Kokorinska draha 076

Kontaktujte autora petice

Téma diskuze bylo automaticky vytvořeno Kokorinska draha 076


Nepřihlášený uživatel

#76

2014-10-09 07:12

Lidi by měli používat více hromadnou dopravu a nechat auta v garážích- obzvlášť v CHKO, situace na silnicích Mělnicka je žalostná....

Nepřihlášený uživatel

#77

2014-10-09 07:43

Tato trať je využívána nejen místními obyvateli, ale i turisty a školními výlety. Byly by to nevratná ztráta !

Nepřihlášený uživatel

#78

2014-10-09 07:48

Uvedená trať je i z hlediska životního prostředí šetrnější než situace, kdy bude totéž prostředí z nedostatku jiné možnosti zaplaveno automobilovou dopravou, která s sebou vždycky nese určitou devastaci životního prostředí.

Nepřihlášený uživatel

#79

2014-10-09 07:56

Nedovedu si představit, že by tato železniční trať byla zrušena. Jezdila jsem roky z Mělníka za babičkou do Mšena, znám každou zastávku.Dost možná by skončila i Mšenská padesátka.Je to kouzelná trasa, možnost kdekoliv vystoupit a jít do skalních měst.A pro místní je to možnost dojíždění za prací. Nerušit - jsem pro to, tutu trasu dotovat.

Nepřihlášený uživatel

#80

2014-10-09 08:19

Jako kluk jsem touto tratí jezdil z dědou který mě ukazoval krásy přírody...bylo by veliká škoda tuto trať zrušit...!!!

Nepřihlášený uživatel

#81

2014-10-09 09:29

Naši předkové nám postavili železnice, aby nám sloužily a zpříjemňovaly život. Nesouhlasím, aby nám je ti, kteří slouží pouze Zlatému teleti, rušili!

Nepřihlášený uživatel

#82

2014-10-09 12:00

Je zajímavé, že úsek spravovaný jednotkou SŽDC působící na mladoboleslavské straně trati je plně funkční, zatímco na úseku spravovaném z mělnické strany jsou soustavné potíže - přitom je to stejný "provozní obvod" SŽDC. Jako v minulosti ovšem i teď platí, že "když se nechce, je to horší, než když něco nejde" - a všechno je v lidech, kteří působí na konkrétních "pracovních posicích" ...

Nepřihlášený uživatel

#83

2014-10-09 13:09

Já jsem určitě pro zachování trati,co už nám zbývá na tom našem vytunelovaném světě.
Ať si páprdové na ČD odpustí ty jejich zlaté padáky a uberou si taky na platech.
A pak se určitě nějaké korunky pro mašinky najdou.
Držim palečky. Tony B.

Nepřihlášený uživatel

#84

2014-10-09 15:47

Byla by to škoda zrušit tak krásný kus trati. Ještě bych ho rád alespoň párkrát využil :)

Nepřihlášený uživatel

#85

2014-10-09 17:25

SŽDC se má starat o dobrý stav železničních tratí a ne rušit a zakazovat. Pokud své povinnosti neplní, nemá co pohledávat na dopravním trhu a stát by měl vedoucí pracovníky odvolat (bez padáku) a s řádnou pokutou.

Nepřihlášený uživatel

#86

2014-10-09 18:39

Byla by veliká škoda, kdyby zanikla železniční trať, která je vedená tak hezkou a romantickou krajinou.

Nepřihlášený uživatel

#87

2014-10-09 19:16

Tato trať slouží turistům a rekreantům celý rok.
Karel

Nepřihlášený uživatel

#88

2014-10-10 02:43

Zničit,zakázat,zavřít,zastavit,zlikvidovat - jak jednoduché ! Ale obnovit,opravit,opatrovat,ochraňovat - to chce odvahu a úctu k tradicím.
Miroslav Smutný

Nepřihlášený uživatel

#89

2014-10-10 07:42

Tuto dráhu využívám několikrát ročně..jako tramp, který na Kokořínsko jezdí už 45 let

Nepřihlášený uživatel

#90

2014-10-10 13:56

Jede vláček motoracek jakou barvu asi má? Sinkanzen.



Jíra

#91 Re: k dopisu jednoho z anonymů:

2014-10-11 09:47

#24: Verča - k dopisu jednoho z anonymů: 

 Milá Verčo. Vy budete asi ještě mladá a hl.... slečna, že? Za komančů se měl špatně pouze ten, kdo jak se říká, močil proti větru a mohl si za to pouze on sám. Zrovna tak jako dnes, když se ozvete proti korupci, nebo vykořisťování zaměstnavatele. Dobře se mít nebudete a šéf Vás bez okolků propustí a důvod si vždy obhájí. A zákonník práce je dnes pouze cár papíru, vhodný k použití leda tak, místo toaletního papíru. Tak, to jen tak bokem. Jinak držím lokálce palce a přeji jí dlouhého trvání. :)


Nepřihlášený uživatel

#92

2014-10-11 10:31

Dobrý den.
Tady se zdá, že občanská společnost ještě žije. Dobrá diskuse, potřebné názory. Sám tématu příliš nerozumím, nejsem odborníkem, avšak myslím si, že díla s tradicí a bezesporu i atmosférou, nesmí zahubit pohled rentability. To bychom toho pro samé prachy v republice už mnoho neudrželi.
Pavel Kverek

Nepřihlášený uživatel

#93

2014-10-11 11:02

V Mělníku jsem se narodila a žila 22 let,tu traťˇ znám.
Jefferson
Nepřihlášený uživatel

#94 Melnik Mseno

2014-10-11 11:52

Vse co nasi predstavitele v cele s Havlem a Klausem
delaji je pro zanik Cech a Moravy. Zanik Ceskoslovenska zrovna tak zapricinili oni! Jejich nasledovnici likviduji vsechno co k nasi Vlasti patrilo o co se nasi predci snazili po staleti. Za penize jsou schopni prodat i sami sebe! Ovsem vymyte mozky lidi koukajicich na televizni serialy a sledujici slevy v nakupnich centrech nikdy neuvidi co skutecne se deje v Zemi zaslibene. Ztraci soudnost
hlavne ,ze si koupi vsechno na sleve. Je potreba osveta v duchu vlastenectvi. Kapitalizmus je stejny jako komunizmus, musime se tem zlocincum co nas chteji zotrocit, prizpusobit podle jejich potreb branit! Rovnou zlikvidovat konkretniho predstavitele jenz nam nici zivot. Do boje lide Cesky. Vypnete televize a jdete se bavit na naves na namesti, reknete si jak zatocit s Vlastizradci. Komu patri draha Melnik Mseno? Ten je zodpovedny a musi byt tvrde potrestan!

Láďa

#95 trať 076

2014-10-11 15:57

Pomalu , ale jistě se lidé vracejí k poznávání přírody . Léta chodím turistiku a  jezdím tedy o víkendech či dovolené vlakem , několik let zpět vlaky jezdily poloprázdné , i ta naše "Mšenka" během let se zpět do vlaků vracejí cestující , rok od roku jich pomalu přibývá , i ta naše lokálka nezustala pozadu , cestujících na trati přes Mšeno také ponalu ale jistě roste . V naší republice jsme mněli (snad ještě i máme) nejhusčí železniční síť na světě , tak proč bychom si to mněli nějakým způsobem kazit . Několik tratí je již však nenávratně zrušených viz. Březno - Zubrnice - Úštěk (trať z filmu Páni kluci), po revoluci se bojovalo o několik tratí , které ale bohužel svůj boj prohrály . Asi tak před patnácti lety byl bum na zavírání dalších tratí viz. Tanvald - Harrachov , Praha Bráník - Čerčany nebo Dobříš (Posázavské tratě) , které naštěsí přežily a dnes jsou velmi frakventované , nejistý osud mněla nedaleká trať z Vraňan do Lužce nad Vltavou , která taktéž naštěstí přežila . Nevím proč bychom mněli dopustit aby nám někdo vzal něco co sem do našeho okolí neodmyslitelně patří , sice bydlím v okrajové části Mělníka na Blatech a tak musím překonávat hned několik přejezdů a ten na "Mšence" mně štve nejvíce , protože je ovládám ručně ze stavědla a dost dlouho ho nechávájí blikat nebo ho zapomenou vypnou a tak se čeká i dvacet minut , ale nenapadlo by mně ani některé obyvatela Blat , které také podepsaly petici , abychom tu "Mšenku " nechtěli . Jsem přesvědčený že vše dobře dopadna a o letní prázdniny v roce 2015 se tu opět svězeme motoráčkem , třeba i tím spěšným od Prahy , který mám již dva roky jezdí přímo bez přestupu z Prahy Vršovic/Prahy hlavního nádraží................. . 


Nepřihlášený uživatel

#96

2014-10-11 15:57

Uzavřít takovou krásnou trať by byl zločin!!!!

Nepřihlášený uživatel

#97

2014-10-11 17:42

Naprosto oprávněný požadavek v této záležitosti.
Už vzhledem ke způsobu hospodaření ČD, které,bylo již tolikkrát kritizováno. Na zlaté "padáky" ředitelů ČD jsou peníze ale pro společnou véc nejsou ??

Nepřihlášený uživatel

#98

2014-10-12 07:48

jezdím po téhle trati do Mšena cca 40 let a ta krajina je pěkná.Neumím si představit,že se budu lopotit po asfaltový silnici...Už jednou se o to pokoušeli nějací nazdárci,tuto trať zrušit.Holt platí  to nejenom u této dráhy:CO JE DOBRÉ,SE MUSÍ ZRUŠIT!

Bráška


Nepřihlášený uživatel

#99 rušení tratí

2014-10-12 09:11

Dobrý den, jsem člověk který se po naší krásné zemi pohybuje převážně po železnici, před časem jsem si spočítal že jsem za svůj aktivní věk procestoval vlakem 5 let čistého času. Byl to krásný čas a byla by velká škoda kdyby to muselo zkončit. S každou zrušenou tratí se zvyšuje počet aut na našich silnicích jež jsou v dezolátním stavu a s tím i úměrně roste počet dopravních nehod a jejich obětí. S každou zrušenou tratí tisícům lidí z postiženého regionu přibydou ke každodenním starostem další nechtěné, jak se dostat tam či onam, jak dopravit děti do škol, babičku, dědu k lékaři apod. Jaké to má následky? Vylidňování vesnic, blbou náladu a vzývání starých "lepších" časů. Chápu že ekonomičtí diktátoři se snaží o co nejefektivnější fungování ČD a.s. avšak někdy se vyplatí něco málo prodělávat na nelukrativní trati a mít spokojené cestující byť jsou to tři důchodci a deset školáků denně tam a zpět a o víkendu plný vlak turistů a trampů. Určitě lze najít přijatelný kompromis pro obě strany, jen je potřeba chtít ho najít. Jsem proti zrušení této a jakékoliv jiné další trati. A na závěr bych rád podotkl fakt který asi mnoho lidí neví, po této trati se lze dopravit z Mělníka až do Staré Paky, v podstatě to není jen nějaká lokálka ale spojnice hned několika turisticky významných lokalit. Přeji všem zůčastněným čistou mysl při správné volbě.


Nepřihlášený uživatel

#100

2014-10-12 10:09

Tato trať je krásným případem pěkné české lokálky. Je velká škoda jak dopadla.