Autobus232

Quoted post


Nepřihlášený uživatel

#24 Re: Obyvatel, Martin Vesely, anonym P.

2012-11-16 23:59

Dobry den,
jak obyvateli RK (prispevek #19), ktery si je sam svymi argumenty jisty tak, ze se radeji anonymizuje, stejne tak dalsimu anonymu (#23), tak vam pane Vesely. Nejdrive tedy k anonymum. Jeste nikdy jsem neslysel, ze by provoz autobusu byl prevenci kriminality. Tomu se musim uprimne zasmat. To, ze autobus zvysuje obsluznost je sice hezke, ale jak uz jsem uvadel drive, mate pocit, ze je bezpodminecne nutne a vubec uzitecne, aby autobus brazdil Milicov uz od 4:50 rano a po 22:00 hodine ? Ja na zastavku v Milicove vidim a verte, ze v brzskych rannich hodinach a po 21:00 se sveze 1 clovek za tyden ale rozhodne jej nevyuzivaji deti a starsi lide v techto casech. Opet se opakuji, ale petice striktne nelpi na zruseni linky. Nazor, ze my "prudici" jezdime jen autem, nema cenu komentovat uz vubec. To co uvadite ve sve posledni vete (anonym RK), aby byla linka jeste posilena, vyzniva ve vasem vyjadreni spise jako zlomyslna skodolibost, nez snaha byt kompromisni, nebo dokonce konstruktivni. Zajimave je, jak se RK a pan Vesely shodujete v tom, ze ti, kdo se snazi udelat neco i pro ostatni (a preference v petici to jen potvrzuji), se nudi a bojuji proti vsemu. To jsou proste jen hloupe reci, nic jineho.
My nemame co delat, tak piseme petice - pro zabavu, jak jinak.
Pane Vesely, vyzyvate lidi, aby sami premysleli vlastni hlavou ale sam se ohanite studiemi. Nepotrebuji zadnou studii k tomu abych videl, kdyz jdu pesky z metra (taky chodim po svych) a Novomeskeho ulici se riti autobus, jak se za nim zvedaji oblacna prachu a slysel jaky dela kraval. Byvaly primator Bem mel po ruce hned nekolik studii a cela slavna Blanka se stejne prodrazila o nekolik desitek miliard. Takze asi takhle je to se studiemi. Pokud jste si toho jeste nevsiml, tak jakakoliv studie, se dela tak aby vyznela ve prospech zadavatele a toho kdo ji plati, takze objektivita studii je nabiledni.
Pokud chcete fakta, tak faktem je:
1. ze Milicov je dle schvaleneho uzemniho planu hl. m. Prahy funkcnim typem tzv. ciste obytnou zonou, kde nema autobusova doprava co delat.
2. dle dokumentace k obytnemu souboru Milicovsky Haj, odpovida dochazkova vzdalenost z Milicova k metru norme, ve vztahu k ciste obytne okrajove zone. Dle teto normy neni zavedeni autobusove dopravy do teto zony nezbytna.
3. ROPID sem zavedl tuto linku v tak intenzivnim intervalu proto, aby zaroven pokryla potreby cestujicich Pitkovic a Kreslic. Myslite, ze je vhodne aby kvuli potrebam jinych mestskych casti byla autobusova doprava na Milicove tak intenzivni a zhorsovala zivotni prostredi tady v okoli ?

K poslednim prispevku #23 anonyma P. Samozrejme ze jak autori, tak spousta lidi, kteri petici podepsali, deti maji. Samozrejme me mrzi, pokud vase deti nekdo ohrozoval pri ceste do/ze skoly, ale to prece nevyresi linka autobusu rachotici od 4:50 do 6:00 a po 21:00 hodine !
Opet se budu opakovat ale je videt, ze to je nutne. V petici je moznost vyjadrit se i tak , ze si neprejete zmeny, nebo podporit jen castecne zmeny ve smyslu zklidneni provozu. Nechapu proc napadate autory petice, misto toho aby jste se tedy vyjadrili primo v petici ?
A pokud si myslite, ze realne problemy, ktere se neresi, jsou jinde, tak je definujte a udelejte neco pro to aby se resili. Udelejte si treba vlastni petici. Nebo je primo reste s uradem MC. To, ze jste pouze konstatoval/a, ze realne problemy jsou jinde, neni jinak nic jineho, nez zname klise. Problemy jsou prece vsude.

R. Toth

P.S. Bylo by vhodne, aby jste se pod svoje prispevky "podepisovali"

Odpovědi


Nepřihlášený uživatel

#25 Re: Re: Obyvatel, Martin Vesely, anonym P.

2012-11-17 15:50:49

#24: - Re: Obyvatel, Martin Vesely, anonym P.

Vážený pane Tothe,

jsem ráda, že by jste uvítal, kdy by se lidé pod své příspěvky podepisovali plným jménem. Ale udivuje mně, že jste tento názor nevyjádřil dříve,zejména u příspěvků,  když jakýsi Anonymous a blíže nespecifikovaný Jarda uráželi jiné. Zřejmě zde existuje dvojí měřítko.

Z Vašich příspěvků a reakcí jednoznačně vyplývá, že Vy ani někteří další zastánci petice nejste ochotni akceptovat jiný názor než je ten Váš, ale je naštěstí demokracie a ta toto umožňuje.

Je jednoznačné, a z Vašich příspěvků to vyplývá, že se snažíte  lidem vsugerovat svůj názor, že mají buď  oni nebo nebo jejich děti chodi na metro pěšky nebo jezdit autem, případně používat autobu - ale jen v intervalu od 7:00 do 21.00, případně být proti autobusu vůbec.

Je  vidět, že nemáte děti školou povinné, protože jinak by jste věděl, že mnoho středních i základních škol má výuku od 7:00 hod, takže použítí autobusu od 7:00 je k ničemu. A pokud je škola v jiné městské částí, což je dost obvyklé, tak děti musí jezdi odsud i v 6:00 a někdy i dříve.

Také na zastávku vidím a ve večerních hodinách chodím často se psem, takže musím konstatovat, že téměř každý autobu přijíždějící po 21:00 hod má nějakého pasažéra či pasažéry. To bezpečnostní hledisko, které se Vám zdá směšné, je pro mnoho lidí, dost podstatné.

Dále bych jen apelovala na to, že když je petice konstruována ANO/NE , mají i zastánci volby NE právo se slušně vyjádřit, což všichni udělali.

Jen bych ještě podotkla, že přechod, za který mně na tomto fóru  mnozí napadali, byl přesně dle stanoviska MČ uvěřeněné v rubrice Otázky a odpovědi MČ Praha 11 realizován již v úterý 13.11.2012. Takže přesně tak, jak mi na moje opakované otázky slíbili. Je vidět, že opakovaně kladené dotazy v povinně zveřejňované rubrice mají svůj účel a medializace problému je i pro MČ někdy nežádoucí. Netvrdím, že vždy, ale v tomto konkrétním případě tomu velmi napomohla. Totéž i koše na konečných - také po našich neustálých veřejných dotazech a urgencích s p. Moučkovou, byli realizovány. Vím, že to jsou menší problémy, ale radši řeším konkrétní záležitosti, které jsou potřebné a jejich řešení přinese něco každému.

 

Pavla Ferynová