Záchrana dráhy Mutěnice-Kyjov

Quoted post


Nepřihlášený uživatel

#199 Re:

2012-01-24 23:45

#1: -  

 Vážení spoludiskutující, dáma a pánové!

Předem předesílám, že jsem velký fanda, nadšenec, srdcař co se železnice jako takové týče. Zároveň již nějaký ten rok aktivně působím v železničním provozu a veškerá má snaha a vůle je zachovat, udržet a rozšířit povědomí, že železniční provoz je nejenom historie, současnost ale i budoucnost.

Ale je mi smutno, když čtu tato plamená slova, vášnivé diskuse a odborné analýzy. \\\\\\\\\\\\\\\\\kde jste byli všichni,kdy se mělo rozhodovat, kdy se mělo konat \,, Proč až te´d s křížkem po funuse lkáte a hartusíte.

Likvidace je zahájena a jediná smysluplná věc je dokončit započaté dílo a cyklostezku dokončit. K čemu vám bude částečně vytrhaná trať  zarostená travou??. Proč nenapnete síly a neboujete za něco co jěště smysl má??

Odumírání tratě začalo už před léty a zcela nenápadně, kdy se dostávala ke slovu automobilová loby. Věřte, že je mi líto každého metru zrušené tratě. Jen si vezměte co nenápadně každý rok umírá železničních vleček, zcela nepovšimnutých a zapomenutých. |A právě vlečky mají pro rozvoj železniční dopravy zásadní význam. Z vleček je možná vlakotvorba. Pokud něco chcete zachovat, musí to mít smysl, nějaký konkrétní záměr, prospěšný a nebo ekonomicky výhodný.

V současném stavu, stojím za dobudování dcyklostezky.

Odpovědi

Machala Oldřich

#200 Re: Re:

2012-01-25 01:04:03

#199: - Re:

Od roku 2009 hnije na ministerstvu žádost od KŽC na provoz, ta se s ničím pozdě nezačalo a navíc se do tohoto vložil spolek KPL, dnes máme rok 2012, tak nehnije ta žádost KŽC na ministerstvu podezřele dlouho? Kdo na tom může míttakový zájem. Plně souhlasím s tím, že se neustále likvidují vlečky a tím odchází doprava na kamiony. Tady jde o propojení dvou měst Hodonína a Kyjova po nákladní dopravě a poté Kyjov Mutěnice v osobní dopravě. Je mě líto, že na ministerstvu něco hnije přes dva roky a do tisku se taková skutečnost neuvede.