Několik slov k případu doc. PaedDr. Milada Krejčí, CSc.


Nepřihlášený uživatel

#51 Re: 44

2012-01-27 13:57

#44: A. -

Naprostý souhlas


Nepřihlášený uživatel

#52 Nevědomí prváků!!

2012-01-27 14:02

Ahoj, jsem studentkou 2.ročníku. Souhlasím s Mirďou a ostatními ročníky. Nechápu, jak prváci ještě s nedokončeným semestrem, můžou dělat takové závěry, že docentka je pro katedru dobro! Nemáte žádné zkušenosti, vy neznalí! Neznáte a nemůžete znát vztahy mezi kantory a následně vztahy k učitelů ke studentům. Zkuste otevřít oči, je to jen obrovská buzerace!! Ono vás to nadšení z tohoto studia hooodně rychle přejde!! Myslím, že všechny uvedené názory "starších zkušených" jsou už samosebou důsledkem celého počínání docentky Krejčí. Nechápu, proč se to snažíte vyvrátit, když už to podstatě není možné!! T. Maříkovi můžeme být vděční za to, co pro nás všechny udělal. Odvaha, kterou ostatní neměli!! Ukázal univerzitě zač je toho loket.
To je ta KARMA, naše studentská Karma ;-)

Přeju vám, aby vám "růžové brýle" zůstali až do konce studia ;-)

Nepřihlášený uživatel

#53 Re: Názor

2012-01-27 14:10

#14: Kačka - Názor

Naprostý souhlas se vším....

STUDENT

#54

2012-01-27 15:58

Mříku řekni nám prosím Tě jak studuješ jak děláš zápočty atd. Třeba u dr. Compela nebo u Šustra
STUDENT

#55

2012-01-27 16:05

Proč sis nestěžoval v prvním ročníku proč si stažuješ až když Tě chtějí vyhodit.Je to jen pomsta.
STUDENT

#56

2012-01-27 16:13

maříku chování Krejčí nechci posuzuzovat,já nemám problém,ale lyže jsme přeci neplatili u ní,ale v cestovce.Tryčka jsme s sšichni nekoupili a nikdo nám nic neřekl.

Nepřihlášený uživatel

#57

2012-01-27 16:29

Musím Ti dát za pravdu já s ní taky nemám problém Maříka znám ve škole nic moc vždy nás štvalo,že my jsme se šprkaly a on to dostal ze soucitu. To nás štvalo pořád.
bez záště

#58 Re: 56

2012-01-27 16:30

#56: STUDENT -