Petice na podporu zavedení krajských dálničních známek

Quoted post


Nepřihlášený uživatel

#9 P.

2013-06-11 12:18

souhlasím zejména z důvodu, že to odlehčí ostatním komunikacím.

Myšlenka je obecně dobrá, její zavedení do praxe dle mého tak jednoduché nebude (v petici zmíněné vyznačování více krajů na jednu univerzální známku prodávajícím je dle mého napoužitelné a možné řešením tak bude jedině "1 kraj = 1 známka" - tzn. v některých případech bude přední sklo pěkně polepené (až 4 známky), případně prodej známek pro 1-4 kraje v hodnotách 300,600,900,1200)

Odpovědi

dlouhý Žeryk

#21 Re: P.

2013-06-12 16:04:47

#9: - P.

Doufám, že nikoho nurazím ani nevyvolám poplašnou zprávu nebo nebudu nařčen za protistátního živla, tedy k věci:

Zákon hovoří: ... jezdí se vpravo, nejblíže pravému okraji vozovky, pokud tomu nic nebrání ...

Ústava ČR hovoří: ... provozovatel je povinen provozovat své zařízení jen pokud je bezpečné ...

Já, řidič jsem povinen provozovat vozidlo v dobrém technickém stavu a v povinných lhůtách ho přistavovat k technické kontrole.

Závěr: Vážení zákonodárci, ministři, poslanci, ombudsmani, jak se k tomu postavíte mimo volební kampaň? V jakých jste finančním poměrech, v jakých perfektních vozidlech jezdíte a po jakých komunikacích? Ano, pod červenými a modrými majáčky na perfektních velkých pneumatikách moderních odpružených vozidlech a s vašimi příjmy nemůžete pochopit kličkování obyčejných lidí - řidičů v rámci zákona (ano, zákona, který právě říká, že pokud tomu nic nebrání a ony ty díry v rozteči půl metru na délku i šířku po silnici jsou, ba dokonce i na odbočovacím pruhu z dálnice zeje tu a onde díra půl na třičtvtě metru a hloubky 15 cm a nic se s tím neděje) v prorezlých stařičkých Škodovkách polepených ne zrovna za levno známkou z STK, protože jinak nárazy z děr opotřebovávají celé podvozkové skupiny a tím zvyšují riziko momentální havárii (při kličkování) i budoucí (únavový lom polosy či čepu např.). Jestliže tedy jsem povinen provozovat bezpečně svůj prostředek já, řidič, tak jaký zákon platí pro provozovatele komunikací a jak se dodržuje či donucuje? Já bez STK provozovat nesmím.

Jak bude nakládáno s penězi za dálniční známky ať už kteréhokoliv rozsahu?

Otázka mimo, nikoliv pod pás, protože s námi - lidmi dole - je to naprosto normální - dají Vám podepsat pracovní smlouvu (i dodatečně a nepodepiš  ji, venku jich je dvacet), kde základ je snížen, leckde na minimální mzdu ze zákona (o tom se mlčí) a tzv.osobní ohodnocení se sestává z desítek bodů po stovkách (ano, i tisících, proč ne, že) na které ovšem nemáš milý pracovníku nárok, musíš si je zasloužit (ev. celá firma musí být v plusu), tedy kdy si odsouhlasíte taky zásluhovost? Například berte měsíčně 40 tisíc, podíl na snížení nezaměstnanosti v regionu o 1% ohodnocení 25 tisíc, o 2% 40 tisíc atd atp. Třeba by se potom i státní dluh snížil a vidělo by se, kdo tam něco chce dělat.

Takže jak říkával Werich, za kterého se všichni nahoře po 89.schovávali: Hej pane nebuď líný, přijď mezi lid.... a on taky říkal: a to bychom brzo dokralovali, kdyby se dvojím metrem měřilo.

Souhlasím