Petice za život medvěda na Valašsku

Komentáře

#26807

Proto že mám medvědy rad a ten medvěd za nic nemůže mam jenom hlad a nic víc,,Nezaslouží si smrt

(Brno Řečkovice, 2018-10-26)

#26808

protože nechci, aby zbytečně kdokoliv umíral

(Praha, 2018-10-26)

#26812

do lesa patří!!!

(Brno, 2018-10-26)

#26820

chci zachránit medvídka

(Praha, 2018-10-26)

#26826

je to medvěd a né králík

(praha, 2018-10-26)

#26830

Každý chce žít a nikdo nemá právo život ukončit ani zvířeti.

(BíláTřemešná 136, 2018-10-26)

#26832

To je to samé jak kdyby se řeklo odstřelit čunka. Medvěd má taky právo na život. Je snad v přírodě

(Valašské Meziříčí Hrachovec, 2018-10-26)

#26834

I divoká zvířata patří na Zemi - vybít je opravdu není řešení

(Ostrava, 2018-10-26)

#26835

Přeji si na území ČR zástupce všech šelem, které zde původně žily.

(Uherský Brod, 2018-10-26)

#26845

Medvěd

(Ústí nad Labem, 2018-10-26)

#26850

Podepisuji, protože nechci aby byl medvěd usmrcen, má právo na život. Ať se dostane k dobrým lidem, kteří se o něj budou starat třeba v zoologické zahradě a my ostatní ho budeme obdivovat.

(Chodov, 2018-10-26)

#26854

Zastřelit chráněnou šelmu? Nikdo nemá právo jen tak měnit zákony. Určitě se najde zařízení, kam medvěda umístit.

(Vimperk, 2018-10-26)

#26856

Nikdo nedal lidem právo rozhodovat o životě jakéhokoliv tvora na této planetě.

(Mikulov v Krušných horách, 2018-10-26)

#26860

Tato zvěř do našich krajin patří a měli bychom ji chránit. Vážím si toho, že v naší krajině chce medvěd být a shledává pro sebe dobré podmínky. Mám na zřeteli především to, že jsme zvěři zabrali a zmenšili její přirozený prostor. Ze zkušenosti vím, že se nejvíc bojíme nepoznaného a v tomto případě je pro mne lidský strach z medvěda jen nedostatkem informací, či přehršlí informací záměrně zkreslovaných. Přimlouvám se za ochranu před likvidováním.

(Praha, 2018-10-26)

#26881

Nezaslouží si zemřít.To my lidé ničíme přírodu a zvířatům jejich přirozená teritoria.

(Praha 9, 2018-10-26)

#26887

Zvířatům patří příroda a my jsme pouze hosté!

(Praha, 2018-10-26)

#26888

Nesouhlasím s usmrcením!!!!!!

(Ústí nad Labem, 2018-10-26)

#26890

Protože to je nesmysl zastřelit ho ! To už rovnou můžem začít střílet sebe, když někdo zabloudí do jiného města , nebo si vyjede na výlet někam tak prásk ho že co tam dělá hajzl .... :/ Tolik lidí je škodlivých a nebezpečných už jen pro ty hovna co vykládají a šíří a hodnoty které přejali bezmyšlenkovitě aniž by se pozastavili nad skutečností, zapřemýšleli
rozhlédli se okolo sebe a uviděli realitu ... !!
A proto, je nesmysl střílet němou tvář která ani zdaleka neškodí této planetě jako rasa lidská !!

(Ostrava, 2018-10-26)

#26892

Podepisuji, neboť věřím, že by neměl být majestát karnivorního tvora podroben tyranii ze strany mrzkého bajonetu člověka. Někteří lidé schvátili takový vrtkavý pocit nadřazenosti, že se domnívají, že mohou zbrotit krví jinou bytost - plky! Život medvědu.

(Zruč nad Sázavou, 2018-10-26)

#26896

Podepisuji protoze meda ma sanci na zivot u nas je to chraneny druh zvirete a muzeme byt jen radi ze se vratil zrovna k nam

(Prerov, 2018-10-26)

#26899

Podepisuji, protože má medvěd právo na život...na rozdíl od Čunka...

(Praha 3, 2018-10-26)

#26902

odstřel medvěda je projev barbarství. Vyměním Čunka za medvěda:-)

(Praha, 2018-10-26)

#26910

Nesouhlasím se zabíjením

(Jihlava, 2018-10-26)

#26919

Nesouhlasim se zabíjením zvířat, kteří si jen snaží obstarat potravu, jako mi !!!!!

(Brno, 2018-10-26)

#26920

Mám rád zvirata

(Zlin, 2018-10-26)

#26923

Nevidím důvod proč by měl být zastřelen

(Praha 10, 2018-10-26)

#26926

Tento člověk, Čunek, nechá odstřelit medvěda????Jako VÁŽNĚ????
"Jak je možné, že na dokladech z banky figuruje můj občanský průkaz, který byl v té době podle evidenčních listů ztracen? K tomu se neumím vyjádřit," řekl Čunek do protokolu.

Buď tehdy Čunek občanský průkaz našel, ale neoznámil to úřadům a peníze do banky skutečně uložil, nebo je jeho verze o vložených úsporách do banky vymyšlená historka. A dokument z Universal banky, který nedávno zveřejnil jako důkaz o svých úsporách, je falešný.

V takovém případě by si při jeho "výrobě" pouze někdo neuvědomil, že nemůže občanský průkaz na dokumentech použít.

"Nevím, jestli se občanský průkaz našel," řekl Čunek při nedávném výslechu. Čunkův advokát Eduard Bruna si myslí, že "to jsou stopy, které vedou do tmy".

"Víte, ono se stává, že když je člověk známý a přijde do banky ukládat peníze, tak ani nemusí předložit průkaz totožnosti. A oni automaticky vezmou ty staré údaje, omastí je, opíší, co tam už mají z minulosti, a je to. To je běžná praxe. Upřímně řečeno, mě to vůbec nevzrušuje," řekl Bruna.

Problém je, že Čunek peníze podle dokumentů nevkládal do banky ve svém Vsetíně, kde je známý, ale v Opavě. Policie je navíc přesvědčena, že Čunek si jeden milion korun nemohl ani naspořit. Vyšetřovatelé totiž vicepremiérovi spočítali, jaké měl příjmy a výdaje v letech 1982 až 2002.

"Z finančního šetření jeho daňových přiznání vyplývá, že si nemohl naspořit jeden milion korun," uvedl zdroj, který je s případem detailně seznámen.

Finanční zpráva o Čunkových financích je jedním z důležitých podpůrných důkazů v jeho korupční kauze. V ní je podezřelý, že si v roce 2002 vzal od realitní firmy H&B Real půlmilionový úplatek. Ten pak podle policie použil na dostavbu svého domu.

Čunkův dům vyšel asi na čtyři miliony korun a z toho jen 1,7 milionu korun byl pokryt hypotékou. Výpočty policie nasvědčují tomu, že Čunek musel mít ještě jiný zdroj financování – například úplatek od firmy H&B Real.

Čunkovy verze o půlmilionové částce, kterou si vložil na svůj účet v únoru 2002 jen dva dny poté, co podobnou částku vybrala z banky firma H&B Real, se měnily jako na houpačce. Nejdříve si vicepremiér nemohl vůbec na takový vklad vzpomenout, pak tvrdil, že šlo o úspory, a nakonec po týdnech "pátrání" doma objevil dokument z Universal banky a oznámil, že "ten půlmilion" byl zbytek z jeho úspor, které v roce 1998 uložil do Universal banky.

Zdroj: https://zpravy.idnes.cz/cunek-ulozil-milion-se-ztracenou-obcankou-fjc-/domaci.aspx?c=A070626_221049_domaci_mia

(Frýdek-Místek, 2018-10-26)

#26928

Každé zvíře má právo na to žít! Jen my,lidská rasa,si myslíme,že si můžeme hrát na bohy.Arogance.

(Uhřice, 2018-10-26)

#26930

Podepisuji, protože nesouhlasím s odstřelem medvěda hnědého, který patří do naší přírody, jako všude jinde,Souhlasím s tím, aby byl přemístěn na jiné, vhodnější místo, třeba i do některých Zoo u nás v České republice , nebo i do jiných států.

(Holešov, 2018-10-26)

#26933

Podepisuji, protože medvědy mám rád a hlavně jsou chráněni a byli tady dříve než člověk. Hejtman Čunek by se měl trochu stydět.

(Praha 10, 2018-10-26)

#26938

Je to nesmysl zastrelit medveda!

(Ostrava, 2018-10-26)

#26943

protože žít a nechat žít je moje životní motto!!!!

(Klatovy, 2018-10-26)

#26951

Je to podle mého názoru správné, je to příroda!

(Havlíčkův Brod, 2018-10-26)

#26959

Na Aljašce se snaží zachránit každého mědvěda z mnoha a tady se musí jeden jediný zastřelit, je to celosvětová ostuda,

(Brno, 2018-10-26)

#26968

nám nemůže kdejaký Čunek předvádět, že problémy se neřeší, nýbrž střílí. Připomíná to přednášku z Divadla Járy Cimrmana: "Na problémy, na něž se mělo jít intelektem, šlo se motykou..."

(Stachy, 2018-10-26)

#26975

Podepisuji, protože se jedná o zvíře, které do přírody patří. Krásné zvíře, které k nám přišlo a má právo tu být. V jiných státech také žije ve volné přírodě.

(Týn nad Vltavou, 2018-10-26)

#26976

Podepisuji, protože nesouhlasím, aby zemřelo zvíře, které je zdravé a pouze se řídí svými přirozenými instinkty. Nejedná se o invazi kobylek. Věřím, že se situace dá vyřešit nějakým kompromisem.

(Martin, 2018-10-26)

#26981

Medvěd patří do přírody, ať si ovce zabezpečí. Dřív byl bača s pastevecký psem a na noc zaháněl do ovčína. Teď jsou ovce bez omezení venku, tak proč trestat medvěda?

(Horoušánky, 2018-10-26)

#26988

Podepisuji, protože jsem pro ŽIVOT, ne pro smrt jakéhokoli zvířete. Každý má právo na život !

(Loděnice, 2018-10-26)

#26989

Protože každé zvíře má právo žít a je nesmysl ho zastřelit, když může být uspán a převezen do nějaké Zoo, nebo mají o něho zájem. Před pár dny byl tímto způsobem převezen i Daňek který se potuloval po městě a taky ho uspali a zavezli hluboko do lesa, tak nevidím jediný důvod proč by se tímto způsobem nemohl převést i medvěd do Zoo.

(Strání, 2018-10-26)

#26991

Žila jsem v Kanadě a souziti lidi s medvědy tady funguje na 100%. Jen se musi hunaci trochu vychovavat a vse bude v poradku. My velké selmy potrebujeme, redukce zvere je v soucasne dobe pomuze rizena myslivci, veci predatori chybi. Dejme jim zelenou

(Javorník, 2018-10-26)