Kokorinska draha 076
Téma diskuze bylo automaticky vytvořeno Kokorinska draha 076
Nepřihlášený uživatel |
#126 TRAŤ 076 ZACHRÁNĚNA - PŘEŽIJE A BUDE DÁL V PROVOZU2014-10-22 13:00http://www.melnicek.tv//index.php?page=detail&event_id=139
Všichni ti ekonomové apod. , dál si počítejte, třeba můžete počítat státní rozpočet a navrhnout Babišovi jiný a lepší, ale zde Vaše názory naštěstí pro 076 není vyslyšeno! |
Nepřihlášený uživatel |
#1272014-10-22 16:12nechat zdevastovat funkční a žijící odkaz předků je prostě... ostuda |
Nepřihlášený uživatel |
#128 Re:2014-10-23 06:34pane ekonome, co by jste chtěl vozit na nákladních vagonech? čínské polívky ? elektroniku ? při podívání na mapu by jste zjistil, že nákladní využití má trat minimální, ale je zcela nepostradatelná pro život lidí z okolí... víkendový příliv turistů atd. vzhledem k tomu kato to zde všechno spěje (celosvetove) tak vlaky jsou do budoucna určitá jistota.... |
Jan Infeld Nebuželský |
#129 Re: Re:2014-10-23 06:43Zjistěte si, kolik cestujících se v dotčeném úseku ročně přepravilo a jaká je průměrná obsazenost vlaku. Pak se zamyslete nad tím, jestli ty stovky milionů, které bude ta oprava trati stát, nebudou vyhozené do luftu. |
Nepřihlášený uživatel |
#130 Re: Re: Re:2014-10-23 07:31#129: Jan Infeld Nebuželský - Re: Re: určitě nebudou, ty stovky se vyhodili už dávno jinde a nebo se rozkradli, což vám nevadí! |
Jan Infeld Nebuželský |
#131 Re: Re: Re: Re:2014-10-23 09:13To víte, že vadí. Stejně jako když se vyhodí kvůli sice poměrně krásné, ale z hlediska dopravní obslužnosti naprosto nevýznamné trati. Vybudovat mnohem účelnější a pohodlnější autobusové spojení by stálo zlomek té sumy na opravu. A to nemluvím o provozních nákladech. Navíc hlavní trať (072), která je vytížená nákladní dopravou, chátrá téměř stejně jako ta lokálka. Tam by ty peníze plně splnily svůj účel. |
Nepřihlášený uživatel |
#132 Re: Re: Re:2014-10-23 09:54#129: Jan Infeld Nebuželský - Re: Re: už samotná situace, že se trať neudržovala až do té doby kdy se možná jedná o havarijní stav ..... a pak argumentovat, že bude oprava drahá je poněkud zvláštní... jsem přesvědčen, že bydlet ,na vlaku, je větší jistota než se spoléhat na autobusy (zvláště v zimním období...). s vaší logikou se také za čas můžeme dopracovat k závěru, že zastaralé autobusy, které nahradily vlakovou dopravu je zbytečné obnovovat nebot linky nejsou plně vytížené a tak se spoje zcela zruší... voni si lidi nějak poradí a nakoupí auta (zadluží se a to akorát podpoří konzumní styl života, že lidi z okolí otročí ve fabrikách v okolí kde si ani skoro nemůžou dojít na WC a nemůžou jinak kvuli splátkám atd...). |
Nepřihlášený uživatel |
#1332014-10-23 14:29Trat také nějak dotváří krajinu a již jen cesta tratí touto je příjemný zázitek...
|
Nepřihlášený uživatel |
#1342014-10-23 15:55Nádherná trať, je škoda ji zrušit. Jakmile se zastaví na chvíli provoz, už se nerozeběhne. Dopadne jako trať Skalsko - Chotětov |
Láďa |
#135 Re: Re: Re: Re: Re:2014-10-23 16:14#131: Jan Infeld Nebuželský - Re: Re: Re: Re: Nevím čím to je , ale v této diskuzi jste jediný , který usiluje o zrušení naší tratě . Nevím jaké k tomu máte důvody , ale já mám trochu jiné informave o vytíženosti tratě 076 , o kterých vás však nebudu přesvědčovat , protože to stejně nemá smysl . |
Jan Infeld Nebuželský |
#136 Re: Re: Re: Re: Re: Re:2014-10-23 16:56#135: Láďa - Re: Re: Re: Re: Re: Ale jen povídejte (pište), zajímá mě to. |
Nepřihlášený uživatel |
#1372014-10-23 17:01Jsme stále svědky rušení mnoha krásných lokálních tratí, údajně nerentabilních. Jsem ze Severní MOravy, kde v roce 1997 chtěl ministr Říman zrušit 2 krásné jesenické tratě, prý jsou nerentabilní. Naštěstí se jich chytli soukromí dopravci a dnes fungují bez problémů. Proto si myslím, že se lokálky v žádném případě nemají rušit, že se dají zachránit. Alexander Torok, Havířov |
Nepřihlášený uživatel |
#1382014-10-23 17:21Je mne líto zrušení této krásné tratě vedoucí k hradu Kokořín. Doufejme, že zvítězí zdravý rozum a ne jen hrabání pro sebe na úkor běžných občanů |
Jan Infeld Nebuželský. |
#139 Re:2014-10-23 17:36Je vidět, že to tady opravdu znáte :-). Na hrad je to ze stanice Kanina 6 km - 1,5 hodiny pěšího pochodu. |
Jan Infeld Nebuželský |
#1402014-10-23 18:05Právě vyšlo: http://www.szdc.cz/o-nas/verejne-zakazky/4882.pdf" M D |
Z.P. |
#141 Re: Re: Re: Re:2014-10-24 08:56Nepříjde vám zbytečné ničit naší malou zemi spoustou betonů a asfaltem ? Přijde. Ale vidíte někde opravdu "zbytečné" silnice? Nebylo by jednoduší vrátit větší část nákladní dopravy zpět na koleje ? Jednodušší určitě ne. Mimo jiné proto, že spousta fabrik (už) vlečky nemá a že doba, kdy jste byl ochotný čekat na ledničku třeba tejden, než jí v Eletrosvitu naložej na vagon, ten objede navíc půl republiky, než dojede do vašeho města, tam jí vyloží, za dva dny si na ní pakrové vzpomenou a zavolají vám, že si máte vzít vozejk a dojet si pro ní, tak tato doba už jaksi skončila. V osobním autě většinou jede pouze jedem člověk A kdyby vedla z Prahy do ČB lokálka s Vmax 50 km/h, tak by tam ta auta s 1 člověkem přestala jezdit? (ASi jo, protože spousta lidí by přešla z vlaku na silnici a těch aut s 1 člověkem by možná bylo relativně méně, takže by tolik "nebila do očí"). Jsem zastánce železniční dopravy . Já taky (ač se vám to asi nezdá). Ale "dopravy" ve smyslu "smysluplně se dopravit z bodu A do bodu B", což zmíněná lokálka jaksi moc nesplňovala. kam vedou koleje tak je vlak ideální řešení . Vy nesouhlasíte s opravou tratě a já nesouhlasím ze silnicema . Tak až u vás bude hořet či manželka bude rodit, dejte vědět, za jak dlouho dorazil požární vlak, resp. RZŽS (rychlá záchranná železniční služba) ;-) |
Nepřihlášený uživatel |
#1422014-10-25 09:08Je škoda,že se ruší plno tratí,myslím,že dost lidem,obzvláště v letních měsících, kdy se jezdí více do přírody,by spojení vláčkem chybělo.Jsem pro,trať nerušit.Je plno jiných zbytečných věcí,které jsou k ničemu a peníze se do nich vkládají. M.K. |
Z.P. |
#1432014-10-29 12:00dost lidem,obzvláště v letních měsících, kdy se jezdí více do přírody,by spojení vláčkem chybělo. A myslíte, že je to dostatečný důvod pro vražení těch asi 300 milionů? Je plno jiných zbytečných věcí,které jsou k ničemu a peníze se do nich vkládají. A to je důvodem tak činit i nadále? §1 odst. a) Pravidel modrého života jak vyšitý... |
Ondřej |
#144 možnost dalšího vývoje2014-10-29 22:51Možná by jako příklad dalšího vývoje mohla posloužit trať Šumperk - Kouty nad Desnou, tragicky zničená po povodních v r.1997, dnes živá a plně využívaná... Není však už státní. Vlastní ji "Svazek obcí údolí Desné" a provozuje (v současnosti) spol. Arriva Morava a.s. Vzkvétá natolik, že se dokonce podařilo prosadit její další prodloužení, modernizaci a elektrizaci (má začít už v příštím roce). Je to námět k zamyšlení pro dotčené obce! |
Nepřihlášený uživatel |
#1452014-10-31 15:43Je to až skandální. Tolik peněz proteče mezi prsty, nebo si odtečou do soukromých kont a na takové stavby peníze nejsou. Spíš není vůle. Na malé trati se nikdo neoslaví, není to tunel Blanka, že. |
Nepřihlášený uživatel |
#1462014-10-31 17:57Podepsal jsem tuto petici aby se zachranila tadle trat č.076 Mlada Boleslav Hl.n-Mšeno-Melnik,protoze jsem železnični nadšenec a mam velky zajem o to aby byla tato trat obnovena a slouzila jak lidem co žiji kolem ni ale i turistum je tam co videt,drzim palce k obnově. |
Nepřihlášený uživatel |
#1472014-11-02 08:02Všichni keří chtí tuhle krásnou trať zrušit by zatrest měly jít povině pracovat ne její opravě protože je to děditství našich předků otců a dědůa slouží a sloužila mnoho lidem do dnes.Ta trať bi měla být památkově chráněná abi ji už nikdo zrušit nomoh. V tak krásným kraji jako je Kokořínsko jehož centrem ta dráha vede by se mněla na koleje převíst i větčina nákladní dopravy protože je tu chko. Nepodepíšu se, protože nechci mít problémy s těmi radikálníma odpůrci trati. Žiju tady. |
Z.P. |
#148 Re:2014-11-03 09:52Čeština je taky dědictvím našich předků a vy ji ku*víte*) tak, že se Palacký a Jirásek musejí v hrobě otáčet! Nepodepíšu se, protože nechci mít problémy Jo, v tomhle jsme my Češi kabrňáci. A pak ještě v akcích "Já něco chci, ale ať to zaplatí někdo jiný!". *) to není vulgarismus, pan prezident toto slovo též užívá ve svých rozhlasových projevech ;-) |
Nemesis |
#149 Re: Re:2014-11-05 18:03Chlapče, chlapče, vy jste musel ve škole chybět, když se učily zásady Guth- Jarkovského o slušném chování: 1) kdo vám dal právo tykat cizímu člověku, nota bene z jeho vyjádření pravděpodobně studovanému? 2) když nedokážete přijmout cizí , byť podle vás nesprávné argumenty bez hysterie, nepleťe se mezi dospělé lidi. 3) a pokud se už sem mezi nás pletete, tak argumentujte fakty a ne emocemi... 4) ...a to prosím k věci- dotyčný se vyjádřil toliko k ekonomickému efektu rušení trati, tedy k tématu, kvůli lterému jste zde. Nezaregistroval jsem, že by se tady řešily jiné citlivé společenské kauzy, např. tunelování a pod. On o koze, vy o voze. Toi je teda úroveň! 5) Pokud máte nutkání změnit chod dějin, doporučuji se politicky angažovat (terorismus je neakceptovatelný), občansky- podejte zdůrazňuji fundované a dlkazy podložené trestní oznámení na konkrétní iosoby v konkrétních případech, nebo po vzoru strýce Pelina si "běžte opachovat přirození vlažžné vodó.... 6) a taky se na rozdíl od autora suchého ekonomického rozboru nebojte podepsat jménem, vy hrdino |
Pozorovatel |
#1502014-11-07 18:24No tak včera na všech přejezdech mezi Mělníkem a Mšenem odstranily jejich značení. Proč asi? Kdyby se s tou tratí počítalo dál, tak by tam to značení snad zůstalo, ne? |
|
ŽÁDÁME VYŠŠÍ TRESTY ZA TÝRÁNÍ ZVÍŘAT
Výzva Radě ČT k odvolání generálního ředitele ČT Jana Součka
Zajištění dostupnosti léčby ADHD i pro dospělé: návrh na úhradu lisdexamfetaminu (Livizux) bez doplatku
PETICE za přejmenování Moskevské ulice v Karlových Varech na počest Jiřího Bartošky
Sky Shield pro Ukrajinu - otevřený dopis předsedovi vlády České republiky
Petice za zabavení majetku ruského teroristického státu v ČR
Deklarace zastání se srnčí zvěře
Petice za ochranu Kunratického lesa pro lidi
Trest členům gangu týrající zvířata v Číně
Výzva vládě k zabezpečení urgentní humanitární pomoci Gaze a dosažení dohody o příměří
Chcete něco změnit?
Bude-li člověk mlčet, nic se nezmění. Autor této petice se rozhodl něco změnit a jednat. Uděláte to samé? Zahajte sociální hnutí vytvořením petice.
Vytvořte vlastní peticiDalší petice, které by vás mohly zajímat
Otevřený dopis ministru Bekovi na podporu akademického senátu KTF UK
577 Vytvořeno: 2025-08-29
Podpora KTF UK a vyjádření důvěry stávajícímu vedení.
519 Vytvořeno: 2025-09-02
Petice za výstavbu nového sportovního areálu v Brně, Za Lužánkami - NE další rezidenční výstavbě připravované politiky.
7324 Vytvořeno: 2023-01-13
Dovolte slonici Bala dožít v ZOO Liberec
457 Vytvořeno: 2025-07-27
Petice proti změnám týkajicí se mobilních telefonů - SŠLCh
303 Vytvořeno: 2025-09-02
PETICE ZA REFERENDUM PROTI EMISNÍM POVOLENKÁM
815 Vytvořeno: 2025-07-27
ŽÁDÁME VYŠŠÍ TRESTY ZA TÝRÁNÍ ZVÍŘAT
136324 Vytvořeno: 2025-02-11
Vraťte vlaky na Dobříš!
1381 Vytvořeno: 2025-02-26
Petice proti kácení stromů v ulici Českobratrská na Mělníku
133 Vytvořeno: 2025-09-03
Výzva vládě Pomoc pro 100+100 dětí z Gazy
862 Vytvořeno: 2024-04-08
Petice proti Bruselskému šmírování
205 Vytvořeno: 2025-08-26
Petice za výstavbu parkovacího domu nebo P+R parkoviště u železniční tratě ve Strančicích
79 Vytvořeno: 2025-09-03
Petice za zachování a opravu kulturní památky železničního mostu pod Vyšehradem
25474 Vytvořeno: 2022-12-13
Za spravedlivou regulaci reklamy v Praze
188 Vytvořeno: 2025-06-04
Klidová zóna na Královci Valašské Klobouky
64 Vytvořeno: 2024-08-27
Propusťte Ondřeje Chlupa!
32 Vytvořeno: 2025-09-03
Otevřený dopis ministru školství, mládeže a tělovýchovy doc. PhDr. Mikuláši Bekovi, Ph.D.
7167 Vytvořeno: 2025-03-23
Za ochranu práv a psychického zdraví českých dětí
4191 Vytvořeno: 2024-07-23
Zachraňte Víta Háčka, předsedu úseku skoku na lyžích
524 Vytvořeno: 2025-08-22
PETICE PROTI VYHLÁŠCE č. 64/2025 Sb. O DOBÁCH LOVU
523 Vytvořeno: 2025-07-04