Petice za udělení administrativní maturity ve školním roce 2020/2021

Komentáře

#27402

Je mi líto, jak to vše dopadlo a vim, ze kdybych maturovala letos ja, tak se z toho psychicky sesypu

(Jihlava, 2021-03-08)

#27405

Souhlasím se zrušením maturitní zkoušky.

(Praha, 2021-03-08)

#27406

Jednoduše, za 26 dní ve škole se nedá naučit praktická výuka.

(České Budějovice, 2021-03-08)

#27409

Podepisuji, protože distanční výuka není plnohodnotná. Škola do toho dává sice všechno, ale nikdy to nebude jako normální výuka ve škole. My jsme nezažili normální maturitní rok. Jsme cely rok doma, nemůžeme nikam, nejsou žádné společenské akce, proste nic. Jen počítač a furt ten samy stůl a učení. Každý den vypadá stejně. Celá tato situace je velmi demotivující a nikomu bych to nepřála. Učitel přes počítač nezjisti, ze jste úplně ztraceni, nemůže vám přes počítač dat sáhnout na model lebky například. Proto si myslím, ze úřední maturita je správná. Stejne ten, kdo chce na vysku, musí projít přes přijímací zkousky a ten, kdo chce jít pracovat, musí zaměstnavateli ukázat, ze něco umi. Ale nikdo se nepta, jak jste tu maturitu udělal.

(Zlín, 2021-03-08)

#27412

Celý rok jsem nebyla ve škole, chybí mi praxe a důležité maturitní předměty. Bylo by to nelogické, kdybychom museli maturovat, když jsem z celého čtvrtého ročníku byla ve škole 28 dní.

(Hovorany, 2021-03-08)

#27414

Podepisuji tuto petici, protože souhlasím s úřední maturitou. Já, učitelé i spolužáci jsme fyzicky, psychicky i časově vyčerpání.

(Ostrava, 2021-03-08)

#27415

Moje psychika to nezvlada

(melnik, 2021-03-08)

#27417

Studenti nebyli přes více než rok ve škole, nepřipadá mi tedy spravedlivé, aby na to nebyl brán žádný či naprosto minimální ohled.

(Brno, 2021-03-08)

#27418

Podepisuji, protože on-line výuka půl roku nefungovala jak měla a také nemůžu říct, že teďka funguje na 100%. Nemáme stejně podmínky, jako minulé roky.

(Karlovy Vary, 2021-03-08)

#27419

Jsem maturant.

(Choceň, 2021-03-08)

#27421

Protože si myslím, že v aktuální situaci a rok zameškané školy není možné odmaturovat v plném rozsahu.

(Bílčice, 2021-03-08)

#27422

Podepisuje, protože si myslím, že nejsem na maturity plně připraven a obávám se, že bych maturitu nemusel zvládnout. A myslím si, že úprava maturity není dostatečná.

(Rakovník, 2021-03-08)

#27423

Chodím na zdravotní školu a nepřipadá mi normální když pomáháme jak dobrovolně tak i na pracovní povinnost aby jsme museli dělat maturity. Chodím na dvanácti hodinové směny a fakt nemám po tak náročné směně náladu se jít učit. Myslím si, že v tomto ohledu by byla úřední maturita to nejlepší řešení.

(Příbram, 2021-03-08)

#27425

Podepisuji, jelikož jsem letosni maturant a uredni maturity by mi pomohly a ulehčily pripravu na prijmaci zkousky na vš

(Praha, 2021-03-08)

#27428

Nesouhlasím s neudělení úřední maturity

(Klášterec nad Ohří, 2021-03-08)

#27430

Nejsem dostatečně připravená...

(Olomouc, 2021-03-08)

#27431

Podepisuji, protože jsem žákem nadstavbového studia, a za celé dva roky jsem byla minimálně ve škole a jsem nepřipravená na maturitní zkoušku.

(Frýdek-Místek, 2021-03-08)

#27432

Jsme rok doma. Ano, říká se, že on-line výuka je stejná jako prezenční. Ale to začalo fungovat až od října. A stejně to není 100%, spíš tak 50%. Od března 2020 jsme byli doma téměř bez jakékoliv výuky, protože to nebylo povinné. Třetí ročník je velmi důležitý, a my měli jen půlku. Takže skoro ve všech předmětech jsme o půl roku pozadu. S tím máme teď maturovat? Gramatiku na didaktické testy z českého jazyka pomalu neděláme, protože musíme dohnat literaturu. Do školy se už ani nepodíváme. Máme stres ze přijímaček, přišli jsme o maturitní ples, který je jeden z nejhezčích dnů v životě, máme se spolužákama poslední rok, viděli jsme se max měsíc? Proč v ostatních státech to jde a u nás ne? A nejhorší z toho je, že do teď nevíme, jak to vlastně bude. Jestli to ale bude záležet na panu ministrovi Plagovi, tak se to dozvíme týden před maturitami. Já osobně premiéra Babiše neuznávám, ale v tomhle s ním táhnou za jeden provaz. Je to jeden z mála, kdo s námi, studenty, soucítí. A jako pardon, ale dát nějakou výhodu ohledně maturit jen těm, kteří mají pracovní povinnost. To je celkem debilita, to už to radši nedávejte nikomu, pane Plago.

(Litoměřice, 2021-03-08)

#27434

Podepisuji, protože on-line výuka se nedá srovnat s výukou ve školních lavicích a je nedostatečná ke splnění maturitní zkoušky.

(Tábor, 2021-03-08)

#27435

Protože si přeji, aby maturitní zkouška byla dobrovolná. Ztratili jsme mnoho času, online výuka není dostačující.

(Vysoké Veselí, 2021-03-08)

#27436

Podepisuji protože si myslím, že distanční výuka není plnohodnotná jak pro gymnázia tak pro odborné školy s praxemi.

(Brno, 2021-03-08)

#27438

Špatná kvalita distancni výuky

(Čerčany, 2021-03-08)

#27439

Jsme pomalu celý školní rok nebyli ve škole

(Hluboká nad Vltavou, 2021-03-08)

#27441

nejsem dostatečně připravena na MZ.

(Náměšť nad Oslavou, 2021-03-08)

#27442

Souhlasím s peticí

(Davle, 2021-03-08)

#27444

Je potřeba zrušit, jinak budou všichni bez maturity

(Bruntál, 2021-03-08)

#27445

Zvláštní doba si žádá zvláštní kroky.
Bohužel i pro nás (budouci) zdravotníky je poslední rok ke studiu, naší práci a naším rodinám, neuvěřitelně vysilující a úřednickou maturitu bychom ocenili. Děkujeme.

(Trutnov, 2021-03-08)

#27446

Protože souhlasím s touhle peticí a myslím si, že by maturita měla být úředně.

(Olomouc, 2021-03-08)

#27448

Pan premiér má pravdu nikdo se mi na to ptám nebude. Doufám v to jsem člověk který se 90procent věci naučí ve firmě/ práci/ brigádě

(Velká nad Veličkou, 2021-03-08)

#27450

Podepisuju protože jsme rok doma a distanční výuka nefunguje tak jak by měla. plno programů ze kterých maturuju mne na počítači nejede. Nemám tudíž dostatečnou přípravu na maturitu.

(Ždánice, 2021-03-08)

#27452

Jsem student nástavbového studia, tedy dva roky studia. Z dvou let jsme celkem byli přes rok doma, 4 měsíce letní prázdniny, ostatní prázdniny další dva měsíce, víkendy a svátky vyjde na 2 měsíce.. což je minimálně 20 měsíců bez prezenční výuky.. 4 měsíce prezenční výuky za dva roky? Vážně?

(Předboj, 2021-03-08)

#27453

mi přijde letošní podoba maturit nespravedlivá vůči ostatním ročníkům.

(Praha, 2021-03-08)

#27458

Poslední šance.. Tak ať to stojí za to.

(Opava, 2021-03-08)

#27459

Podepisuji, protože si myslím, že někteří maturanti to měli tento rok velmi těžký a zaslouží si úřední maturitu.

(Praha, 2021-03-08)

#27460

Myslím si ze je toto adekvátní řešení , za chvíli maturuji , a stále nevím jak a z čeho budu maturovat .

(Nový Bor, 2021-03-08)

#27461

Souhlasím s touto peticí.

(Hradec Králové, 2021-03-08)

#27462

Dobrý den prosím o zdravý rozum v této době stresu už je dost .Život se nepta co maturitni vysvědčení ale co umíš a co nabízíš

(Roztoky u jilemnice, 2021-03-08)

#27464

Souhlasím ve vším výše uvedeným

(Praha, 2021-03-08)

#27465

Protože prostě proto.

(Troubky nad Bečvou, 2021-03-08)

#27466

Nic neumím z praktických.

(Chvalčov, 2021-03-08)

#27468

Jsem v maturitnim ročníku a již celý rok jsem skoro ve škole nebyla. Není možné se naučit všechny maturitní otázky distančně.

(Brno, 2021-03-08)

#27471

Složit úspěšně maturitní zkoušku například z účetnictví - praktický předmět je z on-line výuky nemožné.

(Hodonín, 2021-03-08)

#27472

Protože distanční výuka není plnohodnotná.

(Prostějov, 2021-03-08)

#27474

Jsem maturitní ročník a nemáme probrány všechny maturitní okruhy a ani vcas mít nebudeme. Raději se doucim kompletní střední vzdělání než abych se měsíc učil na něco, co později zapomenu.

(Praha, 2021-03-08)

#27476

Přijde mi to spravedlivé z průměru.

(Děčín, 2021-03-08)

#27477

spoustu lidí není dostatečně vyučováno aby mohly odmaturovat

(Litoměřice, 2021-03-08)

#27479

Nám chybí celý čtvrtý ročník a část ročníku třetího, byli jsme ve škole 26 dní a máme maturovat z toho, co jsme brali distanční výukou, takže vlastně neprobírali.

(Brno, 2021-03-08)

#27482

Jsem žák závěrečného ročníku střední školy, a díky této pandemii jsme neměl dostatečnou možnost vzdělání a nejsem podle mého uvážení přípravný konat maturitní zkoušku. I díky nedostatečnému on-line hodin nemám dostatek informaci jako ve škole od učitele, který vede moji výuku.

(České Budějovice, 2021-03-08)

#27483

Souhlasím, se všemi výše uvedenými fakty a názory.

(Náchod, 2021-03-08)

#27486

Podepisuji, protože jsem žákyní čtvrtého ročníku a vím, jak těžké to je se v této situaci 100% připravit k maturitě.

(Svitavy, 2021-03-08)

#27487

Ač učitelé a profesoři tvrdí, že distanční výuka je dostačující, tak to rozhodně není. :))

(Chrášťany, 2021-03-08)

#27488

Podepisuji, protože plně souhlasím se zmíněnými informacemi v této petici. Nechápu, proč v jiných zemích to jde, a šlo už před rokem a u nás to očividně nefunguje...

(Brno, 2021-03-08)

#27489

souhlasím s peticí, maturitní zkouška není to hlavní v životě důležité je co umíš doopravdy a co máš v hlavě

(Roztoky u Jilemnice, 2021-03-08)

#27490

Podepisuji, protože že maturitní zkoušky nedají zvládnout. Ten čas je nedostačující na přípravu. Teď ve 4. ročníku jsme byli ve škole 26 dní. Akceptuji gymnázia nebo jiné SŠ, že jsou schopni složit maturitní zkoušku, ale tohle je individuální a jde i o přístup školy. Studuji mechanik elektrotechik, což je obor, který se prostě musíte naučit a pochopit a upřímně naše škola v distanční výuce na nás kašle. Jednou nebo dvakrát v týdnu nám jen pošlou téma maturitní otázky a ať si jej zpracujeme podle sebe a to mluvím i o látce, kterou jsme ani nebrali nebo měli brát až na začátku 4. ročníku. Každá škola to má jinak, ale myslím si, že by vláda měla projevit trošku empatie a umožnit nám dostat maturitu bez složení zkoušek. Myslím si, že když je to možné venku ve světě, kde i pandemii zvládli lépe, tak u nás by to také mělo být umožněno.

(Neratovice, 2021-03-08)

#27493

Podepisuji, protože nám chybí rok a půl školy. Má praktické zkoušky musíme do školy a nemáme si je jak procvičit.

(Havířov - Suchá, 2021-03-08)

#27494

Nechci maturovat, protože jsme nebyli ve skole už hodně dlouho
A nemohli jsme se připravit

(Kyjov, 2021-03-08)

#27495

si nemyslím, že je relevantní, abychom po tom, co jsme už rok v distanční výuce a chybí nám mnoho učiva absolvovali maturitní zkoušku, zvláště tedy tu ústní.

(Chlebičov, 2021-03-08)

#27496

Nesouhlasím s dosavadním vyjádření p. Plagy

(Těšany, 2021-03-08)

#27499

Výuka od března 2020 je nedostačující. Není to proto, že se učitelé nesnaží, prostě tato forma výuka nestačí. V tomto roce se hlavně dokončuje a opakuje učivo k maturitě, což je podle mě největší problém.

(Mastník, 2021-03-08)

#27502

Jsem maturant a online výuka a příprava na maturitu je nedostačující

(Praha, 2021-03-08)

#27504

Maturitní vysvědčení nemá být na základě jedné zkoušky, ale na základě hodnocení celé doby studia.

(Brno, 2021-03-08)

#27506

To považuji za rozumný krok

(Jindřichův Hradec, 2021-03-08)

#27509

Nesouhlasím s podobou maturit. Po tom co jsme rok a půl nebyli ve škole a jediný kdo učí u nás je učitelka aj.

(Ostrava, 2021-03-08)

#27510

Jsme rok a půl nechodili do školy a máme mít stejnou (nedostačující) úlevu, jako lonští maturanti, kteří byli 2 měsíce doma.

(Ostrava, 2021-03-08)

#27511

Maturuji, sám vím, jak špatná situace je, a souhlasím, se zrušením maturity.

(Jevíčko, 2021-03-08)

#27512

Jsem maturant a nesouhlasím s podmínkami pro letošní maturity

(Ondřejov, 2021-03-08)

#27513

Souhlasím s úřední maturitou

(Znojmo, 2021-03-08)

#27514

Protože je pan Plaga totální ignorant.

(Mladá Boleslav, 2021-03-08)

#27515

Podepisuji, protože jsem maturant a nikdo kromě maturantu v letošním roce nemůže rozhodnout, jak jsme to měli těžké, proto by lidé, kteří o udělení úřední maturity rozhodují, měli hlavně dát na názor maturantů a nechat možnost maturovat normálním způsobem studentům, kteří chtějí.

(Bílovec, 2021-03-08)

#27516

Jsme nejdéle v celé Evropě doma. V okolních státech se ruší jak na běžícím páse a zde je vše při starém jakoby se nechumelilo

(Lysá nad Labem, 2021-03-08)

#27520

Nesouhlasím s aktuální formou maturity. Jsem maturant a z distanční výuky se nenaučím co ve škole. A proto požaduji a jejich zrušení. Několik cizích států přistoupily na tuto formu maturity, tak nevim proč mi by jsme to nemohli mít stejně, když je na tom naše země momentálně nejhůře z celé Evropy.

(Přibyslav, 2021-03-08)

#27522

Jsem maturant

(Opava, 2021-03-08)

#27526

Podepisuji, protože plně souhlasím se vším, co je v petici zmíněno.

(Praha, 2021-03-08)

#27528

Nedostatečná příprava ze strany školy, nulová výuka a hlavně nechuť učitelů k tomu cokoliv dělat

(Brno, 2021-03-08)

#27529

Nezvládám ten neustálý tlak a během distanční výuky vyučování neprobíhá tak dobře, jak prezenčně.

(Kuřim, 2021-03-08)

#27532

Protože souhlasím s udělením úřední maturity z toho důvodu, který je napsán ve výchozím textu této petice.

(Podivín, 2021-03-08)

#27534

Distanční výuka z mého pohledu nemůže maturanty řádně připravit k závěrečné zkoušce.

(Opava, 2021-03-08)

#27535

Mám tenhle rok maturovat

(Ústí nad Labem, 2021-03-08)

#27538

Jsem studentkou čtvrtého ročníku zdravotnické školy.

(Prostějov, 2021-03-08)

#27540

1 rok distanční výuky opravdu nenahradí normální prezenční výuku. Nejsme na maturitu zdaleka připraveni. Nemluvím o předmětech kde vyučují starší učitelé a neumí moc s počítačem, takže například právo jsme měli půl roku a teď z něho maturuji.

(Mladá Boleslav, 2021-03-08)

#27541

Podepisuji, protože jsem studentka 4. ročníku SŠ a souhlasím se vším co je k této petici napsané.

(Praha, 2021-03-08)

#27544

Jsem maturantka 2021, vím jak moc je to těžké

(Klášterec nad Ohří, 2021-03-08)

#27545

Podepisuji, protože jsem maturant střední zdravotnické školy. Pracovní povinnost nám znemožnila výuku. Procházíme období stresu a fyzického napětí.

(Prostějov, 2021-03-08)

#27546

Maturitní ročníky nebyli rok ve škole.

(Terezín, 2021-03-08)

#27547

Dnešní doba si vyžaduje změny.
Změny jako odstranění ústní nebo didaktické časti.
A ne slohovky a 10 min k tomu.
Tleskám panu Plagovi za výborně odvedenou práci, jsi pašák.

(Nový Jičín, 2021-03-08)

#27548

Podepisuji, protože online výuka není plnohodnotnou náhradou za prezenční studium. Nejsme dostatečně připraveni absolvovat maturitní zkoušku.

(Kamenice nad Lipou, 2021-03-08)

#27549

Tahle situace je velice kritická než, ta co byla loni. Nemluvím o tom, že pan ministr školství bere maturitní zkoušku jako nejdůležitější věc na světě. Měl by se zamyslet nad tím, komu v tomhle pomůže, jak už do budoucna, tak ulehčení stresu a veliké psychiky, se kterou si nás mnozí prochází. Neuvědomuje si, že tímto ohrozíme celou naši rodinu, jen tím, že si 30 lidí sedne do třídy a napíše si didaktické testy. Chodím na technickou školu a opravdu si nemyslím, že jsem připravena dostatečně na maturitní předměty, které se skládají z několika hodin počítání ze stavebních konstrukcí, které vychází na několik desítek stran výpočtu, které nemáme šanci pořádně v hodinách přepočítat a sami učitelé, kteří nám dávají maximální podporu nejsou schopni zkontrolovat vyfocené naškrábané výpočty, nemáme jistotu v tom, že to co počítáme je vůbec dobře. Co se týče praktické rozhodně nejsem připravená skládat zkoušku ze systému CAD. Neumím si představit, že budu sedět 7 hodin u počítače s rouškou s dalšími 30 lidmi. Myslím si že na prvním místě je zdraví a hlavně zdraví našich blízkých. Maturita není všechno. Kvůli ztrátě 10 měsíců školy je tohle jediné řešení a je mi opravdu líto i těch, kteří budou dělat maturitní zkoušku příští rok, protože ti na tom budou ještě hůř než my, pokud se do školy už letos nevrátí.

(Svitavy, 2021-03-08)

#27550

Protože souhlasím s touto peticí.

(České Budějovice, 2021-03-08)

#27554

Mě štve celé české školství

(Tábor, 2021-03-08)

#27556

si myslím, že přípravy na letošní maturity jsou nedostačující a letošní maturanti byly cca 1 rok doma

(Roztoky u Prahy, 2021-03-08)

#27557

Jsem maturantka a prezenční výuku jsme měli jen dva a půl roku a při distanční výuce se nedokážu na maturitu dost připravit.

(Pelhřimov, 2021-03-08)

#27558

,protože jsme neměli dostatečně dlouho prezenční výuku.

(Krnov, 2021-03-08)

#27559

Z důvodu nedostatečné přípravy a velkých problémů s předáním učiva obzvlášť během třetího ročníku ve kterém se vyučuje většina maturitního učiva

(Vsetín, 2021-03-08)

#27560

Protože je to správné, na Slovensku to minulý rok taky dali z průměru a svět se nezbořil.

(Hranice na Moravě, 2021-03-08)

#27561

Podepisuji, protože jsme rok na distanční výuce a to mi nepříjde jako dostatečná příprava na maturitu. Do toho jsem studentka na zdravotnické škole, tudíž jsem byla na podzimu na pracovní povinnosti a teď budu těsně před maturitou poslaná do nemocnice znova.

(Prostějov, 2021-03-08)

#27563

Podepisují, protože se domnívám, že výuka v rámci konce 3. ročníku a celého 4. ročníku neodpovídá potřebě ke složení maturitní zkoušky, i přes snahu jak kantorů tak studentů.

(Brno, 2021-03-08)

#27564

Nejsem dostatečně připraven. Není to skrz nedostatek spolupráce s učiteli ani z toho nijak učitele neobviňuji, ale sociální distance školy a okolností s tím spojené jsou dostatečné na to abych si byl nejistý tím, ze maturitu nezvládnu.

(Znojmo, 2021-03-08)

#27565

Podepisuji, protože situace s pandemií nemoci SARS-CoV-2 je pro všechny velmi stresující, zejména pro studenty maturitních ročníků, kteří netuší co bude, žijí prakticky v nejistotě, nemají dobrané učivo ze třetích ročníků a tak dále. Proto si myslím, že by Vláda letos měla přistoupit k udělení úředních maturit.

(Brno, 2021-03-08)

#27566

Jsem maturant a distanční výuka nebyla dostatečná na to , abychom byli připraveni složit maturitní zkoušku..myslím si, že úřední maturita není nic špatného a tato situace si to žádá...

(Opava, 2021-03-08)

#27568

Jsme byli rok na distanční výuce a ta příprava není taková, jaká by k maturitě měla být.

(Ústí nad Labem, 2021-03-08)

#27569

Podepisuji, protože je to jediný logický krok v těchto těžkých chvílích pro všechny

(ostrava, 2021-03-08)

#27570

Letos maturuji a přišlo by mi to k současné situaci jako adekvátní řešení..

(Mníšek pod Brdy, 2021-03-08)

#27571

Jsem studentkou maturitního ročníku a distanční výuka mě nepřipravila dostatečně na normální formu maturity.

(Žďárná, 2021-03-08)

#27572

Podepisuji, protože sám jsem letošním maturantem a nedokážu si představit, jak bych po vynechaném téměř roce a půl prezenční výuky měl úspěšně složit maturitní zkoušku z profilových předmětů

(Brno, 2021-03-08)

#27573

Vzhledem k momentálnímu stavu v naší zemi (COVID- 19) nejsme dostatečně připraveni podstoupit maturitní zkoušku.

(Lovosice, 2021-03-08)

#27575

Podepisuji, protože nesouhlasím s názory pana ministra školství.

(Brno, 2021-03-08)

#27576

Jsem maturant a při současné situaci si nemyslím, že by bylo fér abychom museli skládat maturitní zkoušku když nám chybí téměř rok studia.

(Doubrava, 2021-03-08)

#27577

Podepisuji, protože souhlasím s již výše uvedenými důvody.

(Nová Včelnice, 2021-03-08)

#27578

Podepisuji, protože souhlasím s úřední maturitou

(Frýdek-Místek, 2021-03-08)

#27580

Souhlasím se zněním petice.

(Týnec nad Sázavou, 2021-03-08)

#27582

Nesouhlasím s verdiktem pana Plagy

(Cheb, 2021-03-08)

#27583

Způsob výuky vedené na dálku neodpovídá neodpovídá normálním způsobům testování, kterým by jsme měli projít.

(Kyjov, 2021-03-08)

#27584

Plně souhlasím

(Brno, 2021-03-08)

#27585

Jsem v maturitním ročníku střední umělecké školy, kde jsem bez praktické části ztracená.
Nevím jak bych měla udělat praktickou maturitu (bez přístupu do školy k materiálu) natož tak teoretickou část, když jsem skoro 2 roky nebyla pořádně ve škole.

(Ostrava, 2021-03-08)

#27586

Domácí samostudium opravdu není lehké, a jelikož jsme se běžné výuky pořádně účastnili naposledy už neskutečných 12 měsíců zpět (přičemž těch pár týdnů v září a prosinci opravdu nestojí za zmínku), nebyl nám umožněn jiný typ výuky. Chápu, situace není vůbec jednoduchá, ale snažte se i vy pochopit nás. Stres z přijímacích řízení na vysoké školy, z autoškol, strach o zdraví našich blízkých, všem těmto nátlakům na nás, studenty nervy z maturitní zkoušky moc nepomáhají. Zkuste se na svět podívat i očima studentů. Děkujeme

(Brno, 2021-03-08)

#27588

Je spravedlivé zrušit Maturitní zkoušku 2021. Nebo aspoň odložit.

(Znojmo, 2021-03-08)

#27590

Podepisuji, protože jsem studentem 4. ročníku SŠ a myslím si, že nejsme dostatečně připraveni na složení maturitní zkoušky a jsme velice znevýhodněni díky konání vlády ČR. Upuštění od slohů a přidání několika minut na didaktické testy nedokáže nahradit skoro 1,5 roku distanční výuky.

(Beroun, 2021-03-08)

#27591

Učení přes počítač se nemůže vyrovnat prezenční výuce!

(Vrbice, 2021-03-08)

#27592

protože mi přijde nefér mít stejný průběh zkoušky jako předešlí maturanti, kteří do školy normálně docházeli

(Boskovice, 2021-03-08)

#27593

Nesouhlasim s navrhem podoby letosnich maturit

(Obecnice, 2021-03-08)

#27594

Podepisuji, protože oproti ostatním maturantům nemáme plnohodnotnou výuku za celé 4 roky na střední škole.

(Mělník, 2021-03-08)

#27595

Žaci nechodili do skoly.

(Hodonin, 2021-03-08)

#27596

Souhlasím

(Brno, 2021-03-08)

#27597

Nejsme dostatečně připraveni.

(Havlíčkův Brod, 2021-03-08)

#27598

Podepisuji, protože si myslím, že nejsem dostanečně připraven na vykonání maturitní zkoušky z důvodu uzavření všech středních škol a nedostatečnému vzdělání při distanční výuce.

(Ostrava, 2021-03-08)

#27599

Podepisuji, protože v této nelehké situaci by tato forma maturitní zkoušky byla lepší volbou

(Skuteč, 2021-03-08)

#27600

Jsem student posledního ročníku střední školy a podepisuji petici, protože jsme více jak rok neměli prezentční výuku, která nás naučí tisíckrát lépe. Oproti minulým studentů jsme ve veliké nevýhodě.

(Olomouc, 2021-03-08)