Otevřený dopis lékařů vládě, parlamentu a médiím ohledně tzv. koronavirové krize

Quoted post


Nepřihlášený uživatel

#11 Re:

2020-10-06 23:30

#6: -  

Dobrý večer, nejsem ani lékař, ani epidemiolog. V každém případě všem lékařům a sestrám v první linii patří veliký dík a obdiv za jejich obětavou práci. Je mi také líto všech lidí, kteří svůj boj s nákazou COVID-19 prohráli a navždy nás opustili. Bohužel, ale také musím říci, že systém opatření, která jsou v boji s tímto virem přijímána, mi připadá chaotický a nepromyšlený. Císař Fridrich II. Štaufský řekl: "Kdo brání všechno, neubrání nic." Myslím, že toto vystihuje současnou situaci v ČR. Na jedné straně jsou plošná omezení a restrikce, na druhé straně se nákaza šíří na LDN, domovech důchodců. Myslím si, že bychom měli posílit ochranu všech rizikových skupin a zbylá část populace musí žít normální život se zvýšenými hygienickými opatřeními. V mém okolí se objevil případ, kdy člověk obdržel výsledek testu na COVID-19 s výsledkem "negativní", ale následně se dočetl na webových stránkách, že je nakažený. Sám dotyčný přiznal některé mírné příznaky této nemoci, ale jinak chodí do práce, protože má test s výše uvedeným výsledkem. Omlouvám se, ale jestli takto zajišťují příslušné státní instituce testování, trasování a případnou karanténu, pak asi nemusíme řešit, jestli zavřeme restaurace ve 22:00 nebo ve 24:00. To je můj skromný názor k této záležitosti. SD

Odpovědi


Nepřihlášený uživatel

#153 Re: Re:

2020-10-07 06:49:20

#11: - Re: