Proti Transformaci příležitostné osobní dopravy na taxislužbu

Quoted post

CK

#98 Problém pro cestovní ruch (a nejen)

2013-04-24 06:45

Pro incentivní a kongresovou turistiku, stejně tak pro obsluhu VIP klientů je naprosto nemyslitelné, aby pro ně přijížděla vozidla taxi - nejlépe se svítilnou a taxametrem.

Jedná se o naprosto specifické služby a klient, který přiletí vlastním letadlem, očekává servis na stejné úrovni jako v jiných vyspělých zemí.

Tolik zde diskutovaná zákonná úprava se mi jeví v protichůdném postavení nově projednané Koncepci státní politiky cestovního ruchu v České republice na období 2014 – 2020, kde se mimo jiné hovoří o tom, že "je třeba se prioritně orientovat na podporu příjezdového cestovního ruchu (incoming), a to především na perspektivní trhy Ruska, Číny a Latinské Ameriky."

"Mezi nejdůležitější návrhy koncepce patří srozumitelnější vymezení postavení MMR,, agentury CzechTourism a dalších subjektů jako jsou například kraje. Toto vymezení pak ukončí realizace často protichůdných opatření."

Tento stav přispívá ke klesající výkonnosti cestovního ruchu, nedostatečnému využití možností České republiky ....

http://www.mmr.cz/cs/Ministerstvo/Ministerstvo/Pro-media/Tiskove-zpravy/2013/Jankovsky-Cestovni-ruch-muze-byt-vyrazne-efektivne

Odpovědi


Nepřihlášený uživatel

#99 Re: Michale

2013-04-24 07:12:50

#98: CK - Problém pro cestovní ruch (a nejen)

Michale, jestli se dokážeš domluvit s dopravci záchrnné služby. Bylo by dobré vymyslet jednoduchou výraznou nálepku na vozdla ůčastnící se případné jízdy aby jsme se poznali a předešli případné kolizi.

Pak sepsat čeho by jsme chtěli dosáhnout. Tudíž přiblížit se trochu zákonu který ministerstvo dopravy navrhlo.

Např: Že nám nevadí přeskoušení ale nesmí se jmenovat TAXI

Ať máme registrovaná vozidla, ale jako vozidla osobní dopravy a ne jako TAXI

Ať si mužem vozidla pujčovat od pujčoven jen ať nemají Tk starší než 1 rok

Ať chodíme na technickou jaždý rok ale ne jako TAXI ale jako vozidlo osobní dopravy, naše vozidla nejezdí na třísměný provoz a většinu roku stojí.

(Registrace limuzím jako TAXI bude znamenat velký propad jejich ceny při prodeji)

Bla bla, vždyť víš.

Pak jsem vymyslel jak ůčině zbrzdit dopravu a zřejmě nikdoby  za to nemohl být sankcionován. Na magistrále by byl vhodný systém jako pás tanku, kdy pravé dva pruhy by stála a ty zezadu by je levým předjížděli a zařazovali se před ty přední, tím by 2 třetiny aut stáli a přejeli dopředu jen jednou za čas. Další nápad je blokovat Malou stranu když jdou poslanci do práce do senátu což bude některá z jejich několika budov. Když tam najede několik set aut, stačí když na jednu zelenou barvu na semaforu projede jen jedno auto a vznikne pěkný masakr a nikdo nemůže říct, že jsme někde trvale stáli a překáželi dopravě.(Jen vyjdeme ministerstvu vstříct a pojedeme pomalu a bezpečně) Blokovat letiště mi přijde jako největší blbost, co když někomu kuli tomu uletí letdlo. A stráví tady několik dalších nechtěných dní. Leo