Prohlášení - reakce na Petici proti rušení ZŠ praktických

Quoted post

Fagala

#25 Re: Re: Brei není oprávněn mluvit za odborníky

2012-11-18 23:07

#24: blanka - Re: Brei není oprávněn mluvit za odborníky 

 Jen mi prosím Vás napište, v čem spatřujete blábol - konkrétně.

Odpovědi

Gordon Brei

#26 Re: Re: Re: Brei není oprávněn mluvit za odborníky

2012-11-18 23:40:01

#25: Fagala - Re: Re: Brei není oprávněn mluvit za odborníky

Vážený pane Fagalo, pominu fakt, že jste se nám nepředstavil, ale to je jedno. Jsem rád, že jste ukázal, kdo je v této kampani agresivní, to si může každý přečíst. A opravdu jsem si myslel, že vedu dialog s někým, kdo dané problematice rozumí a chce ji řešit. Zmýlil jsem se a na této úrovni se už s Vámi nebudu bavit. Pokud se podíváte na hodinu vložení mých příspěvků, určitě zjistíte, že to není v mé pracovní době. Nemám odpolední, noční a nemám ani služby o víkendech, pracuji od rána. Mějte se pěkně, koaly mám sice rád, ale rozhodně se za ně nevydávám :-)

blanka

#29 Re: Re: Re: Brei není oprávněn mluvit za odborníky

2012-11-19 20:04:46

#25: Fagala - Re: Re: Brei není oprávněn mluvit za odborníky

....Jak vypadá v reálu vzdělávání ve speciálkách? Malotřídky, kde je ve třídě fakticky průměrně  4-7 dětí, na ně 3 pedagogové, stážisté/praktikanti, takže to vychází často i více než 1 osoba podpory na žáka. Tito učitelé s dětmi zpívají, malují, tancují, tolerují nízkou úroveň vědomostí a schopností. Tato úroveň vzdělání (tancování, zpívání, malování) není dostatečná ani pro nejzaostalejší kmeny v rovníkové Africe a není dostatečná ani v ČR. Kromě toho neexistuje žádná skutečná kontrola vzdělávacího procesu ve speciálkách. Takže v konečném důsledku je stav vědomostí žáků závislý na ochotě konkrétního pedagoga odvést za svoji nemalou odměnu alespoň nějakou práci.
Jaké jsou reálné výsledky při segregačním vzdělávání ve speciálkách?  Takto vzdělávané děti jsou připraveny pro život tak, že po ukončení docházky zůstávají doma a hlavně na systému dávek.  Závěr: vzdělávání ve speciálkách je sice extrémně drahé, zato však naprosto neefektivní.
Zkušenost z praxe: děti, které měly v období mateřské školy významně lepší prognózu vývoje a absolvovaly speciální školu, jsou v dospělosti méně úspěšné v běžném životě než děti s těžkým postižením a nepříznivou prognózou, které prošly integrací v běžné škole.....