Práva dětí do OSPODů

Komentáře

#5

Kyselová Marcela

Marcela Mársí (Liberec, 2019-11-12)

#8

Nefungují zájmy dětí.

Jiří Flaisig (Březová, 2019-11-12)

#9

Kotkova

Sabina Kotková (Dobrovice, 2019-11-12)

#14

Podepisuji, protože nejde donekonečna zavírat oči nad tím, jak tato instituce funguje.

Jana Stehlíková (Rychnov u Jablonce nad Nisou , 2019-11-13)

#18

Souhlasím a jsem obeznámena

Michaela Čerychová (Dobrovice , 2019-11-13)

#20

Musí se s tím něco udělat

Lenka Kaštylová (Praha, 2019-11-13)

#24

Protože sám s ospodem nemám dobrou zkušenost, a už 6let se soudím o syna a ani jednou mě odpod nepomohl i prez důkazy jako videozáznam atd...

Vaclav Ludicky (Liberec, 2019-11-13)

#25

Protože moje vnučka žije mezi Romy. Je tam nešťastná a OSPOD tvrdí, že je to normální a ze mě dělají rasistu. Z holčičky nic nebude, nemá budoucnost.

Ruzena Votrubova (Chrast u Chrudimi , 2019-11-13)

#26

OSPOD nic nevyřeší ve prospěch dětí,jsou neschopní a ohrožují děti s kterýma manipulují rodičce a bohužel to někdy končí smrtí dětí,policie nezasáhne dokud dítě není zmrzačeno nebo zabito ,ale to už je pozdě...k čemu tedy jsou???

Jana Čermáková (Liberec, 2019-11-13)

#28

Kotek

Martin Kotek (Dobrovice, 2019-11-14)

#32

Podporuji tuto petici, protože více jak 3 roky sleduji případ, kdy pracovnice OSPODu nepracují v "nejlepším zájmu" dítěte, které bezdůvodně pod nátlakem lží zavrhlo jednoho z rodičů. OSPOD svou nečinností a nerovným přístupem podporuje rodiče, který tímto nezletilým dítětem neomezeně a beztrestně manipuluje.

Věra Sojková (Brno, 2019-11-14)

#33

Podepisuji, protože pracovníci OSPODu jsou nekompetentní (vlastní zkušenost) a dle mého i nevzdělaní v potřebném rozsahu problematiky, kterou řeší. Staví se na stranu matky nebo otce (to méně často) a vůbec neřeší to, že tu jsou pro dítě, kterému by měli pomoci. Naprosto ignorují předkládané důkazy jedné strany, protože se rozhodly přiklonit se na stranu druhou. Nechají se vtáhnout do rozvodového řízení, kde nakonec nezastupují dítě, ale jednu ze stran - otec/matka. Díky tomu dochází k ještě větším rozkolům mezi dítětem a rodičem, který není u OSPODu "dobře zapsán", jen proto, že uvěří lžím druhé strany, která si bere dítě jako rukojmí a pomstu vůči svému bývalému partnerovi a nedokáží nebo nechtějí zjistit pravou příčinu rozkolu například zajištěním odborníků, kteří by dokázali situaci vyřešit hlavně v zájmu dítěte.

Jaroslav Bělík (Lužec Nad Cidlinou, 2019-11-14)

#39

Protože OSPOD v „nejlepším zájmu dítěte“ hájí především zájmy matek = odstranit otce a zbytek jeho rodiny z života dětí. Důkazy předkládané otcem ignorují.
Osobní zkušenost.

Daniel Ševčík (Havířov, 2019-11-14)

#41

Podepisuji protože by se určitě mělo něco změnit. Nenechat to být. Tohle se nesmí stávat.!

Nikola Brandejsová (Lípa nad Orlicí , 2019-11-14)

#44

Podepisuji, protože se množí případy, kdy matky raději dítě a často i sebe zabijí, než aby připustili jeho vydání otci.

Jiří Čech (Praha, 2019-11-14)

#47

Podepisuji jelikož jsem se stal obětí a mám strach o Svého jediného synka Williama kterého nesmím už 5 let vidět!!!Mé podání žaloby skončilo podminkou 7 let na 5 let z dohledem..prý za únos synka!! Důvod a fakt je že matka je alkoholička a její matka též!!! Vše prokázáno....ale její matka pracuje dlouhodobě u vojenský správy Praha 6.. a její stríc u kriminální policie v Praze 4 Michle!!! Ospod je z její matkou propojen velmi úzce!!Je to dlouhý příběh !! Už jsem vše chtěl ukončit jelikož jim nestačí že mi ukradli synka ..nadále mně ničí život a popravdě už se bojim žít v ČR!!! Najmuli si na mně člověka aby mne odstranil!!!Osobně mi to řekl!!! Nevim co dělat nevim jak dál!!! Jsem totálně bezmocný!! Děkuji za vyslyšení..s pozdravem Miroslav Lošťáķ

Miroslav Lošťák (Praha, 2019-11-14)

#52

Mám ( měl jsem ) dvě nádherné dcery. Již 3 roky a 10 měsíců je VLASTNÍ jejich maminka. Opravdu jsem myslel, že se to nestane MĚ ! Cítil jsem s těmi, jejichž děti jsou také takto trestány. Stačil jeden telefonát tety ze socky do školky. To, že tu svini pak vyhodili, protože psala lži, dětem léta bez táty nenahradí. Mě to nevrátí tento čas, obrovskou bolest, zdraví. Útrapy mých rodičů, přátel je další důsledek. Mnoho peněz naprosto vyhozených. Soud rozhodnul. Co je to však proti osudu dětí zakladatele této petice ! Ti kdo znáte jednání soudců, víte. Všichni se krejou. Rozhodují o našich životech a nemají odvahu ukázat, že to bylo právě jejich rozhodnutí. Soudce se vymlouvá, že rozhodl podle závěru znalce a spolupráce se sockou. Znalec se vymlouvá, že razítko dává soudce. Socka se s otcem ani nebaví. Tak jsou arogantní. Jelikož jim prochází naprosto VŠE. Můj názor je, že na sociálce pracují jen psychopatky, které si ubližováním mužům dělají dobře. Bohužel je to propojená MAFIE. Asistované centra vydělávají. Když naše děti problém nemají, tak ho vyrobí. Soudkyně feministky , či zženštilý soudci feminizáci pak dílo zkázy dokonají.
Petice by měla být rozšířena o pravidelné testy sociálních pracovníků. Psychologické a psychiatrické. Také testy ze sociálního práva. A vývoje v opatrovnictví. Každý rok ! Dále by měli zaměstnávat 50 % mužů. Práce jednotlivců musí být kontrolována - např. s těch záznamů. Nejlépe však by měli případ řešit dva sociální pracovníci najednou. Muž s ženou. Nutné je prověřit, kde si ta dáma koupila titul, nebo kdo ji ho dal za její jezinkovský úsměv. Za hrubší chybu okamžitý vyhazov, bez možnosti dělat tuto činnost do konce života. Například sexistické jednání. Nebo za otázku na dítě : u koho chceš žít ? U maminky.... dlouhá odmlka.... nebo snad u tatínka ? Nikdy se nikdo nesmí dětí ptát kde chce žít ! Ty idioti , magistry s vejškama právě zařídí dětem konflikt loajality. A ještě způsob otázky, že ?! Vždyť každá dobrá socka dobře VÍ, že děti PATŘÍ mamince a OBČASNÝ STYKAČ, zda-li vůbec - PLATÍ, nebo SEDÍ. U mě byla teta Mgr. Petrová z Chrudimské socky tak důsledná, že děti ani nevídám, ani jinak nemohu kontaktovat :( A vesele si tam pracuje dál. Takovou tam platíme MY ! Z našich peněz. Veškeré stížnosti zamítnuté. I když její práci a práci celého Ospodu i soudu v Chrudimi důrazně odsoudila ČŠI !!! Šabatová ji samozřejmě ještě pochválila. Lidi ! Jak můžeme něčeho dosáhnout, když ochránce práv ty práva sám (a) hrubě porušuje !? Nutná je změna terminologie a návyků používaných sockama ! Ať se naučí mluvit s lidmi v tak citlivé životní situaci. Bez absolvování tohoto nápravného výukového programu nesmí vykonávat činnost. Asi bych toho vymyslel ještě mnoho. Ale po pravdě.. máte zde pár podpisů. Lidi v Česku jsou tak zpracovaný, že pokud se to netýká jich osobně, NEZAJÍMÁ JE TO. A to nás český stát dobře ví, že ?! Přeji vám zde hodně výjimek. Pokud se chcete spojit a opravdu s tím něco dělat, zde je telefon : 731 491 848. Hledám co nejvíc případů pro natáčení pořadu. Karel Kafka

Karel Kafka (Povrly, 2019-11-15)

#53

Podepisují protože po 16.letech manželství jsem nesouhlasil a rozvodem když se moje manželka a matka našich 5 ti děti zamilovala ukradla dětem otce o které bojují 8.let. EX manželka ve spolupráci s Justicí MS a KS BRNO Ospod FOD Spondea Buzková bránili a neumožňují styky spravedlivé 8.let. Fyzicky psychicky mentálně poškodili dítě (dnes dcera 20.let) = která je v depresi byla otcimem vyhozena z bytu a vrátila se k otci.! Jsou tragické životni příběhy kdy se oba (otec i dcera) léčime u psych. V těžké depresi kdy dcera neudělala SŠ a neumí navázat vztah s opačným pohlavím.! Je to tragický příběh spis. 40 P 4/2012-2018- Judr Zuzana Grimmova.

Peter Varhol (Brno, 2019-11-16)

#55

Práva detí sú dôležité, a nemali by trpieť pre chyby svojich rodičov.

Mariana Bódyová (Kvetoslavov 425, 2019-11-16)

#61

Podepisuji, protože se mě to osobně silně dotýká. Mám podobnou zkušenost, matka chtěla s ročním bráškou nabourat do stromu

Vendula Poláková (Jičín , 2019-11-17)

#62

Mám osobní zkušenost s manipulaci s dětmi proti otci ze strany matky...

Rostislav Novotný (Moravany u holic, 2019-11-17)

#63

Sociálni pracovnice ne sice z OSPODu, ale pro seniory, napáchaly v naši rodině větší zlo, než gestapo. Nutná je přistupnost a kontrola jejich spisů, žádné hry na osobní
Data, kontrolovatelnost zápisů jejich šetření, transparentnost informačních tolů mezi policií, obcí, soudem, svědectví širšího okolí, sousedů,
A predevším právní a hmotná
Odpovědnost za své výsledky a pochybení. To jsou podmínky jejich samotné existence. Aplikace povinného interdisciplinárního řešeni v návaznosti na lékaře eventuálne neziskovky a mediátory. Kamerové a zvukove zaznamy jejich šetření jsou podmínkou, jak se jim ubránit a u bránit osoby bezmocné, malé, staré nebo nemocné. Jak jim zachránit život před pracovnice MPSV.

Šárka Dittrichová (Praha, 2019-11-17)

#64

Protože prace některých pracovníků je laxni a evidentně je nebaví.

Martin Vajdik (Ostrava, 2019-11-19)

#67

Ospod, který nehájí práva dítěte, není jeho zástupce. Ospod nemá posílat k soudu, ale má být pozitivním mediátorem rodin, tak, aby dítě o své blízké nepřišlo. A tím i do budoucna mu zajistilo širší rodinu, kdyby bylo potřeba. Ospod musí respektovat city i malých dětí, které umí vyjárřit svůj názor. Hodně záleží na lidech, kteří na Ospodu pracují, málo empatie ze stran pracovníků Ospodu vytváří do budoucna třeskutý problém. Soudy život dětem ve většíně situací život jen komplikují. Dítě se nemůže bránit. Zásadní je role Ospodu v počáteční době konfliktu mezi rodiči. Tam by měl nastoupit erudovaný tým, který bude naslouchat především dítěti. A to ne jednou, ale opakovaně. Tohle soud řešit nemůže. Markéta a Tomáš Jindrovi

Markéta Jindrová (Praha, 2019-11-20)

#68

Laxnost OSPODů škodí. Viz případ v Brně a nyní poslední v Ml. Boleslavi. Ovšem někdy jejich nečinnost způsobí menší škody než činnost a podpora všehoschopných matek.

Aleš Mičulka (Pardubice, 2019-11-20)

#73

Souhlasim,ze ospod reformu potrebuje.

David Bascheri (Praha, 2019-11-20)

#74

Sama mam s ospodem velice negativni zkusenosti, kdyz jsem poukazala na podjatost a moznou korupci urednic, byla jsem uredne sikanovana, a misto napravy a vymeny urednice se mi dostalo jen vysmechu a lzivym posudkum na soud.

Jana Volhejnova (Male svatonovice, 2019-11-20)

#78

Mi dělá ty samé problémy Olomoucký Ospod, poté co mi matka před rokem unesla děti!!!

Erik Kubelka (Hlubočky, 2019-11-20)

#79

Podepisuji protože, tak jak je to teď to nefunguje, je třeba změna.

Kateřina Rozehnalová (Praha, 2019-11-20)

#82

Je potřeba, aby na OSPOD pracovali kompetentní lidé. Jejich rozhodnutí má zásadní vliv na osudy dětí a špatné rozhodnutí může zanechat na dítěti jizvy na celý život. Někdy jejich laxní přístup vede až k tragickým koncům.

Žaneta Roubalová (Praha, 2019-11-21)

#83

Případ sleduji, hluboce se mě dotkl. Nemohu posoudit tento konkrétní případ, ale ztotožňuji se se zněním petice. Pokud se cokoliv posune správným směrem, zprůhlední, zjednoduší a pokud bude jasně daná osobní zodpovědnost může to být jedině ku prospěchu.

Lucie Hlaváčková (Praha 10, 2019-11-21)

#84

Nedostatečné zákony. Díky nedostatečné práci a minimálnímu a odfláknutému zásahu do rodin umírá poslední dobou čím dál tím více dětí. Nedávný případ Adámka. Ospod zasahoval několikrát v rodině, dokud ho nezabil otčim. S tím musí vláda něco dělat.

Marcela Müllerová (Liberec , 2019-11-21)

#88

Zdenka Nováková

Zdenka Nováková (Únětice, 2019-11-21)

#89

Můj syn žije už matky která se o něho nestará a živí se nelegální činností. Na mé prosby nikdo nereaguje a teprve teď po roce a půl co mi byl odpírán kontakt se synem ho můžu krátce v měsíci vidět.

Dalibor Leher (Zenting, 2019-11-22)

#91

Mám informace o dění, svěření dětí do péče p. Konůpka .

Ladislav Čerych (Ctiměřice, 2019-11-22)

#92

Osobně mohu potvrdit naprostou laxnost OSPOD v Jablonci nad Nisou, kdy vyhodili i dítě s tím, že se na ně nemá co obracet ve věci domácího násilí a výpověď dítěte na Policii ČR záhadně zmizela. Záznamy OSPOD jsou utajené. Něco neskutečného v údajně právním státě.

Tomáš Herout (Všeň, 2019-11-23)

#94

Podepisuji, protože i otcové mají právo na své děti!

Peťule Procházková (Jihlava, 2019-11-24)

#95

Mam take spatne zkusenosti s OSPODem...

KAMILA KARELOVA (HERMANUV MESTEC, 2019-11-24)

#98

Protože by OSPOD měl více rozhodovat citem a být méně alibistický. Mělo by tam být povinně 50% mužů.

Radek Gronský (Stochov, 2019-11-25)

#99

Je podstatné, aby tato organizace jednala v zájmu dětí a ne v zájmu jednoho nebo druhého rodiče, což se v současné době neděje. Po zveřejnění několika případů je evidentní, že organizace ani nyní nevyužívá všech svých pravomoci, aby zajistila všechna práva a bezpečnost děti a mnohdy jedna spíše v zájmu jednoho z rodičů.

Lucie Pánková (Žerčice , 2019-11-27)

#101

Podepisuji petici jelikož by se měli vzít potaz veškeré důkazy které jsou spojené s jakýmkoliv případem a nemělo by se zanedbat. Samozřejmě by OSPOD měl jednat v zájmu děti a neměl by dělat rozdíl zda-li je to matka nebo otec.

Nikola SzafarczykováSzafarczyková (Bristol, 2019-12-01)

#104

také mám nedobré zkušenosti s pracovníky ospod - jednají v zájmu matky ne dětí, lhaní a zatajování skutečností ve zprávách k soudu, nedoložitelné výslechy dětí, kdy si do zprávy mohou napsat co chtějí, jelikož není důkaz o tom co děti opravdu řekly, komunikace pouze s matkou, otec jako by ani nebyl atd...

Ladislav Kubálek (Litovel, 2019-12-02)

#107

V dětství jsem prošel rozvodovým traumatem,spojeným s jednostranným zvýhodněním matky.Čím méně dětí to do budoucna prožije,tím lépe.

Kamil Lhoták (Praha-Strašnice, 2019-12-04)

#110

plne souhlasim se znenim petice.

Jiří Doležel (Otnice, 2019-12-10)

#112

PLNĚ SOUHLASÍM

Jaroslav Pekárek (Kladno, 2019-12-12)

#114

Podepisuji, protože se to týká i mé rodiny, laxnost, bezohlednost soudů, konkrétně OS v Olomouci soudkyně Hana Hajnová, soc. pracovnice......katastrofa. Matka má svatozář a můj bratr se stýká se synem skoro rok 1x týdně pod dohledem psychologů (pokud není syn nemocný-což je často) s požehnáním soudu. Vítězí lži matek, ne práva dětí.

Božena Bobková (Šternberk, 2019-12-14)

#116

Jsem jedním z poškozených OSPODem

Jiří Štágl (Česká Lípa, 2020-01-06)

#122

Mám velice špatnou zkušenost z jednání OSPODU, dokonce můj syn se boji paní ze sociálky protože ví že se ho budou ptát a že když řekne pravdu tak doma dostane-jak se již několikrát stalo i přez me upozornění na OSPOD!!!

David Burget (Zlin, 2020-04-27)

#123

OSPODy ruku v ruce poškozují zájmy dětí, zvýhodňují matky a týrají tak otce kteří chtějí být se svými dětmi

Antonín Staňo (Čermná nad Orlicí, 2020-06-05)

#124

Má tato petice smysl.

Tomáš Strassenský (Lukavice, 2020-06-24)

#125

Neznám větší šmejdy ve statní správě než jsou pracovnici OSPODu.

Josef Šálek (Křepice, 2020-07-17)



Placená propagace

Tuto petici nabídneme 3000 lidí.

Zjistit více...