Petice proti porušování zákona a Ústavy na jihočeských školách

Quoted post

Amnabe

#31 Re: Re: Re: Zneužívání dětí...

2012-11-23 18:25

#29: Kája - Re: Re: Zneužívání dětí... 

 A jak víte, že se jim nedostává objektivních a pravdivých informací? Proč si pořád myslíte, že většinou osmnáctiletí studenti, kteří za peticí stojí, nejsou schopni se sami rozhodovat a mít názor. Proč pořád všichni berou v potaz, že je na škole nějakým způsobem masírují a vtloukají jim do hlavy nesmysly. Kdy má tedy člověk právo na objektivní názor? Objektivní se Vám může zdát jenom ten Váš.

Odpovědi

Vojtěch Straka

#33 Re: Re: Re: Re: Zneužívání dětí...

2012-11-23 18:49:57

#31: Amnabe - Re: Re: Re: Zneužívání dětí...

Proč si pořád myslíte, že většinou osmnáctiletí studenti, kteří za peticí stojí, nejsou schopni se sami rozhodovat a mít názor. Proč pořád všichni berou v potaz, že je na škole nějakým způsobem masírují a vtloukají jim do hlavy nesmysly.

Stejně nezákonné, jako kdyby studenty "masírovali" učitelé (což se sice děje, ale odhlédněme od toho), je, pokud se studenti na střední škole masírují navzájem. Osmnáctiletí sedmnáctileté, sedmnáctiletí šestnáctileté... jedenáctiletí desetileté. Výsledkem je dav zfanatizovaných a myšlenkově zdeformovaných dětí velmi podobný tomu, jaký tu byl v dobách Hitlerjugend nebo SSM. Učitelé a hlavně vedení jsou tam od toho, aby něčemu takovému hned v zárodku zabránili.

To ustanovení školského zákona, o kterém se zde bavíme, tam není jen tak pro nic za nic.

Kája

#36 Re: Re: Re: Re: Zneužívání dětí...

2012-11-23 19:24:58

#31: Amnabe - Re: Re: Re: Zneužívání dětí... 

 Netvrdil jsem a netvrdím, že se jim nedostává pravdivých informací. Ale z diskuze s oním chlapcem jsem usoudil, že pokulhává právě objektivita. Jsem důchodce, dobu, o které se tento student učil, jsem osobně zažil. Sourozenci mojí matky byli v roce 1946 odsunuti jako sudetští Němci, já sám jsem pro ony příbuzné v kapitalistickém zahraničí utrpěl řadu křivd, přes které jsem se ale dokázal přenést. Proto mi vadí, že některé skutečnosti tento student vůbec neznal, jiné uváděl ve zcela jiných souvislostech než ke kterým patřily. Netvrdím že mu to takto někdo "vtloukal do hlavy" či ho"masíroval". I v dobách mých studií byli kantoři kteří dokázali hodně naučit a ti druzí. Ti kteří naučili studenty přemýšlet a ti, kteří je nutili se hlavně biflovat. Dnes mám dojem, že se studenti přizpůsobují morálce mocných a je jen málo kantorů, kteří této morálce dokážou odolávat.