Obnova železniční dopravy na trati Rakovník-Kralovice-Mladotice

Quoted post

Tom

#20 Re: Re: Re:

2015-06-12 06:30

#11: - Re: Re:  

 Dobrý den,

obdivuji, jak máte zmapovanou situaci na tratích, vidím ve Vás veliký potenciál. Navrhuji se někde společně sejít a pohovořit si o tom osobně. Můžeme případně společně navrhnout nějaké konstruktivní řešení. Tomáš Dobřanský

Odpovědi


Nepřihlášený uživatel

#22 Re: Re: Re: Re:

2015-06-12 07:42:57

#20: Tom - Re: Re: Re:  

 Snažíte se promyšlenou rétorikou udělat z dotyčného hlupáka a ze sebe něco víc. Bez ohledu na obsah toho, co říkáte, je mi tento druh jednání odporný. Tím spíš, že výpočet rentability jakékoliv železnice je velmi sofistikovaná záležitost pro tým odborníků. Vy jste zastáncem otevření, buďte. Jsem ochotný si poslechnout vaše názory. Ale jednejte slušně, věcně a mějte v ruce argumenty a hlavně čísla. Dokud budete pouze napadat názory, se kterými nesouhlasíte (ale neumíte je vyvrátit), budete tu za hlupáka jen vy.


Nepřihlášený uživatel

#28 Re: Re: Re: Re:

2015-06-12 16:22:28

#20: Tom - Re: Re: Re:  

Dobrý den,

promiňte, ale Vaši nabídku k setkání nevyužiji. Vidím problémy železnice poněkud jinde, ty je třeba řešit systematicky síťově a globálně a ne výkřikem jedné populistické petice ke trati, jejíž obnova je spíš mrháním veřejných peněz než účelným vynaložením prostředků. Tady nelze v současnosti najít zcela konstruktivní řešení postavené na obnově této trati, které by bylo zároveň ekonomicky obhajitelné.

Pokud jste zásadním zastáncem obnovy tratě, Váš názor Vám neberu, ale dle mého názoru, máme-li se zaměřit na železnici, by oblasti celého severního Plzeňska výrazně pomohla revitalizace trati 160, přemístění polohy některých zastávek a znatelné zkrácení jízdních dob, nikoli hurá akce obnovení části tratě 162 pro pár jednotlivců v jednotlivých spojích...přitom v jiných částech kraje, kde je potenciál, bych třeba i podobné akce podpořil, ale to je zcela mimo téma této oblasti.