Obnova železniční dopravy na trati Rakovník-Kralovice-Mladotice


Nepřihlášený uživatel

/ #24 Re:

2015-06-12 10:51

#23: -  

 Podívejte se do rakouského příhraničí. Oblast pod Znojmem. Podívejte se na německé příhraničí, oblest kolem Varnsdorfu. I tak vyspělé země, jakými Rakousko nebo Německo jsou, zrušily mnoho kilometrů nerentabilních tratí. Nejde žít jen nostalgií a vše překonané udržovat při životě silou vůle. Sto let fungovaly telegramy. Byly zrušeny. Proč asi? Protože má dneska každej knedla mobil. Má tedy stále smysl udržovat telegram jen proto, že "do teď to fungovalo", i když vypraví pobočka pošty jeden za týden? Některé věci prostě pohléhají překonání, telegraf, parní stroje, atd. I regionální železnice jsou na tom stejně. Podívejte se třeba na Plasy, kde je nádraží a kde je většina obce. Autobus staví u školy, u rybníka a u nádraží. Pokud budu bydlet (jako 2/3 plaských obyvatel) severně od Střely, přirozeně půjdu na autobus, co mi staví 3min od domu, než abych šel na vlak 1,5km, z toho půlku do kopce. A o tom to je.

Pokud kraj stojí autobus jednotku a vlak tři jednotky, nechť vypraví tři autobusy namísto jednoho vlaku. Řekne vám to každý.