Záchrana dráhy Mutěnice-Kyjov

Quoted post

Machala Oldřich

#142 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2012-01-22 12:00

#139: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Pánové a dámy. Tady ale nejde o to udělat linku Hodonín-Kyjov, to by se zase železnice dostala do těch sraček, díky kterým zanikla. Spoj Hodonín Kyjov je tady autobusovou linkou a to ve stejné trase. Spíš bych uvítal linku, která byla a to Mutěnice, Jarohněvice-Dubňany, Svatobořice-Mistřín-Kyjov. Popřípadě dle možností a pořeb občanů by se dala zbudovat i další zastávka, která by cestujícím vyhovovala nejvíve. Já sám Jezdím z Nenkovic do Nemotic, tudíž přestupuji v Kyjově z autobusáku na vlakovou zastávku a mám tam cca 15-20 minut na přestup a z hodonínské strany lidé dobíhají tak tak, někdy jim vlak ujíždí. Hodonín má spojení vlakem někdy i přímé do Brna, jízdou do úvrati v Břeclavy, proto bych se spojení s Hodonínem vzdal. Autobus Hodonín Dubňany, až Jarohněvice je hojně zastoupen a sastavuje po pár stovkách metrech, tudíž spoj Hodonín-Kyjov by vynechal Mutěnice a v Mutěnicích je hlavní potenciál v cestujících. Z Mutěnic nemají žádné přímé spojení do Kyjova, je to jen s přestupem a ten v sobotu a neděli stojí za to.

Odpovědi


Nepřihlášený uživatel

#145 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2012-01-22 15:47:48

#142: Machala Oldřich - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Ale ano, Mutěnice -> Kyjov by byly pochopitelně přednější! Ale přece by nebylo na škodu ten vlak vést RYCHLOU úvratí (max. 3 min) z Hodonína přes Mutěnice do Kyjova.(V GVD 1981 se to stihlo za 31 minut!) Velkou část BUSů z Hodonína posílat do Dubňan s tím že by od Horníka jely přímo ke Kostelu a dále by pokračovaly směr Ratíškovice - Kyjov. (Tyhle BUSy by měly výhodu tu, že by se zvýšil počet cestujících mezi Ratíškovicemi,Miloticemi a Dubňany, dále by se Dubňáci dostaly od Náměstí, Kostela do Kyjova bez přestupu, a za přijatelnější cestovní dobu. To znamená že přímý BUS Kyjov - Hodonín po 40 minutách. Přiblížení tratě k spodním Dubňanom by stálo určitě méně jak 61 mega. Doufám, že maximálně za 15 let se hodlá SŽDC vrazit prachy do 255 minimálně v úseku Hodonín - Mutěnice + zvýšení traťové rychlosti.