Petice rodičů za otevření škol do konce školního roku

Quoted post

Josef Grohman

#38 Re: Nesouhlas

2020-04-14 11:48

#15: - Nesouhlas 

Jsem také student ale souhlasím s touto peticí. Chápu názory těch co jsou pro otevření škol v září ale zároveň si musíme uvědomit že otevření školy teď nebo v září bude stejně rizikové. Dále z dlouhodobého hlediska je online učivo neudržitelné kdo mi vysvětlí probírané učivo, rodiče ne když se některé odborné věci neučili, jak se naučím praxi atd. Žádám vás a další příznivce zavření škol do září koukněte se na to ze všech stran a zkuste mně pochopit ale každý má podle Listiny základních práv a svobod právo na svobodu slova, myšlení a názoru. 

Děkuji za všechny slušné názory, i když by byly negativní 

Odpovědi

#1:-

#62 Re: Re: Nesouhlas

2020-04-14 14:29:22

#38: - Re: Nesouhlas

Děkuji za rozumný a velmi kultivovaný názor a zároveň respekt k názoru odlišnému. Záleží Vám na Vašem vzdělání, uvažujete samostatně, logicky a věčně. Takto se k dané záležitosti nedokáže postavit ani mnoho dospělých a vzdělaných, jak vidno i v této diskusi. Se studenty jako vy lze hledět do budoucnosti s nadějí. Přeji Vám krásný den!


Nepřihlášený uživatel

#76 Re: Re: Nesouhlas

2020-04-14 15:26:21

#38: - Re: Nesouhlas