Otevřený dopis ministryni školství proti násilné inkluzi
Quoted post
Karel |
#18 Nesmyslné argumenty2015-10-07 00:25Nejvíc mě zaráží neustálé opakování nemyslu, že chudáci jakkoliv hendikepovaní budou mít nepříjemné pocity, že budou frustrovaní atd. Vtloukat jim do hlavy "na normální škou nemáte" je přijemnější? |
Odpovědi
Nepřihlášený uživatel |
#19 Re: Nesmyslné argumenty2015-10-07 08:14:06#18: Karel - Nesmyslné argumenty Proč draze kloubit běžnou výuku se speciální, když v praktické škole mají děti vše, co potřebují a dokáží se o ně postarat s větší kvalitou než v rámci škol běžných? Prostě je to další nesmyslné rozhodnutí, které z někoho vylezlo. |
dejavu |
#20 Re: Nesmyslné argumenty2015-10-07 08:21:50#18: Karel - Nesmyslné argumenty Karle, nevíte o tom vůbec nic, jen prudíte. Když petice před 3 lety začala obíhat, právě nejvíce byli motivováni rodiče postižených dětí, aby praktické školy byly zachovány. I z reakcí výše je vidět proč. Začlenění dětí do normálních škol by mělo být dobrovolné, rodiče sami vědí, co je pro jejich dítě nejlepší. |
Nepřihlášený uživatel |
#82 Re: Nesmyslné argumenty2015-10-11 19:02:03 |
Linda Ševčíková |
#97 Re: Nesmyslné argumenty2015-10-12 13:46:22#18: Karel - Nesmyslné argumenty Ale některé děti opravdu potřebují úplně jiné tempo, úplně jiný přístup a péči a to je v normální škole nedosáhnutelné. I tak, když má učitel ve třídě 30 dětí 4 disgrafiky, 2 dislektiky a několik dětí s lehkou mozkvou disfunkcí, může se zbláznit, a stejně se nerozkrájí aby se všem věnoval, jak je nutné. Těm samostatným se pak nevěnuje třeba vůbec, nemá na to čas. Myslíte, že to někomu prospěje? |
jana |
#130 Re: Nesmyslné argumenty2015-10-14 06:59:20#18: Karel - Nesmyslné argumenty Nechť zřídí třídy o 10ti žácích. Pak myslím, že bude možné dostatečně se věnovat všem adekvátně. Děti samy se pak mohou učit jak přistupovat a chovat se správně k těm, kteří jsou v něčem "jiní". Zda se mi to nemožné.....bohužel. |
Petra Lurská |
#149 Re: Nesmyslné argumenty2015-10-15 06:49:45#18: Karel - Nesmyslné argumenty Jde o možnost volby.Jakkoliv se může škola, učitel i rodiče s dítětem snažit v ZŠ, ne vždy je to k úspěchu. Tři roky v ZŠ mi s mým synem stačily. Již nidky více a lituji, že jsem jej nedala do praktické školy ihned od první třídy. |
Tento příspěvek byl odstraněn jeho autorem (Zobrazit podrobnosti)
2015-10-16 09:36:32- Date of removal: 2015-10-16
- Reason for removal:
Nepřihlášený uživatel |
#163 Re: Nesmyslné argumenty2015-10-16 09:49:06#18: Karel - Nesmyslné argumenty Mě by zajímalou, jakou máte Karle profesi a zkušennost se speciálním školstvím. Já jsem přes dvacet let učitelkou na málotřídní škole, tzv inkluze,módní novinka těžce zkoušeného školského resortu ,je u nás na škole častá. Někdy to ku prospěchu je a někdy naprosto ne!!! Speciálně u dětí se sníženým intelektem, autismem atd. je to naprosto proti rozvoji a vzdělávání dítěte.Bagatelizace práce speciálních pedagogů mě uráží!Má je nahradit nějaký nedouk s maturitou a rádoby odborným kurzem?Proč tedy speciální pedagogové mají mít vysokou školu a je poměrně náročná. Už vůbec nemluvím o každodenní psychické zátěži, kterou tato práce přináší jako bonus. Máme se v hodině věnovat nadaným žákům, žákům se speciálními potřebami, žákům s poruchami učení a kdo se proboha bude věnovat úplně normálním průměrně intaligentním dětem?????Zřejmě další asistent, nebo někdo z ministerstva???Souhlasím s tím, že to vidím jako záměr EU udělat z nás armádu tupců bez názoru a hlavně bez vydělání na úrovni .Blbosti zdar. Jen pro úplnost, mám také postgraduální vzdělání speciálního pedagoga. |
Marie |
#164 Re: Nesmyslné argumenty2015-10-16 09:54:42#18: Karel - Nesmyslné argumenty Karle, jsou různé druhy postižení a moje dcera je tak postižená, že ze začátku si ani neuvědomovala, kam to vlastně chodí - jenom chtěla mezi děti. Naštěstí šla do specky. Kdyby ale v tuto dobu chodila do klasické školy do třídy s 20 žáky - někdy je to i víc, samozřejmě - tak by tam vůbec ani psychicky nevydržela. Ty děti potřebují klid a podporu, jsou všelijak nemocné , jsou tam epleptici, bolí je hned hlava atd..... To, jestli mají nebo nemají na normální školu - tak na to snad u nás už existuje tolik postupů, že to psycholog snad pozná.......... Ale když mi postižené dítě pořádně nemluví, neudrží pořádně pozornost.....má spostu dalších zdravotních problémů, tak je blbost cpát ho někam, kde to pro něj bude katastrofa a trápení. Takže chytrolíne Karle - kdyby moje dcera, která se i přes veškerou péči nenaučila číst, psát, počítat, nastoupila do klasické devítiletky, tak by asi po 2 měsících musela zákonitě skončit někde ve stacionáři. Takže jestli je toto cílem té paní Valachové, tak toho asi brzy zlikvidováním specek v okresech dosáhne. A to ani nemluvím o dětech, kteří opravdu mají silně o kolečko míň, ale díky klidu ve škole na výuku ve speciální škole a péči učitelek a rodičů se přecejenom naučili spojovat písmenka do slov, trochu něco spočítat - tak těm by to ublížilo nejvíc. Po těch letech tyto děti - dnes už dospělé vidím, že někde pracují,kde na to stačí. My matky s těma našima opravdu velmi mentálně postiženýma dětma jsme si říkali - je to špatné, ale zkusíme to- po dvanácti letech, kdy do speciální školy chodila moje dcera, se prakticky nenaučila číst, psát, počítat. Neumí spojit písmenka do slabik a slov. Napočítá bez chyby v řadě tak max. do 7. Sčítání a odčítání - to už je vysoká matematika. Mluvit se taky pořádne nenaučila a nenaučí. Ale na první pohled byste na ní ani nic nepoznal. Pane , lidský mozek je prostě Z Á H A D A. Posláním školy mimo jiné je také společenská výuka - dítě potřebuje hlavně " zapadnout" do normálního koloběhu rodiny, chce také chodit do školy, tak, jak jeho 2 sourozenci, ale nikdy jí nevadilo, že nechodí tam, jako oni. Protože tam, kam chodila měla kamarády, kteří na tom byli stejně. Někdo toho zvládl víc, někdo míň. V normální škole by si kamarády nenašla, to vám garantuju. Zkuste uzákonit, že každý lidský mozek musí všechno chápat - to by byl nesmysl jak vrata, co?! Ale ne větší než to, že se riší specky. Pro tyto mentálně postižené děti je normální základní škola něco jako výuka fyziky nebo chemie na vysokoškolké úrovni od 1. třídy základní školy . Nemyslitelné - ovšem ne pro génie, a těch není zase tak moc. |
verka |
#260 Re: Nesmyslné argumenty2015-11-24 06:09:35 |
Petice za ukončení používání a prodeje zábavní pyrotechniky, petard, ohňostrojů i tzv. lampionů štěstí
Výzva vládě k zabezpečení urgentní humanitární pomoci Gaze a dosažení dohody o příměří
Za změnu „ZÁKONŮ PRO KOČKU“
Podporujeme Izrael v boji proti teroristům, postoj české vlády je správný
Chcete něco změnit?
Bude-li člověk mlčet, nic se nezmění. Autor této petice se rozhodl něco změnit a jednat. Uděláte to samé? Zahajte sociální hnutí vytvořením petice.
Vytvořte vlastní peticiDalší petice, které by vás mohly zajímat
Státní vyznamenání pro Ludmilu Mojžíšovou
1042 Vytvořeno: 2024-04-10
HUMANS FOR CEASEFIRE / žádáme příměří v Gaze a Izraeli
3518 Vytvořeno: 2024-03-26
Nesouhlas s kácením vzrostlých habrů v rámci rekonstrukce ulice Nemocniční v Šumperku
225 Vytvořeno: 2024-04-13
Za změnu „ZÁKONŮ PRO KOČKU“
13110 Vytvořeno: 2023-10-30
Mánes umělcům! Výzva Nadaci českého výtvarného umění.
398 Vytvořeno: 2024-04-08
PETICE ZA ZLEPŠENÍ PRACOVNÍCH PODMÍNEK KURÝRŮ ROZVÁŽKOVÝCH SLUŽEB
99 Vytvořeno: 2024-04-16
Film Interstellar - po 10 letech zpátky do kin
235 Vytvořeno: 2023-08-01
Za zachování Čajovny u Sýkorova mostu
321 Vytvořeno: 2024-04-07
Za okamžité řešení „Zvýšení bezpečnosti ve městě Chebu“
244 Vytvořeno: 2024-03-27
Petice za záchranu přírody (50 stromů) v CHKO Beskydy ❌Cyklostezka Lomná v Trojanovicích (720 metrů)
80 Vytvořeno: 2024-04-14
Petice za společné jednání k vyjasnění situace na ZŠ Zdice
78 Vytvořeno: 2024-04-14
PETICE K PROJEVENÍ NESOUHLASU OBČANŮ SE STAVBOU GIGAFACTORY MEZI VĚŘŇOVICEMI A DOLNÍ LUTYNÍ.
3601 Vytvořeno: 2024-03-07
Výzva zastupitelstvu města Nymburka - neuzavírejte nevýhodné plánovací smlouvy
72 Vytvořeno: 2024-04-14
Petice za přemalování podchodů v blízkosti metra Jinonice
70 Vytvořeno: 2024-04-16
Petice za pojmenování nových ulic na Rohanském nábřeží podle postav z Rohanu v Pánovi prstenů
19632 Vytvořeno: 2024-03-05
Výzva vládě Pomoc pro 100+100 dětí z Gazy
249 Vytvořeno: 2024-04-08
Petice za bezpečný provoz a bezprašný povrch v ulici Nebušická v Horoměřicích
52 Vytvořeno: 2024-04-12
Úplně jiný otevřený dopis tomu kolaborantovi Ficovi - PŘIPOJTE SVŮJ PODPIS I VY!
1209 Vytvořeno: 2024-04-09
Proti záměru vedení Statutárního města Olomouc spojit kulturní instituce Moravskou filharmonii a Moravské divadlo v jednu instituci
2486 Vytvořeno: 2023-04-07
Petice Unie práv zvířat z.s. na podporu dopisu slovenské vládě k řešení neudržitelné situace psů v romských osadách
3659 Vytvořeno: 2022-07-29