Záchrana dráhy Mutěnice-Kyjov

Quoted post


Nepřihlášený uživatel

#135 Re: Re: Re: Re: Re:

2012-01-21 19:14

#134: - Re: Re: Re: Re:

Co pořád melete o jakýchsi značkách v JŘ? Kde jste to vzal? Se mi zdá, že jste úplně mimo, asi nechápete psaný text... Já se se ptal na to, jestli mi někdo může garantovat, že když by byla obnovena Mutěnka, že bude jezdit v takových časech, aby to dobře vycházelo na přestup. Že nebude mít příjezd třeba 40 minut před odjezdem vlaku...

Ta zrovna na Sp 1722 bohatě stačí 7:09 ze Svatobořic, 7:17 v Kyjově.. (a ještě aj stihnu zaběhnůt do Lidlu.. když nebude fronta.. ;))

Ze S-M přestupuje na osobák docela málo lidí, nicméně asi stejně jako na spěšňák (jak u Os tak Sp bych řekl, že ze S-M mohou jezdit tak průměrně 2 lidi, což je vlastně to množství lidí, které by mělo zachránit Mutěnku lepším jízdním řádem..:D :D)

 

 

Odpovědi


Nepřihlášený uživatel

#139 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2012-01-22 03:34:03

#135: - Re: Re: Re: Re: Re:

Ta zrovna na Sp 1722 bohatě stačí 7:09 ze Svatobořic, 7:17 v Kyjově.. (a ještě aj stihnu zaběhnůt do Lidlu.. když nebude fronta.. ;))

 

Vy možná, já když tímhle BUSem jezdím tak má 5 minut zpoždění(hodněkrát se mi stalo, že přijel i ten Hodoňák, co má jezdit o 3 minuty pozdíš, přijel dřív...Na vlakovou zastávku sem sice utíkal, ale výstražné zařízení začalo vyzvánět, a mě vlak ujel.. Tenhle přípoj i s LIDLem jste měl na mysli???? =D

No na Sp 1720 přestupuje z BUS v 6:10  Kyjově asi 15 lidí... Takže si vaše ty počty radši schovejte...

Na Sp 1722 těch 10 lidí... Opravdu netuším, kde berete tak lživé informace.

Je pochopitelné, že odpoledne směr Brno tolik lidí nepojede... ;) (Pravda, každý to nechápe.)

Trať 257 by živili nejvíce cestující Kyjov - Hodonín a zpět. Ideální by byl spoj v 7:00 z Hodonína do Kyjova, 7:05 z Kyjova do Hodonína, v13:45 z Kyjova, 13:50 z Hodonína atd., atp.