Záchrana dráhy Mutěnice-Kyjov

Kontaktujte autora petice

Téma diskuze bylo automaticky vytvořeno Záchrana dráhy Mutěnice-Kyjov


Nepřihlášený uživatel

#176 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Předmět

2012-01-23 02:17

#174: Marek Tomek - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Předmět

"cílem našeho snažení není nasírat tisíce lidí"

Očividně je, protože přesně to děláte.

Železniční infrastruktura může být veřejným zájmem, pokud tam ten zájem je a je to zájem většiny. Pokud je zájmem většiny něco jiného, tak je toto veřejným zájmem.

Marek Tomek
Autor této petice

#177 Re:

2012-01-23 02:22

#175: - o tom mimojiné rozhodla vláda,  Státní politika životního prostředí do roku 2010, dale třeba Doporučení č. 84 o Evropské chartě regionálního plánování, z nějž je patrné, že regionální plánování má být demokratické. ale i spousta jiných dokumentů, na které zde není čas ani prostor.

Jen se zeptám. Proč tedy zákonodárce do Správního řádu tu možnost obnovy zakotvil - včetně tříleté lhůty? proč nám upíráte právo tento institut využít? A proč tedy starostové tak spěchají? proč nepočkali do 1.5.2012, až lhůta prekluduje?

 

Marek Tomek
Autor této petice

#178 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Předmět

2012-01-23 02:24

#176: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Předmět Trošku v tom plavete - i NSS judikuje, že veřejný zájem nelze definovat podle hlav alejde  o míru a intenzitu obrany právem chráněného zájmu. A tím je možnost využití ekologického prostředku dopravy a přepravy.

 

 


Nepřihlášený uživatel

#179 Re: Re:

2012-01-23 02:31

#177: Marek Tomek - Re:

Nemyslím, že by zas tak spěchali, stavět se mělo už 2010, ale nedostali dotaci. Přepokládám, že o žádné tříleté lhůtě neměli ani ponětí, a i kdyby jo, tak je každému rozumnému, nefanatickému člověku jasné, že o takovou trat může mít zájem jen někdo, kdo chce dělat problémy a nasírat lidi, protože uživit na ní provoz je nemožné. Ale to vy si zas budete tvrdit něco jiného. Navíc vlak tam nejezdil už asi 5 let předtím, kdyby tam někdo chtěl začít jezdit, tak asi projeví zájem už dřív, dokud tam ta trat je i úředně. Prostě asi jen uvažovali hlavou a nečekali, že se najdou nějací "prudiči", kteří si budou hrát na důležité a budou chtít dělat problémy.

Marek Tomek
Autor této petice

#180 Re: Re: Re:

2012-01-23 02:37

#179: - Re: Re: Starosta musí znát zákony ČR a navíc byli všichni informováni o tom, že jsme o obnovu řízení požádali. Nebrali to vážně

 

Marek Tomek
Autor této petice

#181 Re: Re: Re:

2012-01-23 02:38

#179: - Re: Re: Na žádné trati v celé Evropě se neuživíte z jízdného. Ani ty autobudsy nejezdí bez dotací.

 


Nepřihlášený uživatel

#182

2012-01-23 09:07

POZDĚ si vzpoměli, už se demontuje svršek.

Nepřihlášený uživatel

#183

2012-01-23 10:13

Je to ostuda jak se likvidují naše tratě a někdy i v místech kde nic jiného není.
Machala Oldřich

#184 Re: Re: Re: Předmět

2012-01-23 11:47

#163: - Re: Re: Předmět

Tak jezdilo tam několik vlaků od zastavení dopravy a já i kolega z \Kyjova toho hojně využíval k organizování mimořádných jízd. Jinak asi dva roky někde hnije na úřadech žádost dopravce KŽC na trati jezdit. Ono ne každý přizná barvu, že ten zájem byl i z řady soukromého dopravce. Není tudíž žádná pravda, že o trať nikdo zájem nebyl, byl víc než dva roky a doposud ten zájem nebyl vyslyšen a to vám určitě nikdo neřekl, nebo se to záměrně utajilo?

Machala Oldřich

#185 Re: Re: Re: Re: Re: Předmět

2012-01-23 11:49

#167: - Re: Re: Re: Re: Předmět

Ano, záleží, protože jsme tam pořádali spoustu jízd po zastavení dopravy, byl jsem ten, kdo se na těch vlacích podílel a tudíž mě na trati záleželo a záleží nadále.

Machala Oldřich

#186 Re: Re: Re:

2012-01-23 11:56

#179: - Re: Re:

Ten zájem tam byl provozovat dopravu a jelo tam dost vlaků po zastavení dopravy, tak to není důkaz, že lidé jezdit chtěli? Kdyby nechtěli jezdit, tak by se ty vlaky neobědnavali.

Marek Tomek
Autor této petice

#187 Re:

2012-01-23 11:59

#182: - no tak se položí znovu, pokud soud uzná, že jsme v právu

 


Nepřihlášený uživatel

#188

2012-01-23 18:19

já jen pořád nechápu proč se do petice zapojují lidi z Prahy, Liberce a podobných měst. :D Vždyť ani nemohou vědět jak ta trať vypadá. A pokud tu někdo mluví o veřejném zájmu tak ať se zapojí občané z Mutěnic, Dubňan, S-M a Kyjova a jsem velice zvědavý kolik by bylo podpisů. Jsem ze S-M a určitě nepůjdu na Písky od textilky na vlak když mám zastávku 100m, je to pro mě nesmysl a ztráta času jít 3km na vlak když můžu jet za 5 minut autobusem.....

Nepřihlášený uživatel

#189 Re:

2012-01-23 18:34

#188: - Protože železnice přece není záležitostí jenom občanů těch obcí, v jejichž katastru vede. To je prosté.

 

Machala Oldřich

#190 Re: Re: Re: Předmět

2012-01-23 23:23

#163: - Re: Re: Předmět

Co jsem udělal? Já to sem napíšu a Vy budete oponovat tím, že se vychvaluji. Spíše kontaktujte starostku Násedlovic, co jsem dělal na ždáňce a už teď se uvažuje o obnovení provozu. Aktivitu po mě převzal pan Pavel Marek a dokončuje už formálnosti a podrobnosti k provozu. Co se mutěnky týká, tak jsem pořád trval na jednom dopravci, aby jezdil do Mutěnic z Brna přes Kyjov, Svatobořice a Dubňany. Odjezdilo se takto spousta vlaků po zastavení dopravy. Čím více vlaků začalo po zastavení dopravy jezdit, tím to bylo horší a dělalo se vše pro to, aby soukromník na trať nejezdil. Holt bylo tolik vlaků, že to někomu vadilo a bylo by přece proti zájmu někoho dokázat, že se ta trať dá provozovat. Nehodlám tu psát vše od A do Z, ale zeptejte se paní starostky Násedlovic, co jsem dělal a dělám na všech tratích, kterým hrozí zánik. Například do Koryčan jsem v roce 2007 zavedl vlak po 27 letech od zastavení osobní dopravy. Ujalo se to a příležitostně se jezdí do dnešní doby, KPKV už tam má základnu a bude rozjíždět provoz dle požadavku zákazníků. To co dělám já a co dělá spousta lidí kolem málo kdo vidí, spíše nikdo vidět nechce. Pokuste se domluvit s nějakým dopravcem o zavedení vlaku od někud někam, přes takovou lokálku, jako je Kyjov Mutěnice a potom uvidíte, pokud to budete dělat sám, kolik to zabere času a kolik jízd vám zamítnou bez odůvodnění. Napřed si todle vyzkoušejte, ověřte si několikaletou záchranu ždáňky od paní Mokré z Násedlovic a potom piště, co tedy kdo konkrétně pro co udělal. Udělal jsem dost a kolikrát i víc, než bylo zdrávo. To vše vyvrcholilo tak, jako na ždáňce. Ždáňka ožila a pokud se do něčeho nebudou cpát obálky a jednat tak jako já na bráchu a brácha s obálkou na mě, tak se rozjede i mutěnka.

Co vy jste udělal pro cyklostezku Vy? Rozkrádal trať, nebo jak jste k tomuto přispěl? Já se jen ptám, z ničeho Vás neobviňuji.

Jinak se omlouvám za pozdní odpověď, byl jsem celý den v Praze.

Machala Oldřich

#191 Re: Re: Re: Předmět

2012-01-23 23:43

#163: - Re: Re: Předmět

Jinak i po zastavení osobní dopravy mohla trať v kliu vydělávat dál a to nákladní dopravou do kyjovské sklárny. Vagony jedoucí ze severu dojedou do Břeclavy a nesmyslně jedou do Brna a poté do Kyjova. Mohli jezdit v trase Břeclav-Hodonín-Dubňany až do Kyjova a ne tak draze vše obcestovat přes Brno. Těch vagonů do skláren chodí každý den pořád ještě dost a tak stejně se mohla uskutečňovat doprava ze severu pro kyjovskou šroubárnu. To co je s takovou zajížďkou vlaku, tak dopravu prodražuje a to díky nějaké instituci, která mutěnku chtěla zlikvidovat za každou cenu. Povedlo se jim to odklonem nákladní dopravy a poté úmyslným jízdním rádem, který byl udělán tak, aby nebyl nikde k ničemu přípoj.


Nepřihlášený uživatel

#192 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Předmět

2012-01-23 23:49

#171: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Předmět

Souhlasím. I když ta cyklostezka bude, kdo bude v dnešní hektické době jezdit na kole? A ke všemu ještě tak daleko od obce.


Nepřihlášený uživatel

#193

2012-01-24 08:51

Naprostý souhlas. Rušit regionální tratě je zvěrstvo, neúcta k práci našich předků a k pořebám dotčených obyvatel. Navíc, rušení tratí a omezování dopravy na dalších, rušení zastávek, nahrazování osobních vlaků spěšnými apod. mi připadá jako cílená likvidace železnice.
Tomáš Grassinger
Machala Oldřich

#194 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Předmět

2012-01-24 12:03

#192: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Předmět

No on se vždy někdo najde, tak jako cestující na vlak. Také by se dala udělat nová zastávka, která by nejvíce vyhovovala těm, co oponují nevhodným rozložením zastávek na trati.


Nepřihlášený uživatel

#195

2012-01-24 12:21

Stejně na nás nikdo nebere ohled. Jsme pro úřady a instituce jen opičky k smíchu. Přesto jsem podpis přidal.
Machala Oldřich

#196 Re:

2012-01-24 13:23

#195: -

Ano, obyčejný člověk v dnešní době podle úředníků má jediné právo a to držet hubu a jen platit a platit. Běda tomu, kdo se ozve.


Nepřihlášený uživatel

#197

2012-01-24 16:11

Připadá mě stavění cyklotras na tělese dráhy takový nesmysl, jako cpaní peněz eurozony do Řecka. Výsledek je stejný, peníze se nikdy nevrátí a na provozované železnici se alespoň platí za projetí a podobně, jako kamiony na dálnici. JEŠTĚ JEDNOU, NIČENÍ ŽELEZNICE A STAVBY CYKLOSTEZEK NA TĚLESE ŽELEZNICE JE TAKOVÝ BARBARSKÝ ČIN, JAKO CPANÍ MILIARD DO ŘECKA.

Nepřihlášený uživatel

#198

2012-01-24 16:34

Nemovitý lidi nemohou dát přednost autu na dopravu.neberte jim možnost cestování.ŽELEZNICE JE ŠETRNĚJŠÍ K PŘÍRODĚ.JE HEZČÍ POHLED NA VLAK V KRAJINĚ KTERÝ ŘÍDÍ STROJVEDOUCÍ NEŽ NA AUTO NA DÁLNICI KTEŘÍ ŘÍDÍ ŘIDIČI A BLBNOU PŘI ŘÍZENÍ
TO JE DOBRÝ MOTO NÉ

Nepřihlášený uživatel

#199 Re:

2012-01-24 23:45

#1: -  

 Vážení spoludiskutující, dáma a pánové!

Předem předesílám, že jsem velký fanda, nadšenec, srdcař co se železnice jako takové týče. Zároveň již nějaký ten rok aktivně působím v železničním provozu a veškerá má snaha a vůle je zachovat, udržet a rozšířit povědomí, že železniční provoz je nejenom historie, současnost ale i budoucnost.

Ale je mi smutno, když čtu tato plamená slova, vášnivé diskuse a odborné analýzy. \\\\\\\\\\\\\\\\\kde jste byli všichni,kdy se mělo rozhodovat, kdy se mělo konat \,, Proč až te´d s křížkem po funuse lkáte a hartusíte.

Likvidace je zahájena a jediná smysluplná věc je dokončit započaté dílo a cyklostezku dokončit. K čemu vám bude částečně vytrhaná trať  zarostená travou??. Proč nenapnete síly a neboujete za něco co jěště smysl má??

Odumírání tratě začalo už před léty a zcela nenápadně, kdy se dostávala ke slovu automobilová loby. Věřte, že je mi líto každého metru zrušené tratě. Jen si vezměte co nenápadně každý rok umírá železničních vleček, zcela nepovšimnutých a zapomenutých. |A právě vlečky mají pro rozvoj železniční dopravy zásadní význam. Z vleček je možná vlakotvorba. Pokud něco chcete zachovat, musí to mít smysl, nějaký konkrétní záměr, prospěšný a nebo ekonomicky výhodný.

V současném stavu, stojím za dobudování dcyklostezky.

Machala Oldřich

#200 Re: Re:

2012-01-25 01:04

#199: - Re:

Od roku 2009 hnije na ministerstvu žádost od KŽC na provoz, ta se s ničím pozdě nezačalo a navíc se do tohoto vložil spolek KPL, dnes máme rok 2012, tak nehnije ta žádost KŽC na ministerstvu podezřele dlouho? Kdo na tom může míttakový zájem. Plně souhlasím s tím, že se neustále likvidují vlečky a tím odchází doprava na kamiony. Tady jde o propojení dvou měst Hodonína a Kyjova po nákladní dopravě a poté Kyjov Mutěnice v osobní dopravě. Je mě líto, že na ministerstvu něco hnije přes dva roky a do tisku se taková skutečnost neuvede.