Záchrana dráhy Mutěnice-Kyjov

Quoted post


Nepřihlášený uživatel

#145 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2012-01-22 15:47

#142: Machala Oldřich - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Ale ano, Mutěnice -> Kyjov by byly pochopitelně přednější! Ale přece by nebylo na škodu ten vlak vést RYCHLOU úvratí (max. 3 min) z Hodonína přes Mutěnice do Kyjova.(V GVD 1981 se to stihlo za 31 minut!) Velkou část BUSů z Hodonína posílat do Dubňan s tím že by od Horníka jely přímo ke Kostelu a dále by pokračovaly směr Ratíškovice - Kyjov. (Tyhle BUSy by měly výhodu tu, že by se zvýšil počet cestujících mezi Ratíškovicemi,Miloticemi a Dubňany, dále by se Dubňáci dostaly od Náměstí, Kostela do Kyjova bez přestupu, a za přijatelnější cestovní dobu. To znamená že přímý BUS Kyjov - Hodonín po 40 minutách. Přiblížení tratě k spodním Dubňanom by stálo určitě méně jak 61 mega. Doufám, že maximálně za 15 let se hodlá SŽDC vrazit prachy do 255 minimálně v úseku Hodonín - Mutěnice + zvýšení traťové rychlosti.

Odpovědi

Machala Oldřich

#146 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2012-01-22 17:47:02

#145: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Dlouhodobě je v plánu 255 z Hodonína do Čejče zrušit uplně a ponechat jen autobusové linky. Díky pořád velké frekvenci cestujícich k tomu nedošlo. Naopak v úseku Hodonín-Mutěnice se zvětšuje počet cestujících nadále. Nezapomínejme na občany Mutěnic, kteří by neměli možnost vlaku využít, pokud by jezdil přes triangl a zase by to bylo tam, kde to nemá být a to tak, že by zase Mutěnice neměli přímé spojení s Kyjovem a zase by museli jako doposud přesedat.

 

Machala Oldřich

#148 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2012-01-22 19:54:29

#145: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

V takovém případě ano, ale jde zase o kapacitu dopravní cesty a složit jízdní řád v úseku Hodonín-Mutěnice bude dost složité. Přednost dostane vlak na trase Hodonín-Zaječi a zpět. Pokud by byl solidně složen jízdní řád na trati 255, tak by se nemuselo ani do Hodonína zajíždět a jen by se mohl uskutečnit přestup v Mutěnicích. Ano, vlak byl v trase Hodonín-Kyjov rychlejší a to měl traťovou rychlost 50 km/h a přesto byl rychlejší. Pokud napadne hodně sněhu, tak vlak jede vždy, pokud nepadají stromy na koleje. Autobus už má za sněžení velké potíže a jen tak jízdní řád nedodrží.