Záchrana dráhy Mutěnice-Kyjov


Nepřihlášený uživatel

/ #145 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2012-01-22 15:47

#142: Machala Oldřich - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Ale ano, Mutěnice -> Kyjov by byly pochopitelně přednější! Ale přece by nebylo na škodu ten vlak vést RYCHLOU úvratí (max. 3 min) z Hodonína přes Mutěnice do Kyjova.(V GVD 1981 se to stihlo za 31 minut!) Velkou část BUSů z Hodonína posílat do Dubňan s tím že by od Horníka jely přímo ke Kostelu a dále by pokračovaly směr Ratíškovice - Kyjov. (Tyhle BUSy by měly výhodu tu, že by se zvýšil počet cestujících mezi Ratíškovicemi,Miloticemi a Dubňany, dále by se Dubňáci dostaly od Náměstí, Kostela do Kyjova bez přestupu, a za přijatelnější cestovní dobu. To znamená že přímý BUS Kyjov - Hodonín po 40 minutách. Přiblížení tratě k spodním Dubňanom by stálo určitě méně jak 61 mega. Doufám, že maximálně za 15 let se hodlá SŽDC vrazit prachy do 255 minimálně v úseku Hodonín - Mutěnice + zvýšení traťové rychlosti.