Záchrana dráhy Mutěnice-Kyjov

Machala Oldřich

/ #142 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2012-01-22 12:00

#139: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Pánové a dámy. Tady ale nejde o to udělat linku Hodonín-Kyjov, to by se zase železnice dostala do těch sraček, díky kterým zanikla. Spoj Hodonín Kyjov je tady autobusovou linkou a to ve stejné trase. Spíš bych uvítal linku, která byla a to Mutěnice, Jarohněvice-Dubňany, Svatobořice-Mistřín-Kyjov. Popřípadě dle možností a pořeb občanů by se dala zbudovat i další zastávka, která by cestujícím vyhovovala nejvíve. Já sám Jezdím z Nenkovic do Nemotic, tudíž přestupuji v Kyjově z autobusáku na vlakovou zastávku a mám tam cca 15-20 minut na přestup a z hodonínské strany lidé dobíhají tak tak, někdy jim vlak ujíždí. Hodonín má spojení vlakem někdy i přímé do Brna, jízdou do úvrati v Břeclavy, proto bych se spojení s Hodonínem vzdal. Autobus Hodonín Dubňany, až Jarohněvice je hojně zastoupen a sastavuje po pár stovkách metrech, tudíž spoj Hodonín-Kyjov by vynechal Mutěnice a v Mutěnicích je hlavní potenciál v cestujících. Z Mutěnic nemají žádné přímé spojení do Kyjova, je to jen s přestupem a ten v sobotu a neděli stojí za to.