Kokorinska draha 076

Kontaktujte autora petice

Téma diskuze bylo automaticky vytvořeno Kokorinska draha 076


Nepřihlášený uživatel

#126 TRAŤ 076 ZACHRÁNĚNA - PŘEŽIJE A BUDE DÁL V PROVOZU

2014-10-22 13:00

http://www.melnicek.tv//index.php?page=detail&event_id=139

 

Všichni ti ekonomové apod. , dál si počítejte, třeba můžete počítat státní rozpočet a navrhnout Babišovi jiný a lepší, ale zde Vaše názory naštěstí pro 076 není vyslyšeno!


Nepřihlášený uživatel

#127

2014-10-22 16:12

nechat zdevastovat funkční a žijící odkaz předků je prostě... ostuda

Nepřihlášený uživatel

#128 Re:

2014-10-23 06:34

#4: ekonom - pragmatik -  

pane ekonome, co by jste chtěl vozit na nákladních vagonech? čínské polívky ? elektroniku ? při podívání na mapu by jste zjistil, že nákladní využití má trat minimální, ale je zcela nepostradatelná pro život lidí z okolí... víkendový příliv turistů atd. vzhledem k tomu kato to zde všechno spěje (celosvetove) tak vlaky jsou do budoucna určitá jistota....

Jan Infeld Nebuželský

#129 Re: Re:

2014-10-23 06:43

#128: - Re:  

 Zjistěte si, kolik cestujících se v dotčeném úseku ročně přepravilo a jaká je průměrná obsazenost vlaku. Pak se zamyslete nad tím, jestli ty stovky milionů, které bude ta oprava trati stát, nebudou vyhozené do luftu.


Nepřihlášený uživatel

#130 Re: Re: Re:

2014-10-23 07:31

#129: Jan Infeld Nebuželský - Re: Re:  

 určitě nebudou, ty stovky se vyhodili už dávno jinde a nebo se rozkradli, což vám nevadí!

Jan Infeld Nebuželský

#131 Re: Re: Re: Re:

2014-10-23 09:13

#130: - Re: Re: Re:  

 To víte, že vadí. Stejně jako když se vyhodí kvůli sice poměrně krásné, ale z hlediska dopravní obslužnosti naprosto nevýznamné trati. Vybudovat mnohem účelnější a pohodlnější autobusové spojení by stálo zlomek té sumy na opravu. A to nemluvím o provozních nákladech. Navíc hlavní trať (072), která je vytížená nákladní dopravou,  chátrá téměř stejně jako ta lokálka. Tam by ty peníze plně splnily svůj účel.


Nepřihlášený uživatel

#132 Re: Re: Re:

2014-10-23 09:54

#129: Jan Infeld Nebuželský - Re: Re:  

 už samotná situace, že se trať neudržovala až do té doby kdy se možná jedná o havarijní stav ..... a pak argumentovat, že bude oprava drahá je poněkud zvláštní... jsem přesvědčen, že bydlet ,na vlaku, je větší jistota než se spoléhat na autobusy (zvláště v zimním období...). 

s vaší logikou se také za čas můžeme dopracovat k závěru, že zastaralé autobusy, které nahradily vlakovou dopravu je zbytečné obnovovat nebot linky nejsou plně vytížené a tak se spoje zcela zruší... voni si lidi nějak poradí a nakoupí auta (zadluží se a to akorát podpoří konzumní styl života, že lidi z okolí otročí ve fabrikách v okolí kde si ani skoro nemůžou dojít na WC a nemůžou jinak kvuli splátkám atd...).


Nepřihlášený uživatel

#133

2014-10-23 14:29

Trat také nějak dotváří krajinu a již jen cesta tratí touto je příjemný zázitek...

 


Nepřihlášený uživatel

#134

2014-10-23 15:55

Nádherná trať, je škoda ji zrušit. Jakmile se zastaví na chvíli provoz, už se nerozeběhne. Dopadne jako trať Skalsko - Chotětov
Láďa

#135 Re: Re: Re: Re: Re:

2014-10-23 16:14

#131: Jan Infeld Nebuželský - Re: Re: Re: Re:  

 Nevím čím to je , ale v této diskuzi jste jediný , který usiluje o zrušení naší tratě . Nevím jaké k tomu máte důvody , ale já mám trochu jiné informave o vytíženosti tratě 076 , o kterých vás však nebudu přesvědčovat , protože to stejně nemá smysl .

Jan Infeld Nebuželský

#136 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-10-23 16:56

#135: Láďa - Re: Re: Re: Re: Re:  

 Ale jen povídejte (pište), zajímá mě to.


Nepřihlášený uživatel

#137

2014-10-23 17:01

Jsme stále svědky rušení mnoha krásných lokálních tratí, údajně nerentabilních. Jsem ze Severní MOravy, kde v roce 1997 chtěl ministr Říman zrušit 2 krásné jesenické tratě, prý jsou nerentabilní. Naštěstí se jich chytli soukromí dopravci a dnes fungují bez problémů. Proto si myslím, že se lokálky v žádném případě nemají rušit, že se dají zachránit. Alexander Torok, Havířov

Nepřihlášený uživatel

#138

2014-10-23 17:21

Je mne líto zrušení této krásné tratě vedoucí k hradu Kokořín. Doufejme, že zvítězí zdravý rozum a ne jen hrabání pro sebe na úkor běžných občanů
Jan Infeld Nebuželský.

#139 Re:

2014-10-23 17:36

#138: -  

 Je vidět, že to tady opravdu znáte :-). Na hrad je to ze stanice Kanina 6 km - 1,5 hodiny pěšího pochodu.

Jan Infeld Nebuželský

#140

2014-10-23 18:05

Z.P.

#141 Re: Re: Re: Re:

2014-10-24 08:56

#123: - Re: Re: Re:  

 Nepříjde vám zbytečné ničit naší malou zemi spoustou betonů a asfaltem ?

Přijde. Ale vidíte někde opravdu "zbytečné" silnice?

Nebylo by jednoduší vrátit větší část nákladní dopravy zpět na koleje ?

Jednodušší určitě ne. Mimo jiné proto, že spousta fabrik (už) vlečky nemá a že doba, kdy jste byl ochotný čekat na ledničku třeba tejden, než jí v Eletrosvitu naložej na vagon, ten objede navíc půl republiky, než dojede do vašeho města, tam jí vyloží, za dva dny si na ní pakrové vzpomenou a zavolají vám, že si máte vzít vozejk a dojet si pro ní, tak tato doba už jaksi skončila.
Fabrika, která je postavená na Just-in-time dopravu, nemůže počítat s tím, že "v pátek už neposunujeme" a "možná vám to dorazí dneska a možná až v pondělí, ale do 6 hodin musíte vagony vrátit".

V osobním autě většinou jede pouze jedem člověk

A kdyby vedla z Prahy do ČB lokálka s Vmax 50 km/h, tak by tam ta auta s 1 člověkem přestala jezdit? (ASi jo, protože spousta lidí by přešla z vlaku na silnici a těch aut s 1 člověkem by možná bylo relativně méně, takže by tolik "nebila do očí").

Jsem zastánce železniční dopravy .

Já taky (ač se vám to asi nezdá). Ale "dopravy" ve smyslu "smysluplně se dopravit z bodu A do bodu B", což zmíněná lokálka jaksi moc nesplňovala.

kam vedou koleje tak je vlak  ideální řešení . Vy nesouhlasíte s opravou tratě a já nesouhlasím ze silnicema .   

Tak až u vás bude hořet či manželka bude rodit, dejte vědět, za jak dlouho dorazil požární vlak, resp. RZŽS (rychlá záchranná železniční služba) ;-)
Případně v kolik hodin doveze pekař dráhou rohlíky, abych je měl pěkně křupavé...


Nepřihlášený uživatel

#142

2014-10-25 09:08

Je škoda,že se ruší plno tratí,myslím,že dost lidem,obzvláště v letních měsících, kdy se jezdí více do přírody,by spojení vláčkem chybělo.Jsem pro,trať nerušit.Je plno jiných zbytečných věcí,které jsou k ničemu a peníze se do nich vkládají. M.K.


Z.P.

#143

2014-10-29 12:00

dost lidem,obzvláště v letních měsících, kdy se jezdí více do přírody,by spojení vláčkem chybělo.

A myslíte, že je to dostatečný důvod pro vražení těch asi 300 milionů?

Je plno jiných zbytečných věcí,které jsou k ničemu a peníze se do nich vkládají.

A to je důvodem tak činit i nadále? §1 odst. a) Pravidel modrého života jak vyšitý...

Ondřej

#144 možnost dalšího vývoje

2014-10-29 22:51

Možná by jako příklad dalšího vývoje mohla posloužit trať Šumperk - Kouty nad Desnou, tragicky zničená po povodních v r.1997, dnes živá a plně využívaná...  Není však už státní. Vlastní ji "Svazek obcí údolí Desné" a provozuje (v současnosti) spol. Arriva Morava a.s. Vzkvétá natolik, že se dokonce podařilo prosadit její další prodloužení, modernizaci a elektrizaci (má začít už v příštím roce). Je to námět k zamyšlení pro dotčené obce!


Nepřihlášený uživatel

#145

2014-10-31 15:43

Je to až skandální. Tolik peněz proteče mezi prsty, nebo si odtečou do soukromých kont a na takové stavby peníze nejsou. Spíš není vůle. Na malé trati se nikdo neoslaví, není to tunel Blanka, že.

Nepřihlášený uživatel

#146

2014-10-31 17:57

Podepsal jsem tuto petici aby se zachranila tadle trat č.076 Mlada Boleslav Hl.n-Mšeno-Melnik,protoze jsem železnični nadšenec a mam velky zajem o to aby byla tato trat obnovena a slouzila jak lidem co žiji kolem ni ale i turistum je tam co videt,drzim palce k obnově.

Nepřihlášený uživatel

#147

2014-11-02 08:02

Všichni keří chtí tuhle krásnou trať zrušit by zatrest měly jít povině pracovat ne její opravě protože je to děditství našich předků otců a dědůa slouží a sloužila mnoho lidem do dnes.Ta trať bi měla být památkově chráněná abi ji už nikdo zrušit nomoh. V tak krásným kraji jako je Kokořínsko jehož centrem ta dráha vede by se mněla na koleje převíst i větčina nákladní dopravy protože je tu chko.

Nepodepíšu se, protože nechci mít problémy s těmi radikálníma odpůrci trati. Žiju tady.

Z.P.

#148 Re:

2014-11-03 09:52

#147: -  

Čeština je taky dědictvím našich předků a vy ji ku*víte*) tak, že se Palacký a Jirásek musejí v hrobě otáčet!
Dále doporučuji vzít mapu, najít Kokořínsko, určit jeho střed a pak se podívat, kudy trať vede.

Nepodepíšu se, protože nechci mít problémy

Jo, v tomhle jsme my Češi kabrňáci. A pak ještě v akcích "Já něco chci, ale ať to zaplatí někdo jiný!".

*) to není vulgarismus, pan prezident toto slovo též užívá ve svých rozhlasových projevech ;-)

Nemesis

#149 Re: Re:

2014-11-05 18:03

#108: Jakub Kincl - Re:  

 Chlapče, chlapče, vy jste musel ve škole chybět, když se učily zásady Guth- Jarkovského o slušném chování:

1) kdo vám dal právo tykat cizímu člověku, nota bene z jeho vyjádření pravděpodobně studovanému?

2) když nedokážete přijmout cizí , byť podle vás nesprávné argumenty bez hysterie, nepleťe se mezi dospělé lidi.

3) a pokud se už sem mezi nás pletete, tak argumentujte fakty a ne emocemi...

4) ...a to prosím k věci- dotyčný se vyjádřil toliko k ekonomickému efektu rušení trati, tedy k tématu, kvůli lterému jste zde. Nezaregistroval jsem, že by se tady řešily jiné citlivé společenské kauzy, např. tunelování a pod. On o koze, vy o voze. Toi je teda úroveň!

5) Pokud máte nutkání změnit chod dějin, doporučuji se politicky angažovat (terorismus je neakceptovatelný), občansky- podejte zdůrazňuji fundované a dlkazy podložené trestní oznámení na konkrétní iosoby v konkrétních případech, nebo po vzoru strýce Pelina si "běžte opachovat přirození vlažžné vodó....

6) a taky se na rozdíl od autora suchého ekonomického rozboru nebojte podepsat jménem, vy hrdino

Pozorovatel

#150

2014-11-07 18:24

No tak včera na všech přejezdech mezi Mělníkem a Mšenem odstranily jejich značení. Proč asi?

Kdyby se s tou tratí počítalo dál, tak by tam to značení snad zůstalo, ne?