Odebrání licence autorizovanému servisu Britex

Quoted post


Nepřihlášený uživatel

#1

2013-03-23 18:05

Vzhledem k tomu jak servis resi zarucni opravy, tak jsem presvedcen, ze v prevazne vetsine pripadu poskozuje servis zakaznika. Jedna se predevsim oxidaci, ktera nastala vlivem vzdusne vlhkosti, ne vytopenim a za tu zakaznik nemuze. Britex vsechny takto poskozene mobily odmita opravit.

Odpovědi

jarek

#2 Re: neoprávněný zásah do mobilu

2014-01-07 20:46:03

Nebyla mi uznána reklamace na nový mobil, údajně jsem neoprávněně do něj zasáhl a porušil tak reklamační podmínky, já jej pouze připojoval k nabíječce, nemáte někdo další podobnou zkušennost s Britexem??? m: 606210460


Nepřihlášený uživatel

#16 Re: VAROVÁNÍ před BRITEX

2019-12-09 15:16:44

VAROVÁNÍ. Klidně sdílejte.
Vážení přátelé. Tímto Vás důrazně varuji před firmou BRITEX. Jedná se o záruční servis (snad jen) mobilních telefonů.
Tzn. sami s nimi zřejmě nepřijdete do styku, ale při každé reklamaci mobilu (nebo elektroniky) se snažte od prodejce zjistit kam zařízení zasílá a 100% si pořiďte fotografie a protokol o převzetí a stavu.
V srpnu si sestra pořídila nový mobil Samsung za 6000.
V srpnu jsem do něj vložil SIM a mobil fungoval.
V listopadu začalo zlobit dobíjení. Zřejmě vadný konektor.
Předáno po 4 měsících v záruční době spol. Vodafone.
Ta mobil odeslala do servisního střediska BRITEX.
Za několik dní se mobil vrátil do Vodafone. Reklamace zamítnuta. Prý jsme do mobilu neodborně zasáhli a mobil zničili, poškodili baterii a desku.
Po jednání s tímto střediskem jsem oslovil ještě SAMSUNG. Výsledek stejný. Reklamace zamítnuta. Neodborný zásah.
Do mobilu jsme pouze vložili SIM a byl 3 měsíce používán.
V příloze jsou fotografie stavu vnitřku mobilu po otevření firmou BRITEX. Vypadá to na kleštičkami přecvaklé držáky na šroubky a v baterii jsou díry, jako od šroubováku.
Na argument, že sestra je tělesně postižená a otec ani já jsme mobil nerozbírali, a že poškození vzniklo zřejmě v servisním středisku BRITEX a že je účelové, mi bylo sděleno, že BRITEX nemá za potřebí nic ničit.. (99% recenzí podobného charakteru, jako je tento problém hovoří za vše).
Dnes jsem se, v emočně vyhroceném rozhovoru s vedoucím střediska BRITEX dozvěděl, že jsme to prostě museli udělat my. Prý nám mobil, který stál 6000, opraví za 4000...
Bohužel jsem se při písemných námitkách nešťastně vyjádřil, že jsem mobil v létě jen otevřel abych vložil SIM, ale jedná se o mobil, kam se SIM vkládá z boku (tedy jsem jej samozřejmě neotevíral). Každou chvíli někomu něco řeším s mobilem, takže jsem si již nepamatoval, zda jsem SIM vkládal uvnitř, nebo z boku. Samozřejmě se vyjádřili tak, že jsem JÁ při vkládání SIM zřejmě tohle vše způsobil.......
Byť vodafone mobil k reklamaci převzal pouze s běžným opotřebením (šrámy na krytu od klíčů)..
Budu vše diskutovat s advokátem.
Dejte si pozor kam jde Vaše elektronika při reklamaci a vše si nafoťte. (ovšem i tak, přece nebudeme rozebírat zalepený mobil, abychom si vyfotili, že baterie nemá díry od šroubováku)........

Vyjádření BRITEX:
1. Reklamační řízení č. 3969310 (BRITEX-CZ, s.r.o.)

Závada: "MT nejde nabít, nejspíš vadný konektor nebo nabíječka"

Oprava: Uvedená vada byla shledána.Záruční oprava byla odmítnuta z důvodu porušení záručních podmínek. MT vykazuje stopy neodborného zásahu(neodborná demontáž/montáž). Přístroj nesplňuje předpoklady a podmínky pro provedení záruční opravy. Oprava možná pouze nezáručně výměnou sys. desky, aku, krytů. cenová nabídka: 4.000,- Kč

Ukončeno: 25.11.2019