Podpora Mgr. Vítězslavě Baborové, radní Jihočeského kraje za KSČM

Quoted post

Monika

#1318 Magoriáda

2012-12-19 22:57

Jak tak čtu příspěvky pravověrných, tak je mi čím dál víc jasné, že sem píšou jen samí magoři. Takovou úroveň mají výše uvedené příspěvky. Magoriáda pro baboriádu a zimoloriáda pro baboriádu, Jo akdyž jsem viděla soudružku učitelku Stráskou alias stínovou ministryni zdravotnictví, jak je mi udělalo blivno. Větší slepici nenajdeš. Tý dát zrní pod sklo, tak se umlátí. Kokokodák

Odpovědi

Kristýna

#1320 Re: Magoriáda

2012-12-19 23:30:45

#1318: Monika - Magoriáda

Moniko, Vy jste jistě žačka Kohoutové ( ředitelka gymplu), že ano? Prosím Vás, proč sem chodíte  házet ty Vaše slovní výkaly? Takto se vyjadřuje dáma? Není to pro ženu krapet nedůstojné ? Jděte si vymýt ústa mýdlem :-) a  přečtěte si po sobě,co napíšete. Když uvidíte chybu nebo překlep,tak vpravo na pc máte takové tlačitko, je tam napsáno delete,tak ho občas použijte. Ale raději nám sem fakt nelezte.

Kdy Vás učili zájmeno týýý? A co znamená věta.. jak se mi udělalo blivno...?

Vaše příspěvky působí dojmem, že je nepíšete ručičkama,ale klovete zobáčkem.což by odpovídalo obsahu zprávy.

Jestli nemáte hlavu na krku jen proto, aby Vám nepršelo do krku a jste malililinko soudná, tak se podívejte,kdo tady používá vulgární slova... už víte?

Já bych řekla, že jen ti, co sem chodí provokovat od Rásochy, jinak nikdo, tak se nad tím zamyslete, protože s urážením a nadávkami a zesměšňováním toho v životě moc nedokážete.

Po maturitě vás všechny čeká skutečný život a já si myslím, že jednou budete tlouct hlavou o zeď na pracáku,kde budete stát frontu a hledat práci.

Ne, že bych to studentům přála, ale těm, co kydají hnůj na paní Baborovou, tak takovým to opravdu přeju.

 

Alena

#1324 Re: Magoriáda

2012-12-20 01:57:50

#1318: Monika - Magoriáda