-29)

#499

Jsem fanynka Ortelu, jsem hrdá Češka a vlastenka a vadí mi Vaše politika. Už aby bylo po volbách, snad se Češi proberou z lenosti a letargie a takové,jak jste Vy, starosto, vyženou od koryt !

(Praha, 2017-01-29)

#503

Pouze duševní kripl může tvrdit takové blbosti o T. Ortelovi.

(Libouchec, 2017-01-29)

#505

Jsem vlastenec

(Semily, 2017-01-29)

#509

Mne stve situace v tomto state a banda slunickaru

(Ledec nad Sazavou, 2017-01-30)

#510

Podepisuji tuto petici, protože pokud vím, je demokracie ;)

(Rokycany, 2017-01-30)

#511

Zájem o tuto kapelu ve mně vzbudily reakce médií na soutěž Zlatý slavík, tak jsem se na koncert vypravila, abych si mohla udělat obrázek (médiím nevěřím). Mile mě překvapily texty písní, které jsou hlavně pronárodní, tedy pro české ! Pan Hamerský asi žádnou píseň neslyšel a svými výroky jen uráží slušné lidi. Jinak je mi 50 let, mám tři děti a nejsem nácek ani rasista!

(Dvůr králové n.L., 2017-01-30)

#514

Veřejné instituce nesmějí podléhat politickému diktátu. Veřejné prostory jsou zde pro všechny občany, ne jen pro mainstreamové agitátory.

(Rychnove 15, 2017-01-30)

#515

Zakázat koncert není demokracie... V této zemi nám s takovou zakážou i srát...

(Zastávka, 2017-01-30)

#516

už jsem zažil zakazování písní Karla Kryla a Ortel rozhodně hraje dobrou muziku.A i slova v písních jsou odrazem dnešní doby.Rozhodně to není pochbná vulgární kvalita duševního mrzáka a profesionálního cikána Bangy.

(Ivanovice na Hané, 2017-01-30)

#517

Za totality rozhodovali soudruzi co je a neni hudba a co maji chtit lidi poslouchat ja myslela ze tohle uz je za nami

(Vseruby, 2017-01-30)

#518

ortel je moje hudba vědí o čem život je a hlavně jejich písně jsou pravda...

(klatovy, 2017-01-30)

#519

....protože nechápu důvody, které vedou ke zrušení koncertu.

(Ostrava, 2017-01-30)

#520

Podepisuji, protože pan Ortel zpívá pravdivé písně. je to takový novodobý Karel Kryl. A pokud máme svobodu slova, tak v jeho písně nevidím jako problematické. S nacismem nemají nic společného, spíše poukazují na fakta dnešní České republiky... jestli tedy ještě nějaké existuje, když co se dalo, to se za hubičku rozprodalo!

(Plzeň, 2017-01-30)

#521

Mam rad ORTEL

(Nová ves, 2017-01-30)

#523

písně kapely ortel znám a nevidím v nich nic závadného. naopakpřál bych si aby je hráli i v rozhlasu.

(jindřichův hradec, 2017-01-31)

#527

je tady deklarována svoboda vyznání

(Hradec Králové, 2017-01-31)

#529

Souhlasím s písněmi Ortel jsou správní vlastenci.Drzim palce hosi

(Havirov, 2017-01-31)

#530

Líbí se mi písně této skupiny.

(Olomouc, 2017-01-31)

#531

Byl jsem na jejich koncertu a nic z toho co píše pan Hamerský se tam nedělo, takže jeho názor považuji za nesmyslný.

(Roudnice n. L, 2017-01-31)

#534

mě to připadá že se vracíme do dob komunistů a nějakej trotl nebude rozhodovat o tom co můžu poslouchat a co ne!!!!

(Choceň, 2017-01-31)

#535

Tomáš je super muzikant a jeho písně a balady mě inspirují být lepším člověkem.

(Praha, 2017-01-31)

#536

Jako člen ŘNVU nesouhlasím s panem Hamerským a jeho postupem. Předně si plete konzervativní nacionalismus s nacismem a evidentně neví nic o ŘNVU. Nevidím jediný důvod proč omezovat hudební prdukce Tomáše Ortela pro pravdu jenž sděluje svými texty.

(Všešímy, 2017-01-31)

#540

Souhlasím a fandím kapele Ortel

(Praha, 2017-02-01)

#541

Protoze mám rád kapelu Ortel a dokonce se s ní osobně znám a vím ze na koncertech se nic špatného neděje. Sem rád ze mužů něco takovýho udělat :)

(Znojmo, 2017-02-01)

#545

Podepisuji, protože lidé typu Mgr. Hamerského mě pijí krev... Ortel se mě líbí.

(Sedlec, 2017-02-01)

#546

Podepisuji, protože kapelu Ortel znám, znám texty jejich písní a odmítám tvrzení o rasistických podtextech jako takových. Navíc cítím, že je zde pošlapávána Ústava ČR a s tím spojená Lidská práva jako taková. V petici pana Mgr.Hamerského navíc je účastníkům vyhrožováno a nejsem si zcela jist, zda se nedopouští trestného činu.

(Semily, 2017-02-01)

#547

Tohle není demokracie. Škemrat o povolení koncertu v dnešní době mi přijde zcestne. Horší než za minulého režimu.

(Holice, 2017-02-01)

#548

chci svobodu a ne aby mě dobrotrusové neustále říkali co je pro mě dobré

(Žďár n.S., 2017-02-01)

#552

Souhlasím s každým slovem petice !

(Praha, 2017-02-01)

#555

necítím se ve svých třiapadesáti letech ani jako vandal, ani fašistou. mám prostě rád hudbuTomáše Ortela!

(Česká Skalice, 2017-02-01)

#556

Podepisuji, protože skupina Ortel rozhodně nenabádá k nenávisti. Tento názor je pouze vnucován medii. Na jiném koncertě jsem byla a mezi fanoušky byli jak mladiství tak i důchodci, a rozhodně zde nepanovala nenávistná atmosféra.

(Brno, 2017-02-01)

#557

protože je to správné

(Věžky 92, 2017-02-01)

#558

Vážený pane Mgr. Hamerský zmačkejte ten nesmysl a přijďte mezi nás na koncert, budete odcházet určitě nadšený. Kluci Vám i ostatním zcela jistě, tak jako pokaždé předvedou takové vystoupení, že jsem si zcela jist, že se Váš pohled na skupinu Ortel a na nás její fanoušky zcela změní.

(Týn nad Vltavou, 2017-02-01)

#560

Chci slyšet stříbrného slavíka naživo.

(Brno, 2017-02-01)

#562

svobodu slova !

(Plzeň, 2017-02-01)

#563

Jsem fanoušek hudební skupiny ORTEL.

(Česká Skalice, 2017-02-01)

#565

opičková

(praha, 2017-02-01)

#566

Protože p.Hamerský mě svými výroky uráží a opravdu šíří je historii a zviditelňuje se na špatném místě.

(Třebíč , 2017-02-01)

#568

souhlasím plně s autorem petice

(vyškov, 2017-02-01)

#569

Jsem fanoušek skupiny ORTEL

(Trutnov, 2017-02-01)

#570

Není důvod zakazovat skupině Ortel vystupovat

(Fulnek, 2017-02-01)

#571

Mrkvicova

(velke mezirici, 2017-02-01)

#572

Nelze jen přihlížet..

(Olšany u Prostějova, 2017-02-01)

#573

Není pravda to co se o kapel ORTEL a Tomášovi říká. Jeho písničky jsou smysluplné, pravdivé a tlumočí názor velké části českého národa!!!!

(Damnov 104, 2017-02-01)

#574

Sice nemám v plánu jít na koncert v Jaroměři, protože je to daleko od mého bydliště, ale naprosto souhlasím se slovy paní autorky. Zakazování koncertů kapel bych zařadila už k omezování svobody. Komu se tato kapela nelíbí, tak ať na koncert nechodí.

(Leština, 2017-02-01)

#576

Kapela Ortel u nás hrála a naprostá spokojenost,žádné rasistické,ani xenofobní písničky nikdo nezaznamenal!! Jsou to jenom prosté pomluvy těch,kteří Ortelu závidí úspěch( Banga)!!

(Veselí nad Moravou, 2017-02-01)

#579

Jsem příznivec Ortelu.

(Most, 2017-02-01)

#582

Nejsme rasisté a ani fašisté, xenofobové a ani vandalové. Jsme otcové a matky od rodin co milují svoji vlast. A hlavně máme ještě svobodu.

(Nachod, 2017-02-01)

#587

Souhlasím se zněním petice.

(Březí, 2017-02-01)

#593

Tato kapela oslovuje všechny slušné lidičky

(Chrastava, 2017-02-01)

#596

Svoluji koncert Tomase Ortela:ikdyz sem ze strakonic tak si myslim ze tento clovekma pravo vystupovat pro lidi kteri chapou jaky ma vyznam slovo ortel

(Strakonice , 2017-02-01)

#597

Podepisuji, protože se mi hudba kapely Ortel líbí a ztotožňuji se s jejich texty (názory). Nechci být cizincem ve své vlastní zemi.
Moc by mě zajímalo, co znamená, řečeno našimi politiky, "normální lidé"...
Jak nazývají sami sebe? Oni normální nejsou :-)

(Dolní Branná, 2017-02-01)

#598

Podepisuji, protože si myslím, že existuje snad něco jako svoboda slova a ne že se budou takovéhle akce zakazovat jak za komunistů.

(Bolehošť, 2017-02-01)

#599

Spiva pravdu Tomas

(Chlumec nad cidlinou, 2017-02-01)

#600

Narodila jsem se v Jaroměři a jsem fanynkou kapely Ortel. Za petici proti kapele a Tomáši Ortelovi se stydím.

(Plzeň, 2017-02-01)