Záchrana dráhy Mutěnice-Kyjov

Kontaktujte autora petice

Téma diskuze bylo automaticky vytvořeno Záchrana dráhy Mutěnice-Kyjov


Nepřihlášený uživatel

#1

2012-01-07 17:16

Tak si myslím, že stavět cyklostezky na drážních tělesech je zvěrstvo.

Zbavovat se dopravní infrastruktury na úkor kamionů je zločin.

Nepřihlášený uživatel

#2

2012-01-07 18:07

historiji podpořím vždy

Nepřihlášený uživatel

#3

2012-01-07 19:09

děsí mě ta šílená mánie ničit železnice, které postavili naši předci pro ekonomický rozvoj lokality. přeci pokud se bude v lokalitě podnikat, ukáže se, že asfaltem polité polní cesty nemůžou železnici konkurovat

Nepřihlášený uživatel

#4

2012-01-07 19:25

Kyjovská stavební mafie se na této trati podepsala hodně, asi jako SŽDC. Pořád je trať v dobrém stavu a co se týká cyklostezky, proč se na ní nevybírají poplatky nebo mýtné, jako na nově stavěných silnicích a dálnicích? Na sždc každý dopravce platí za ujeté kilometry, na silnici 1 třídy a dálnici se platí mýtné, tak proč neplatí cyklisté na cyklostezkách, aby se peníze investované do cyklostezky vracely? Prosím o zveřejnění, já se kyjovské stavební mafie nebojím. Kyjovská stavební mafie = stavební úřad Kyjov, okres Hodonín.


Nepřihlášený uživatel

#5

2012-01-07 19:42

Je škoda,aby končily v ČR tratě,kterým říkáme lokálky,jen proto,že na jejich provoz nejsou peníze.

Nepřihlášený uživatel

#6

2012-01-07 21:09

Je potřeba zachránit co možná nejvíce železničních tratí, bohužel nutno jíti i touto cestou. Je neskutečné jak se železniční doprava likviduje díky nedostatku financí v naší zemi oproti zemím ostatním.Hlavně že se nestydatě pakují představitelé všech hospodářských odvětví na úkor veřejného prospěchu, který je možno i představit v podobě jednak zdravého životního prostředí oproti automobilové i kamionové dopravě a též v podobě takové - jak vyjít vstříc veřejnosti pro potřeby dopravní železniční dostupnosti.

Nepřihlášený uživatel

#7

2012-01-07 23:56

Podporuji zachovani trati 257 Mutěnice-Kyjov

Nepřihlášený uživatel

#8 Re:

2012-01-07 23:58

#7: -

Díky.

Bocelli

#9 Cyklosteska jen tam,kde je zdravé prostředí.

2012-01-08 00:05

Nejsem odpůrcem cyklostezek,jen jsem pro uvážlivé investování do nich a ve vhodném přírodním prostředí tím jsou lesy,lesoparky,okolí řek,potoků. Rozhodně to není po 100 a více let kontaminované prostředí oleji,impegnačními materiály pražců rušených regionálních tratí. Regionální tratě nenechme svévolně rušit,jen pro to,aby se napakovaly stavební,asfaltérské a sběrné /šrot/ lobby.Revitalizujme regionální tratě pro ekologickou dopravu,krajinu tvořící,turisticky a přeskrajově dokonalou dopravu s co nejmenším množstvím zbytečných přestupů /viz debilní model OREDO Pardubice a krajů Olomoucký a jihomoravský/.Rekonstuujme a oživme znovu nádraží a doplňující budovy - třeba jako startovací byty pro mladé,aby se zabránilo ničení,nevyužití a bydlení mladým zároveň!! A ti z vdědčosti budou vychovávat novou generaci,která bude chápat,že  na omýtku budov se nestříká sprayem,že pěstovat květiny na nádražích,udržovat provozu schopné WC a třeba topit v čekárnách,které se znovu otevřou není nic potupného. Že jediné,co je nehodné naší společnosti jsou nefunkční budovy a zařízení. Pravidelná a stálá údržba je podstatnš levnější,než nesmyslná nákladná likvidace regionálních drah a budování přebujelé a megalomansky zbytněné autobusové a nákladní dopravy. Nezapomínejme,že zásoby ropy se opovážlivě tenčí - to předáme našim potomkům modrou Zemi totálně vyrabovanou a zdevastovanou.   MYSLEME, DOKUD JE ČAS!!!


Nepřihlášený uživatel

#10 Re: Cyklosteska jen tam,kde je zdravé prostředí.

2012-01-08 00:21

#9: Bocelli - Cyklosteska jen tam,kde je zdravé prostředí. Tak tak, přesně tak by to mělo vypadat

 

kecu.p

#11 Cyklosteska jen tam,kde je zdravé prostředí.

2012-01-08 01:21

smutné je že to co předkům trvalo vybudovat přes 40 - 50 let ... dokáže vláda zrušit během 4 let svého volebního období
Bocelli

#12 Re: Krutý omyl peníze na lokálky jsou,jako dřív...............

2012-01-08 02:37

#5: -

Peníze na lokálky jsou jako dříve,jen hospodaření s prostředky v tomto nanejvýš korupčním prostředí se přelévají jinam.    Vše se neúměrně prodražuje zadáváním zakázek typu "já na bráchu ". Zrušením několika spojů lokálních tratí a nahrazením nesmyslnými autobusy se zatíží exhalacemi životní prostředí,provoz se v konečném důsledku prodraží o opravy silnic.atd.  Všeho schopné lobby si brousí zuby na kořist,kterou jim na stříbrném podnose nesou .......................... zde si doplňte vládní činitele,hejtmany a jejich OREDA aj . a starosty nevyjímaje. Hejtman Pardubického kraje při rozhovoru přiznal,že zrušením lokálek se nic neušetří- tak proč jich nejvíc nechá rušit  -PROČ ???  Zabraňme tomuto ničení a rozkádání dřív,než bude pozdě!!

 


Nepřihlášený uživatel

#13

2012-01-08 13:12

Souhlasím a pošlu dál!

Nepřihlášený uživatel

#14

2012-01-08 15:38

dobry den,myslim, ze je v dnesni dobe potreba podporovat zachovani podobnych trati.Auta nejsou vsechno.

Nepřihlášený uživatel

#15

2012-01-08 15:54

Všude ve světě železnice zvelebují,jen tady se vše ničí.Ať už jde o historii nebo současnost.

Nepřihlášený uživatel

#16

2012-01-09 10:55

Železnice přinášela do měst a vesnic hospodřský rozvoj, neničme to, co vybudovali naši předkové!!!

Nepřihlášený uživatel

#17

2012-01-09 12:47

Každý metr vlakových tratí je cenný, pokud by v uplynulých dvaadvaceti letech stát investoval do údržby a rozvoje železniční dopravy stejné peníze jako do silnic a různých pochybných projektů jako wellnes centra nebo sjezdovky, mohli jsme mít jednu z nejsofistikovanějších železničních sítí v Evropě, míň emuisí, hluku atd. atd. Snažme se zachovat aspoň to, co nám zbylo!

Nepřihlášený uživatel

#18

2012-01-09 13:39

Petici budu přeposílat.
JM

Nepřihlášený uživatel

#19

2012-01-09 14:14

Pravidla, jak zacházet s regionálními drahami, jsou jasná: Zrušit využívané vlaky a nechat ty špatné, 'zjistit', že dráha nefunguje, převést dopravu na silnici a dráhu zlikvidovat. To je pokrok!
Kéž se v tomto případě podaří dráhu zachovat a převzít provoz do soukromých rukou (či zkrátka jiných rukou než rukou ČD). JHMD nebo ŽD nechť jsou zářným příkladem vzkvétání lokálek!

Vojtěch Vasko
Marek Tomek
Autor této petice

#20 Re:

2012-01-09 15:18

#18: -

Děkujeme


Nepřihlášený uživatel

#21

2012-01-09 16:01

Je třeba mít fungující železniční síť. Rušení lokálek znamená "vykuchávání" sítě; přesun dopravní záteže na silnice je při jejich zrušení větší než odpovídá jejich podílu na celkových přepravních výkonech. Važme si proto našich lokálek.
RNDr. Jiří Nečas
Machala Oldřich

#22 Re:

2012-01-09 17:52

#21: -

Děkuji za tato slova. Je ale čas přejít od slov k činům.

 


Nepřihlášený uživatel

#23

2012-01-09 19:53

Jsem pro zachování všech tratí.
Reich.
Bocelli

#24 Re: Státem řízená destrukce regionálních drah.

2012-01-10 00:37

#19: - Je toto fixce nebo tvrdá realita,posuďte sami?

zadání :dělejte vše pro to,aby to nešlo normálně,aby spoje nenavazovaly-plynule s minimálním čekáním.Zrušte personál na malých stanicích,pod "pláštíkem úspor pracovních sil,zavřete čekárny,ať cestující pořádně zmoknou a promrznou.Dejte zatlouct okna stanic prkny,aby bylo jasné,zde se končí.Na hranicích krajů ukončete spoj tak,aby cestující musel s bagáží přestupovat,co nejvíce(žádné průjezdy z kraje do kraje-to by se jim to hodilo!)Vypněte ¨všechna možná i nemožná světla tak,aby bylo možné sprayovat a možný cestující bez baterky byl vyřízen.Zrušte,neobjednejte veřejnou autobusovou dopravu k malým nádražím,stejně nikdo nepojede.A z radnic hlásejte: občané přece nebudete chodit 1 km na dráhu mohli by jste se unavit a nedej bože projít-jen to ne i když celý den sedíte!  Já vám přistavím autobus až pod nos,bude stát na náměstí. Kdo vám nakukal,že pohyb je zdravý,jedině tak autobusu,když s vámi pojede přes všechny vesnice,které ještě neznáte,ale poznáte...........................zde můžete pokračovat.

 


Nepřihlášený uživatel

#25

2012-01-10 08:23

Vážení mocipáni bez pokory!
Mám za to, že už bylo dost napáchaných škod s likvidací lokálních tratí včetně průmyslových - nehledě na to, že je postiženo místní obyvatelstvo.
Ve vší úctě k Vaší korytuplné pilnosti...Honza Ševčík