Proti Transformaci příležitostné osobní dopravy na taxislužbu


Nepřihlášený uživatel

/ #30

2013-04-20 05:07

Asociace je dobrý krok vpřed, už jen proto, že může podávat návrhy, požadvky a poukazovat na nemravnosti. Dám sem jen prozatím dva případy, první, co je to vlastně dispečink? Pokud dlouhodobě, opakovaně a stále někdo někomu zprostředkovává práci, tak se podle mého némůže jednat o zprostředkovatelskou činnost, ale o trvalý pracovní poměr, z toho je jasné, že v dnešním podání se jedná o švarcsystém, který je v naší zemi oficielně zakázán !!!!!!!!!! A za další, když metr, tak na všechny stejný, na letišti Praha dnes není konkurence, jelikož spol.111 a AAA stojí střídavě a odjíždějí za stejné ceny a vrací se zpět za 50% to je za 200 až 300 Kč!!!!
Tak já bych to nastavil jinak, magistráte chceme též na letišti budku s pevnou cenou do centra za 300, prostě jen na náklady a stání tam nepotřebujeme, tu pajsku jim klidně zaplatíme, to by asi pan Kvasnička koukal. Je potřeba poukazovat na to, že není vše tak perfektní, jak si na magistrátě a ministerstvu myslí a je potřeba začít kousat, protože oni už se na nás vyřádily dost!