Záchrana dráhy Mutěnice-Kyjov

Quoted post


Nepřihlášený uživatel

#124 Re:

2012-01-21 15:27

#123: -

Ha, ha, ha, už vidím, jak v dnešní době někdo sežene peníze na opravu trati, přeložky, vybudování zastávek atd. To je teprve blábol. Kde by se na to pane vzali peníze? A mimochodem, tím vlakem opravdu nikdo nejezdil, to je fakt, takže já nemusím nic dokazovat, spíš vy byste měli dokázat opak.. (což chápu není jednoduché, taky se k tomu nikdo jaksi nemá), a stejně, vlak nejezdí už dlouho a nějak jsem si nevšiml, že by se o tu trat soukromí dopravci prali...

A že nemá autobus garantovaný přestup? A jakou mám záruku, že vlak to garantované mít bude? Vlk taky sliboval... A i kdyby, tak než bych došel na vlakovou zastávku ve Svatobořicách, tak je pořád rychlejší jet busem o 20 minut dřív a počkat v Kyjově..

A pár se těch busů s garantovaným přestupem najde: 6.00, 7.40, 12.45, 15.30 (ale vlastně stačil jeden, tak snad pro pobavení stačilo...)

Odpovědi

Marek Tomek
Autor této petice

#126 Re: Re:

2012-01-21 15:29:48

#124: - Re: Ty peníze jsou alokovány v SFDI - stačí jen změnit jejich účelovost

 


Nepřihlášený uživatel

#127 Re: Re:

2012-01-21 16:06:28

#124: - Re:

„Kde by se na to pane vzali peníze?“

A kde veznete prachy na to, abyste financoval pro 2 polovinu 3500 obce novou silnic + nové chodníky + cyklostezka v obci + cyklostezka v prdeli? :D

„A mimochodem, tím vlakem opravdu nikdo nejezdil, to je fakt,“

Ano, v GVD 2002/2003 už tím nikdo nejezdil protože lidé neměly zajištěný přestup na vlaky Směr Veselí, Brno ale o naschvál ujíždění přípojů sem toho tady psal spoustu já, p. Marek Tomek, p. Oldřich Machala, tudíž je lepší házet hrách na stěnu než vám to tu dokolečka jak v ústavu vysvětlovat.

„A že nemá autobus garantovaný přestup? A jakou mám záruku, že vlak to garantované mít bude?“

Nevím co si o téhle větě mám myslet, protože ukazuje to že neumíte číst z JŘ... Což je velká ostuda! :D :D :D :D

Pokud u vlaku z Brna, na který navazuje vlak 257 směr Dubňany není nějaká poznámka, nebo když u stanice Kyjov, není kolečko s půlkou vyplněnou černou barvou, tak to znamená , že přestup JE GARANTOVANÝ! (vyskytuje se u větších  vlakových stanic jako je: Olomouc, Brno,Praha, Ostrava)

Ke spolehlivost motoráků 854, které se na 340 rozmnožili, bych to viděl minimálně na 5 minut, s 842 by stačil 2 minutový přestup.

„A i kdyby, tak než bych došel na vlakovou zastávku ve Svatobořicách, tak je pořád rychlejší jet busem o 20 minut dřív a počkat v Kyjově..“

V současné době se nečeká v Kyjově na Spěšňák 20 minut, ale 34 minut! (Ani ty počty vám nejdou.)

 

A pár se těch busů s garantovaným přestupem najde: 6.00, 7.40, 12.45, 15.30 (ale vlastně stačil jeden, tak snad pro pobavení stačilo..

Nase nechápete. Já sem se bavil, o pěším přechodu mezi Autobusovým nadražím a železniční zastávkou s názvem Kyjov zastávka. Naučte se pořádně číst mé příspěvky aby jste nereagoval zase na nějakou věc, kterou jste nepochopil.

Mmch. Tyhle ranní BUSy ( Z Hodonína v 6:00,7:40) které uvádíte navazují na osobáky, a těmi vám opravdu skoro nikdo do Brna nepojede.