Záchrana dráhy Mutěnice-Kyjov
Téma diskuze bylo automaticky vytvořeno Záchrana dráhy Mutěnice-Kyjov
Nepřihlášený uživatel |
#12012-01-07 17:16Tak si myslím, že stavět cyklostezky na drážních tělesech je zvěrstvo. Zbavovat se dopravní infrastruktury na úkor kamionů je zločin. |
Nepřihlášený uživatel |
#32012-01-07 19:09děsí mě ta šílená mánie ničit železnice, které postavili naši předci pro ekonomický rozvoj lokality. přeci pokud se bude v lokalitě podnikat, ukáže se, že asfaltem polité polní cesty nemůžou železnici konkurovat |
Nepřihlášený uživatel |
#42012-01-07 19:25Kyjovská stavební mafie se na této trati podepsala hodně, asi jako SŽDC. Pořád je trať v dobrém stavu a co se týká cyklostezky, proč se na ní nevybírají poplatky nebo mýtné, jako na nově stavěných silnicích a dálnicích? Na sždc každý dopravce platí za ujeté kilometry, na silnici 1 třídy a dálnici se platí mýtné, tak proč neplatí cyklisté na cyklostezkách, aby se peníze investované do cyklostezky vracely? Prosím o zveřejnění, já se kyjovské stavební mafie nebojím. Kyjovská stavební mafie = stavební úřad Kyjov, okres Hodonín. |
Nepřihlášený uživatel |
#52012-01-07 19:42Je škoda,aby končily v ČR tratě,kterým říkáme lokálky,jen proto,že na jejich provoz nejsou peníze. |
Nepřihlášený uživatel |
#62012-01-07 21:09Je potřeba zachránit co možná nejvíce železničních tratí, bohužel nutno jíti i touto cestou. Je neskutečné jak se železniční doprava likviduje díky nedostatku financí v naší zemi oproti zemím ostatním.Hlavně že se nestydatě pakují představitelé všech hospodářských odvětví na úkor veřejného prospěchu, který je možno i představit v podobě jednak zdravého životního prostředí oproti automobilové i kamionové dopravě a též v podobě takové - jak vyjít vstříc veřejnosti pro potřeby dopravní železniční dostupnosti. |
Nepřihlášený uživatel |
#72012-01-07 23:56Podporuji zachovani trati 257 Mutěnice-Kyjov |
Bocelli |
#9 Cyklosteska jen tam,kde je zdravé prostředí.2012-01-08 00:05Nejsem odpůrcem cyklostezek,jen jsem pro uvážlivé investování do nich a ve vhodném přírodním prostředí tím jsou lesy,lesoparky,okolí řek,potoků. Rozhodně to není po 100 a více let kontaminované prostředí oleji,impegnačními materiály pražců rušených regionálních tratí. Regionální tratě nenechme svévolně rušit,jen pro to,aby se napakovaly stavební,asfaltérské a sběrné /šrot/ lobby.Revitalizujme regionální tratě pro ekologickou dopravu,krajinu tvořící,turisticky a přeskrajově dokonalou dopravu s co nejmenším množstvím zbytečných přestupů /viz debilní model OREDO Pardubice a krajů Olomoucký a jihomoravský/.Rekonstuujme a oživme znovu nádraží a doplňující budovy - třeba jako startovací byty pro mladé,aby se zabránilo ničení,nevyužití a bydlení mladým zároveň!! A ti z vdědčosti budou vychovávat novou generaci,která bude chápat,že na omýtku budov se nestříká sprayem,že pěstovat květiny na nádražích,udržovat provozu schopné WC a třeba topit v čekárnách,které se znovu otevřou není nic potupného. Že jediné,co je nehodné naší společnosti jsou nefunkční budovy a zařízení. Pravidelná a stálá údržba je podstatnš levnější,než nesmyslná nákladná likvidace regionálních drah a budování přebujelé a megalomansky zbytněné autobusové a nákladní dopravy. Nezapomínejme,že zásoby ropy se opovážlivě tenčí - to předáme našim potomkům modrou Zemi totálně vyrabovanou a zdevastovanou. MYSLEME, DOKUD JE ČAS!!! |
Nepřihlášený uživatel |
#10 Re: Cyklosteska jen tam,kde je zdravé prostředí.2012-01-08 00:21#9: Bocelli - Cyklosteska jen tam,kde je zdravé prostředí. Tak tak, přesně tak by to mělo vypadat
|
kecu.p |
#11 Cyklosteska jen tam,kde je zdravé prostředí.2012-01-08 01:21smutné je že to co předkům trvalo vybudovat přes 40 - 50 let ... dokáže vláda zrušit během 4 let svého volebního období |
Bocelli |
#12 Re: Krutý omyl peníze na lokálky jsou,jako dřív...............2012-01-08 02:37Peníze na lokálky jsou jako dříve,jen hospodaření s prostředky v tomto nanejvýš korupčním prostředí se přelévají jinam. Vše se neúměrně prodražuje zadáváním zakázek typu "já na bráchu ". Zrušením několika spojů lokálních tratí a nahrazením nesmyslnými autobusy se zatíží exhalacemi životní prostředí,provoz se v konečném důsledku prodraží o opravy silnic.atd. Všeho schopné lobby si brousí zuby na kořist,kterou jim na stříbrném podnose nesou .......................... zde si doplňte vládní činitele,hejtmany a jejich OREDA aj . a starosty nevyjímaje. Hejtman Pardubického kraje při rozhovoru přiznal,že zrušením lokálek se nic neušetří- tak proč jich nejvíc nechá rušit -PROČ ??? Zabraňme tomuto ničení a rozkádání dřív,než bude pozdě!!
|
Nepřihlášený uživatel |
#142012-01-08 15:38dobry den,myslim, ze je v dnesni dobe potreba podporovat zachovani podobnych trati.Auta nejsou vsechno. |
Nepřihlášený uživatel |
#152012-01-08 15:54Všude ve světě železnice zvelebují,jen tady se vše ničí.Ať už jde o historii nebo současnost. |
Nepřihlášený uživatel |
#162012-01-09 10:55Železnice přinášela do měst a vesnic hospodřský rozvoj, neničme to, co vybudovali naši předkové!!! |
Nepřihlášený uživatel |
#172012-01-09 12:47Každý metr vlakových tratí je cenný, pokud by v uplynulých dvaadvaceti letech stát investoval do údržby a rozvoje železniční dopravy stejné peníze jako do silnic a různých pochybných projektů jako wellnes centra nebo sjezdovky, mohli jsme mít jednu z nejsofistikovanějších železničních sítí v Evropě, míň emuisí, hluku atd. atd. Snažme se zachovat aspoň to, co nám zbylo! |
Nepřihlášený uživatel |
#182012-01-09 13:39Petici budu přeposílat. JM |
Nepřihlášený uživatel |
#192012-01-09 14:14Pravidla, jak zacházet s regionálními drahami, jsou jasná: Zrušit využívané vlaky a nechat ty špatné, 'zjistit', že dráha nefunguje, převést dopravu na silnici a dráhu zlikvidovat. To je pokrok! Kéž se v tomto případě podaří dráhu zachovat a převzít provoz do soukromých rukou (či zkrátka jiných rukou než rukou ČD). JHMD nebo ŽD nechť jsou zářným příkladem vzkvétání lokálek! Vojtěch Vasko |
Nepřihlášený uživatel |
#212012-01-09 16:01Je třeba mít fungující železniční síť. Rušení lokálek znamená "vykuchávání" sítě; přesun dopravní záteže na silnice je při jejich zrušení větší než odpovídá jejich podílu na celkových přepravních výkonech. Važme si proto našich lokálek. RNDr. Jiří Nečas |
Machala Oldřich |
#22 Re:2012-01-09 17:52 |
Bocelli |
#24 Re: Státem řízená destrukce regionálních drah.2012-01-10 00:37#19: - Je toto fixce nebo tvrdá realita,posuďte sami? zadání :dělejte vše pro to,aby to nešlo normálně,aby spoje nenavazovaly-plynule s minimálním čekáním.Zrušte personál na malých stanicích,pod "pláštíkem úspor pracovních sil,zavřete čekárny,ať cestující pořádně zmoknou a promrznou.Dejte zatlouct okna stanic prkny,aby bylo jasné,zde se končí.Na hranicích krajů ukončete spoj tak,aby cestující musel s bagáží přestupovat,co nejvíce(žádné průjezdy z kraje do kraje-to by se jim to hodilo!)Vypněte ¨všechna možná i nemožná světla tak,aby bylo možné sprayovat a možný cestující bez baterky byl vyřízen.Zrušte,neobjednejte veřejnou autobusovou dopravu k malým nádražím,stejně nikdo nepojede.A z radnic hlásejte: občané přece nebudete chodit 1 km na dráhu mohli by jste se unavit a nedej bože projít-jen to ne i když celý den sedíte! Já vám přistavím autobus až pod nos,bude stát na náměstí. Kdo vám nakukal,že pohyb je zdravý,jedině tak autobusu,když s vámi pojede přes všechny vesnice,které ještě neznáte,ale poznáte...........................zde můžete pokračovat.
|
Nepřihlášený uživatel |
#252012-01-10 08:23Vážení mocipáni bez pokory! Mám za to, že už bylo dost napáchaných škod s likvidací lokálních tratí včetně průmyslových - nehledě na to, že je postiženo místní obyvatelstvo. Ve vší úctě k Vaší korytuplné pilnosti...Honza Ševčík |
|
ŽÁDÁME VYŠŠÍ TRESTY ZA TÝRÁNÍ ZVÍŘAT
Trest členům gangu týrající zvířata v Číně
Výzva Radě ČT k odvolání generálního ředitele ČT Jana Součka
Výzva vládě Pomoc pro 100+100 dětí z Gazy
PETICE za přejmenování Moskevské ulice v Karlových Varech na počest Jiřího Bartošky
Výzva vládě k zabezpečení urgentní humanitární pomoci Gaze a dosažení dohody o příměří
Sky Shield pro Ukrajinu - otevřený dopis předsedovi vlády České republiky
Deklarace zastání se srnčí zvěře
Petice za zabavení majetku ruského teroristického státu v ČR
Petice za ochranu Kunratického lesa pro lidi
Chcete něco změnit?
Bude-li člověk mlčet, nic se nezmění. Autor této petice se rozhodl něco změnit a jednat. Uděláte to samé? Zahajte sociální hnutí vytvořením petice.
Vytvořte vlastní peticiDalší petice, které by vás mohly zajímat
ŽÁDÁME VYŠŠÍ TRESTY ZA TÝRÁNÍ ZVÍŘAT
134347 Vytvořeno: 2025-02-11
Záchrana BigAiru na Hrozenkově
704 Vytvořeno: 2025-07-13
Zachraňme řeku Dyji
2514 Vytvořeno: 2025-07-03
Petice za zachování kulturního prostoru STALIN na Letenské pláni
803 Vytvořeno: 2025-06-25
Petice za skutečnou inkluzi a posílení práv dětí s autismem a ADHD ve školách
345 Vytvořeno: 2025-07-08
Zachraňme Hozan Kebab & Café v Mostě!
155 Vytvořeno: 2025-07-14
Tetování pro olivera (dost rychlý sádlo)
159 Vytvořeno: 2025-07-07
PETICE ZA ZÁCHRANU CENTRA ÚSTÍ NAD LABEM
151 Vytvořeno: 2025-07-04
PETICE za změnu právní úpravy umožňující plošnou likvidaci zdravých včelstev v případě moru nebo hniloby včelího plodu
769 Vytvořeno: 2025-05-22
SAVE STALIN
2927 Vytvořeno: 2025-06-24
PETICE PROTI VYHLÁŠCE č. 64/2025 Sb. O DOBÁCH LOVU
96 Vytvořeno: 2025-07-04
Petice aby flygun nechal zaplé blerpy do konce jeho doživotního streamováni
85 Vytvořeno: 2025-07-15
PETICE ZA ZRUŠENÍ POVINNÝCH TELEVIZNÍCH A ROZHLASOVÝCH POPLATKŮ
26933 Vytvořeno: 2021-12-22
Deklarace zastání se srnčí zvěře
2946 Vytvořeno: 2024-08-23
Návrh na umožnění emocionálních podpůrných zvířat v psychiatrických léčebnách – pilotní program
47 Vytvořeno: 2025-07-13
Podporujeme paní ředitelku Marcelu Tomšejovou ve funkci ředitelky MŠ Strážnice.
45 Vytvořeno: 2025-07-09
Za lepší železniční dopravu na Šumavě
90 Vytvořeno: 2024-08-17
NEPOUŽÍVÁM = NEPLATÍM
36 Vytvořeno: 2025-07-13
Vraťte nám UMtrh – místo, kde kultura dýchala
236 Vytvořeno: 2025-07-05
Vraťte vlaky na Dobříš!
1118 Vytvořeno: 2025-02-26